Nyt lähtee sadas viesti tähän ketjuun. Kamala määrä asiaa tänne on tullut suollettua viimeisen kuukauden aikana, mutta jotainhan sitä on ajalla tehtävä. Pidätteköhän te muut ikinä oman suosikkiseuranne T-paitaa päällä nukkuessanne... meikäläinen pitää, property of Ässät hockey. Sillai kai tiättekste.
No jos minulla olisi suosikkijoukkueeni t-paita niin tuskin pitäisin sitä nukkuessani päällä. Äitini kun jo aikoinaan opetti että hyviä paitoja ei pidetä nukkuessa päällä, ne menee huonoon kuntoon. Ja muutenkin, eihän siitä olisi mitään iloa kun silmät ovat kiinni nukkuessa.
Eli en pitäisi suosikkijoukkueeni t-paitaa päällä nukkuessani, mutta tapansa kullakin. Itse asiassa minulla ei ole mitään t-paitaa ollut pitkiin aikoihin enää ylläni nukkuessani, nukun pelkillä alushousuilla ja yläkroppa paljaana.
Juu, paljon tulee kirjoiteltua tähän ketjuun. Sitä tuntuu kuin ikään kuin olisi riippuvainen tästä ketjusta. Lähes kaikki mahdollinen ja mahdotonkin tulee raportoitua tähän ketjuun. Siinäkin toivossa että edes joku myös kommentoisi kirjoituksia ja saisi jopa tykkäyksiäkin. Tai en tiedä tykkäyksistä, mutta onhan se hieno tunne kun oma viesti tulee huomioiduksi. Ja joskus on saanut oikein hyödyllisiäkin kommentteja. Paljon olen saanut apua vuosien varrella tämän Jatkoajan keskustelupalstan kautta, ihan konkreettistakin ja sitten neuvoa antavia kommentteja ja tästä olen kiitollinen.
Tällä ketjulla voisi kyllä nykyään olla toinen nimikin kun on kuitenkin saanut vuosien saatossa hyvän jalan sijan tällä palstalla, vaikka yleinen chat-ketju tai jotain.
Eilen illalla olisi tullut urheilua jonkin verran mutta enpä sitten jaksanut valvoa vaan menin siinä iltakasin-iltaysin aikaan maate. Minusta kun on tullut nykyään se iltatorkku ja aamuvirkku. Iltaisin kovin aikaisin maate ja aamuisin aikaisin ylös. Nyt pitäisi lätkän MM-kisojen vuoksi tottua toisenlaiseen rytmiin äkkiä ja venyttää nukkumaan menoa iltaisin mutta saa nähdä kuinka käy.
Juu, mutta nyt juon aamukahvit ja sitten alan kahdeksan aikoihin etsimään töitä. Yritän saada siitä työn hausta itselleni työn, etsin töitä miltei koko päivän ja sitten kello 16 jälkeen alkaa taas MM-skabat tämän päivän osalta. Eli loppupäivä menee tällä viikolla aina MM-skaboja seuratessa.