Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
On tällä foorumilla kyllä varmaan raskas tuo naisen asema. Ei paljon tarvitse kertoa niin täällä nämä äijjjjät tulee hassuttelemaan että joo vieraissa se sun ukko on käynyt.
Hitler on vähän niinku jeesusteippi; toimii lähes aina ja joka tilanteessa.Niin epäilinkin kun hommaan sotkit keskitysleirin ja kaasukammiot...
Kävin eilen ennen nukkumaanmenoa vielä lenkillä ja äiti kehotti laittamaan pipon päähän. Onneksi laitoin, koska oli todella kylmä.Ulkona on pilvistä ja tuttuun tyyliin tuulista. Jäin vähän kaipaamaan edellisviikon lämpöä. Eihän tuolla nyt voi lojua terassilla pelkällä T-paidalla. Onneksi ei ole tämän suurempia murheita.
On tällä foorumilla kyllä varmaan raskas tuo naisen asema. Ei paljon tarvitse kertoa niin täällä nämä äijjjjät tulee hassuttelemaan että joo vieraissa se sun ukko on käynyt.
Jos nyt homma menee niinkuin pitää, niin mesta on Hyvät Ilmat. Ja se on vaan vuoden pesti, että takaisin sieltä tulen. Näillä näkymin.@vetti minne päin ulkomaailmaa sinä muutat?
Onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, etkä joudu jengien kidnappaamaksi. Muista, että Suomi on aina valmis ottamaan sinut takaisin.
Go vetti! Olemme ylpeitä sinusta!
En. Olen parempi ihminen ja liikun ainoastaan parempien ihmisten porukoissa.Etkö muka itse tunne yhtään pettäjäsikaa.
Jos nyt homma menee niinkuin pitää, niin mesta on Hyvät Ilmat. Ja se on vaan vuoden pesti, että takaisin sieltä tulen. Näillä näkymin.
Saat yhden homon pois maasta.
Kaikki ei ole kontrollissa. Elämä ei ole hallinnassa.
VMP aloittaa yt-neuvottelut – aikoo vähentää 30 henkilöä
Siitä tuo ”näillä näkymin” olikin. Kahtellaan, sanos joku.Pesti on toki pesti, mutta koskaan ei kannata pitää varmana, että tulisi pois. Homotkin kuulema rakastaa, ainakin Salkkareissa.
Nääh, eihän ne Haapalaa lukuunottamatta oo omia kasvatteja. Konnakin jostain pesäpallohelvetistä ihan alkujaan. Tosin eiks se oo palaamassa takasin talkoohengessä?Ajoin just tsygällä ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ai saatana kun meni perse kipeäks. Miten noilla voi ajaa ettei mee perse kipeeks? @Johnny B. Goode ajaa ilman satulaa ja nauttii siitä, mut se ei ookkaan ihminen.
Ainii Johnny! Eihän tämä Tapparan miehien (Haapala, Kontiola, Savinainen) joukkohyökkäys tänne aiheuta jännityksiä välillämme?
Ööö miten ne komeat ja nätit siihen vaikuttaa kun itse ryyppää.Ovat sitten palkanneet kulmakuppilaan ihan hiton komean miehen. Tulin käymään kun tuohon sateeseen ei ihan heti tee mieli. Taidan tulla tähän useamminkin. Tai otan toisen, ehtiihän tässä toiseen erään himaan. Kieltämättä baarineiti on erittäin nätti. Siitä on etua kun katsoo molemmilla silmillä.
Ei varmaan Jopo. Siinä istuu kuin nojatuolissa.Ajoin just tsygällä ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ai saatana kun meni perse kipeäks. Miten noilla voi ajaa ettei mee perse kipeeks?
Onko viiden työpäivän viikko enää ihmisarvon arvoista elämää kun kaks päivää vaan jää itselle ja itse elämälle.
Ehkä ongelmana on se, että oma aika menee niin paljon nopeammin, kuin työaika.
Itseasiassa viihdyn ihan hyvin työssäni, mutta ei se aika siltikään kovin nopeaa mene.Olin kanssa vuosikausia työssä josta en pitänyt ja kellon kyttäämiseksihän se meni. Sitten tajusin, että asialle voi tehdä jotain ja vaihdoin alaa.
Itseasiassa viihdyn ihan hyvin työssäni, mutta ei se aika siltikään kovin nopeaa mene.
Tuo alan vaihto saattaisi olla minulle melko vaikeaa. Pääsin lukiosta reilu kuukausi sitten, eli minun oli käytännössä pakko ottaa mikä tahansa työ. Sitäpaitsi tuo nykyinen sopimukseni loppuu jo vuoden lopulla.
Juu ei sitä tämän ikäisenä vielä odotakkaan saavansa, mitään parhaimpia töitä.No joo ei nämä asiat sekunnissa tapahdu ja niiden eteen pitää tietysti tehdä työtä. Ja kaikki tietysti nuorena joutuvat tekemään kaiken maailman hommia jotka eivät nappaa, mutta ihmeen moni sitä jatkaa läpi elämän. No kaikilla ei tietenkään yhtäläisiä mahdollisuuksia tässäkään asiassa ole.
No mutkun en ryyppää. Otin yhden, lähdin himaan. On se keskimääräistä kivempaa katsoa komeutta/kaunista kuin itseään peilistä.Ööö miten ne komeat ja nätit siihen vaikuttaa kun itse ryyppää.
.