Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 776
  • 66 857

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin minä tuossa hiihtämässä pellolla aamupäivällä. Oli ihan kiva hiihdellä pertsaa kun aurinko paistoi ja ladut oli juuri tehdyt. Ei siellä nyt mitään ihmeellisiä korkeuseroja ollut, pari pientä loivaa (pitkää) mäkeä. Laitoin liha-perunalaatikon uuniin kun lähdin ulos ja se sai siellä rauhassa muhia kypsäksi. Kun tulin hiihtämästä sisään tein itselleni kaakaon oikein maitoon (meillä lapsena tehtiin yleensä veteen) ja nautin sen vällyjen alla katsellen Poliisit 2019-sarjaa (onko vähän junttia katsella sellaista).

Ai saatana kun tein hyviä taco-lihapullia. Niiden kanssa hyvin maustetut lohkoperunat. Aijaij,
Hyvä ruoka, parempi mieli... Eikös tuo ollut jonkun firman viimeaikainen mainosslogan?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mainoksena ilmeisen epäonnistunut hyvästä yrityksestä huolimatta, kun firman nimi ei ole jäänyt mieleen.
Niinpä...ei tule todellakaan suoraan mieleen mutta arvatenkin HK tai Atria koska Saarioisella on sitä äitien tekemää ruokaa. Tai sitten Snellman... Tai mitä näitä nyt on...
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mainoksena ilmeisen epäonnistunut hyvästä yrityksestä huolimatta, kun firman nimi ei ole jäänyt mieleen.

Tämä on tätä nykymaailmassa elämistä. Ihmiset jopa jakavat linkkejä mainosvideoihin mitkä on käsikirjoitukseltaan hyviä. Firman nimeä vain ei kukaan muista eikä ole tarvettakaan noihin palveluihin.

Heti tulee mieleen muutama video, sitä en tiedä mitä myyvät. YouTubesta noitakin voi etsiä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon salilla. Edessäni polkee kuntopyörää aivan tajuton minkki tiukoissa pöksyissä. Nään sen stringit ku valo heijastaa sen pöksyihin. Saavutan hänet kohta.
Sanohan Schollille terveiset.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä alkaa pakkanen lähennellä 20 astetta. Kävin äsken vielä vähän kävelyllä kun on kiva kulkea pimeässä ja vaikka tiirailla taivaalle. Ei siellä nyt ihmeempiä näy, valkoisia pisteitä (joita tähdiksi kutsutaan) ja möllöttäähän siellä kyllä kuukin. Ei siellä nyt kovin kylmältä tuntunut kun oli kunnolla päällä eikä tuullut. Lämmitin aamulla leivinuunia. Leivinuunissa laitoin vähän ruokaa ja haudutin ruispuolukkapuuroa. Uuni hohkaa vielä mukavasti lämmintä...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon salilla. Edessäni polkee kuntopyörää aivan tajuton minkki tiukoissa pöksyissä. Nään sen stringit ku valo heijastaa sen pöksyihin. Saavutan hänet kohta.
Tsiigaako muutkin kun mä ja Sämpylä kireeperseisiä mimmejä että mimmoset pantyt siä alla on? Mä aina. Koitan erottaaa ääriviivoja sun muita merkkejä. Ja usein niitä näkyykin. Tekee namiskuukkelia munissa. En tiä miks oon tämmönen romantikko. Mä vaan oon.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Entinen jääkiekkoaiheinen internet-sivusto Eliteprospects.com on muuttunut mainosbannerisivustoksi. Epäloogisesti sinne tänne poukkivien mainosten välistä voi toki edelleen löytää jotainn jääkiekkoon liittyvää.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Entinen jääkiekkoaiheinen internet-sivusto Eliteprospects.com on muuttunut mainosbannerisivustoksi. Epäloogisesti sinne tänne poukkivien mainosten välistä voi toki edelleen löytää jotainn jääkiekkoon liittyvää.
Ihan saatanan ärsyttävää. Käytän normaalissa arjessani adblockia, mutta paljon käyttämiltäni sivuilta sen toisinaan kannatusmielessä otan pois, sillä mainosrahallahan nuo elävät. EP:n kohdalla ei tule yhtään huono omatunto pitää blockia päällä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin suurien kysymysten äärellä. Pitäisikö mennä kauppaan hakemaan ruokaa vai käydä hampurilaisravintolan autokaistalla?

