Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

redpecka

Jäsen
Kattelin tässä Ruudusta tuota aarniotalkshowta. Vikassa jaksossa mukana Räsäsen Päivi, Sussu Reinboth ja joku kääpä.

Päivi on ihan vetävän näköinen tuossa hippilookissaan, tuohon kun kuvittelee kukkaismekon ja orjantappuran hiuspannaksi niin ei tarttis Woodstockissa häntä hävetä.

Reinbotti on taas niin säihkyvä hymyilevä eläväinen symppis nainen. Tällaisena ajoittain synkkyyteen taipuvaisena junkkarina tarttisin mielialalääkkeeksi pari annosta hänen hymyään päivässä.

Riku Rantala on myös hyvä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuo HCH tuo mieleen jonkun kämppäänsä/kammioonsa erakoituneen, hullun neron. Tasapainoilua siinä rajalla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jääkiekkoilija nimeltä Kaapo Kakko on aika hyvä.
Millainen pelaaja Suomesta pitäisi tulla, jotta voisi olla NHL:n ykkösvaraus? Hämmentävää on, jos/kun menee taas yksi pohjoisamerikkalainen ensin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Seksihän olikin yllättävän mukavaa. Syöminenkin on ihan kivaa. Kassit tyhjänä ja maha täynnä on kiva mennä nukkumaan.

Et ole siis mietiskelijä eli askeettinen maailmanparantaja vaan halveksittava hedonisti.
Näe nyt edes jotain maailmantuskaisia unia ja häpeä herättyäsi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Detective Pikachu nähty. Juonelle 5/5, piti tämän Pokemon-fanin otteessaan alusta loppuun. Sen jälkeen olin baareilemassa ja siinä samalla kärkyin brittien ekaa MM-peliä 25 vuoteen. Kreisiä että mä oon ollu 11-kuukautinen kääpiö viimeksi kun lädit on nähty tällä tasolla lätkässä.

Kotiuduin ennen kymmentä katsomaan Suomen peliä ja pääsin nautiskelemaan Kakon maaleista. Pelin loputtua olen lämmitellyt itseäni viikon päässä odottavaa keikkaa varten kuuntelemalla niin Make Them Sufferin kuin Of Virtuen materiaalia läpi. TWA:n matskunhan tunnen jo paremmin kuin omat taskuni, omistinhan mä muinnoin kerran jopa kokonaisen päivän pelkästään heidän tuotannolle.

Turha jännitys on alkanut pikkuhiljaa muuttua innostukseksi ja Foreca lupaa (tällä hetkellä) jopa hienoa säätä ensi lauantaille. Lämmin päivä, kylmä bisse ja lempibändin keikka se vasta olisi mahtava combo! No, ei innostuta säästä vielä. On nää ennenki muuttunu.

Anyways, kiva toukokuu on menossa kun joka viikolle on jotain häppeninkiä. Oikeastaan huhtikuun vikasta viikosta asti on ollu joka viikolle jotain mitä oottaa. Tota keikkaa oon tosin venannu vaivaset kolme kuukautta että sietääkin jo tulla!
 

Nick Neim

Jäsen
Seksihän olikin yllättävän mukavaa. Syöminenkin on ihan kivaa. Kassit tyhjänä ja maha täynnä on kiva mennä nukkumaan.

Natsas kohdilleen?
En oo saatana sairastelujen takia päässyt kuukauteen salille. Ikävä niitä perseitä ja täydellisiä vartaloita, joiden kruunuina on kaunis naama. No, on tuo mun luona asuva ukrainalainen alivuokralainen myös kaunis nainen, mutta ei anna mulle ei. Ehkä se tulee tänään mun kanssa saunaan, niin saatan nähdä vilauksen alastomasta naisesta. Nonni, ajatus teki jo sen, että menen "kakalle"
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Käytyäni katsomassa tunti sitten päättynyttä paikallisen humppaorkesteri Turisaksen keikkaa, mietiskelin siinä samalla, että keikan jälkeen olisi voinut käydä muutaman oluen särpimässä jossain ja safkan kautta kotiin. Totuus olikin se, että ei vaan perkele jaksanut. Suoraan kyydillä himaan vain todetakseni, että kai sitä on tullut vanhaksi, kun ei jaksanut iltaa pidemmälle. Tai sitten olen edelleen amatööri kovasta harjoittelusta huolimatta.

Edit: Se on myös todettava, että vakinaista viulustia Olli Vänskää tuurannut Caitlin De Ville oli oikein pätevä. Monellakin tapaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ootteks tekin virtsannut baarissa narikkaan.

Olen tehnyt syntiä. Join aivan jumalalliset kännit ja nyt huomasin, että olen ollut hyvin tuhma.

Enpä ole kyllä narikkaan virtsannut kännissä koskaan. Hatarat muistikuvat kyllä on että jotenkin erikoisesti käyttäydyin Forssan yössä kerran narikoiden luona mutta tästäkään ei ole parempia muistikuvia. Kaiketi olin liian kännissä jo muistaakseni enemmän asiasta. Mutta en sentään virtsannut narikkaan.

No niin erikoisesti kuitenkin käyttäydyin että järjestysmiehet eivät enää päästäneet ravintolaan sisään ja veljeni joutui minut viemään takaisin asunnolleen nukkumaan känniäni pois.

Ryyppyreissut aikoinaan veljenikin luokse Forssaan olivat hauskoja. Siihen pisteeseen asti kunnes mopo karkasi käsistä, alkoholi otti yliotteen juhlijoista ja ainakin minusta ja ei ollut enää mitään tolkkua mukana juhlimisessa.

Minulla kävi aikoinaan liian usein tuota että tuli juotua alkoholia liikaa ja karkasi mopo käsistä. Senkin vuoksi kai on nykyään nähty paremmaksi etten juo enää alkoholia lainkaan. Jotkut kuten minä ei vaan osaa juoda alkoholia kohtuudella.

Mutta en ole kyllä ketään tuomitsemaankaan alkoholin käytöstä. Tiedän vain omien kokemuksienikin pohjalta sanoa että siinä on hyvä renki, mutta pirullinen isäntä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onnittelut kaikille äideille! Meille on tulossa äitienpäivälounastajia. Lihat on tuolla uunissa valmistumassa. Tulee sekä paahtopaistia että porsaan ulkofilettä (kun esim. äitini ei syö kuin kypsää lihaa). Kyllä tässä on vielä kaikenmoista puuhattavaa ennen kuin vieraat tulee. Kakun tein eilen illalla, sellaisen appelsiini-suklaajuustokakun. Ja nyt taas hommiin. Ei ruuat itsestään valmistu...
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Turha jännitys on alkanut pikkuhiljaa muuttua innostukseksi ja Foreca lupaa (tällä hetkellä) jopa hienoa säätä ensi lauantaille. Lämmin päivä, kylmä bisse ja lempibändin keikka se vasta olisi mahtava combo! No, ei innostuta säästä vielä. On nää ennenki muuttunu.
Se on kyllä todella vittumaista olla Nosturissa keikalla jos sataa tai on kylmä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Se on kyllä todella vittumaista olla Nosturissa keikalla jos sataa tai on kylmä.
Heh.. Meinasin lähinnä et loistavaa jos ei tarvikaan pukee nii paljon päälle ku lähtee himasta :D Pari päivää sitten toi ennuste näytti vielä jotain +11 lauantaille. Ja ainahan se on kivempi matkustaa auringonpaisteessa ku vesisateessa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, parin tunnin kuluttua nokka kohtia kenttää ja vamos ala playa! Vaimo tossa kokeilee vaatteitaan ja pakkailee tuttuun tyyliinsä viime tingassa. Mun pitää toimia makutuomarina. Ja se on kaikista tuomarin hommista se vittumaisin. Mutta voikaa virtuaaliystäväni hyvin ja muistakaa kannattaa suomea mm-kisoissa. Vaya con dios amigos. (treenailen jo vähän kieliä).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on viimeinenkin äitienpäivävieras lähtenyt. Huh huh, olipahan taas rypystys. Menin sanomaan että kun en ole äiti niin voin laittaa äideille (omalle, kälylle, kälyn äidille, anopille) ruokaa. Pari lihakönttiä uunissa, punaviinikastiketta, kermaperunoita, vihannesgratiinia ja paria salaattia. Sitten väliä kahvia, kakkua ja pullaa. Täällä on ollut ihan aurinkoista ja käytiin porukalla ulkoilemassa. Ihan kivaa mutta myös vähän rasittavaa kun ruokailijoita oli reilu kymmenen...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täälläkin vierailu on nyt ohi ja vieras lähti äskettäin pois. Pääsin kyllä huomattavasti helpommalla kuin @Iisoppi tai ainakin luulen niin. Vieraita oli vain yksi eli isäni ja tarjottavaakaan ei ollut muuta kuin tuo mestaruuskakku. Se kakku oli kyllä aivan pirun hyvää. Vaikka väritys ei nyt onnistunukaan niin olihan kakku silti nätti ja maultaan tosi hyvä.

