Olet monessa ketjussa tuonut esille tuon juhlimisen. Siis että koko viikko on mennyt juhliessa. Olen ymmärtänyt että et holia ota niin millaista tuo sinun juhliminen käytännössä on tai on ollut?
No juhlin kuin Jukka Tammi! Ei vaan, tuo biisi tuli vain ensimmäisenä mieleen.
Kuuntelen paljon aiheeseen sopivaa musiikkia, esimerkiksi se Kerhon uusi finaalitunnari Torilla tavataan on tullut sangen tutuksi ja soinut lukemattomia kertoja. Olen soittanut Youtubesta etenkin sitä musavideota siitä missä näkyy samalla videolla toriyleisön repeäminen riemuun jatkoaikamaalin synnyttyä ja näkyy muutakin kuvamateriaalia, kannattajien suunnatonta riemua lähinnä.
Eli juhlin kuuntelemalla paljon musiikkia, HPK-biisejä lähinnä, mutta myös biisejä Poika saunoo, We are the champions ja Den glider in. Sitten saatan tanssia musiikin tahdissa ja tuuletella sekä muuten riehakoida.
Sitten olen paljon katsellut videomateriaalia myös HPK:n juhlista mestaruuden ratkettua, Markus Nenosen jatkoaikamaalista ja muutakin materiaalia ratkaisevasta game sevenistä.
No voi olla tietenkin noloa kun yksin juhlin mutta ajoittain on tullut huudettua myös esimerkiksi lausetta HPK on uusi Suomen mestari ja Oi Kerho on niin ihana!
Sellaista se juhlimiseni on ollut. Sitten kun yksin olen niin olennaisena osana juhlintaan on kyllä kuulunut tämä runsas kirjoittelu joka paikkaan. Sillä saa vähän edes jaettua iloa muillekin ja siinä tulee sitä sosiaalisuutta sekä se kirjoittelu on samalla sitä fiilistelyä ja tunteiden läpikäymistä. Kirjoittaminen on kuitenkin monia vuosia ollut tärkeä juttu minulle.
Ilman alkoholia on tosiaan juhlittu mutta riemu on silti ollut ihan katossa. Onhan juhlimiseeni kuulunut myös torijuhlat lauantaina ja sunnuntaina, tunnelmien muistelu lauantain pelin ratkaisuajoilta ja torijuhlista. Erilaisten lehtien ja nettijuttujen lukeminen ja näissä jutuissa on siis kirjoiteltu mestaruudesta. Otin ja otan talteen taas 2006 kevään tapaan Hämeen Sanomat, iltapäivälehdet ja muut lehdet joissa mestaruudesta on tekstiä.
Sitten viikonloppuna ja alkuviikosta herkuttelin myös paikallisesta leipomosta hommatuilla leivonnaisilla ja join alkholitonta kuoharia sekä cokista.
Sunnuntaina ainakin sitten vielä pistetään pöytä taas koreaksi kun teen sen mestaruuskakun. Ihan hauskaa on juhliessa ollut.