Hiljainen on kylä tie... Kävin kuuden kilometrin iltalenkillä. Yhtään ihmistä en nähnyt, en edes koiran kusettajia. Kolme autoa tuli vastaan. Täällä on vielä pakkasta vielä 14,5 astetta. Mikäs tuolla oli ulkona tallustellessa kun on kunnolla päällä.
Jos jotain positiivista saa hakea tästä Espoon tilanteesta, niin onneksi se nyt edes on Kiekko-Espoo, eikä mikään United/Blues-viritys. Yäk.Suomi-sarjassa Kiekko-Espoo. Eikä ne enää pelaa ees siellä entisessä hallissa.
Illalla osa katsoi Painajaista Elm streetillä (kun yleensä oli liikuntakerho). Jotain muistoja jäi jostain ammekohtauksesta... Oli aika rankka pätkä... En katsellut kun pätkiä sieltä täältä kun olin käsityökerhossa.
"Thurjha Caucalo, milloin sinä taas Äiti Venäjä. Mjheillä Viipurissa moni joka odottaa. Lapsesi täällä, vaimosi täällä. Useat vhaimot. Ja virka. Sulla täällä tulevaisuus meidän kanssa. Me FPS perään laittamaan. Ei riitä sinulle Hjhelsinki, ei Hyvinkää. Panssarit kohta rajalla, jos Turha Khauchalo toisen elämän valita."Mulle soitettiin äsken Venäjältä ja menin vielä vastaamaan. Varmaan on virus nytten puhelimessa.
Mää joskus sanoin tolle yhelle alakerran uhkeelle Angolalaiselle että sille on vissiin puhelu mutta tullu vahinkossa mun luuriin. Ei se tiänny mistään luurista. No mä vetäsin mun JohnJohnin ilmoille ja sanoin että sisäistäppä viästi tualta. Yhteys voi pätkiä kun tulee Ahrikasta asti, notta sisäistä lujaa. Kylä se viästi lopulta tuli perille mutta niin tuli myäs virus.Mulle soitettiin äsken Venäjältä ja menin vielä vastaamaan. Varmaan on virus nytten puhelimessa.
Ammekohtauskin toki on, mutta pahin lapsuustraumani on se, kun puhelin soi missä ei ole johto seinässä. Erään kerran sitä taas katsottiin ties kuinka monetta kertaa joskus koulun jälkeen yksin kotona ja yhtäkkiä puhelin soi vain minuutteja kohtauksen jälkeen. No, äitihän se siellä kyselemässä oletko päässyt koulusta kotiin.
Joskus jos muutamankin päivän ryypännyt niin toivoo ettei baarissa olisi tuttuja kun ei ole energiaa jutella, mutta aina siellä on.Välttelettekö tekin tuttuja ihmisiä yleisillä paikoilla? Huomasin olevani ihmispakoilija. Välttelen viimeseen asti tuttuihin törmäämistä sattumalta. Äskenkin menin kaupassa toiselle puolen kauppaa karkuun, ku näin tutun siellä. Onko mitään kiusallisempaa, kun koittaa heittää jotain extempore small talkia.
Lueskelin huvikseni viestejä joita olen kirjoittanut tähän ketjuun. Täytyy myöntää että kyllä jollain on tylsä elämä. Pitäisiköhän tehdä jotain repäisevää? En kyllä millään keksi mitä se olisi... En ole mikään repäisevä tyyppi, tavallinen tallaaja vaan. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen tähän elämään. Tiedän mitä huominen tuo tullessaan enkä halua yllättyä tai seikkailla. Olen ikäni ollut jalat maassa- tyyppiä.
Jos Espoon metroa on rakennettu noin neljäsataa vuotta, niin voisit kenties varautua useammalla pizzalla per reissu. Omituinen paikka on myös ollut Ateenan metro. Joka laajennuksella rakennustyöt jämähtävät useammaksi vuodeksi uusien arkeologisten löytöjen vuoksi.Kuomat, tämä viesti on kirjoitettu Espoon metrosta. Vielä ei oikein keksi mistä kaikki kohu, mutta ehkä maanpinnalla selviää. Pitsapaikan voisi löytää.
Lappiin tultu hermolomalle poroja nussimahan. Tää ilta menee takkatulen ääressä, nojatuolissa kylpytakki päällä jääkiekkoa katsellen. Huomenna lähden tutustumaan paikalliseen kulttuuriin, koira-ajeluihin sun muihin. Tiedä vaikka tapaan julkkiksia. Eikös ne lomaile lapissa nyt jatkuvaan.
Kannattaa kyttäillä lentoja. Pääsee nopeesti ja aika edullisestikkin.Sinne on vaan niin saatanallinen matka
Kannattaa kyttäillä lentoja. Pääsee nopeesti ja aika edullisestikkin.
Edit. Niinjoo. Koirat jos on messissä, niin niitä ei varmaan koneeseen saa ottaa?