Isä oli vieraanani noin kaksi tuntia. Ensin tehtiin hautuumaakierros eli kävimme äitini ja veljeni haudoilla. Äidin hauta oli tosi nätti kun isä oli vienyt sinne jo aiemmin kukkia ja siskokin vei tänään sinne kukkia. Minä en nyt sitten vienyt kukkia lainkaan kun niitä oli haudalla jo niin paljon.

Sitten kävimme veljeni haudalla. Vein sinne ne oranssiset kolme ruusua joissa oli musta koristenauha ja oli siinä kimpussa myös jotain vihreää köynnöstä. Kimppu oli kyllä kaunis ja vein sen veljeni haudalle siksi koska veljenikin oli tosiaan kova HPK-kannattaja ja iso osa rakkaista yhteisistä muistoistakin liittyy jollain tavalla jääkiekkoon ja muuhunkin urheiluun. HPK:n mestaruus olisi ollut iso juttu myös veljelleni

Sitten hautuumaakierroksen jälkeen tulimme takaisin asunnolleni. HPK:n juhlat pyöri samaan aikaan tv:ssä kun joimme kahvit ja herkuttelimme tuolla kakulla. Nyt vielä oli juhlatunnelma korkealla kun en vielä ollutkaan tavannut isää mestaruuden ratkeamisen jälkeen.

Mutta eiköhän se suurin juhlahumu ala nyt olemaan sitten takana? Tietenkin voi yhä fiilistellä ja varmasti fiilistelenkin pitkälle kesään asti mutta kyllä varmaan isoimmat juhlat on täällä silti nyt pdetty. Mutta onhan tässä viikko jo tullutkin oltua ihan fiiliksissä. Ensi viikolla voi ottaa oikein kunnolla sitten asiakseen tuon työn haun ja ottaa siitä ikään kuin työn itselleen.

Mutta tämä viikko oli kyllä upea niin kuin on ollut koko kevätkin tähän asti. Hienoa muistella näitä aikoja sitten vanhempana ja lukea näitä kirjoittamiani viestejäkin eri viestimistä. Tänään oli vielä kivat pippalot isän kanssa, kakku oli siis tosi hyvää, tv:ssä pyöri HPK:n juhlat jäältä pelin jälkeen ja nämä hienot koristeet loivat hyvin tunnelmaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vielä muutama vuosi sitten sade oli meikän mielestä suoraan ahterista. Nykyisin tulee rauhoittunut ja miellyttävä olo, kun katselen sadepisaroiden tulvaa ja muistan, että seuraavana aamuna ulkona tuoksuu raikas, kostea ilma.
Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin sateesta tuleva ropina kattoa vasten. Kun menee nukkuun ja kuulee sellaista mölinää, niin aina alkaa vituttamaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin sateesta tuleva ropina kattoa vasten. Kun menee nukkuun ja kuulee sellaista mölinää, niin aina alkaa vituttamaan.
Jännä juttu. Ittellä taas sateenropina toimii hyvänä unilääkkeenä. Siinä on jotain rauhottavaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös