K
Kiekkokatsoja
Sorry jos oon törkypaska, mut kelasin, ja mitään en löytänyt tästä ketjusta.Katsoo mun edellisen viestin tänne, siitä se selviää.
Sorry jos oon törkypaska, mut kelasin, ja mitään en löytänyt tästä ketjusta.Katsoo mun edellisen viestin tänne, siitä se selviää.
Käytä hakua.Sorry jos oon törkypaska, mut kelasin, ja mitään en löytänyt tästä ketjusta.
Joo. Olen tyhmä, ku en oo nuori nettitaitoinen.Käytä hakua.
Minulta kysyttiin kerran baarin narikassa, olenko "joku uimari". Kerhon mestaruusjuhlissa tuli puolestaan kysymys, olenko "itsekin jääkiekkoilija".
Näytti juuri hetki sitten, että kodissani on sisällä +29.0 lämmintä.
Totta. Kohta on taas perseessä -29 tyrkyllä kalsareihin.Veikkaan jotain samoja lukemia. Onhan tämä perseestä, mutta valittaa ei saa koska pitkä talvi ja kaikkea.
Tästä tuli mieleen että itsehän joskus viime syksynä krapuloissani menin kaverin kanssa Helsingin keskustaan Golden RAXiin syömään ja mätin siinä ruokaa kuin viimeistä päivää. Olin tilannut myös jäätelön aterian päälle ja heti kun olin saanut tämän jäätelön syötyä niin yllättäen vatsassa alkoi vääntämään ja tuli todella heikko olo. Tuosta ei sitten ehtinyt kulua minuuttiakaan ennen kuin olin laatannut vaniljajätskit lautaselle. Luojan kiitos sain kaiken osumaan lautaselle mutta ai että mua hävetti mennä kaatamaan omat oksennukset ravintolan roskiin. En oo onneks tuon jälkeen vastaavanlaista krapulaa potenut mutta ihan vaan varoituksen sana; älkää syökö itteenne krapulassa niin täyteen että jälkkärit ei pysy enää sisällä. Sen minä tuosta nolottavasta kokemuksesta ainakin opin.No huhhuh meinasi käydä kyllä köpelösti. Olin tosiaan eilen saunomassa kavereiden kanssa mökillä. Jonkin verran tuli nautittua alkoholia. Mökiltä sitten vielä baariin ja kotiin melko aikasin kello 02.00. Heräsin ensimmäisen kerran jo kello 7 ihan järkyttävään päänsärkyyn. Onneksi sain unta uudestaan ja heräsin toisen kerran kello 10. Siitä suihkun kautta autoon ja mummulaa kohti. Ihmettelin matkan aikana, miten oloni olikin niin hyvä. Mummulassa sitten ruokapäytään ja otin aivan jumalattoman paljon, vaikka ei minulla ollut edes nälkä, mutta eihän mummulle voi sanoa tuollaista. Siinä sitten kaikki meni ihan hyvin, mutta noin puolessa välissä alkoi niin sanotut ongelmat. Alkoi tuntumaan, että kohta tulee ylös ja samalla nousi pintaan kauhea hiki. Siinä vaan mummun vieressä alkoi tuntuman, että kohta pitää lähteä vessaan. No vessassa ei loppujen lopuksi tapahtunut mitään ihmeellistä, mutta lähellä oksennus oli. Vessasta jatkaan ruokailua huonovointisena ja kaikki päättyiloppujen lopuksi ihan hyvin.
Kohta alkaa näköjään jalkapallo ja sitähän tulee ihan iltaan saakka.
Siis se Amerikan XL5?Backstreet Boys on siis tänään esiintynyt Suomessa. Jotenkin on mennyt ihan ohi tuo koko juttu että ovat Suomeen ylipäätään tulossa, mutta mitä nyt IG-storyja seurasin niin aika moni tuttu on tuolla paikalla ollut.
Tästä tuli mieleen ne Trio Niskalaukauksen paidat, joissa luki että Minulle ei vittuilla. Ajattelin painattaa paidan, jossa sanotaan että Minulle vittuillaan. Koska minulle vittuillaan. Enkä mahda sille mitään. En voi esittää lihaksikasta äijää, joka nuijii vittuilijat. Minun on otettava vaan vastaan se vittuilu.Kävin kaupassa ja siellä oli näitä "olen työharjoittelussa" paidallisia tyyppejä. Mun mielestä tuo on helvetin alentavaa laittaa joku käyttämään tommosia paitoja. Näytetään heti kaapin paikka, että asiakkaatkin tietää sun olevan alempana kun muut. Kaikki pitäisi olla samanarvoisia, oli harjoittelussa tai ei.
Osta vesuri ja pilko ne Saatanan keksimät kepit viiden sentin säleiksi.Äiti antoi mulle sauvakävelysauvat, Pitää varmaankin lähteä testaamaan, koskaan en ole sauvojen kanssa kävellyt. Kellään viime hetken vinkkejä ko. lajiin?
Oli, Heikki Haavisto, mutta hän ei kai ollut ulkoministeri. Paavo Väyrysen kierot silmät taisivat päästä jopa Juicen biisiin.Eikös meillä ollut joskus kauan sitten, myös ulkoministerinä Haavisto niminen?
Vitsailivat hänen kieroista silmistään. Kuulemma hyvä, kun pystyi näkemään samanaikaisesti sekä itään, että länteen.
Uusi ulkoministeri Haavisto, taitaa nähdä vain ja ainoastaan, kauas kauas etelään..
Odota puoli vuotta, niin pääset itkemään miksi aina pitää olla näin kylmä.Miks aina pitää olla näin kuuma?
Na-ahaah. Tulet vanhaksi, kuten sivuunkirjoittanut, Helsinki-Vantaan lentokentällä 19v vetti sattui kävelemään Polaroid-kameran eteen. Ja noin 14v tytöt sanoi että ”toi äijä tuli väliin”. Silloin tiesin olevani vanha. Tuosta on toki 28 vuotta aikaa.Oon vissiin tulossa vanhaksi, kun n. 18-vuotiaat näyttää ihan lapsilta. Piti päivällä hierasta silmiä kun lapseksi oletettu astui rattiin.
Älkää kaatako olutta näppäimistölle. Ei ole kivaa se. Onneksi on varanäppäimistön varanäppäimistö olemassa.
Oon vissiin tulossa vanhaksi, kun n. 18-vuotiaat näyttää ihan lapsilta. Piti päivällä hierasta silmiä kun lapseksi oletettu astui rattiin.
Tiedät tulleesi vanhaksi, kun huomaat kassaneitien teitittelevän sinua.
Itse tykkään kyllä kesäkuusta siinä mielessä että on niin valoisaa koko ajan. Toki nyt on kyllä ollut ehkä aavistuksen liian kuuma (tosin nyt sataa vettä ja viilenee keli muutenkin), mutta kyllä tämä lämmin ja valoisa aika on mukavaa. Itikat tosin on melko perseestä.Sellainen alkusyksyn ilmasto on varmaan paras. Suht lämpöiset päivät, pimeät illat ja viileät yöt.
Noniin nyt alkoi tehdä mieli jätskiä. Nyt, kun miettii niin varmaan kaikki jäätelöt ovat hyviä.Sitruuna ja lakritsi on kyllä loistava kaksikko. Huippuhyvää jätskiä.
Noniin nyt alkoi tehdä mieli jätskiä. Nyt, kun miettii niin varmaan kaikki jäätelöt ovat hyviä.
Mä en ihan hirveesti tykkää lakritsasta esim karkkina, mutta jäätelönä sekin menee.Paitsi lakujäätelö. Mun mielestä. Suklaa on ehdoton suosikki.