Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 386
  • 66 850

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se päivä kun kesäloma alkaa on yksi vuoden parhaista päivistä. Perinteisesti silloin tulee tempaistua lomakännit.
@Evil sitä oppii ja elää. Tai ainakin elää.
Näin on joku viisas todennut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tuommoisia kalenterivuoden aikana alle 50 viestiä juhannukseen mennessä -tahtia pidä palstalla pyörimisenä, vaan satunnaisina hairahduksina.

Kääpiö on kertonut mystisistä kiireistä johtuen hairahtavansa iloksemme aina vain todella harvoin.

Tuskin maltan odottaa seuraavaa tilaisuutta ja tapahtumaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mietin tässä sitä, että paljonko sieniä minun pitäisi syödä illan aikana, että avaisin uutisen, missä seurataan suviseurojen aiheuttamaa ruuhkaliikennettä.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Exsä pääsee Viroo kouluu ja itel on jo mahdollisesti uusia virityksiä virittteillä. No katotaa onko se kaveruutta pidemmälle,mutta ainakin on jotain,ehkä.
 
K

Kiekkokatsoja

Joskus tuo oma mieliala on huonompana. Se joskus on juurikin nyt.
Millaistahan se olisi, jos tunne, tuntemus, mieliala tai mikä se nyt onkaan.. niin sitä olisi vain vähän, tai se olisi säädettävissä napista keskiverto tasoon?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus tuo oma mieliala on huonompana. Se joskus on juurikin nyt.
Millaistahan se olisi, jos tunne, tuntemus, mieliala tai mikä se nyt onkaan.. niin sitä olisi vain vähän, tai se olisi säädettävissä napista keskiverto tasoon?
Päättää vaan ettei murehdi. On miettimättä asiaa. Menee vaikka kaljalle. Parisuhteessakin kun lähtee toisen kiukuteltua niin ei montaa askelta tarvii ovesta ottaa kun on unohtanut sen.

On mulla kyllä mennyt vuosia sängyn pohjallakin ja vaikka mitä, ettei sen puoleen, mutta se on eri juttu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olenko unohtanut "pääasian" eli kasvatuksista kertomisen... Ekat kurkut alkaa jo olla hyvin havaittavissa ja ne jatkaa kasvuaan suotuisissa oloissa. Tomaateissa on joitakin pieniä raakileita ja kukkia on aika hyvin. Talvikurpitsassa on jo eka keltainen pallo nähtävissä mutta se voi vielä mätääntyä ja sitten odotellaan taas uutta pyörylää. Kesäkurpitsoissa ei ole vielä kurpitsan alkuja mutta lehdet kasvaa hyvin.

Punajuuret on oikein terhakoita ja ne jo harvensin. Porkkanat on kyllä tosi paikoittain itäneet... välillä on paljon taimia ja sitten saattaa olla tyhjä väli. Sipulit kasvaa ja jakautuu hyvin. Pinaatti on hyvin pinnassa ja papuja on tulossa kivasti. Salaatit on hyvässä vauhdissa ja osaa voi jo syödä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen lopettanut nyt kaikki maksulliset suortatoistopalvelut toistaiseksi. Tai no yksi äänikirjahomma on vielä, mutta se oli mulle ilmainen muutamaksi kuukaudeksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen lopettanut nyt kaikki maksulliset suortatoistopalvelut toistaiseksi. Tai no yksi äänikirjahomma on vielä, mutta se oli mulle ilmainen muutamaksi kuukaudeksi.
Itse mietin että pitäisikö joku laittaa tauolle, mutta sitten tajusin että käytössä on "vain" Ruutu, C More ja Viaplay. Ruutu on jo maksettu melkein vuodeksi etupeltoon kun se kuuluu Urheilulehden tilaukseen, C More kuuluu myös kaapelikortin kanavapaketin kylkeen ja katson formuloita sieltä kesälläkin. Viaplaykin on Viasat Kulta -paketin kylkiäinen ja sen ehkä voisikin pistää hetkeksi tauolle... Mutta eipä siihen ole kuin joku puolitoista kuukautta kun Valioliiga alkaa niin olkoot tuokin nyt, jospa sieltä jonkun leffan tässä kesällä katsoisi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Onkohan sitä jo aikuistunut. Viskipullo ja kaljalaatikko on tuossa vieressä. Kaljaa juonut muutaman Zeppeliniä kuunnellessa ja taitaa viski jäädä huomiseen. Ei vaan enää huvita ryypätä (ja olen kaiken lisäksi sinkku).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko sitä Karia nyt näkynyt? Karihan on naisen nimi ainakin Norjassa, joten nyt tarvittaisin mies speedoissa kertomaan että homoa on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään varmistui se, että pääsin kouluun. En tosin ollut hakukohteista ykkönen vaan kolmonen. Sama ala tuo silti on, mutta kaupunki on eri.
No onneksi olkoon! Harmittaako hirveästi että meni pari ekaa paikkaa ohi? No hyviä opiskeluja vaan... Siitä se ura sitten urkenee.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No onneksi olkoon! Harmittaako hirveästi että meni pari ekaa paikkaa ohi? No hyviä opiskeluja vaan... Siitä se ura sitten urkenee.
On muuten hupaisa sana tuo urkenee, mikä sen perusmuoto edes on? Ureta? Urkea? Urku?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No onneksi olkoon! Harmittaako hirveästi että meni pari ekaa paikkaa ohi? No hyviä opiskeluja vaan... Siitä se ura sitten urkenee.
Kiitos. Ei hirveästi harmita, kuten jo totesinkin sama ala kyseessä. Nuo kaksi ensimmäistä olisi vain ollut hieman lähempänä. Lisäksi olen tuohon toiseen varasijalla 6, joten ei mahdotonta ole, että pääsisin sinne.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On muuten hupaisa sana tuo urkenee, mikä sen perusmuoto edes on? Ureta? Urkea? Urku?
Ureta luulisin. Hassu sana, mietin sitä jo kirjoittaessani.

Lisäksi olen tuohon toiseen varasijalla 6, joten ei mahdotonta ole, että pääsisin sinne.
Niin, kyllähän osa jättää ottamatta vastaan paikkaa jos on jotain muuta ns. parempaa tullut eteen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pride tulilla ja jälleen kaivellaan ihmisyyden pohjamutia. Saa nähdä viekö tällä kertaa pytyn himaan homofobiset mölyapinat, yhtä alas vajoavat vastakappaleet vaiko sitten noita kahta ihmettelevä osasto. Itse olen lukeutunut tuohon viimeisenä mainittuun, mutta yritän päästää irti. Ehkä ensi vuonna jo suuntaan marssille sanomatta sen ihmeemmin mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös