Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Nyt kun katton tota Yleä, niin täytyy kyllä sanoa että tuo Kirsi Heikel on todella hyvä haastattelija. Ammattinainen. En nyt sano mitään panisinko juttuja koska te kaikki tiedätte.
Voisiko olla niin että mustasukkainen poikaystävä on käskenyt kotona että farkkuja et käytä siellä telkkarissa? Nuorempana tuo nimittäin käytti usein farkkuhousuja ja esim. Youtubesta taitaa löytyä säälähetyksiä vuosien takaa missä Kerttu on farkuissa ja perseestä saadaan ainakin pientä sivuprofiilia...Minkä takia Kerttu Kotakorpi käyttää televiissiossa niin usein hameita? Olen antanut itseni ymmärtää että Kepalla on kuitenkin aivan jumalainen perse. Ei nyt taas muuta tähän lähtöön.
Mää en tiä mistään mitään mutta nyt menen Youtubeen...Voisiko olla niin että mustasukkainen poikaystävä on käskenyt kotona että farkkuja et käytä siellä telkkarissa? Nuorempana tuo nimittäin käytti usein farkkuhousuja ja esim. Youtubesta taitaa löytyä säälähetyksiä vuosien takaa missä Kerttu on farkuissa ja perseestä saadaan ainakin pientä sivuprofiilia...
Oisko ollut 10.8.2012 päivätty säälähetys missä näkyy Kertun farkkuperse.Mää en tiä mistään mitään mutta nyt menen Youtubeen...
Historia on aina kiinnostanut, ja täten myöskin jääkiekon historia. HIFK:lla on ollut kummallinen "ryssätähti" aikoinaan käytössä.
Tulin, näin ja koin. Tulin... Tulin...Oisko ollut 10.8.2012 päivätty säälähetys missä näkyy Kertun farkkuperse.
Ei niitä ennenkään mitään palstoja ollut, pistettiin vaan puhdas paita päälle, kammattiin tukka ja mentiin juttelemaan. Siis ihan kasvotusten, ihmiseltä ihmiselle. Ei piilouduttu minkään valheellisen profiilin taakse. Ja silti ihmiskunta ei kuollut sukupuuttoon. Osattiin lisääntyä ihan ilman internettiä.
Missä linkki?Oisko ollut 10.8.2012 päivätty säälähetys missä näkyy Kertun farkkuperse.
Saattaa olla että sua alkaa myös kusettamaan poikkeuksellisen paljon kun se vesi lorisee.Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Hitto, johan oot herkkä fiilistymään. Olen kateellinen. Oonko jo liian vanha..Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Tää on muuten jännä. Oon pari kertaa saanu sammuneen kaverin kusemaan housuun, kun oon laittanut veden "äänen" korvan juureen kuulumaan.Saattaa olla että sua alkaa myös kusettamaan poikkeuksellisen paljon kun se vesi lorisee.
Jjep. Pakkohan se oli vetästä hanskaan kotiin päästyä, vaikka aamulla harrastin seksiä naisystäväni kera.Hitto, johan oot herkkä fiilistymään. Olen kateellinen. Oonko jo liian vanha..
Aika hurjaa. Se että niin kävi, ja se että uskalsit "tunnustaa"Jjep. Pakkohan se oli vetästä hanskaan kotiin päästyä, vaikka aamulla harrastin seksiä naisystäväni kera.
En oo saatana sairastelujen takia päässyt kuukauteen salille. Ikävä niitä perseitä ja täydellisiä vartaloita, joiden kruunuina on kaunis naama. No, on tuo mun luona asuva ukrainalainen alivuokralainen myös kaunis nainen, mutta ei anna mulle ei. Ehkä se tulee tänään mun kanssa saunaan, niin saatan nähdä vilauksen alastomasta naisesta. Nonni, ajatus teki jo sen, että menen "kakalle"Täällä punttisalilla on taas heti aamusta herkkupyllyt treenaamassa. Nämä ovat kunnollisia naisia. Nämä eivät kärsi krapulasta, eivätkä vain lorvi jonninjoutavia lauantaiaamuna.
Juu ja sitte ite kävin ennen sellasella iso tissisellä daamilla parturoitavana, niin sen rinnat oli aina takaraivoon ja olkapäihin kosketuksissa, hih tissit. Nykyään kuontalo tulee kynittyä kurdien mestoilla 13€ sopuhintaan.Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Sama täällä. Tosin itte oon käyttänyt ihan omaa kusiflowta äänen aikaansaannissa. Kerran aivastin samalla ja kuset lens pitkin frendin niskavilloja. Se heräs ja kun hokas mitä tein, niin laukes ääneekkäästi kuin leijona. Se kosi mua illalla mutta en lähteny sille tiälle. Nykyään ei olla enää kavereita.Tää on muuten jännä. Oon pari kertaa saanu sammuneen kaverin kusemaan housuun, kun oon laittanut veden "äänen" korvan juureen kuulumaan.