Oon täällä sanonu miljoona kertaa että ei kiinnosta finaalit ja kuka voittaa. Mutta itseasiassa nyt oon muuttanu kantaani. Ihan nimimerkki
@vilperi n puolesta toivon Kerhon voittavan. Siinä on kaveri joka elää tunteella ja on varmasti hieno mies joka on vilpitön. Tunnustan että itelläkin on ollut kamppailua monen ongelman kanssa ja välillä hänen juttuja lukeneena ittekkin välillä ollut että huhhuh, wtf...? Itellä on myös laitostaustaa, joskin varmaan eri sektorilta. Mutta Vilperi, ole oma itses ja Kerho voittoon!
No kiitos viestistäsi. Se sai taas varsin tunteikkaaksi ja lämmitti mieltä. Oma itseni totta tosiaan koitan olla ja elää aidolla tunteella mukana kiekkokaudessa. Ja olenkin tunteella elänytkin, ehkä jopa liiankin kovalla tunteella välillä. Tai jääkiekko menee välillä liiankin kovasti tunteisiin ja tappion hetkellä se ei ole välttämättä hyvä asia.
Mutta viestit jotka olen tänne kirjoittanut kevään aikana ja muutenkin niin aidosti olen tosiaan ollut innostunut ja oma itseni ollut. Itse asiassa en pidä lainkaan feikkaamisesta. Kiitos myös
@Punamusta jälleen kerran sinunkin viestistäsi.
Säästin kirjoittamisen vasta tähän aamuun ja tähän ketjuun, koska eilen illalla pelin jälkeen olin aivan liian väsynyt kirjoittamaan. HPK taisteli eilen hienon voiton Kärpistä ja siirsi ratkaisun finaalisarjassa siihen legendaariseen game seveniin. Loistavasti on Kerho pistänyt hanttiin täysin suvereenia mestarisuosikkia Kärppiä vastaan ja pakottanut ainakin finaalit etenemään jo tosiaan siihen seitsemänteen peliin.
Ei voi olla enää kuin ylpeä tuosta HPK:sta, kävi nyt sitten siinä seiskapelissä miten vain. Loistavaa!!! Game Seven on tosiasia ja se jos mikä on hienoa. Nyt mestaruus voi olla pienistä asioista kiinni ja ratketa miten vain. Yksittäisessä pelissä myös altavastaajalla on kuulemma paremmat mahdollisuudet voittaa kuin koko sarjassa.
Ja voisiko tässä nyt olla niin että HPK:lla on eilisen voiton myötä pieni henkinen yliote sarjassa ja game sevenissä? Kärpät jäi nollille, Emil Larmilla takana aivan uskomaton peli, Kerho voitti komean taistelun jälkeen... Kärpät on ennakkosuosikki varmaan taas kotihallissaan mutta HPK:lla on hyvät asetelemat myös lähteä huomiseen peliin.
Ja meillä tämän kuntoutuskeskuksen kisakatsomossa herkuteltiin jo eilen itse leivotulla täytekakulla. Kaksi katsomon aktiivista jäsentä olivat päättäneet leipoa kakun varsinkin sen takia kun ovat saaneet katsella tunnuksillani Telian lähetyksiä. Kakku oli todella hyvää, söin sitä lopulta eilisillan aikana peräti kolme palaa. Nämä kaksi jäsentä olivat päättäneet jo nyt tehdä sen kakun koska lauantain game seven ei vielä siinä vaiheessa ollut varma.
Ja minä näin untakin! Tai itse asiassa nousin unissani istumaan sängyn laidalle ja olin katselevinani jo yöllä sitä game seveniä. Jonkin ajan päästä hätkähdin että mitä minä tässä oikein istun ja menin takaisin makuuasentoon. Näin viime yönä paljon muitakin jääkiekkounia. Yhdessä äiti-vainaa toi Hämeen Sanomia minulle ja lehdessähän luki isolla kuinka HPK oli edennyt finaaleihin. Päättelin tuon tarkoittavan sitten tätä viimeistä finaaliottelua, että sinne on edetty.
Lisäys: Harmittaa vain että Kauhajoen Karhubasketin välieräpelit menevät päällekkäin näiden liigafinaalien kanssa ja niitä ei näe. Eilen pelit olivat päällekkäin ja niin muistaakseni lauantainakin. No onneksi Kauhajoki oli kuitenkin ainakin ylivoimainen ensimmäisessä välieräottelussa.