KALE voisi jyrähtää Faselille, että MM-kisojen finaali pelattaisiin jatkossa lauantaisin. Ihan oikeasti.
Minä lähden nyt töihin. Hyvää maailman mestaruuden jälkeistä päivää kaikille! Ei minulla muuta... Moro!
Huh huh. Vieläkin vaikea käsittää, mitä tuli voitettua eilen ja millä tavalla. Sitä ollaan niinkuin maailmanmestareita! Tämä luo tietenkin myös paineita siihen suuntaan, errä auto pitäisi vaihtaa uudempaan ja vaimo nuorempaan. Sitä kun on nyt uudet standardit, maailmanmestaruus standardit. Ja vyölaukun vois brodeerata samalla kun käy ostamassa uuden mm-lippiksen.
Miksei Leijonien paluulentoa saata muutama Stuka. Se se vasta olisi komeeta! Ja jos joku väittää, että olen natsi, niin usutan saksanpaimenkoirani hänen kimppuunsa.
Miksei Leijonien paluulentoa saata muutama Stuka. Se se vasta olisi komeeta! Ja jos joku väittää, että olen natsi, niin usutan saksanpaimenkoirani hänen kimppuunsa.
Kumman, Reinhardin vai Heydrichin?Ja jos joku väittää, että olen natsi, niin usutan saksanpaimenkoirani hänen kimppuunsa.
Reinhardin. Heydrich on koulutuksessa yhdellä leirillä.Kumman, Reinhardin vai Heydrichin?
Reinhardin. Heydrich on koulutuksessa yhdellä leirillä.
Kakko on junnuna laitettu kassiin ja ruumaan.Taitaa leijonien kotimatka mennä iltaan asti.
Matkatavara ongelmia.
Olisko osa niin päissään, että tavarat hukassa? Vaiko joku mennyt sammuneena jääkiekkolaukussa ruumaan?
Olivat päässeet liikkeelle.Kakko on junnuna laitettu kassiin ja ruumaan.
Vai ihan vain Mörkö ja Mörön kassit?Olivat päässeet liikkeelle.
Pari kassia oli hukassa. Olikohan ne juuri samat kassit, jotka Mörkö teki eilen Kanadan maaliin?
Längistä kassi, ja ylämummo kassi.
Luulen että ne roikkuu kiinteänä varustuksena mukana.Vai ihan vain Mörkö ja Mörön kassit?
Luulen että ne roikkuu kiinteänä varustuksena mukana.
Syyttäisin tässä nilkkavammaa/vammoja.Olisko osa niin päissään, että tavarat hukassa? Vaiko joku mennyt sammuneena jääkiekkolaukussa ruumaan?
Syyttäisin tässä nilkkavammaa/vammoja.
Niin. Savinainenhan teki muuten kesken pelin testin, että löytyykö kanukilta roikkuvat. Löytyi.Pakko, koska ei taida saada tytöt osallistua miehiin MM-tasolla.
Niin. Savinainenhan teki muuten kesken pelin testin, että löytyykö kanukilta roikkuvat. Löytyi.