Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 874
  • 66 849

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Varpaan kynsi mustana... lähtee varmaan irtikin jossain vaiheessa. Ja uusi kasvaa tilalle tai se taitaa kasvaa tuolla vanhan alla ja tyrkätä sen sitten pois tieltä kun on valmis tulemaan esiin.
Sain kerran molemmista jaloista isojen varpaiden kynnet mustaksi samalla kertaa, vuoden verran siinä meni että uusi ehompi kynsi punnersi itsensä lopullisesti esiin. Onhan se vähän epämukavan oloista ja etenkin näköistä kun on kaksi kynttä päälletysten.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hyvä tuo kommentti Carl Hagelin jatkosoppari uutisessa. "monipuolinen pelaaja ja pystyy pelaamaan missä tahansa ketjussa"

Se oiski hyvä kun valmentaja istuttaa pelaajan kakkosen laitaan ni se toteais vaan että ei muuten pysty.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Missä vaiheessa niin väitin?

Vähän sellaisen vaikutelman viestistäsi sain.

PS. Tägäämällä saattaa saada vastauksen helpommin. Kyseistä ketjua kahlaamalla asia saattaisi myöskin selvitä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Osaa tämä läppäri joskus ollakkin hidas. Youtubessa ei voi laittaa videota fullscreenille, koska alkaa lagittamaan heti. Joskus juhlapäivänä se kuitenkin toimii theater modella 460p laadulla. Nyt asensin koneelle GTA ykkösen, mutta fps on joku 5 freimiä sekunnissa. GTA 2 sentään jaksoi toimia ihan ok.
Sitten jos vahingossakaan avaat jonkun 360 asteisen videon niin on kone jo melkein hepulin partaalla menemällä täysin sekaisin.
Kyllä tällä silti jatkoaikaa selaa ja katsoo youtubesta videoita pikku ruudulla 360p laadulla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On ainakin yksi tai kaksi ketjua mihin ei tarvitse mennä. Vähän jo sorruin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla niitä on aika paljon. Missään politiikka jutussa on ole edes käynyt. Toinen on KHL osio, joka ei kiinnosta tippaakaan. Onneksi on tämä vapaa keskustelu, niin on mullekki jotain.
Kukin tavallaan. KHL -jutut on niitä mihin ei kannata.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jotenkin hiukan haikee fiilis kun tietää että joudun tulee seuraavan kuukauden yöketjussa toimeen ilman kirjoittelukamuani @Punamusta a . Täytynee pitää nyt toi runoketjukin hyvinvoivana ja elossa seuraavan kuukauden ajan sillä aikaa kun aktiivisin riimittelijä on tauolla.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On tässä sinkkuudessa näin kesäaikaan hyvätkin puolensa. Ei tarvi käydä kuin pienellä kauppareissulla niin jo siinä ajassa ehtii nauttia ties miten monen vastakkaisen sukupuolen edustajan ulkoisesta habituksesta. Yksi nainen taisi jopa vilkuilla takaisin mun suuntaan kun olin ensin vilkaissut häntä. Hän näytti tosin valitettavasti olevan varattu. No hei emmä nyt oikeesti jossain kaupassa käy iskemässä naisia. Pientä viatonta silmäpeliä vaan *hymiö*

Setä voi sen verran paljastaa että kyllä niitä tissejä ja perseitä voi varatutkin kauppareissulla kattella. Jos semmoinen pirttihirmu löytyy joka tuosta pahastuu, kannattaa hetimmiten laittaa vaihtoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ne puhuu että Jopoja varastettais paljon. Hitto lukot vaan pöllitään, mutta muut jätetään. No lainas joku nisti tota varmaan vuorokauden, pari heijastinta nyt potki rikki ja satulaa vähän nosti, mutta palautti lähes samaan paikkaan. Hei kiitti.

Mä rakastan tätä Malmia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Setä voi sen verran paljastaa että kyllä niitä tissejä ja perseitä voi varatutkin kauppareissulla kattella. Jos semmoinen pirttihirmu löytyy joka tuosta pahastuu, kannattaa hetimmiten laittaa vaihtoon.

Tähän samanmielisyys. Kotihirviöstä on heti tehtävä koditon! Nuorena oli semmoinen kerran, että kävi kertomassa mun naispuolisille kavereille että sä et sitten tota jätkää panemaan mieli ja oli muutenkin klassinen kammotus, minkä toiminnan kruunasi sitten että tämä levitti jalkansa parhaalle ystävälleni. Tappiot: paras ystävyys. Mutta annoin nopeasti anteeksi ystävälleni, jolle kuitenkin tuli vaikeuksia antaa itselleen anteeksi tapahtunutta ja edelleen klassisesti alkoi inhota minua, kun ei äidinpoikana kyennyt ollenkaan inhoamaan itseään ja sitä kautta pääsemään yli pikkujutusta. Ääliö. Eli voitot: kaksi ääliötä häipyi elämästäni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihan vakavissaan sanottuna, Punamustaa tulee kyllä vähän ikävä. Meillä on ollut useita hyviä keskusteluja niin täällä kierrätyskeskuksessa kuin myös yksityisviesteissä. No, ymmärrän kyllä hyvin, että miksi hän haluaa palstatauon pitää (ei sillä, että se olisi edes mun hyväksynnästä millään lailla kiinni). Eikä se tauko edes ole kuin kuukauden mittainen, joten pian kierrätyskeskus saa taas laadukasta täytettä Punamustan jutuista.

Boldaus minun. Mä en jostain syystä juuri yksityisviestittele. Joskus tulee jonkun avautuminen looraan ja vastaan siihen, että hyvää jatkoa sinnekin. Ilmeisesti yyveemarkkinat ovat kiivaat ja riittoisat. Huhujen mukaan eräskin yyveitse itselleen naisen, en sano kuka, mutta monet tietävät. Oonkohan koskaan lähettänyt keskustelun aloittamiseksi yksityisviestiä? Olen! Taisin kerran erästä tolloa vähän valistaa. No ei se tollo ole. Tahtoisin tähän vitsillä tägätä ko. nimimerkin mutta en tahdo modeyyveetä että viikko tuli penalttia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo ainoot yv:t on mullekkin tulleet hävityiden vetojen takia. Tosin vasta pari kuukautta täällä ollaan oltu. Mutta kuumat 18-20 vuotiaat (mieluusti naiset) saa ottaa yhteyttä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle yksityisviestejä lähettelee kaikista eniten nimimerkki Moderaattorit, tuolta kun katsoin niin aika monta kertaa siltä on tullut jotain floodausta pelikielloista. Ihme häirikkö. Ja erään nyt jo täältä palstalta tuon pelikielto-floodaajan toimesta edesmenneeksi laitetun nimimerkin kanssa meillä oli kanssa näköjään myös varsin kiivasta yv-keskustelua, aluksi hyvässä hengessä mutta sitten meille tuli välirikko, ja viimeiset viestit oli ihan huutelua. Aika harvoin noita yksityisviestejä kyllä näköjään tulee, tuossa ekalla sivulla alin viesti on tullut 16.2.2018 eli sen ja tämän hetken välillä on tullut kokonaista 25 avattua yv-keskustelusäiettä, ja näistä 7 kpl on tolta ihme pelikielloista höpisijältä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä mä on siihen tulokseen tullut, että ei noi jätkät mua kiinnosta silleen.

Olet liian nuori moista päättelemään. Lisätietoja voi antaa nimimerkki @vetti , sain juuri korvanappiini tiedon että hänkin oli vielä sinun iässäsi tylsä hetero kunnes näki valon. Vai pitäiskö sanoo pimeyden? Hehehehee olipas hyvä vitsi tajusitteko hehehehehe no Jari Kurri siellä ei ainakaan tajunnut, hokee vaan että ei nää rahat oo venäläisiltä, katso nyt, tämä suomalainen mies nimeltä Nikkeli antaa ne minulle ja mitä sitten jos tuo Nikkelin vieressä seisova venäläinen aina antaa ne minulle tulevat rahat Nikkelille, me olemme täysin suomalaisen rahoituksen varassa, teemme voittoa, KHL on terve sarja, Irak ei hävinnyt sotaa, maapallo on litteä ja meillä on älykkäitä faneja.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olet liian nuori moista päättelemään. Lisätietoja voi antaa nimimerkki @vetti , sain juuri korvanappiini tiedon että hänkin oli vielä sinun iässäsi tylsä hetero kunnes näki valon. Vai pitäiskö sanoo pimeyden? Hehehehee olipas hyvä vitsi tajusitteko hehehehehe no Jari Kurri siellä ei ainakaan tajunnut, hokee vaan että ei nää rahat oo venäläisiltä, katso nyt, tämä suomalainen mies nimeltä Nikkeli antaa ne minulle ja mitä sitten jos tuo Nikkelin vieressä seisova venäläinen aina antaa ne minulle tulevat rahat Nikkelille, me olemme täysin suomalaisen rahoituksen varassa, teemme voittoa, KHL on terve sarja, Irak ei hävinnyt sotaa, maapallo on litteä ja meillä on älykkäitä faneja.
No tehdään niin, että myös äijät saa laittaa yksityisviestejä, mutta ensisijaisesti etsin naisia.

En muuten tajunnut tuota vitsiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No tehdään niin, että myös äijät saa laittaa yksityisviestejä, mutta ensisijaisesti etsin naisia.

En muuten tajunnut tuota vitsiä.

Odotas, käännän sen google translatorilla teidän nuorten kieleksi:

*morjenstava mies* *nainen* *nuoli oikealle* *osoittava sormi* *OK-merkki kädellä* *nuoli oikealle* *pettynyt mies* *nainen ja lapsi*

*morjenstava mies* *mies* *nuoli oikealle* *munakoiso* *persikka* *vesiroiske* *puolikas mies sydän puolikas mies* *nuoli oikealle* *iloinen mies* *aurinko* *musta naama* *ruskea reikä* *pimeä kaupunki* *janitoivola* *tuli* *valtameren aalto* *sateenkaari* *typerän näköisesti eteensä toljottava SMT äyskäri päässä, housut puolitangossa ja kiinalainen sushirulla suussa* *viisas, arvokkaasti vanhentunut komea mensa-kerholainen opastamassa pölvästiä jonnea* *poliisi* *mensa-kerholainen vankilassa*
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odotas, käännän sen google translatorilla teidän nuorten kieleksi:

*morjenstava mies* *nainen* *nuoli oikealle* *osoittava sormi* *OK-merkki kädellä* *nuoli oikealle* *pettynyt mies* *nainen ja lapsi*

*morjenstava mies* *mies* *nuoli oikealle* *munakoiso* *persikka* *vesiroiske* *puolikas mies sydän puolikas mies* *nuoli oikealle* *iloinen mies* *aurinko* *musta naama* *ruskea reikä* *pimeä kaupunki* *janitoivola* *tuli* *valtameren aalto* *sateenkaari* *typerän näköisesti eteensä toljottava SMT äyskäri päässä, housut puolitangossa ja kiinalainen sushirulla suussa* *viisas, arvokkaasti vanhentunut komea mensa-kerholainen opastamassa pölvästiä jonnea* *poliisi* *mensa-kerholainen vankilassa*
Mitä vittua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös