Mä niin muistan noi olot. Eikä se lohduta, mutta noi tosiaan menee ohi aikanaan. Muita seuraamuksia kohden vaan rohkeesti.Ei helvetti mikä darra. Ei mulla muuta. Epäilen, että ensi yönä taistelen liskoja vastaan hikoillen ja palellen vuotoperään.
Koskaan ei pidä luovuttaa...Eli mitä opit elämääsi, tai vaikka "vain" jääkiekosta?
https://youtu.be/338d5cjrO2o Kuuntele tästä murhanhimonlaantumismusaa. Linkkihän vie sinne Youtube.com palveluun ja sisältää rakkausballadeja.Onko vanhoilla ihmisillä jokin välttämätön tarve maiskutella koko ajan? Ihan vitun käsittämätöntä meteliä ja tekee mieli tehdä murha.
Meneekö tästä Markon lisäksi rojaltit itse keksijälle ja masinoijalle eli sämppärille? Onko kuvia? Specsit ja hinta? Sillon kun ostetaan pro-käyttötavaraa niin ei osteta sikaa säkissä.Mörkö-dildo on lanseerattu. Iisoppi, Johnny ja kumppanit ostoksille.
En ole itse tilannut, mutta veikkaan että kokoa kyllä löytyy.Meneekö tästä Markon lisäksi rojaltit itse keksijälle ja masinoijalle eli sämppärille? Onko kuvia? Specsit ja hinta? Sillon kun ostetaan pro-käyttötavaraa niin ei osteta sikaa säkissä.
Meneekö tästä Markon lisäksi rojaltit itse keksijälle ja masinoijalle eli sämppärille? Onko kuvia? Specsit ja hinta? Sillon kun ostetaan pro-käyttötavaraa niin ei osteta sikaa säkissä.
Olkaat hyvä. Mörkömarkon maila:En ole itse tilannut, mutta veikkaan että kokoa kyllä löytyy.
Ooks ite testannu? Voisin ostaa sen sun koeajokappaleen ellet oo pessy sitä? 60€?
Mörkö-dildo on lanseerattu. Iisoppi, Johnny ja kumppanit ostoksille.
Pienimunasten kauhisteluaNo huhhuh.
- Pituus noin 29,0cm
Saat mukaas jos haluut. Mulla ei oikeen tuntunu miltään.Ooks ite testannu? Voisin ostaa sen sun koeajokappaleen ellet oo pessy sitä? 60€?
Pienimunasten kauhistelua.Otettinko muottien malli sämpylän pampusta? Melko rouhean kokoinen haupitsi.
Pienimunasten kauhistelua.
@sämpylä89 panee niin paljon ettei palleihin pääse keräytymään juurikaan nutipäitä. Pallit ovat toki jättikokoiset, mutta ne ovat jatkuvasti vuokralla purkukuulina.mutta ehkä Sämpylällä on käynyt joku onnettomuus minkä vuoksi pussit ovat minikokoiset.
@sämpylä89 panee niin paljon ettei palleihin pääse keräytymään juurikaan nutipäitä. Pallit ovat toki jättikokoiset, mutta ne ovat jatkuvasti vuokralla purkukuulina.
Tuo oli yksi sellainen asia, minkä minä voisin sanoa kavereilleni. Myönnän olevani pelle kavereiden keskuudessa.Tämä on yksi esimerkki viestistä, jotka saavat kavereilleni sellaisen massiivisen "mitävittuajuuriluin"-fiiliksen, kun näkevät minun lukevan Jatkoaikaa.
Joo mää oon just se jätkä, joka sanoo ne asiat , mitä ei olisi kannattanut sanoa ja jolla läpät menee aina yli. Tosin eipä meidän porukassa kukaan taida oikeen terve olla meidän juttujen perusteella. Minun sosiaalisuuteni kyllä saattaa vaikuttaa yksikin tuntematon ihminen. Ujo luonne puskee esiin heti, jos ympärillä on outoja ja pitäisi olla asiallinen.Oppitunneilla on oltava hieman tarkkana, mitä ketjuja tulee selailtua, ettei kaveri saa taas aihetta kysyä, että mitä helvettiä mä oikein luen. Ai teikäläinen on se pelle? Hyvä tietää. Meikä taas on se, joka koittaa pitää pellet asiallisina ja aisoissa.
En ole itse tilannut, mutta veikkaan että kokoa kyllä löytyy.
Usko tai älä olen kuunnellut nuorenpana paljonkin Goodmanin ralleja. Silti ei auennut, mikä näsitä viesteistä liittyi mitenkään Irwiniin.Olet liian nuori tuntemaan Irwinin tuotantoa.