Olen eräänlainen alkoholisti.
Tuntuipas hyvälle tunnustaa.
Olen eräänlainen alkoholisti. Korkki aukee harvoin, mutta sitäkin vaikeampi laittaa kiinni.
Tuntuipas hyvälle tunnustaa.
The Dark Knight on kyllä loistava leffa
Ois kyllä kamala päivä sellainen että herätessään huomaisi muuttuneensa aikuiseksi. Puistattaa pelkkä ajatus.Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.
Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.
Viime viikolla ajattelin, että ketju Laitaoikeisto ajaa Puolaa kohti diktatuuria (vai oliko se vie, no, kuitenkin) saisi olla nimeltään joku yleisempi Puola-aiheinen ketju. Kun ei siellä diktatuuriin viemisestä paljoa edes puhuta.
En kuitenkaan kertonut modeille mielipidettäni. Nyt ketjun nimi on kuitenkin muodossa Keskustelua Puolasta.
Ajatuspoliisi on täällä!
Lepakkomies voi hyvin. Siellä on keikkojakin vähän väliä. Kiva paikka kyllä. Siellä pitää käydä katsomassa kun Terveet Kädet esiintyvät keväämmällä jostain syystä. Olisko LP kokoelma tulossa?Onko se Batman-baari vielä Kalliossa auki. Vai oliko se hämäkkimies, mutta ihan kiva istuskelupaikka.
Kurjaahan se on jos ei saa apua. Ei tässä maassa tunnu kaikki saavan apua mielenterveyden ongelmiin sillä tasolla kun tarvitsisivat. Ja sitten on se porukka joka on sitä mieltä mielenterveysongelmat paranee sillä että päättää ettei enää masenna, ahdista, ole pakkoajatuksia yms. Tsemppiä tulevaisuuteen ja toivottavasti löydät apua. Mutta kaikki mitä kirjoitan on vain sanahelinää eikä siitä ole mitään hyötyä joten en jauha enempää... No onnittelut kuitenkin tupakoinnin lopettamisesta!Minkähän takia ne ei diagnosoi ahdistustani ollenkaan? Puoskarit perkele. Ei tämä niin kivaa ole että huvikseni synkistelisin itsemurha-ajatukset mielessäni.
Kurjaahan se on jos ei saa apua. Ei tässä maassa tunnu kaikki saavan apua mielenterveyden ongelmiin sillä tasolla kun tarvitsisivat. Ja sitten on se porukka joka on sitä mieltä mielenterveysongelmat paranee sillä että päättää ettei enää masenna, ahdista, ole pakkoajatuksia yms. Tsemppiä tulevaisuuteen ja toivottavasti löydät apua. Mutta kaikki mitä kirjoitan on vain sanahelinää eikä siitä ole mitään hyötyä joten en jauha enempää... No onnittelut kuitenkin tupakoinnin lopettamisesta!
Sääraportti Lahest... Pakkasta 28,6 astetta, tyyntä ja kuu möllöttää pilvettömällä taivaalla. Sisällä mukavat +19,1 astetta, hyvä lämpötila ottaa tirsat. Hyvin tarkenee jos tuo patteri ei ala ärsyttää minua naksunnallaan ja päätän sammuttaa sen. Taitaa näillä pakkasilla olla parempi työntää korvatulppaa korviin kun sammuttaa huoneen ainutta lämmönlähdettä. Viihdytän itseäni syömällä miniluumutomaatteja, mikä sinänsä ei välttämättä ole hyvä juttu kun olen jo pessyt hampaat. Hyviä ovat...
Ihan hyvä, että Veikkaus lopettaa noitten baarien pelipöydät.
On nimittäin muutaman kerran tullu herättyä krapulassa ja tilille katsottuani olen todennut, että sinne meni taas 400e, eikä mitään piirtoa ole siitä kovalevylle tullut.
Aivan varmasti rahastetaan, niin kauan kun löytyy jengiä jotka ostavat sen 400€ maksavan lipun.Muutaman muunkin asian voisi lopettaa. Maksoin viime kesän jalkapallovälierästä 400e ja se oli vieläpä virallinen ja rehellinen lippu. Aivan paska tunnelma ja peruspelaamista. Ei vain hintalaatu kohtaa, mutta rahastetaan because I can.
Juu en ollu eilen kännissä kun piti vielä illalla autoilla hakemaan tytölle marsu. Autollahan ei vissiin saa ajaa kännissä? Sitten kun tulin kotiin niin oli jo sen verran myöhä etten enää viitsinyt aoittaa dokaamista. Ehkä tänään tai huomenna.Olit siellä ja täällä, mutta et ollut kännissä. Miksi? Vai unohditko vain mainita?