Miksi? No siksi, koska on perjantai. Kohta voi taas sanoa VVOM. Voi vittu, on maanantai.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Komea on kuutamo vaikkei se olekaan vielä ihan täysi. Ulkona on vähän aavemaisen näköistä... Lumi hohtaa sinertävänä ja puiden ja tavaroiden varjot selkeitä ja teräviä. Hienon näköistä. Pakkanen ei ole ihan 20 asteeseen kerinnyt kivuta...

Erittäin suurien kysymysten äärellä. Pitäisikö mennä kauppaan hakemaan ruokaa vai käydä hampurilaisravintolan autokaistalla?
Itse olen sen vakavan kysymyksen äärellä että ottaisinko juustoleivän vai enkö. Lukitsen ehkä vaihtoehdon ei ja juon vähän vettä ja lähden yläkertaan petiin. Huomenna on päivä uus...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Just tuli töllöstä Predator- Saalistaja leffa. Jumalaude kun oli hyvä edelleen. 20 vuotta sitten tuli viimeks katottuu.
Muistan kun tuo tuli ja sillon tuli semmonen vau efekti, kun ollaan saatu tommonen örkki tehtyä elokuvaan. Nyt näytti aika tökeröltä, mutta leffa oli silti täyttä timanttia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuu ny ite kertoon vähän tarkempia hakuehtoja noille videoille. Oon koko illan ettinyt niitä Youtubesta enkä löydä. Hieno perjantai.

Ei ole välttämättä vielä tupessa, mutta juuri näin erään paikallisen pienpanimon mainoksen sellaisesta televisiolaitteesta. Tai siis iso panimo, mutta ovat halunneet pysytellä omassa maakunnassa. Ostan aina välillä muutenkin niiden tuotteitta, vaikka kaikki lagerit maistuvatkin samalta. Hienon etiketin ovat tehneet, vaikka siinä ei nisäkkäitä olekaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu mulla on ikävä Naurunappulaa :(
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Helvetinmoinen uni. Joku äijä ajatti ja nakkeli palavia kossupulloja perään. Menin bunkkeriin. Kuulin askelia ja sitten. Heräsin silmäkulma auki lattialta sikiöstä. Hyi helevata.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Helvetinmoinen uni. Joku äijä ajatti ja nakkeli palavia kossupulloja perään.
Jaa, vähän niinkuin molotovin coctaileja. Varmaan mukava tyyppi kun suomalaiset hänelle oikein drinkin suunnitteli. Tai joku muu sen vissiin keksi mutta suomalaiset nimesivät sen niin vetävästi että muutkin maailmalla käyttää nimeä.
 

Nick Neim

Jäsen
Vaihdetaan sopivampaan ketjuun:

En ole itsekään, koska en sipsejä juurikaan käytä. Tämä keskustelupalsta vain helposti pakottaa siihen. Yleensä monien ravintojen kannattaa kai olla jääkaapissa. Ainakin niiden mitä huvittaa joskus syödä.
Villi veikkaus, että säilytät kananmunat ja banaanitkin jääkaapissa ostettuasi niitä kaupasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Villi veikkaus, että säilytät kananmunat ja banaanitkin jääkaapissa ostettuasi niitä kaupasta.

Laitan joo kananmunat jääkaappiin, vaikka marketista ne on ostettu lämpimästä. Siellä niille on paremmin tilaa. Banaaneja hankin hieman harvemmin, kun ei saa kotimaista. Miksi joku haluaisi ostaa ulkomaalaisia banaaneja.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei näy järjestelmissä, niin mitä vikaa tossa kysymyksessä on? Kyllä on taas kukkahattutädit tehnyt mielensäpahoittamis marssin. Jos sun nimi on Suldaan, nii sulta ei ilmeisesti saa kysyä mitään, mikä voisi viitata siihen, että olet ulkomaalainen. Vetäkää kukkahatut käteen, niin elämä helpottaa eikä tarvii stressata turhista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toinen vaihtoehto on kengissä. Eli sinulla on todennäköisesti huonot työkengät, jotka eivät ole vielä muotoutuneet jalkaasi. Ja toki tuollakin voi olla vaikutuksensa, jos et paljoa ole joutunut seisoskelemaan ennen. Tietysti sitten jos olet omilla kengillä töissäsi, niin sitten se varmaan johtuu pelkästään tuosta seisomisesta.

Vastaan tähän vasta nyt kun ei ole aiemmin jaksanut tai ehtinyt vastata. Eilenkin olin sen verran väsynyt työviikkoni jälkeen että nukuin iltaseitsemältä olleen saunavuoronikin ohi.

No sitten asiaan... Voihan tuo jalkakipuni johtua kyllä työkengistäkin. Minulla on kyllä aiemminkin ollut käytössä vastaavanlaiset työkengät kuin nyt ja silloin ei kyllä ollut mitään kipua. Eli sen vuoksi en jaksa täysin uskoa että jalkakipu johtuu työkengistä. Yksi juttu voi kyllä olla se että nämä työkengät ovat upouudet, eli eivät sen vuoksi ole välttämättä vielä muotoutuneet jaloille sopiviksi?

Kyllähän minä siis aiemminkin elämässäni olen tehnyt keittiö-ja seisomatyötä mutta siitä on lähes tulkoon se neljä vuotta aikaa. Nyt voikin olla että jalkakipu johtuu siitä ettei vaan vielä ole tottunut tuohon seisomatyöhön.

Itse toivon että syy jalkakipuun on tuossa jälkimmäisessä syyssä. Jos vika on kengissä niin sitten pitää ostaa uudet kengät tilalle ja siihenhän menee taas rahnaa. Nämä nykyisetkin kengät kuitenkin maksoi 60 euroa joten ei ihan mielellään maksaisi sitä määrää kahta kertaa. Jos vika olisi taas tuossa ettei ole tottunut vielä taas seisomatyöhön niin sehän parantuisi kokemuksen karttuessa ja ajan kuluessa eteenpäin.

Kun tänne ketjuun saa nyt kirjoitella aiheesta kuin aiheesta hyvän maun rajoissa niin pitäisiköhän minun vaihtaa saunavuoroni ajankohtaa? Saunavuoro minulla on ollut seitsemästä kahdeksaan perjantai-iltaisin mutta nyt on tuntunut parina viime kertana ettei sitä oikein jaksaisi heti työviikon jälkeen saunoa tuntia putkeen ja sitten taas liigapelejä on tällä kaudella ollut valitettavan usein perjantaisin. Jos saunavuoron saisikin vaihdettua lauantai-iltapäivään niin voisi olla hyvä juttu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun tänne ketjuun saa nyt kirjoitella aiheesta kuin aiheesta hyvän maun rajoissa niin pitäisiköhän minun vaihtaa saunavuoroni ajankohtaa? Saunavuoro minulla on ollut seitsemästä kahdeksaan perjantai-iltaisin mutta nyt on tuntunut parina viime kertana ettei sitä oikein jaksaisi heti työviikon jälkeen saunoa tuntia putkeen ja sitten taas liigapelejä on tällä kaudella ollut valitettavan usein perjantaisin. Jos saunavuoron saisikin vaihdettua lauantai-iltapäivään niin voisi olla hyvä juttu.

Yritä ihmeessä siirtää, jos se sinulle paremmin sopii.

Huhuja on muuten ollut, että tähänkin ketjuun on kirjoitettu OT-viesti. Yksi ääliöhän on kirjoittanut tähän ketjuun jo yli 2000 viestiä. En mainitse nimeä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos ei näy järjestelmissä, niin mitä vikaa tossa kysymyksessä on? Kyllä on taas kukkahattutädit tehnyt mielensäpahoittamis marssin. Jos sun nimi on Suldaan, nii sulta ei ilmeisesti saa kysyä mitään, mikä voisi viitata siihen, että olet ulkomaalainen. Vetäkää kukkahatut käteen, niin elämä helpottaa eikä tarvii stressata turhista.

Se on aina kiva, kun tehdystä hommasta ei saa palkkaa. Britanniassa ollessani pomo otti sivuun kertoakseen sinulle ei nyt palkkaa makseta, koska Suomi ei ole EU-maa. Koita siinä sitten selittää kuinka liityimme 1.1.1995 ja aivan varmasti saan olla täällä töissä.

Onneksi asia selvisi ajallaan ja aika nopeasti, mutta ei vain pitäisi olla tuollaista sekoilua. Jonkun ainoa tehtävä on hoitaa palkanmaksu eikä siihen kykene.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös