Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 577
  • 66 842

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En niin. Kärsin siitä tukholma-syndroomasta, joka laittaa haluamaan lisää sun toteuttamia fantasioita. Se kyllä meni vähän yli, kun halusit työntää sen patterin termostaatin analiisi ja kääntää lisää lämpöjä pyörittämällä pyllyä.

Jaahas. Sitä on tultu katumapäälle ja uhriuduttu. Soita Ilta-Sontaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikäs oman elämänsä Pihla Viitala sää oot, ellet aivan Pamela Tola. Et kyllä yhtään pannut hanttiin, kun sidoin sut patteriin jne.
Itselleni muistui edesmenneen enoni elämänohje mieleen että kuinka kannattaa toimia jos esim. Turhis lähtee ajaan älasti takaa, silmiät mattamustasti vilkkuen niinkuin kaksi kutsuvaa, suimistelevaa aanusta, aivan galaktinen kullinsa kivikovana ja valmiina kuin partiolainen. "Älä poeka juakse liika lujaa, saatat keretät karkuun.. Älä himmaa liikaa tai vaikutat lutkalta. Paree kus kaarut niinku Neymar ikään."
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itselleni muistui edesmenneen enoni elämänohje mieleen että kuinka kannattaa toimia jos esim. Turhis lähtee ajaan älasti takaa, silmiät mattamustasti vilkkuen niinkuin kaksi kutsuvaa, suimistelevaa aanusta, aivan galaktinen kullinsa kivikovana ja valmiina kuin partiolainen. "Älä poeka juakse liika lujaa, saatat keretät karkuun.. Älä himmaa liikaa tai vaikutat lutkalta. Paree kus kaarut niinku Neymar ikään."

Viisas eno!

Sitten on setiäkin. Ja muita sukulaisia. Nato.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Buranalta on tullut uusi kipugeeli. Voikohan sitä käyttää hiusgeelinä, jos huomenaamulla töihin lähtiessä on hiukset kipeänä?
En tiärä. Mutta kuulemma Vicks Vaporubia ei kannata sutia vitukseen vaikka kihelmöi kivasti. Voi kuulemma tulla vika viirupöllöön. Sitä en tiä miltä tuntus jos lankkais kyynsä hermokeskuksen sillä. Jos en intternetistä kialtoo löydä, niin pakkohan se kokeilla joku ehtoo on.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Juuri vilkaisin Mestiksen sarjataulukkoa ensimmäistä kertaa tälle kaudelle. Tarkoitus oli vain tarkistaa miten Espoo United on pärjännyt, mutta eihän siellä enää mitään Espoota ollut. Pikaisella googlauksella konkurssi oli taas iskenyt. Onhan tuo nyt melkoisen säälittävää touhua taas kerran. Kuitenkin suomen toiseksi paras areena käytössä ja kiistämättä Espoo kuuluisi liigakartalle. En tiedä onko Espoossa nyt mitään jääkiekkojoukkuetta ja jos on niin missä sarjatasolla. Onko pelit sujuneet vai lieneekö hallissa edes valot päällä Salonojan unohtaessa taas maksaa sähkölaskut vaihteeksi?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiljainen on kylä tie... Kävin kuuden kilometrin iltalenkillä. Yhtään ihmistä en nähnyt, en edes koiran kusettajia. Kolme autoa tuli vastaan. Täällä on vielä pakkasta vielä 14,5 astetta. Mikäs tuolla oli ulkona tallustellessa kun on kunnolla päällä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suomi-sarjassa Kiekko-Espoo. Eikä ne enää pelaa ees siellä entisessä hallissa.
Jos jotain positiivista saa hakea tästä Espoon tilanteesta, niin onneksi se nyt edes on Kiekko-Espoo, eikä mikään United/Blues-viritys. Yäk.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
TV5:lta tulee näköjään Terminator 2. Siitä tuli mieleen kun ala-asteella katseltiin sijaisen kanssa leffa Terminator. Muistan ikuisesti sen kohdan kun luulin että terminator on eliminoitu ja yhtäkkiä rautaranko ilmestyy tulen keskeltä, säikähdin. Koulun jälkeen katseltiin Lost boys (kai sellainen leffa on, jotain kauhua)... tai katsoin sitä vain osan kun ei kiinnostanut ja lähdin kotiin. Illalla osa katsoi Painajaista Elm streetillä (kun yleensä oli liikuntakerho). Jotain muistoja jäi jostain ammekohtauksesta... Oli aika rankka pätkä... En katsellut kun pätkiä sieltä täältä kun olin käsityökerhossa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Illalla osa katsoi Painajaista Elm streetillä (kun yleensä oli liikuntakerho). Jotain muistoja jäi jostain ammekohtauksesta... Oli aika rankka pätkä... En katsellut kun pätkiä sieltä täältä kun olin käsityökerhossa.

Ammekohtauskin toki on, mutta pahin lapsuustraumani on se, kun puhelin soi missä ei ole johto seinässä. Erään kerran sitä taas katsottiin ties kuinka monetta kertaa joskus koulun jälkeen yksin kotona ja yhtäkkiä puhelin soi vain minuutteja kohtauksen jälkeen. No, äitihän se siellä kyselemässä oletko päässyt koulusta kotiin.

Mukavaa kai tavallaan, jos joku välittää, mutta ei pitäisi tuolla tavalla pelotella.

Tuosta on tehty remake mikä on aivan turha tekele. Sen voi katsoa yleisen mielenkiinnon vuoksi vaan ei kannata tuhlata aikaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä tietää, että mies on vähän vinksahtanut päästään tällä hetkellä? Anna Abreun uusi kappale yhen elämän juttu kuulostaa hyvälle. Varsinkin kertosäe ja kun se sanoo : sun piti olla yhden illan tuttu, mut tää vois olla yhen elämän juttu.

Tulee tuo oma akka (tai en mä tiedä onks se enää mun) mieleen, kun sovittiin tavatessa, että pidetään tää ilta vaan hauskaa ja sit ei nähä enää ikinä. Siitä onkin viitisen vuotta ja vielä sitä katsellaan (toivottavasti) toisiamme.
Kyllä mä tosta tykkään helvetisti ja haluun olla sen kaa. Oon ollut täys mulkku sitäkin kohtaan, mut koitetaan nyt vielä korjata mitä on korjattavissa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mulle soitettiin äsken Venäjältä ja menin vielä vastaamaan. Varmaan on virus nytten puhelimessa.
"Thurjha Caucalo, milloin sinä taas Äiti Venäjä. Mjheillä Viipurissa moni joka odottaa. Lapsesi täällä, vaimosi täällä. Useat vhaimot. Ja virka. Sulla täällä tulevaisuus meidän kanssa. Me FPS perään laittamaan. Ei riitä sinulle Hjhelsinki, ei Hyvinkää. Panssarit kohta rajalla, jos Turha Khauchalo toisen elämän valita."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulle soitettiin äsken Venäjältä ja menin vielä vastaamaan. Varmaan on virus nytten puhelimessa.
Mää joskus sanoin tolle yhelle alakerran uhkeelle Angolalaiselle että sille on vissiin puhelu mutta tullu vahinkossa mun luuriin. Ei se tiänny mistään luurista. No mä vetäsin mun JohnJohnin ilmoille ja sanoin että sisäistäppä viästi tualta. Yhteys voi pätkiä kun tulee Ahrikasta asti, notta sisäistä lujaa. Kylä se viästi lopulta tuli perille mutta niin tuli myäs virus.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Välttelettekö tekin tuttuja ihmisiä yleisillä paikoilla? Huomasin olevani ihmispakoilija. Välttelen viimeseen asti tuttuihin törmäämistä sattumalta. Äskenkin menin kaupassa toiselle puolen kauppaa karkuun, ku näin tutun siellä. Onko mitään kiusallisempaa, kun koittaa heittää jotain extempore small talkia.

Minä "mitä kuuluu?"
Vastustaja "mitäs tässä"
Vastustaja "mitäs sulle?"
Minä "eipä tässä kummempia"
Minä "kylmä sää pihalla"
Vastustaja "ens viikolla pitäs lauhtua"
Minä "joo o"
Vastustaja "joo o kyllä"
Jne...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä jos määkin kirjottasin kerrankin jotain muuta kun huonoa huumoria.
Kattelin Yle Areenasta ton Of Fathers and sons dokkarin. Aika hurjaa kateltavaa ja vaikeaa ymmärtää. Mulla nyt ei sanat riitä mihkä analyysiin, mutta olen surullinen. En heitä huumoria nyt tähän. Lähinnä tekis mieli itkeä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ammekohtauskin toki on, mutta pahin lapsuustraumani on se, kun puhelin soi missä ei ole johto seinässä. Erään kerran sitä taas katsottiin ties kuinka monetta kertaa joskus koulun jälkeen yksin kotona ja yhtäkkiä puhelin soi vain minuutteja kohtauksen jälkeen. No, äitihän se siellä kyselemässä oletko päässyt koulusta kotiin.

Me kävimme eräs ilta monta vuotta sitten tyttöystävän kanssa katsomassa elokuvateatterissa elokuva nimeltä Ring. Siis tää missä katotaan videota ja sitten puhelin soi ja siellä sanotaan että "7 päivää", mutta ei jatketa "lehdestä päivää, nyt ois meillä mahtitarjous", vaan sitten siitä puhelusta kun 7 päivää menee niin jossain lähettyvilläsi telkkari menee lumisateelle, ja sitten sieltä kömpii pitkähiuksinen tyttö sieltä telkkarista sun luo ja tappaa sinut. Vihasin sitä vitun leffaa, koska se oli jotenkin ihan uudella tavalla pelottava, se meni jonnekin aivokuoren sisään koko paska ja en tohtinut edes katsoa joitakin kohtia siellä leffateatterissa kun pelotti niin keijona.

No, leffa kuitenkin katsottiin loppuun ja siitä sitten bussilla ajeltiin myöhään iltana kotio, tyttöystävä jäi omalla pysäkillään, minä omallani. Koko ajan päässä kelasin miten vittumaisen karmea se leffa oli ollut, ja hyi saatana sitä kaivosta noussutta tyttöä ja mitä vittua se sillee vaan siirty yhtäkkiä paikasta toiseen ja aaaaa. Pieni jännitys kurkussa kotonakin availin ovia ja laitoin valoja päälle, ettei vaan olisi jossain pitkähiuksista tyttöä väijymässä. Nukkumaan kun menin niin piti telkkarista kattoa jotain hömpän pömppää ja yrittää saada kauhu tapettua. Jossain vaiheessa sit alkoikin nukuttaa ja pistin telkkarin pois päältä ja pistin maaten.

Jossain vaiheessa aamuyötä sitten heräsin, ja jotenkin tuntui kummalta. Kun sain silmäni auki, jotenkin tajusin että täällä on vähän niinku valoisaa, ja sen jälkeen koin hetken jonka aikana luulen sydämeni pysähtyneen. Huoneeni telkkari oli päällä ja se tuuttasi lumisadetta! Voi vittujen vittu, muistan vieläkin miten semmonen kylmä kauhu tuntui jotenkin mahasta asti nousevan ja salpaavan hengitykseni, ja aivan vitullisessa paniikissa jotain ynisin että ei vittu nyt se tulee sieltä!

En muista kuinka kauan hyperventiloin ja panikoin tilannetta, kunnes tajusin että tässä ollaan ihan tosielämässä kuitenkin, ja tuo kaukosäädin on tossa sängyssä että varmaan oon ite saanu tuon hökötyksen pyöriessäni päälle, kanavakin kun oli joku 88 tai vastaava. Mutta kylläpä oli virkeä olo sen jälkeen, ikinä en oo niin tikkana herännyt kun tuona paskapäisenä aamuna. Miksi vitussa just seuraavana aamuna kun sen leffan oli nähnyt piti noin käydä? Muistaakseni kertaakaan sitä ennen tai sen jälkeen ei noin käyny, vaikka usein sitä tuli kaukosäädin kädessä nukahdettua.

Vitun Ring ja pitkätukkaset tytöt ja kaukosäätimet sun muut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välttelettekö tekin tuttuja ihmisiä yleisillä paikoilla? Huomasin olevani ihmispakoilija. Välttelen viimeseen asti tuttuihin törmäämistä sattumalta. Äskenkin menin kaupassa toiselle puolen kauppaa karkuun, ku näin tutun siellä. Onko mitään kiusallisempaa, kun koittaa heittää jotain extempore small talkia.
Joskus jos muutamankin päivän ryypännyt niin toivoo ettei baarissa olisi tuttuja kun ei ole energiaa jutella, mutta aina siellä on.

Sitten tuolla Malmilla on yks enkeli. On silti hyvä ettet näe minua nyt...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahdessa ovat nyt kisanneet niitä nuorten hiihtoja. No eipä ole tullut mentyä vaikka ilmaiseksi pääsisi. No on ollut noita pakkasia ja muita kiireitä. Jos korjaisi asian huomenissa tai perjantaina. Perjantaina olisi tulessa oman kunnan tyttö kun Rebecca Immonen hiihtää 15 kilsaa pertsaa.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Vivica Lindfors tiesi mistä puhui viitatessaan Emmi Peltosen ilmapalloihin. Olympialaisten jälkeen ero tullut entistä selkeämmäksi Lindforsin hyväksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lueskelin huvikseni viestejä joita olen kirjoittanut tähän ketjuun. Täytyy myöntää että kyllä jollain on tylsä elämä. Pitäisiköhän tehdä jotain repäisevää? En kyllä millään keksi mitä se olisi... En ole mikään repäisevä tyyppi, tavallinen tallaaja vaan. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen tähän elämään. Tiedän mitä huominen tuo tullessaan enkä halua yllättyä tai seikkailla. Olen ikäni ollut jalat maassa- tyyppiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös