Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 607 136
  • 68 382

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä lähden nyt töihin. Hyvää maailman mestaruuden jälkeistä päivää kaikille! Ei minulla muuta... Moro!

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Katsoikohan sashabarkovit, rasseristolaiset yms miten mielenkiinnolla eilen peliä, vai noinkohan virittelivät vaan golfbägiä. Äkkiseltään luulisi että ois kiva olla osa tuommoista mestaruustarinaa, mutta toisaalta kyllähän lomailukin on ihan jees.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
KALE voisi jyrähtää Faselille, että MM-kisojen finaali pelattaisiin jatkossa lauantaisin. Ihan oikeasti.

Tämä ei oikeasti ole mikään pieni asia. Ei kaiken tarvitse ole kyse alkoholista, mutta monet haluaisivat lauantaifinaalin. Ihan voisi ajatella, vaikka kisaturistejakin. Ehtisivät matkustaa sunnuntaina kotiin ja mennä maanantaina sinne tehtaalle.

Pelaajille on aivan sama milloin pelataan, niin miksi ei voisi ajatella muita. Tai edes lapsia. Se on totta, että nykynuoret ovat muutenkin hereillä tuohon aikaan, mutta kenties tänään on vielä väsyneempää porukkaa siellä.

Minä lähden nyt töihin. Hyvää maailman mestaruuden jälkeistä päivää kaikille! Ei minulla muuta... Moro!

Minunkin on pakko mennä iltapäivällä käymään, mutta siihen asti notkun Skype for Busineksessa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jahas, Suomi voitti kiekkokisat. Vaan onko kansakunnan suosikkiryssä, Dimitri, jo kuullut asiasta youtubessa...?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh huh. Vieläkin vaikea käsittää, mitä tuli voitettua eilen ja millä tavalla. Sitä ollaan niinkuin maailmanmestareita! Tämä luo tietenkin myös paineita siihen suuntaan, errä auto pitäisi vaihtaa uudempaan ja vaimo nuorempaan. Sitä kun on nyt uudet standardit, maailmanmestaruus standardit. Ja vyölaukun vois brodeerata samalla kun käy ostamassa uuden mm-lippiksen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huh huh. Vieläkin vaikea käsittää, mitä tuli voitettua eilen ja millä tavalla. Sitä ollaan niinkuin maailmanmestareita! Tämä luo tietenkin myös paineita siihen suuntaan, errä auto pitäisi vaihtaa uudempaan ja vaimo nuorempaan. Sitä kun on nyt uudet standardit, maailmanmestaruus standardit. Ja vyölaukun vois brodeerata samalla kun käy ostamassa uuden mm-lippiksen.

Joo, ei tämä helppoa ole. Mutta yritetään!

Sitä tässä mietin, että kumman panen (heh) soimaan Use Your Illusion I:n vai II:n.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Miksei Leijonien paluulentoa saata muutama Stuka. Se se vasta olisi komeeta! Ja jos joku väittää, että olen natsi, niin usutan saksanpaimenkoirani hänen kimppuunsa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksei Leijonien paluulentoa saata muutama Stuka. Se se vasta olisi komeeta! Ja jos joku väittää, että olen natsi, niin usutan saksanpaimenkoirani hänen kimppuunsa.

Tässähän olisi nyt ollut loistava pr-tilaisuus jollekin hävittäjähankinnoista kilpailevalle tahoille järjestää omat koneet saattamaan. Kyllä olisi kaupat varmistuneet sillä konstilla.

Paitsi että joku tällainen olisi pitänyt etsiä jostain ja saada ilmaan:
Morane-Saulnier M.S.406 – Wikipedia

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Ja perässä tulisi V-2.

"A screaming comes across the sky. It has happened before, but there is nothing to compare it to now." - Thomas Pynchon, Gravity's Rainbow.

K

Kiekkokatsoja

Taitaa leijonien kotimatka mennä iltaan asti.
Matkatavara ongelmia.
Olisko osa niin päissään, että tavarat hukassa? Vaiko joku mennyt sammuneena jääkiekkolaukussa ruumaan?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olivat päässeet liikkeelle.
Pari kassia oli hukassa. Olikohan ne juuri samat kassit, jotka Mörkö teki eilen Kanadan maaliin?
Längistä kassi, ja ylämummo kassi.
Vai ihan vain Mörkö ja Mörön kassit?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mörkö

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaupassa nähtyä...
"Kukkia edullisesti tilausvirheen vuoksi"
Joku oli vissiin tilannut päättäjäisruusut viikkoa liian aikaisin. Hah, mahtaa ottaa päähän...

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy