Miksi tän ketjun tägeinä on esports?
Taitaa olla Kari "Lohjan Leijona" Oksasen perintöä. Karin ketjussa (R.I.P) oli sama tag, joka varmaan siirtyi tänne viestien mukana.
Miksi tän ketjun tägeinä on esports?
No niinpä taisi olla. Toivottavasti Kari ei pahoittanut mieltään ja alkaisi kirjoittamaan aktiivisesti uudestaan.Taitaa olla Kari "Lohjan Leijona" Oksasen perintöä. Karin ketjussa (R.I.P) oli sama tag, joka varmaan siirtyi tänne viestien mukana.
Jatkappa tällä linjalla ja sut painostetaan joukkovoimalla maanpakoon, perkeles! Voit unohtaa legenduuret!missä ketään ei tunne minua
En taida jaksaa. Mitä hyötyä minulle siitä olisi? Voisin toki sanoa kuolinvuoteella, että olen jonkun palstan legenda, missä ketään ei tunne minua, enkä minä ketään. Eli en taida jaksaa.
Itse halusin aina olla päätoimittaja. No eipä tullut. Nyttemmin haluaisin vain olla Kari. Tai ees sen kaveri.Muistan jonkun tutkimuksen missä lapsilta kysyttiin haaveammatistasi. Julkkis toistui monilla vastaajilla.
En välttämättä halua sitä, että kaikki tuntee minut.Kai tammikuinen JA-seniorimiitti on tuttu. Se on vain teoriassa senioreille ja käytännössä kuka tahansa saa osallistua.
Sen jälkeen kaikki tuntevat sinut.
Ootko käynyt jo lukemassa Karin elämäntarinan Ykkös Lohjasta? Komea takaruoska, muuten.Itse halusin aina olla päätoimittaja. No eipä tullut. Nyttemmin haluaisin vain olla Kari. Tai ees sen kaveri.
En anna klikkiä hänen työmaalleen. Parit näytelehtiset jos saisin niin ehkä. Eli WinkWink Kari. Muuten elelen mielikuvissain. Ja kiitti vitusti kun pilasit ne, mut pysyn jo luomissain ja odotan maanantain Lohjalaista kotiin saapuvan.Ootko käynyt jo lukemassa Karin elämäntarinan Ykkös Lohjasta? Komea takaruoska, muuten.
Ei ole Kari ollut paikalla vielä eilisen pomminsa jälkeen. Ehkä saamme odottaa toiset 12 vuotta legendan toiseen comebackiin.Toivottavasti Kari ei pahoittanut mieltään ja alkaisi kirjoittamaan aktiivisesti uudestaan.
Kari on taustalla, tunnen sen. Joukoissa taustakyyläin, Hän tulee kyllä esiin taas, kun taas on asiaa. Toivottavasti ei milloinkaan.Ei ole Kari ollut paikalla vielä eilisen pomminsa jälkeen. Ehkä saamme odottaa toiset 12 vuotta legendan toiseen comebackiin.
Church of Kari. Praise be.
Tuntuu kyllä loogiselta, että Jeesus ilmestyy juuri pahuuden pesään.Mitä jos Kari on Jeesus? Lupasi tulla takasin kun aika on kypsä ja ihmiskunta valmis. Jeesus tuli Karin muodossa ottamaan tuntumaa ja kohtasi vain pelkkää kerettiläisyyttä, tyhjännaurantaa , sieluttomuutta sekä rietasta maailmallista menoa. Päätti että annetaan vielä luomakunnalle aikaa. Seuraavalla kertaa Kar... Jeesus langettaa 10 vitsausta jos perseily ei lopu.
Mitä jos Kari on Jeesus? Lupasi tulla takasin kun aika on kypsä ja ihmiskunta valmis. Jeesus tuli Karin muodossa ottamaan tuntumaa ja kohtasi vain pelkkää kerettiläisyyttä, tyhjännaurantaa , sieluttomuutta sekä rietasta maailmallista menoa. Päätti että annetaan vielä luomakunnalle aikaa. Seuraavalla kertaa Kar... Jeesus langettaa 10 vitsausta jos perseily ei lopu.
Joku joka on kirjoittanut palstalle peräti 15 viestiä vuosina 2004-2007.
Noiden päivien ja tämän päivään väliin on mahtunut muutamia tuhansia sanoja tekstiä kaikkialle muualle kuin tänne
Mitä vittua, joko ne vitun pakit kerjää jo katsomoissakin?Jotenkin hassua nähdä kannattaja katsomossa muki kourassa
Mitä vittua, joko ne vitun pakit kerjää jo katsomoissakin?
Se tunne kun pitkän aivojen raksutuksen jälkeen keksit kuin keksitkin oikean palindromin mutta tajuat pian, että se on niin huono ettet kehtaa edes julkaista sitä. Feels bad man.
Kyllähän Kääpiö täällä pyörii välillä. Ja on kai niitä muitakin.Tästäpä tulikin mieleeni, että vanhasta jengistämme ei täällä paljoa muita enää näy kuin me ja pettter. Kaikki muut ovat siis nynnyyntyneet. Katsovat kotona Emmerdalea jonkun tossun alta. Se on jopa nynnympää kuin tänne internetin tosimiesten palstalle kirjoittelu.