Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 454
  • 68 238

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen eräänlainen alkoholisti. Korkki aukee harvoin, mutta sitäkin vaikeampi laittaa kiinni.

Tuntuipas hyvälle tunnustaa.

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen eräänlainen alkoholisti.

Tuntuipas hyvälle tunnustaa.

Tästä se tervehtyminen voisi alkaa. Itselleen ja muille tunnustamisesta. Minä olen puolestaan entinen alkoholisti. Vai voiko kerran alkoholistina ollut olla entinen alkoholisti? Vai onko se vaara retkahtaa uudelleen aina mukana elämässä?

Nyt alkoholismini on saatu kuriin ja olen muutaman kuukauden päästä ollut kokonaan juomatta alkoholia kahden vuoden ajan.

Mutta kadun yhä niitä aikoja kun tuli pistettyä raha-asiatkin sotkuisiksi alkoholin ja juomisen vuoksi. Ulosottovelkaa makselen yhä. Jostain oli rahaa saatava niinä hurjina aikoina juomiseen ja sitten tulikin otettua niitä pikavippejä joita ei pystynytkään maksamaan takaisin.

Mutta tervehtymiseni alkoholismin kourista alkoi siitä että oli rehellinen itselleen. Tunnusti olevansa alkoholisti ja tarvitsevansa apua. Sitten lähdin oma-aloitteisesti hakemaan sitä apua. Ensin a-klinikalta, mutta kun se ei oikein tehonnut ja tuli muitakin sairauksia niin päädyin sairaalahoitoon neljäksi kuukaudeksi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kuunpimennys tsekattu. Sattuu näkymään tuosta ikkunasta, ei tarvinnut mennä ulos. Aika pliisu homma mutta onhan nähty. Pakkasta täällä 19,4 astetta, hyrrrrr kylmä...

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Taas on joku pahoittanut mielensä jostain vanhasta ja uudelleen julkaistusta Fingerporista. Siis sarjakuvasketsistä. Missä sanaillaan hauskasti tai vähemmän hauskasti, yleensä lähinnä kaksimielisesti kielellä leikkien. Tirsk. Ja nyt on anteeksikin pyydetty kun tuollaista on menty julkaisemaan. Kylläei jumalauta raipaniskut ja 100 ave mariaa riitä, kun on mieli pahana. Vittu että ihmiset on tyhmiä.

godspeed

Jäsen
Minkähän takia ne ei diagnosoi ahdistustani ollenkaan? Puoskarit perkele. Ei tämä niin kivaa ole että huvikseni synkistelisin itsemurha-ajatukset mielessäni.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.

Glove

Jäsen
Kiviäkin kiinnostaa, mutta kirjoitan kuitenkin. Kävin kaupassa, sairaalassa, apteekissa, terveyskeskuksessa ja toisessa kaupassa. Nyt istun tässä koneen ääressä ja naputtelen näppäimistöä.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.
Ois kyllä kamala päivä sellainen että herätessään huomaisi muuttuneensa aikuiseksi. Puistattaa pelkkä ajatus.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Onko se Batman-baari vielä Kalliossa auki. Vai oliko se hämäkkimies, mutta ihan kiva istuskelupaikka.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viime viikolla ajattelin, että ketju Laitaoikeisto ajaa Puolaa kohti diktatuuria (vai oliko se vie, no, kuitenkin) saisi olla nimeltään joku yleisempi Puola-aiheinen ketju. Kun ei siellä diktatuuriin viemisestä paljoa edes puhuta.

En kuitenkaan kertonut modeille mielipidettäni. Nyt ketjun nimi on kuitenkin muodossa Keskustelua Puolasta.

Ajatuspoliisi on täällä!

godspeed

Jäsen
Lapsena eli kun lankapuhelimet olivat vielä käytössä soiteltiin tyypille, joka vastasi aina että Batmanin luolassa. Sille soitti varmaan puoli lapsivaltakuntaa ja aina se esittäytyi jotenkin Batmaniin liittyen ja siltä sai kysyä mitä vain. En tiedä missä tyyppi asui ja soittiko sille kukaan muu Suomessa, kuin tietty porukka Tampereelta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viime viikolla ajattelin, että ketju Laitaoikeisto ajaa Puolaa kohti diktatuuria (vai oliko se vie, no, kuitenkin) saisi olla nimeltään joku yleisempi Puola-aiheinen ketju. Kun ei siellä diktatuuriin viemisestä paljoa edes puhuta.

En kuitenkaan kertonut modeille mielipidettäni. Nyt ketjun nimi on kuitenkin muodossa Keskustelua Puolasta.

Ajatuspoliisi on täällä!

No eihän tähän syytä kerrottu miksi näin. Se on oikeaa ja aitoa diktaattoritoimintaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko se Batman-baari vielä Kalliossa auki. Vai oliko se hämäkkimies, mutta ihan kiva istuskelupaikka.
Lepakkomies voi hyvin. Siellä on keikkojakin vähän väliä. Kiva paikka kyllä. Siellä pitää käydä katsomassa kun Terveet Kädet esiintyvät keväämmällä jostain syystä. Olisko LP kokoelma tulossa?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan pakko tulla kertomaan, että söin tänään ensimmäistä kertaa vuohenjuustokeittoa. Kyllä. Toista kertaa en sitten syökään.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minkähän takia ne ei diagnosoi ahdistustani ollenkaan? Puoskarit perkele. Ei tämä niin kivaa ole että huvikseni synkistelisin itsemurha-ajatukset mielessäni.
Kurjaahan se on jos ei saa apua. Ei tässä maassa tunnu kaikki saavan apua mielenterveyden ongelmiin sillä tasolla kun tarvitsisivat. Ja sitten on se porukka joka on sitä mieltä mielenterveysongelmat paranee sillä että päättää ettei enää masenna, ahdista, ole pakkoajatuksia yms. Tsemppiä tulevaisuuteen ja toivottavasti löydät apua. Mutta kaikki mitä kirjoitan on vain sanahelinää eikä siitä ole mitään hyötyä joten en jauha enempää... No onnittelut kuitenkin tupakoinnin lopettamisesta!

godspeed

Jäsen
Kurjaahan se on jos ei saa apua. Ei tässä maassa tunnu kaikki saavan apua mielenterveyden ongelmiin sillä tasolla kun tarvitsisivat. Ja sitten on se porukka joka on sitä mieltä mielenterveysongelmat paranee sillä että päättää ettei enää masenna, ahdista, ole pakkoajatuksia yms. Tsemppiä tulevaisuuteen ja toivottavasti löydät apua. Mutta kaikki mitä kirjoitan on vain sanahelinää eikä siitä ole mitään hyötyä joten en jauha enempää... No onnittelut kuitenkin tupakoinnin lopettamisesta!

No minulla on jo kaksisuuntainen mielialahäiriö ja sosiaalinen fobia, mutta se riittää heille. Itse toivoisin tarkennuksia, vaikka minulla melkoinen lääkearsenaali jo onkin...

Tupakkaa en tosiaan ole polttanut reiluun puoleen vuoteen. Kova saavutus minulle. Kiitos Iisoppi huomiosta.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ihan hyvä, että Veikkaus lopettaa noitten baarien pelipöydät.

On nimittäin muutaman kerran tullu herättyä krapulassa ja tilille katsottuani olen todennut, että sinne meni taas 400e, eikä mitään piirtoa ole siitä kovalevylle tullut.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sääraportti Lahest... Pakkasta 28,6 astetta, tyyntä ja kuu möllöttää pilvettömällä taivaalla. Sisällä mukavat +19,1 astetta, hyvä lämpötila ottaa tirsat. Hyvin tarkenee jos tuo patteri ei ala ärsyttää minua naksunnallaan ja päätän sammuttaa sen. Taitaa näillä pakkasilla olla parempi työntää korvatulppaa korviin kun sammuttaa huoneen ainutta lämmönlähdettä. Viihdytän itseäni syömällä miniluumutomaatteja, mikä sinänsä ei välttämättä ole hyvä juttu kun olen jo pessyt hampaat. Hyviä ovat...

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sääraportti Lahest... Pakkasta 28,6 astetta, tyyntä ja kuu möllöttää pilvettömällä taivaalla. Sisällä mukavat +19,1 astetta, hyvä lämpötila ottaa tirsat. Hyvin tarkenee jos tuo patteri ei ala ärsyttää minua naksunnallaan ja päätän sammuttaa sen. Taitaa näillä pakkasilla olla parempi työntää korvatulppaa korviin kun sammuttaa huoneen ainutta lämmönlähdettä. Viihdytän itseäni syömällä miniluumutomaatteja, mikä sinänsä ei välttämättä ole hyvä juttu kun olen jo pessyt hampaat. Hyviä ovat...

Vilpoista on Turussakin. Kännykän accuweather väittää lukeman olevan -23, Forecan mukaan olisi -21. Tiedä sitten kumpi on tarkempi, mutta ihan riittävän kylmä kumminkin. Loppuisi jo tämmöinen. Kovat talvipakkaset ovat yliarvostettuja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan hyvä, että Veikkaus lopettaa noitten baarien pelipöydät.

On nimittäin muutaman kerran tullu herättyä krapulassa ja tilille katsottuani olen todennut, että sinne meni taas 400e, eikä mitään piirtoa ole siitä kovalevylle tullut.

Muutaman muunkin asian voisi lopettaa. Maksoin viime kesän jalkapallovälierästä 400e ja se oli vieläpä virallinen ja rehellinen lippu. Aivan paska tunnelma ja peruspelaamista. Ei vain hintalaatu kohtaa, mutta rahastetaan because I can.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutaman muunkin asian voisi lopettaa. Maksoin viime kesän jalkapallovälierästä 400e ja se oli vieläpä virallinen ja rehellinen lippu. Aivan paska tunnelma ja peruspelaamista. Ei vain hintalaatu kohtaa, mutta rahastetaan because I can.
Aivan varmasti rahastetaan, niin kauan kun löytyy jengiä jotka ostavat sen 400€ maksavan lipun.

Glove

Jäsen
Olit siellä ja täällä, mutta et ollut kännissä. Miksi? Vai unohditko vain mainita?
Juu en ollu eilen kännissä kun piti vielä illalla autoilla hakemaan tytölle marsu. Autollahan ei vissiin saa ajaa kännissä? Sitten kun tulin kotiin niin oli jo sen verran myöhä etten enää viitsinyt aoittaa dokaamista. Ehkä tänään tai huomenna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy