Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 687
  • 67 279

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ulkona on pilvistä ja tuttuun tyyliin tuulista. Jäin vähän kaipaamaan edellisviikon lämpöä. Eihän tuolla nyt voi lojua terassilla pelkällä T-paidalla. Onneksi ei ole tämän suurempia murheita.
Kävin eilen ennen nukkumaanmenoa vielä lenkillä ja äiti kehotti laittamaan pipon päähän. Onneksi laitoin, koska oli todella kylmä.

Kyseessä oli muuten TPS pipo ja ajatus siitä, että tepsi pelaisi jääkiekkoa vielä tähän aikaan vuodesta alkoi tuntumaan todella kaukaiselta. No ehkä vielä jonakin päivänä...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Iisoppi ei hän ole mitään muuta tehnyt, ilta meni pitkäksi. Sitä sattuu. Ois toki voinut ilmoittaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On tällä foorumilla kyllä varmaan raskas tuo naisen asema. Ei paljon tarvitse kertoa niin täällä nämä äijjjjät tulee hassuttelemaan että joo vieraissa se sun ukko on käynyt.

Se on vain niin loputtoman surullista kuinka paljon sitä tapahtuu. Tämä asia tuskin tulee muuttumaan millään koulutuksella tai opastuksella. Etkö muka itse tunne yhtään pettäjäsikaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vetti minne päin ulkomaailmaa sinä muutat?

Onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, etkä joudu jengien kidnappaamaksi. Muista, että Suomi on aina valmis ottamaan sinut takaisin.

Go vetti! Olemme ylpeitä sinusta!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@vetti minne päin ulkomaailmaa sinä muutat?

Onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, etkä joudu jengien kidnappaamaksi. Muista, että Suomi on aina valmis ottamaan sinut takaisin.

Go vetti! Olemme ylpeitä sinusta!
Jos nyt homma menee niinkuin pitää, niin mesta on Hyvät Ilmat. Ja se on vaan vuoden pesti, että takaisin sieltä tulen. Näillä näkymin.

Saat yhden homon pois maasta.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos nyt homma menee niinkuin pitää, niin mesta on Hyvät Ilmat. Ja se on vaan vuoden pesti, että takaisin sieltä tulen. Näillä näkymin.

Saat yhden homon pois maasta.

Pesti on toki pesti, mutta koskaan ei kannata pitää varmana, että tulisi pois. Homotkin kuulema rakastaa, ainakin Salkkareissa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
On tällä foorumilla kyllä varmaan raskas tuo naisen asema. Ei paljon tarvitse kertoa niin täällä nämä äijjjjät tulee hassuttelemaan että joo vieraissa se sun ukko on käynyt.

Eikä ihan hirveästi auta vaikka kertoisi että suhde on molempien mielestä kunnossa. Kannattaa olla näinä päivinä tarkkana jos jakaa mietteitään julki vaikkapa yksittäisestä tilanteesta parisuhteessaan. Tämä ihan noin yleisenäkin havaintona.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ai että, 99e kausikortti Kisapuistoon varattu ja työsopimus loppuu sopivasti syyskuussa. Hyvä fiilis, ensi kaudella pelit paikanpäältä!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä joku deadline mihin asti voi vetää täböö, jos seuraavana päivänä on duunia? Sunnuntaina siis tai vaikka eilen vappupäivänä. Pakko oli aloittaa jo aamusta ja illalla jäi Vermo väliin. Puolessa matkaa käännyin takaisin.

Tänään näköjään tyttöjen pesis peruttu. Huomenna jenkkiautot tulee melkein naapuriin Malmin lentokentälle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pesti on toki pesti, mutta koskaan ei kannata pitää varmana, että tulisi pois. Homotkin kuulema rakastaa, ainakin Salkkareissa.
Siitä tuo ”näillä näkymin” olikin. Kahtellaan, sanos joku.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajoin just tsygällä ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ai saatana kun meni perse kipeäks. Miten noilla voi ajaa ettei mee perse kipeeks? @Johnny B. Goode ajaa ilman satulaa ja nauttii siitä, mut se ei ookkaan ihminen.

Ainii Johnny! Eihän tämä Tapparan miehien (Haapala, Kontiola, Savinainen) joukkohyökkäys tänne aiheuta jännityksiä välillämme?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ajoin just tsygällä ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ai saatana kun meni perse kipeäks. Miten noilla voi ajaa ettei mee perse kipeeks? @Johnny B. Goode ajaa ilman satulaa ja nauttii siitä, mut se ei ookkaan ihminen.

Ainii Johnny! Eihän tämä Tapparan miehien (Haapala, Kontiola, Savinainen) joukkohyökkäys tänne aiheuta jännityksiä välillämme?
Nääh, eihän ne Haapalaa lukuunottamatta oo omia kasvatteja. Konnakin jostain pesäpallohelvetistä ihan alkujaan. Tosin eiks se oo palaamassa takasin talkoohengessä?

Tohon fillarointijuttuun muuten ihan samaa mieltä! Vittu, ei oo semmosta satulaa vielä löytynykkään etteikö olis perse kipeenä. Oon pariin viimeseen fillariin vaihtanu leveimmän penkin mitä löytyy, mutta sama homma. Ja vaikka kuinka säädät ohjaustangon ja satulan korkeutta niin selkä tulee kipeeks. Tosin se on vähän paskana muutenkin niin siitä johtunee. Mutta kokeileppa säkin ottaa satula kokonaan pois seuraavaks, sitten käärit aisan päälle n. rullallisen jessee että tulee sopivan paksu ja lopuks ympärille silpaset laakerirasvaa. Tänne sitten koeajon raportoinnit.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ovat sitten palkanneet kulmakuppilaan ihan hiton komean miehen. Tulin käymään kun tuohon sateeseen ei ihan heti tee mieli. Taidan tulla tähän useamminkin. Tai otan toisen, ehtiihän tässä toiseen erään himaan. Kieltämättä baarineiti on erittäin nätti. Siitä on etua kun katsoo molemmilla silmillä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ovat sitten palkanneet kulmakuppilaan ihan hiton komean miehen. Tulin käymään kun tuohon sateeseen ei ihan heti tee mieli. Taidan tulla tähän useamminkin. Tai otan toisen, ehtiihän tässä toiseen erään himaan. Kieltämättä baarineiti on erittäin nätti. Siitä on etua kun katsoo molemmilla silmillä.
Ööö miten ne komeat ja nätit siihen vaikuttaa kun itse ryyppää.

Ajoin just tsygällä ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ai saatana kun meni perse kipeäks. Miten noilla voi ajaa ettei mee perse kipeeks?
Ei varmaan Jopo. Siinä istuu kuin nojatuolissa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko viiden työpäivän viikko enää ihmisarvon arvoista elämää kun kaks päivää vaan jää itselle ja itse elämälle.

Ehkä ongelmana on se, että oma aika menee niin paljon nopeammin, kuin työaika.

Olin kanssa vuosikausia työssä josta en pitänyt ja kellon kyttäämiseksihän se meni. Sitten tajusin, että asialle voi tehdä jotain ja vaihdoin alaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin kanssa vuosikausia työssä josta en pitänyt ja kellon kyttäämiseksihän se meni. Sitten tajusin, että asialle voi tehdä jotain ja vaihdoin alaa.
Itseasiassa viihdyn ihan hyvin työssäni, mutta ei se aika siltikään kovin nopeaa mene.

Tuo alan vaihto saattaisi olla minulle melko vaikeaa. Pääsin lukiosta reilu kuukausi sitten, eli minun oli käytännössä pakko ottaa mikä tahansa työ. Sitäpaitsi tuo nykyinen sopimukseni loppuu jo vuoden lopulla.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itseasiassa viihdyn ihan hyvin työssäni, mutta ei se aika siltikään kovin nopeaa mene.

Tuo alan vaihto saattaisi olla minulle melko vaikeaa. Pääsin lukiosta reilu kuukausi sitten, eli minun oli käytännössä pakko ottaa mikä tahansa työ. Sitäpaitsi tuo nykyinen sopimukseni loppuu jo vuoden lopulla.

No joo ei nämä asiat sekunnissa tapahdu ja niiden eteen pitää tietysti tehdä työtä. Ja kaikki tietysti nuorena joutuvat tekemään kaiken maailman hommia jotka eivät nappaa, mutta ihmeen moni sitä jatkaa läpi elämän. No kaikilla ei tietenkään yhtäläisiä mahdollisuuksia tässäkään asiassa ole.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No joo ei nämä asiat sekunnissa tapahdu ja niiden eteen pitää tietysti tehdä työtä. Ja kaikki tietysti nuorena joutuvat tekemään kaiken maailman hommia jotka eivät nappaa, mutta ihmeen moni sitä jatkaa läpi elämän. No kaikilla ei tietenkään yhtäläisiä mahdollisuuksia tässäkään asiassa ole.
Juu ei sitä tämän ikäisenä vielä odotakkaan saavansa, mitään parhaimpia töitä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ööö miten ne komeat ja nätit siihen vaikuttaa kun itse ryyppää.
.
No mutkun en ryyppää. Otin yhden, lähdin himaan. On se keskimääräistä kivempaa katsoa komeutta/kaunista kuin itseään peilistä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meneekö karitsan sisäfile samaan velliin makaryynin ja kalapuikkojen kanssa. Hitto ei näille Malmin juopoille muu kelpaa. Viherahon videot on katsottu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös