Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 445 619
  • 67 303

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iisoppi, moi. Olen käsittänyt että olet nainen? En ole siis tietoa mistään etsinyt, vaan lukenut tätä ketjua. Onko miehet siun mielestä sikoja? Ei siis kaikki, mutta suurinosa? Kertokaa miulle hyviä deittisivustoja joista löytyy seuraa. Olen joihinkin sellaisiin rekannut mutta nehän on maksullisia. Yhden sellasen löysin joka on kuulemma ilmainen mutta ei oikein oo jaksanut perehtyä vielä tarkemmin. Se oli suomideitti-sivusto nimeltään.

Toisaalta oonhan maksanut Brazzersinkin vuodeksi eteenpäin ja hinta oli alle 90e. Edullinen tarjous. Automaattisesti maksoi vuodeksi sen eteenpäin ja puolet videoista ei ole toiminut yli pariin vuoteen. Onks teillä tunnukset?
”Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus...” - Junnu Vainio

Miksi ihmiset tarvitsevat runkkaamiseensa jotain ulkopuolista kiihoketta? Onko kaikki jotenkin tunnevammaisia?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tämä viikko on mennyt suurimmaksi osaksi juhliessa...

...Mutta en tiedä kuinka pitkään sitä on tervettä oikein juhlia

Juhliminen on kivaa! Turha sitä on miettiä sen enempää, juhlii niin kauan kun hyvältä tuntuu.

Olet monessa ketjussa tuonut esille tuon juhlimisen. Siis että koko viikko on mennyt juhliessa. Olen ymmärtänyt että et holia ota niin millaista tuo sinun juhliminen käytännössä on tai on ollut?

En missään nimessä siis tarkoita että juhlimiseen tarvitsisi holia. Kiinnostaa vain vilpittömästi tapasi juhlia kun siitä juhlimisesta niin paljon olemme saaneet lukea.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Iisoppi, moi. Olen käsittänyt että olet nainen? En ole siis tietoa mistään etsinyt, vaan lukenut tätä ketjua. Onko miehet siun mielestä sikoja? Ei siis kaikki, mutta suurinosa?
Hups, minulle tämä on osoitettu vaikka meinasi mennä ohi... Kyllä, olen nainen. Ei miehet ei ole sikoja, ei edes suurin osa... suurin osa on nimittäin ihan hyviä tyyppejä. Niin olen elämän kokenut. Kyllä minä toivon sinulle onnistumisia mutta en osaa sanoa mitää deittipalstoista... vierasta maastoa minulle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paleface ja Diandra hoilasi tänään keskustassa. Siis miten just noi on aina ilmaistapahtumissa. Tai eihän se niille ole ilmainen kun joku taho maksaa, ja tietty nyt jotkut maksaa esimerkiksi messukeskuksen messuistakin jne.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hups, minulle tämä on osoitettu vaikka meinasi mennä ohi... Kyllä, olen nainen. Ei miehet ei ole sikoja, ei edes suurin osa... suurin osa on nimittäin ihan hyviä tyyppejä. Niin olen elämän kokenut. Kyllä minä toivon sinulle onnistumisia mutta en osaa sanoa mitää deittipalstoista... vierasta maastoa minulle.
Pillua vonkaa, moukka.

Ei niitä ennenkään mitään palstoja ollut, pistettiin vaan puhdas paita päälle, kammattiin tukka ja mentiin juttelemaan. Siis ihan kasvotusten, ihmiseltä ihmiselle. Ei piilouduttu minkään valheellisen profiilin taakse. Ja silti ihmiskunta ei kuollut sukupuuttoon. Osattiin lisääntyä ihan ilman internettiä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Heh, ei ole Yaffan Samppa, vaikka saman makuisesta limpparista on kyse! Tahtoisin kertoa hänen sukunimensä, mutta kun ei ole julkkis ja tahdon pitää kiinni hänen yksityisyydestään, niin en voi. Mälsää.
Pakko olla Markku Morningdew. Tai Pekka Pepsi. Tai Frank Fanta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo! Joku noista on hänen sukunimensä, ja kiitos, että tulin siteeratuksi ihailemani palstaveljen toimesta, joka on yksi niistä suurista, jotka huomasin jo ennen palstalle liittymistä. Olet siellä jhagin, pettterin, pisikääpiö186cm:n ja muiden joukossa ollut vaikuttamassa mieleeni, että päätin liittyä kirjoitteleviin. Tosin, ensimmäinen hakemukseni kyllä hyväksyttiin, mutta olikin poistettu, kun kuukausien jälkeen yritin kirjoittaa ensimmäistä viestiäni. Syytä tähän en tiedä.

E: Öö siteeratuksi? Olenko kännissä? En ole, mutta tarkoitin lainatuksi ja kommentoiduksi tietenkin.
Nyt kyllä veti hiljaiseksi. Suurista? En minä ole suuri. Scholl on suuri. Toisella tavalla suuri oli nimimerkki vlad, jonka asiantuntemusta ja omistautumista jaksan edelleen kunnioittaa. Kääpiö kyllä on suuri, noin kääpiöksi, ja äärimmäisen mukava ihminen ihan siviilissäkin. Ja mitä vittua mie tässä edes selitän, kuitenkin oon kuopassa jo. Kuten eräs tältäkin palstalta tuttu ihminen sanoi, silloin kun rupeat puolustautumaan, olet jo kusessa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huh! Tänään (joku näsäviisastelija voisi toki sanoa että eilen) mä sen sitten tein, eli hommasin ne liput The Word Aliven Helsingin keikalle, johon on huomisesta laskien enää kahdeksan päivää aikaa. Tajusin tossa sitten saman tien että pitäs vielä jotku korvatulpat tota iltaa (ja miksei tuleviakin vastaavia) varten ostaa. Raskaan musiikin konsertit kun on tunnetusti melko äänekkäitä ja olen muutenkin herkkäkuuloinen ihminen. Selailin jo illan mittaan ko. tuotteiden tarjontaa internetistä, tarkoituksena löytää edulliset mutta laadukkaat korvatulpat ja luulen nyt löytäneeni hinta-laatusuhteeltaan itselleni sopivat.

Aika rientää ja h-hetki lähestyy päivä päivältä. Huomenna onneksi yksi odotus kuitenkin päättyy, kun Leijonat aloittavat tämän vuoden MM-taipaleensa. Veikkaus ilmeisesti tarjoaa ihan mehevää kerrointa Suomen voitolle ja kyllähän kun joukkueiden rostereita tarkastelee niin Kanada täysin perustellusti ylivoimainen ennakkosuosikki huomenna on. Kovin korkeat ei odotukset näiden kisojen suhteen ole, mutta ehkä juuri siinä se Suomen vahvuus tänä vuonna piileekin; kukaan ei odota meidän pärjäävän. Ei fanit, eikä sen enempää media.

Hetken päästä pyörähtää käyntiin NHL:n konferenssifinaalit. Kovasti toivon että #bunchofjerks raivaavat tiensä finaaliin ja jos vielä lännen puolelta Sharks voittaisi oman sarjansa niin sitten ois kyllä 5/5 finaalipari.

Viikonloppuna, näillä näkymin lauantaina olisi tarkoitus mennä kaverin kanssa tsekkaamaan tuo paljon mainostettu Detective Pikachu. Vaikka kyseessä ei ole mikään ns. perinteinen Pokémon-leffa, niin odotukset on ladattu, jos ei nyt ihan tappiin niin kuitenkin semikorkealle.

Siinä kohtaa kun viimeiset työssäoppimista koskevat arvioinnit ilmestyvät tuonne Wilmaan ja olen näin ollen tutkintotodistusta vaille valmis merkonomi niin voisi alkaa jo miettimään jotain valmistujais- ja synttäribileiden risteytystä kesäkuulle (valmistuminen 31.5, synttärit heti perään 6.6).

Että kyllähän tässä tapahtumia riittää melkein joka viikolle. Huomasin eilen että TWA:n keikka on samana iltana kuin Euroviisujen finaali mutta toisaalta kun miettii, millainen fiasko tuo kisa oli esim. vuosi sitten niin missaanko mä oikeasti jotain? Yeah, I don't think so.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onneksi olkoon merkonomille. Minun elämäni on kietoutunut merkonomien ympärille. Isävainaa oli merkonomi. Äiti on merkonomi. Vaimonikin on merkonomi.

Aikanaan vitsailin, että jos Lieksan vesitornista heittäisi randomina 10 tiiliskiveä alas, niin niistä yhdeksän osuisi työttömien merkonomien päähän.

Älä anna tämän lannistaa kuitenkaan. Tulta päin!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olet monessa ketjussa tuonut esille tuon juhlimisen. Siis että koko viikko on mennyt juhliessa. Olen ymmärtänyt että et holia ota niin millaista tuo sinun juhliminen käytännössä on tai on ollut?

No juhlin kuin Jukka Tammi! Ei vaan, tuo biisi tuli vain ensimmäisenä mieleen.

Kuuntelen paljon aiheeseen sopivaa musiikkia, esimerkiksi se Kerhon uusi finaalitunnari Torilla tavataan on tullut sangen tutuksi ja soinut lukemattomia kertoja. Olen soittanut Youtubesta etenkin sitä musavideota siitä missä näkyy samalla videolla toriyleisön repeäminen riemuun jatkoaikamaalin synnyttyä ja näkyy muutakin kuvamateriaalia, kannattajien suunnatonta riemua lähinnä.

Eli juhlin kuuntelemalla paljon musiikkia, HPK-biisejä lähinnä, mutta myös biisejä Poika saunoo, We are the champions ja Den glider in. Sitten saatan tanssia musiikin tahdissa ja tuuletella sekä muuten riehakoida.

Sitten olen paljon katsellut videomateriaalia myös HPK:n juhlista mestaruuden ratkettua, Markus Nenosen jatkoaikamaalista ja muutakin materiaalia ratkaisevasta game sevenistä.

No voi olla tietenkin noloa kun yksin juhlin mutta ajoittain on tullut huudettua myös esimerkiksi lausetta HPK on uusi Suomen mestari ja Oi Kerho on niin ihana!

Sellaista se juhlimiseni on ollut. Sitten kun yksin olen niin olennaisena osana juhlintaan on kyllä kuulunut tämä runsas kirjoittelu joka paikkaan. Sillä saa vähän edes jaettua iloa muillekin ja siinä tulee sitä sosiaalisuutta sekä se kirjoittelu on samalla sitä fiilistelyä ja tunteiden läpikäymistä. Kirjoittaminen on kuitenkin monia vuosia ollut tärkeä juttu minulle.

Ilman alkoholia on tosiaan juhlittu mutta riemu on silti ollut ihan katossa. Onhan juhlimiseeni kuulunut myös torijuhlat lauantaina ja sunnuntaina, tunnelmien muistelu lauantain pelin ratkaisuajoilta ja torijuhlista. Erilaisten lehtien ja nettijuttujen lukeminen ja näissä jutuissa on siis kirjoiteltu mestaruudesta. Otin ja otan talteen taas 2006 kevään tapaan Hämeen Sanomat, iltapäivälehdet ja muut lehdet joissa mestaruudesta on tekstiä.

Sitten viikonloppuna ja alkuviikosta herkuttelin myös paikallisesta leipomosta hommatuilla leivonnaisilla ja join alkholitonta kuoharia sekä cokista.

Sunnuntaina ainakin sitten vielä pistetään pöytä taas koreaksi kun teen sen mestaruuskakun. Ihan hauskaa on juhliessa ollut.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvää huomenta, homorunkkarit. -Näin kai sanoisi eräs tapojaan hieman parantanut sotilasjohtaja.
Onko sulle sanottu koskaan, että käytöstapojasi tulisi parantaa? Muukin, kuin muijasi, viikonlopun kaljareissun jälkeen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvää huomenta, homorunkkarit. -Näin kai sanoisi eräs tapojaan hieman parantanut sotilasjohtaja.
Onko sulle sanottu koskaan, että käytöstapojasi tulisi parantaa? Muukin, kuin muijasi, viikonlopun kaljareissun jälkeen.
Yläasteella juu. Heiteltiin vissiin lumipalloja ja joku opettaja tuli valittamaan. Miksi kaikki kiva kielletään?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää huomenta, homorunkkarit. -Näin kai sanoisi eräs tapojaan hieman parantanut sotilasjohtaja.
Onko sulle sanottu koskaan, että käytöstapojasi tulisi parantaa? Muukin, kuin muijasi, viikonlopun kaljareissun jälkeen.

Hyvää huomenta! Äiti, rakas äiti se jaksaa käytöstavoistani vieläkin huomautella, vaikka puolivuosisataa lähestyy vuosi vuodelta. Etenkin jos ollaan ulkona syömässä, niin "ei saa hotkia". Jos ruoka on hyvää ja mulla nälkä, niin vaikea siinä on hidastellakaan. Äiti ei ymmärrä.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvää huomenta! Äiti, rakas äiti se jaksaa käytöstavoistani vieläkin huomautella, vaikka puolivuosisataa lähestyy vuosi vuodelta. Etenkin jos ollaan ulkona syömässä, niin "ei saa hotkia". Jos ruoka on hyvää ja mulla nälkä, niin vaikea siinä on hidastellakaan. Äiti ei ymmärrä.
Äidit ovat huolehtivaisia. Tosin mun äiti ei aikoinaan ollut.
Ruokajuttuja vaihteeksi, niin totean että söin pari leipää, ja kahvin aamulla. Hymiö..
 
K

Kiekkokatsoja

No niin kai sitten.

Yläasteella tuli tehtyä muutenkin kaikkea typerää, mutta ei kauhean usein. Harvemmin niistä jäätiin kuitenkaan kiinni.
Ai jaa..
Ite teen vieläkin toisinaan typerää. Kiinnijäämistä toki "pelkään", mutta kun tyhmä kun on tyhmä, niin väärin teen toisinaan..
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äidit ovat huolehtivaisia. Tosin mun äiti ei aikoinaan ollut.
Ruokajuttuja vaihteeksi, niin totean että söin pari leipää, ja kahvin aamulla. Hymiö..

Ruoka on ihmisen bensaa ja jos ruoka loppuu, niin kohta tänne ei kirjoita kukaan. Voidaankin sanoa, että ilman ruokaa jatkoaikaa ei olisi. Siksi aihe on tärkeä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bensa on siis tarpeellista ja hyvää. Mitä jos se ympäristönsuojelu poistaa tämän ruokabensammekin, ja tilalle tulee ihmepilleri tai avaruustahnaa, jota syömme?

Just ton takia en ole halunnut astronautiksi. Ne on pitkiä aikoja avaruudessa ja vetävät käsittääkseni juuri aika pitkälti jotain ravintolisiä/pillereitä/korvikkeita/tahnaa. Kunnon ruokaa eivät kuitenkaan saa. Kiitos ei. Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.
 
K

Kiekkokatsoja

Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.
Suurimmaksi osaksi joo.
Ootko miettinyt sitä, kun maailman saastumisen vuoksi, yritetään vaikuttaa siihen, mitä syömme.
Ite hieman tottumuksiani muokkaan terveellisemmäksi terveyssyistä, mutta en halua että siinä mua määrältäisi. Syön toki jo nyt varsin terveellisesti, yleensä. Verikokeissakin sain kehuja. Tosin nyt on varaa hieman taas renttuilla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suurimmaksi osaksi joo.
Ootko miettinyt sitä, kun maailman saastumisen vuoksi, yritetään vaikuttaa siihen, mitä syömme.
Ite hieman tottumuksiani muokkaan terveellisemmäksi terveyssyistä, mutta en halua että siinä mua määrältäisi. Syön toki jo nyt varsin terveellisesti, yleensä. Verikokeissakin sain kehuja. Tosin nyt on varaa hieman taas renttuilla.

Okei haet siis vähän syvällisyyttä mukaan. Jos rehellinen olen, niin saastumisen kannalta en ole ajatellut. Ruuan eettisyyttä sen sijaan olen ajatellut, eli eläintuotannon kannalta. Ja mielestäni on hyvä, että asioista puhutaan ja tuodaan myös kuluttajan kannalta ikäviäkin asioita esiin ja julki. Saapahan sitten jokainen tehdä valintoja omantuntonsa mukaan. Omiin kulutustottumuuksiini tuolla ei ole ollut, ainakaan toistaiseksi vaikutusta. Toki kun kaupassa lataan kärryihin jauhelihaa ja broileria, niin välillä tunnen pientä pistoa sydämmessä ja mietin, että missäköhän olosuhteissa nämäkin veijarit oli kasvatettu.

Summasummarum. Mielestäni on hyvä, että kulutustottumuuksiimme yritetään vaikuttaa ja viedä niitä kestävämpään suuntaan. Kunhan se tapahtuu valistuksen ja tiedon lisäämisen kautta eikä holhoamisen kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös