Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 876
  • 66 797

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Varmaan pitäisi. Sanoin kuitenkin noin, että yli 22-vuotiaatkin ymmärtää.
Mulla on 17v kummityttö. Oon jo noihin oppinut. Poika on jo liian vanha.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Iisoppi olisko sulla pikkusiskoa?
On minulla mutta se on naimisissa, yli kolmekymmentä ja nyt ns. lapsivuoteessa. Eli ei taida @SMT :lle olla sopiva. Vaikea uskoa että isälläni olisi avioliiton ulkopuolisia lapsia... eli ei ole varmaan nuoria siskopuolia olemassa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tervetuloa takaisin @Musta Nuoli. Mitenkäs mennöö?

Kiitos kysymästä. Ei niin kaksisesti, erinäistä terveydellistä häiriötä ollut sekä omalla kohdallani että useiden läheisten parissa, ei ole silloin riittänyt puhtia edes Jatkoaikaan. Enpä ole jaksanut edes palstalle kirjautua vaikka MM-kisojen aikaan kävi mielessä.

Kesäkaudella minulla nyt muutenkin on yleensä tapana olla enemmän tai vähemmän pitkällä kirjoitustauolla. Ei oikeastaan nytkään pitänyt kirjautua, mutta kommentoin Dave Mustainen kurkkusyöpää ja päätin samalla kantaa korteni kekoon Juhannuksen triplan, kesäpuumaäänestyksen ja kesätyttöäänestyksen suhteen, etteivät jää väliin.

Aiempina vuosina oli kesätauonkin pitäminen helpompaa, koska kirjoitusvire alkoi herpaantua Mestis-kauden ja viimeistään MM-kisojen jälkeen, ja sitten syksyllä jaksoi hiljalleen palata palstalle kun Mestis-kausi alkoi. Nykyisin ongelmana on se, ettei Mestis kiinnosta enää kuin murto-osan siitä mitä ennen, MM-kisatkaan eivät jaksa sytyttää samalla tavalla (tämän vuoden mitalipelit olivat toki jännittäviä) ja oikeastaan koko jääkiekko ei enää kiehdo niin kuin ennen. Siitä seuraa se, että kirjoitustaukoja tulee vähän miten sattuu.

Kirjoitustaukoja suosittelen sinänsä kyllä kaikille sopivaksi katsotuissa määrissä, sitten jaksaa taas kirjoittaa hämäriä raapustuksia paremmalla innolla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eikös @Musta Nuoli ole nyt se perinteinen tauko?

Oikeastaan on, tulin vain jättämään rivit juhannustriplaan ynnä muihin äänestyksiin. Ja Dave Mustainen kurkkusyöpä jostain syystä järkytti niin paljon, että piti siitä kirjoittaa. Mustaine näytti niin vanhalta ja sairaalta kuvassakin.

Luultavasti jatkan perinteistä taukoani tässä taas kohta, mutta nyt kun tänne kirjauduin niin vastaillaan nyt tovi. Vähän sama kuin sinulla äsken aiemmassa viestissäsi toisessa ketjussa, eli pitäisi varmaan mennä ulos tai tehdä jotain muuta, mutta täällä sitä jostain syystä huomaa olevansa. Ainakin tovin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vähän sama kuin sinulla äsken aiemmassa viestissäsi toisessa ketjussa, eli pitäisi varmaan mennä ulos tai tehdä jotain muuta, mutta täällä sitä jostain syystä huomaa olevansa. Ainakin tovin.
Pitäisi joo. Lekurikin käski. Minulla kun on näin wanhana huomattu et olen epileptikko ja nyt olen siihen saanut todennetun diagnoosin kautta lääkityksen. Ongelma vaan oli, että joko lekuri tai apteekkari teki virheen. Viime yö meni sitten Jorvissa, väärä lääkitys, kun ei pystyssä pysy. No, eihän annostu ollut kuin kolminkertainen mitä oli tarpeen. Nyt sitten maataan 2viikkoa. Jussiksi pääsee onneksi mökille.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pitäisi joo. Lekurikin käski. Minulla kun on näin wanhana huomattu et olen epileptikko ja nyt olen siihen saanut todennetun diagnoosin kautta lääkityksen. Ongelma vaan oli, että joko lekuri tai apteekkari teki virheen. Viime yö meni sitten Jorvissa, väärä lääkitys, kun ei pystyssä pysy. No, eihän annostu ollut kuin kolminkertainen mitä oli tarpeen. Nyt sitten maataan 2viikkoa. Jussiksi pääsee onneksi mökille.

Raskasta tuollainen, toivottavasti jaksat. Tuommoiseen viestiisi pitää vastata ihan kirjoittamalla, tuntuisi makaaberilta painaa "tykkää"-nappia kun kerrot olleesi sairaalassa. Tykkää-napista on toki hyötynsäkin, mutta välillä se pelkistää ihmisten välisen kommunikaation pelkiksi napinpainalluksiksi.

Turhan tutuksi ovat minullekin tulleet erinäiset lääkärit ja tutkimukset, tuleva kesälomakin heinäkuussa lähtee aluilleen erilaisilla testeillä ja lihaskoepalojen otolla. Johtavat vielä samalla sähköä lihasten läpi, kenties joku tohtori Frankenstein samalla huutamassa "it's ALIVE! ALIVE!".

Ei ole onneksi syöpädiagnoosia tai sellaisen epäilyä, mutta neurologisen puolen tutkimuksia ja geenitutkimuksia kumminkin. Tutkimusten aiheena on perimästäni löydetty ja hissukseen etenevä sairaus joka on aiheuttanut kaikenlaista ikävää vaivaa ja aiheuttaa jatkossa niitä lisääkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Raskasta tuollainen, toivottavasti jaksat. Tuommoiseen viestiisi pitää vastata ihan kirjoittamalla, tuntuisi makaaberilta painaa "tykkää"-nappia kun kerrot olleesi sairaalassa. Tykkää-napista on toki hyötynsäkin, mutta välillä se pelkistää ihmisten välisen kommunikaation pelkiksi napinpainalluksiksi.

Turhan tutuksi ovat minullekin tulleet erinäiset lääkärit ja tutkimukset, tuleva kesälomakin heinäkuussa lähtee aluilleen erilaisilla testeillä ja lihaskoepalojen otolla. Johtavat vielä samalla sähköä lihasten läpi, kenties joku tohtori Frankenstein samalla huutamassa "it's ALIVE! ALIVE!".

Ei ole onneksi syöpädiagnoosia tai sellaisen epäilyä, mutta neurologisen puolen tutkimuksia ja geenitutkimuksia kumminkin. Tutkimusten aiheena on perimästäni löydetty ja hissukseen etenevä sairaus joka on aiheuttanut kaikenlaista ikävää vaivaa ja aiheuttaa jatkossa niitä lisääkin.
Teki mieli laittaa tykkäys. Ihan vaan piruuttaan. Tsemiä Turkuun ( en tuota uskoisi sanovani). Neurollahan itse olen. Kuvaukset näyttää että pääkopassa on kaikki kohdillaan, mutkun ne ei vaan ole. Vittu.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Teki mieli laittaa tykkäys. Ihan vaan piruuttaan. Tsemiä Turkuun ( en tuota uskoisi sanovani). Neurollahan itse olen. Kuvaukset näyttää että pääkopassa on kaikki kohdillaan, mutkun ne ei vaan ole. Vittu.

Kiitoksia, arvostan tuota kovasti. Aina voi toki laittaa tykkäyksenkin jos haluaa.

Pääkopan magneettikuvauksia minullekin on tulossa vähän myöhemmin, eri sortin testiä ja tutkimista (ja hutkimista) onkin ollut vähän joka elimen kohdalla. Koepalojen ottojen osalta voin sitten lihasbiopsian jälkeen vertailla peräti kuuden eri tähystyksen/koepalojen oton välillä, joita on vuosien varrella otettu sydämestä, keuhkoista, ruokatorvesta/vatsasta, munuaisista, suolistosta (mikä oli kirjaimellisesti ns. hanurista) ja kohta lihaksista.

Sydämen ja keuhkojen koepalat olivat vittumaisimpia ja kivuliampia, eikä paksusuolen tähystys ollut myöskään mikään elämän kohokohta. Munuaisoperaatiossa en onneksi ollut tajuissani ja ruokatorven tähystyksessä olin niin mömmöissä, etten muista siitä oikeastaan mitään. Saa nähdä sitten tuota lihasbiopsiaa, useampia tikkejä senkin operaation jälkeen vaaditaan.

Osaan vähän turhankin hyvin suunnistaa TYKSin eri osastojen välillä, oli sitten keuhkopoli, sydänosasto, sisätautiosasto, neurologi tai genetiikan laitos. Tosin aina sitä oppii jotain uuttakin, TYKSin alla kulkevista huoltotunneleista pääsee kätevästi eri sairaalarakennuksesta toiseen ja huoltotunnelit tuntuvat olevan ihan oma maailmansa, jossa yllättävistä paikoista löytyy hissi tai sivukäytävä ja jossa riuskat potilaskuljettajat ja huoltohenkilökunnan jäsenet kaahaavat kuljetuskärryillään ja sähkömopoilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tehdasläppäri kiinni, check-in tehty, vaatteet pesty ja pakkaamiseen nyt ei saa menemään kymmentä minuuttia kauempaa.

Nyt näiden maan olutta ja paikallista rokkenrollia. Toki lähtö vasta aamupäivällä ja parin tunnin päästä on IFK ja Englanti - Afganistan tietenkin myös.

Oli taas suuryritysten touhua, kun yritti saada jotain oikeasti pakettiin ennen retkeä. Mitäpä lottootte menikö ns. maaliin asti. Robert (nimi ei muutettu) tuumasi vain älä sinä tästä välitä, ensi viikolla sitten.

Näillä on torstaina pyhäpäivä eli perjantaina on tehdas tyhjä kuin Suomessa konsanaan, mutta otin tässä pienen varaslähdön.

En jaksa lukea viikon aikana kertyneitä viestejä, mutta eiköhän teillä ole ollut yhtä hauskaa kuin aina ennenkin. Nyt en toisaalta tiedä tarkalleen mitä kaikkia kasveja on istutettu ja mitkä on jo kasvaneet.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En jaksa lukea viikon aikana kertyneitä viestejä, mutta eiköhän teillä ole ollut yhtä hauskaa kuin aina ennenkin. Nyt en toisaalta tiedä tarkalleen mitä kaikkia kasveja on istutettu ja mitkä on jo kasvaneet.
Turha jätkä sä muutenkin olet.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se selviää vain yhdellä tavalla.
Olen piiroginjalka. Mutta c-junnuussa olen kuitenkin torjunut, ihan mestaruussarjaa. Torontossa 62 torjuntaa, yksi (1) maali. Siinä tavotetta. Sulla on pohkeessakin tatuointi , eikö?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen piiroginjalka. Mutta c-junnuussa olen kuitenkin torjunut, ihan mestaruussarjaa. Torontossa 62 torjuntaa, yksi (1) maali. Siinä tavotetta. Sulla on pohkeessakin tatuointi , eikö?

Ei ole tatuointia, miksi olisi?

Torjuntamäärä on hyvä, mutta ei maalivahdin kuulu maaleja tehdä. Hyökkääjien hommia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös