Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minkä takia Kerttu Kotakorpi käyttää televiissiossa niin usein hameita? Olen antanut itseni ymmärtää että Kepalla on kuitenkin aivan jumalainen perse. Ei nyt taas muuta tähän lähtöön.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kertusta kun oli puhe, niin menin sitten avaan töllön. Siä on joku saatanan teini-ikänen ituhippi äänessä! Saako ampua haulikolla telkkaria? Saako?
 
K

Kiekkokatsoja

Kertusta kun oli puhe, niin menin sitten avaan töllön. Siä on joku saatanan teini-ikänen ituhippi äänessä! Saako ampua haulikolla telkkaria? Saako?
Öö.. ei kai. Paitsi jos asut metsän keskellä, ja kukaan ei kuule.
Jaa oot siis "peecee" miehiä. Juu nätti peppu Kertulla on.
Näitkö Kerttu unia?
Mulla halkokasa oottaa. Päiväl halko, illal alko. Kai.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Öö.. ei kai. Paitsi jos asut metsän keskellä, ja kukaan ei kuule.
Jaa oot siis "peecee" miehiä. Juu nätti peppu Kertulla on.
Näitkö Kerttu unia?
Mulla halkokasa oottaa. Päiväl halko, illal alko. Kai.
Kyl kyl. 100% pc. Macciinpäin en edes pieraise. Oon joskus nähnyt Kerttu-unia. Vituttaa vaan siivota niitä lakanoita aamulla. Muijakin luulee että tykkään runkkailla issesseni öisin. No niin tykkäänkin sattana, mutta se ei liity nyt tähän mitenkään.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyl kyl. 100% pc. Macciinpäin en edes pieraise. Oon joskus nähnyt Kerttu-unia. Vituttaa vaan siivota niitä lakanoita aamulla. Muijakin luulee että tykkään runkkailla issesseni öisin. No niin tykkäänkin sattana, mutta se ei liity nyt tähän mitenkään.
No mutta. Hyvähän tuo on, että miehessä löytyy virtaa, tuollakin osa-alueella.
Pidät muijasta huolta, että saa osansa siitä energiastasi, niin kaikki ok. Fiksu muija ei oo unille kateellinen.
Ja hei, miehellä pitää olla virikkeitä. Vaikka unissaan, tai mielikuvituksessaan. Muutoin ei peitto kotona heilu.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko olemassa mitään hyvännäköinen peppu jatkoaika ketjua?
Me kaikki perverssit sinne sitten liittämään kuvia, ja kuolaamaan niitä katsoessaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun katton tota Yleä, niin täytyy kyllä sanoa että tuo Kirsi Heikel on todella hyvä haastattelija. Ammattinainen. En nyt sano mitään panisinko juttuja koska te kaikki tiedätte.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minkä takia Kerttu Kotakorpi käyttää televiissiossa niin usein hameita? Olen antanut itseni ymmärtää että Kepalla on kuitenkin aivan jumalainen perse. Ei nyt taas muuta tähän lähtöön.
Voisiko olla niin että mustasukkainen poikaystävä on käskenyt kotona että farkkuja et käytä siellä telkkarissa? Nuorempana tuo nimittäin käytti usein farkkuhousuja ja esim. Youtubesta taitaa löytyä säälähetyksiä vuosien takaa missä Kerttu on farkuissa ja perseestä saadaan ainakin pientä sivuprofiilia...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voisiko olla niin että mustasukkainen poikaystävä on käskenyt kotona että farkkuja et käytä siellä telkkarissa? Nuorempana tuo nimittäin käytti usein farkkuhousuja ja esim. Youtubesta taitaa löytyä säälähetyksiä vuosien takaa missä Kerttu on farkuissa ja perseestä saadaan ainakin pientä sivuprofiilia...
Mää en tiä mistään mitään mutta nyt menen Youtubeen...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei niitä ennenkään mitään palstoja ollut, pistettiin vaan puhdas paita päälle, kammattiin tukka ja mentiin juttelemaan. Siis ihan kasvotusten, ihmiseltä ihmiselle. Ei piilouduttu minkään valheellisen profiilin taakse. Ja silti ihmiskunta ei kuollut sukupuuttoon. Osattiin lisääntyä ihan ilman internettiä.

Mitä sekoilua tämä nyt on? Paperilehdissä on ollut senssipalstoja niin kauan kuin sellaisia on ollut olemassa.
--

Olen aina miettinyt Kertulla olevan aivan helvetin iso perse ja tuostahan sen näkee.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä koko aamupäivä kului leipomishommissa. Leivoin sen mestaruuskakun valmiiksi asti niin ehtii sitten huomiseksi muhimaan jääkaapissa.

Hieno siitä kakusta nyt sitten tuli. Sellainen ikävä juttu kävi että kakusta ei tullutkaan musta-oranssinen kun ei nuo väriaineet ollutkaan niin vahvoja kuin niiden oletin olevan. Kakusta tulikin harmaa-keltainen.

No haitanneeko tuo paljon? Kun kakku on joka tapauksessa komea mielestäni. Harvoin noin hyvin olen kakun valmistuksessa onnistunut. Huomenna sitten ainakin isä tulee kakkukahveille. Äiti kun on jo menehtynyt niin voi korvata äitienpäiväkakun mestaruuskakulla. Kunhan vie vain nätin kukkakimpun äidin haudalle huomenna.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Saattaa olla että sua alkaa myös kusettamaan poikkeuksellisen paljon kun se vesi lorisee.
 
K

Kiekkokatsoja

Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Hitto, johan oot herkkä fiilistymään. Olen kateellinen. Oonko jo liian vanha..
 
K

Kiekkokatsoja

Jjep. Pakkohan se oli vetästä hanskaan kotiin päästyä, vaikka aamulla harrastin seksiä naisystäväni kera.
Aika hurjaa. Se että niin kävi, ja se että uskalsit "tunnustaa"
Itse oon siirtynyt jo kauan kauan sitten siihen ryhmään jossa määrä siirtyi sivuun, ja tilalle tarve laatuun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti kaks tuntia pitäis pysyä sammumatta niin pääsis akkojen kanssa saunaan. On tää urakka. Nuoruuteni savotat. Ei ole helppoa olla mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös