Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 857
  • 68 365
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun katton tota Yleä, niin täytyy kyllä sanoa että tuo Kirsi Heikel on todella hyvä haastattelija. Ammattinainen. En nyt sano mitään panisinko juttuja koska te kaikki tiedätte.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Minkä takia Kerttu Kotakorpi käyttää televiissiossa niin usein hameita? Olen antanut itseni ymmärtää että Kepalla on kuitenkin aivan jumalainen perse. Ei nyt taas muuta tähän lähtöön.
Voisiko olla niin että mustasukkainen poikaystävä on käskenyt kotona että farkkuja et käytä siellä telkkarissa? Nuorempana tuo nimittäin käytti usein farkkuhousuja ja esim. Youtubesta taitaa löytyä säälähetyksiä vuosien takaa missä Kerttu on farkuissa ja perseestä saadaan ainakin pientä sivuprofiilia...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voisiko olla niin että mustasukkainen poikaystävä on käskenyt kotona että farkkuja et käytä siellä telkkarissa? Nuorempana tuo nimittäin käytti usein farkkuhousuja ja esim. Youtubesta taitaa löytyä säälähetyksiä vuosien takaa missä Kerttu on farkuissa ja perseestä saadaan ainakin pientä sivuprofiilia...
Mää en tiä mistään mitään mutta nyt menen Youtubeen...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei niitä ennenkään mitään palstoja ollut, pistettiin vaan puhdas paita päälle, kammattiin tukka ja mentiin juttelemaan. Siis ihan kasvotusten, ihmiseltä ihmiselle. Ei piilouduttu minkään valheellisen profiilin taakse. Ja silti ihmiskunta ei kuollut sukupuuttoon. Osattiin lisääntyä ihan ilman internettiä.

Mitä sekoilua tämä nyt on? Paperilehdissä on ollut senssipalstoja niin kauan kuin sellaisia on ollut olemassa.
--

Olen aina miettinyt Kertulla olevan aivan helvetin iso perse ja tuostahan sen näkee.

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä koko aamupäivä kului leipomishommissa. Leivoin sen mestaruuskakun valmiiksi asti niin ehtii sitten huomiseksi muhimaan jääkaapissa.

Hieno siitä kakusta nyt sitten tuli. Sellainen ikävä juttu kävi että kakusta ei tullutkaan musta-oranssinen kun ei nuo väriaineet ollutkaan niin vahvoja kuin niiden oletin olevan. Kakusta tulikin harmaa-keltainen.

No haitanneeko tuo paljon? Kun kakku on joka tapauksessa komea mielestäni. Harvoin noin hyvin olen kakun valmistuksessa onnistunut. Huomenna sitten ainakin isä tulee kakkukahveille. Äiti kun on jo menehtynyt niin voi korvata äitienpäiväkakun mestaruuskakulla. Kunhan vie vain nätin kukkakimpun äidin haudalle huomenna.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Saattaa olla että sua alkaa myös kusettamaan poikkeuksellisen paljon kun se vesi lorisee.

K

Kiekkokatsoja

Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Hitto, johan oot herkkä fiilistymään. Olen kateellinen. Oonko jo liian vanha..

K

Kiekkokatsoja

Jjep. Pakkohan se oli vetästä hanskaan kotiin päästyä, vaikka aamulla harrastin seksiä naisystäväni kera.
Aika hurjaa. Se että niin kävi, ja se että uskalsit "tunnustaa"
Itse oon siirtynyt jo kauan kauan sitten siihen ryhmään jossa määrä siirtyi sivuun, ja tilalle tarve laatuun.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti kaks tuntia pitäis pysyä sammumatta niin pääsis akkojen kanssa saunaan. On tää urakka. Nuoruuteni savotat. Ei ole helppoa olla mies.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täällä punttisalilla on taas heti aamusta herkkupyllyt treenaamassa. Nämä ovat kunnollisia naisia. Nämä eivät kärsi krapulasta, eivätkä vain lorvi jonninjoutavia lauantaiaamuna.
En oo saatana sairastelujen takia päässyt kuukauteen salille. Ikävä niitä perseitä ja täydellisiä vartaloita, joiden kruunuina on kaunis naama. No, on tuo mun luona asuva ukrainalainen alivuokralainen myös kaunis nainen, mutta ei anna mulle ei. Ehkä se tulee tänään mun kanssa saunaan, niin saatan nähdä vilauksen alastomasta naisesta. Nonni, ajatus teki jo sen, että menen "kakalle"

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuossa eilen kirjoitin siitä miten juhlin HPK:n Suomen mestaruutta. Enpä tajunnut vaan silloin kertoa että kyllähän täällä juhlatunnelmaan vaikuttaa paljon koristeetkin. Äsken laitoin vielä vaan lisää asuntooni koristeita valmiiksi kun ainakin isä tulee huomenna mestaruuskakkukahveille.

Täällä on näissä juhlissa ollut käytössä niitä samoja ilmapalloja ja serpentiinejä joilla sisustin sen finaalikatsomonkin. Niitä kun jäi vielä sillloin käyttämättä. No nyt tänään sitten täytin ilmalla loput ilmapallot ja laitoin ne ja serpentiinit paikoilleen.

Kyllähän täällä asunnossa on helppoa nyt viritellä itsensä juhlatunnelmaan kun on hienoja, asianmukaisia koristeita huusholli melkein täynnä. Mustat, oranssiset ja kullan väriset ilmapallot ja serpentiinit koristavat tällä hetkellä asuntoani. Ja mielenkiintoista huomenna kuulla mitä isä on niistä mieltä. On vähän sen tyylinen ihminen että voi pitää niitä turhana rahan tuhlauksenakin.

Mutta minun mielestä koristeet eivät ole kyllä turhaa krääsää vaan monissa juhlissa luovat juhlatunnelmaa. Jokaisella juhlalla on vaan tietenkin omat koristeensa. Nyt näihin juhliin sopii hyvin nämä nyt käytössä olevat ilmapallot ja serpentiinit.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Juu ja sitte ite kävin ennen sellasella iso tissisellä daamilla parturoitavana, niin sen rinnat oli aina takaraivoon ja olkapäihin kosketuksissa, hih tissit. Nykyään kuontalo tulee kynittyä kurdien mestoilla 13€ sopuhintaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, huomenna on lähtö iltalennolla Moraitikaan. Sillä aikaa kun olen tällä viikolla hoitanut kotia, niin vaimo on juossut kauneussalongeissa. Kampaus, rakennekynnet ja ripsienpidennyket. Täytyy sanoa, että nyt kun se ei näytä itseltään, niin se on ihan kaunis.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää on muuten jännä. Oon pari kertaa saanu sammuneen kaverin kusemaan housuun, kun oon laittanut veden "äänen" korvan juureen kuulumaan.
Sama täällä. Tosin itte oon käyttänyt ihan omaa kusiflowta äänen aikaansaannissa. Kerran aivastin samalla ja kuset lens pitkin frendin niskavilloja. Se heräs ja kun hokas mitä tein, niin laukes ääneekkäästi kuin leijona. Se kosi mua illalla mutta en lähteny sille tiälle. Nykyään ei olla enää kavereita.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaako teitäkin se että kun kertoo että joku asia on täysin perseestä, niin joku saatanan runkkupetteri kiihdyttää heti paikalle ja valistaa että "toi on nyt muotia sanoa noin/ olla tota mieltä"? Vittu!!! Jos mää sanon että suomalainen stand-up komiikka on aivan vitun perseestä ja pystyisin koska tahansa tekemään samanlaisen setin ja hauskemmankin, (riippuu toki yleisöstä) niin se nyt vaan perkele on niin. Kuinka vitun pehmee pitää olla päästään että nämä Hedbergit ja Wickströmmit naurattavat? Ei vittu. Ei saatana. Niin, ja anteeksi, taaas tuli vissiin pahotettua mieliä. Tai toisaalta, vitut mitään anteeksi. Tukehtukaa vitun mulkut.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sori... Jussi-setä on nyt humalassa ja hyvin, hyvin vihainen.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tekispä mieli pizzaa pitkästä aikaa. Olisko ananas aura pepperoni kebab? Onko ehdotuksia?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy