Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 292
  • 66 856

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin patikoimassa ollessani karhun, jolla oli poikaset matkassa. He tulivat vastaan pitkospuilla suoaukealla. Jähmetyin. Kusin melkeen alleni. Pelkäsin henkeni edestä. Olin hiirenhiljaa. Lopuksi karhut kääntyivät ja lähtivät karkuun. Nyt kehun kavereilleni, kuinka yritin jahdata karhuja ja hölmö on kuka niitä pelkää.
 
K

Kiekkokatsoja

Näin patikoimassa ollessani karhun, jolla oli poikaset matkassa. He tulivat vastaan pitkospuilla suoaukealla. Jähmetyin. Kusin melkeen alleni. Pelkäsin henkeni edestä. Olin hiirenhiljaa. Lopuksi karhut kääntyivät ja lähtivät karkuun. Nyt kehun kavereilleni, kuinka yritin jahdata karhuja ja hölmö on kuka niitä pelkää.
Ookei..
Huomasiko ne sinut? Olitko kummalla puolen tuulta..? Todennäkeisesti ne eivät haistaneet sua. Olit onnekas..
Tai sit ne oikeesti lähti karkuun, kun havaitsivat vaaratekijän.
Itsekin olin perjantaina alueella, jossa oli paljon karhun jälkiä:pelkäsin jo pelkistä jäljistä, ja karhun kaivausjäljistä. Huutelein ääneen kovaa, että jos se kuuli, niin ehkä siirtyi toisaalle..
 

redpecka

Jäsen
Ei ole kiva olla näin outo. Kattelen lätkäfinaalia ja ajattelin erätauolla seurantaketjuun tulla komppaamaan, että hieno pelaaja tuo kanukkien musta Nurse, mutta näköjään se onkin kaikkien mielestä mulkku, joten en sitten viittinyt mennä eri mielipiteellä sekoittamaan harmoonista hurmosta.

Tuollaisen ottaisin erittäin mielelläni omaan jengiini koska tahansa. Kaverit käy kuumana ja tää vaan vittumaisesti hymyilee. Just hyvä agitaattori.

Hölmöltä tuntuu olla aina eri mieltä. Alan jo itsekin epäillä onko se itsetarkoituksellista. Onneksi tänne ei ole pakko kirjoitella.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole kiva olla näin outo. Kattelen lätkäfinaalia ja ajattelin erätauolla seurantaketjuun tulla komppaamaan, että hieno pelaaja tuo kanukkien musta Nurse, mutta näköjään se onkin kaikkien mielestä mulkku, joten en sitten viittinyt mennä eri mielipiteellä sekoittamaan harmoonista hurmosta.

Tuollaisen ottaisin erittäin mielelläni omaan jengiini koska tahansa. Kaverit käy kuumana ja tää vaan vittumaisesti hymyilee. Just hyvä agitaattori.

Hölmöltä tuntuu olla aina eri mieltä. Alan jo itsekin epäillä onko se itsetarkoituksellista. Onneksi tänne ei ole pakko kirjoitella.
Samaan kastiin Jarkko Ruudun ja Esa Tikkasen kanssa. Olen kanssasi samaa mieltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, peli on ratkennut. Pitäisiköhän mennä nukkumaan?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mulla on jotenki sellanen fiilis, ettei tänä yönä nukuta paljon.

Sama fiilis täälläkin. Eiköhän tämä yö mene juhliessa. Voi tosin jossain vaiheessa väsy alkaa painamaan liikaa kun en viime yönäkään nukkunut kuin kaksi-kolme tuntia mutta ei sitä vain saisi varmaan nytkään nukuttua. On liian levoton olo nukkumiseen.

Viisitoista euroa pitäisi jostain repiä huomiseksi että pääsisi Helsinkiin huomenna. Mutta nyt hetken aikaa rahat tiukilla. Ja kun isä sanoi ettei minun kannattaisi lähteä Helsinkiin vaan pitäisi säästää nekin rahat.

Uskomaton kevät ollut joka tapauksessa. Nautitaan!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sepi Kumpulaisen biisi Kotipizzan mainoksessa. Menisi moneen ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Lukko-teema isketty JA:n logoon mestaruuden kunniaksi. Molemmat harvinaisia, Lukon jopa kriittisessä tilassa. Kantaa koitetaan elvyttää luonnonsuojelia
K. Sahlstedtin toimesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös