Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 800
  • 66 747
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täällä punttisalilla on taas heti aamusta herkkupyllyt treenaamassa. Nämä ovat kunnollisia naisia. Nämä eivät kärsi krapulasta, eivätkä vain lorvi jonninjoutavia lauantaiaamuna.
En oo saatana sairastelujen takia päässyt kuukauteen salille. Ikävä niitä perseitä ja täydellisiä vartaloita, joiden kruunuina on kaunis naama. No, on tuo mun luona asuva ukrainalainen alivuokralainen myös kaunis nainen, mutta ei anna mulle ei. Ehkä se tulee tänään mun kanssa saunaan, niin saatan nähdä vilauksen alastomasta naisesta. Nonni, ajatus teki jo sen, että menen "kakalle"
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuossa eilen kirjoitin siitä miten juhlin HPK:n Suomen mestaruutta. Enpä tajunnut vaan silloin kertoa että kyllähän täällä juhlatunnelmaan vaikuttaa paljon koristeetkin. Äsken laitoin vielä vaan lisää asuntooni koristeita valmiiksi kun ainakin isä tulee huomenna mestaruuskakkukahveille.

Täällä on näissä juhlissa ollut käytössä niitä samoja ilmapalloja ja serpentiinejä joilla sisustin sen finaalikatsomonkin. Niitä kun jäi vielä sillloin käyttämättä. No nyt tänään sitten täytin ilmalla loput ilmapallot ja laitoin ne ja serpentiinit paikoilleen.

Kyllähän täällä asunnossa on helppoa nyt viritellä itsensä juhlatunnelmaan kun on hienoja, asianmukaisia koristeita huusholli melkein täynnä. Mustat, oranssiset ja kullan väriset ilmapallot ja serpentiinit koristavat tällä hetkellä asuntoani. Ja mielenkiintoista huomenna kuulla mitä isä on niistä mieltä. On vähän sen tyylinen ihminen että voi pitää niitä turhana rahan tuhlauksenakin.

Mutta minun mielestä koristeet eivät ole kyllä turhaa krääsää vaan monissa juhlissa luovat juhlatunnelmaa. Jokaisella juhlalla on vaan tietenkin omat koristeensa. Nyt näihin juhliin sopii hyvin nämä nyt käytössä olevat ilmapallot ja serpentiinit.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Parturi on nykyään aika eroottinen kokemus. Hiusten pesu ja pään hieronta. Laitat silmät kiinni ja nautit. Väistämättä alkaa veri pakkautumaan yksisilmäseen päin, kun kuuntelet veden liplatusta ja vieras nainen hieroo sun päätä.
Juu ja sitte ite kävin ennen sellasella iso tissisellä daamilla parturoitavana, niin sen rinnat oli aina takaraivoon ja olkapäihin kosketuksissa, hih tissit. Nykyään kuontalo tulee kynittyä kurdien mestoilla 13€ sopuhintaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, huomenna on lähtö iltalennolla Moraitikaan. Sillä aikaa kun olen tällä viikolla hoitanut kotia, niin vaimo on juossut kauneussalongeissa. Kampaus, rakennekynnet ja ripsienpidennyket. Täytyy sanoa, että nyt kun se ei näytä itseltään, niin se on ihan kaunis.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää on muuten jännä. Oon pari kertaa saanu sammuneen kaverin kusemaan housuun, kun oon laittanut veden "äänen" korvan juureen kuulumaan.
Sama täällä. Tosin itte oon käyttänyt ihan omaa kusiflowta äänen aikaansaannissa. Kerran aivastin samalla ja kuset lens pitkin frendin niskavilloja. Se heräs ja kun hokas mitä tein, niin laukes ääneekkäästi kuin leijona. Se kosi mua illalla mutta en lähteny sille tiälle. Nykyään ei olla enää kavereita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaako teitäkin se että kun kertoo että joku asia on täysin perseestä, niin joku saatanan runkkupetteri kiihdyttää heti paikalle ja valistaa että "toi on nyt muotia sanoa noin/ olla tota mieltä"? Vittu!!! Jos mää sanon että suomalainen stand-up komiikka on aivan vitun perseestä ja pystyisin koska tahansa tekemään samanlaisen setin ja hauskemmankin, (riippuu toki yleisöstä) niin se nyt vaan perkele on niin. Kuinka vitun pehmee pitää olla päästään että nämä Hedbergit ja Wickströmmit naurattavat? Ei vittu. Ei saatana. Niin, ja anteeksi, taaas tuli vissiin pahotettua mieliä. Tai toisaalta, vitut mitään anteeksi. Tukehtukaa vitun mulkut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sori... Jussi-setä on nyt humalassa ja hyvin, hyvin vihainen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tekispä mieli pizzaa pitkästä aikaa. Olisko ananas aura pepperoni kebab? Onko ehdotuksia?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tekispä mieli pizzaa pitkästä aikaa. Olisko ananas aura pepperoni kebab? Onko ehdotuksia?
Ota kunnon sekametelisoppa eli kinkku, tonnikala, katkarapu, oliivi, herkkusieni ja oregano/valkosipuli kylkeen. Parhaimmillaan pirun hyvä mutta paikasta riippuen, voi olla myös kurja kokemus. Tämä tuli aivan miettimättä, intuitiolla mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tekispä mieli pizzaa pitkästä aikaa. Olisko ananas aura pepperoni kebab? Onko ehdotuksia?
Toi on hyvä setti, mutta jätä hyvä veli se ananasakäämä pois poikkeen. Jääkylmä biisoni kylkeen. Eikä mitään laatuolutta vaan Karjalaa tiätty. Hittovie, nyt tuli nälkä... Pitänee itekkin hakee lämiskä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei ikävä kyllä ole. Ota se mitä mietit, äläkä käytä enempää aikaa miettimiseen.
Kuuntelen kyllä mielellään muidenkin makutottumuksia kun tässä aikaa vielä on, tarkoitus on tilata se niin että karvakäsi kurvaa pihaan just eikä melkein Suomen matsin alkuun. Sitäpaitsi oon tilannu ton känkyn niin monta kertaa putkeen että tekis mieli uudistaa. Toi on vaan timanttinen setti paikalliselta.

Joku kana - parmesan - x - x kuulostaisi myös aika hyvältä. Hmmmmmm
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli pakko soittaa Mehdille. Se tua mulle kohta lätyn. Kokonaista n.500m olis ollu matkaa mutta mää tykkään kyykyttää. Ei vaikuta ees hintaan. Kyllä se sillä 9€ ekulla taas potkii viikon, pari.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hahhah. Tiedä sitten kuka näissä kyykyttää ja ketä. Kebabpizza ja jugurttikastiketta siihen, ai että.
Juu, mulle nääs riittää se illuusio siitä että olen itse El Jefe. Mäne sinä pois mun pilvenreunalta, kurjimus!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tullu joku kuljetusmaksu tonne paikkaan jos tilaa vain yhden tuotteen! Alkoi vituttaa ja tilasin kaksi pizzaa, siitäs saitte!

Savuporo, aurajuusto, sipuli, rucola
Kana, pepperoni, parmesanjuusto, chilikastike

Nälkä lähtee ja Suomi voittaa lätkässäkin!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Noin 13-tuntia laminaattia lattiaan naputeltu ja vittu miten voi polvet olla kuin 88-vuotiaalla. Noh, jos tätä työkseen tekisi niin sujuisi helpommin. Onneksi en tee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko toi itse Laura Ruohola joka puhuu tuolla MTV3:lla ennen lähetyksen alkua? Hitto, rupes jo pyllyttään pelkkä ääni. Ja nyt pojottaaa
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tullu joku kuljetusmaksu tonne paikkaan jos tilaa vain yhden tuotteen! Alkoi vituttaa ja tilasin kaksi pizzaa, siitäs saitte!

Savuporo, aurajuusto, sipuli, rucola
Kana, pepperoni, parmesanjuusto, chilikastike

Nälkä lähtee ja Suomi voittaa lätkässäkin!
On kyllä loistavaa palvelua, laitoin toimitusajaksi 21.10 ja 21.12 soi ovikello jossa tuttu kuski kahden pizzan kera sekä ilmainen 0,33 kokis kaupanpäälle, toivotti vielä tsempit illan peliin! Tulipa hyvä fiilis.

No se siitä, nyt syödään ja katotaan lätkää!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Syön vieläkin pienellä riskillä tuota täytekakun väliin laittamaani vadelma"moussea". Tai en tiedä mikä tuon nimi nyt virallisesti olisi. Kun ei se rahkaakaan ole kun ei siinä ole samoja raaka-aineita kun rahkassa olisi. Mutta ei kait se mousseakaan ole.

Se on joka tapauksessa ollut huoneen lämmössä koko päivän mutta ei ainakaan maussa ole mitään vikaa. Päinvastoin, todella hyvältä maistuu. Siinä on vadelmaa, kermavaahtoa, vaniljakastiketta ja maustamatonta tuorejuustoa sekä aimo ripaus sokeria.

En saanut tätä mahtumaan jääkaappiini ja siksi se on ollut koko päivän huoneen lämmössä.

Nyt on olo levollinen ja rauhallinen. Leipomispuuhien jälkeen oli taas keittiössä hirveä sekamelska mutta sain tiskattua tiskit ja vielä siivottua muutenkin asuntoni. Kyllä nyt on voinut sitten hyvällä mielellä seurata MM-kisoja.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kohta lähtee iltapalatestiin ruusukaali-ketsuppi-mustapippuri-kombo. Noms.

E: TODELLA HYVÄ.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös