Toinen vaihtoehto on kengissä. Eli sinulla on todennäköisesti huonot työkengät, jotka eivät ole vielä muotoutuneet jalkaasi. Ja toki tuollakin voi olla vaikutuksensa, jos et paljoa ole joutunut seisoskelemaan ennen. Tietysti sitten jos olet omilla kengillä töissäsi, niin sitten se varmaan johtuu pelkästään tuosta seisomisesta.
Vastaan tähän vasta nyt kun ei ole aiemmin jaksanut tai ehtinyt vastata. Eilenkin olin sen verran väsynyt työviikkoni jälkeen että nukuin iltaseitsemältä olleen saunavuoronikin ohi.
No sitten asiaan... Voihan tuo jalkakipuni johtua kyllä työkengistäkin. Minulla on kyllä aiemminkin ollut käytössä vastaavanlaiset työkengät kuin nyt ja silloin ei kyllä ollut mitään kipua. Eli sen vuoksi en jaksa täysin uskoa että jalkakipu johtuu työkengistä. Yksi juttu voi kyllä olla se että nämä työkengät ovat upouudet, eli eivät sen vuoksi ole välttämättä vielä muotoutuneet jaloille sopiviksi?
Kyllähän minä siis aiemminkin elämässäni olen tehnyt keittiö-ja seisomatyötä mutta siitä on lähes tulkoon se neljä vuotta aikaa. Nyt voikin olla että jalkakipu johtuu siitä ettei vaan vielä ole tottunut tuohon seisomatyöhön.
Itse toivon että syy jalkakipuun on tuossa jälkimmäisessä syyssä. Jos vika on kengissä niin sitten pitää ostaa uudet kengät tilalle ja siihenhän menee taas rahnaa. Nämä nykyisetkin kengät kuitenkin maksoi 60 euroa joten ei ihan mielellään maksaisi sitä määrää kahta kertaa. Jos vika olisi taas tuossa ettei ole tottunut vielä taas seisomatyöhön niin sehän parantuisi kokemuksen karttuessa ja ajan kuluessa eteenpäin.
Kun tänne ketjuun saa nyt kirjoitella aiheesta kuin aiheesta hyvän maun rajoissa niin pitäisiköhän minun vaihtaa saunavuoroni ajankohtaa? Saunavuoro minulla on ollut seitsemästä kahdeksaan perjantai-iltaisin mutta nyt on tuntunut parina viime kertana ettei sitä oikein jaksaisi heti työviikon jälkeen saunoa tuntia putkeen ja sitten taas liigapelejä on tällä kaudella ollut valitettavan usein perjantaisin. Jos saunavuoron saisikin vaihdettua lauantai-iltapäivään niin voisi olla hyvä juttu.