Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 139
  • 66 797

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto oonko mä piilonörtti, kaappinynny. Mä näin unta toisesta maailmansodasta. Joku saksalainen mikä lie upseeri olin ja juutalaisia pikkutyttöjä poimin rivistä ja no en kerro enempää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole mitään aiheeseen liittyvää leffaakaan viime aikoina katsonut. Eilen kyllä olin nörttibileissä. Muut pelasi jotain lautapelejä ja mä join yksin sohvalla kaljaa. Oli vähän kontrastia perjantaihin.

Ja satavarmasti tänään vasta luin netistä että viikon päästä on holokaustin muistopäivä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Juoksin tänään ulkona 25 asteen pakkasessa ensin vajaat puoli tuntia kevyttä hölkkää ja siitä parin tunnin päästä 12 min kuntosalin juoksumatolla täysiä. Maitohapot maistuvat vieläkin suussani. En enää muistanutkaan miten väsynyt voi ollakaan. Sykehän kävi lopussa 202:ssa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä jaksanko väijyä tämän snooker-finaalin loppuun. Eihän tämä olisi kuin yhden freimin päässä Trumpin voitosta mutta ei O'Sullivan siitä helppoa tee, onhan hän niin hyvä pelaaja. Katsotaan kuinka käy... Kuukin näyttää tuolla taivaalla todelta komealta möllykältä. Näen sen ikkunasta kun istun nojatuolissa. Aamulla se pimenee... Tai siis joutuu maan varjoon.

Edit. No sieltähän se voitti Trumpille sitten tuli. No nyt voi lähteä sänkyyn...
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Tuttu tykkää kuulemma cuagamolesta. Tämä on kai siis jotain sukua galcarylle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
The Dark Knight on kyllä loistava leffa
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen eräänlainen alkoholisti. Korkki aukee harvoin, mutta sitäkin vaikeampi laittaa kiinni.

Tuntuipas hyvälle tunnustaa.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen eräänlainen alkoholisti.

Tuntuipas hyvälle tunnustaa.

Tästä se tervehtyminen voisi alkaa. Itselleen ja muille tunnustamisesta. Minä olen puolestaan entinen alkoholisti. Vai voiko kerran alkoholistina ollut olla entinen alkoholisti? Vai onko se vaara retkahtaa uudelleen aina mukana elämässä?

Nyt alkoholismini on saatu kuriin ja olen muutaman kuukauden päästä ollut kokonaan juomatta alkoholia kahden vuoden ajan.

Mutta kadun yhä niitä aikoja kun tuli pistettyä raha-asiatkin sotkuisiksi alkoholin ja juomisen vuoksi. Ulosottovelkaa makselen yhä. Jostain oli rahaa saatava niinä hurjina aikoina juomiseen ja sitten tulikin otettua niitä pikavippejä joita ei pystynytkään maksamaan takaisin.

Mutta tervehtymiseni alkoholismin kourista alkoi siitä että oli rehellinen itselleen. Tunnusti olevansa alkoholisti ja tarvitsevansa apua. Sitten lähdin oma-aloitteisesti hakemaan sitä apua. Ensin a-klinikalta, mutta kun se ei oikein tehonnut ja tuli muitakin sairauksia niin päädyin sairaalahoitoon neljäksi kuukaudeksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kuunpimennys tsekattu. Sattuu näkymään tuosta ikkunasta, ei tarvinnut mennä ulos. Aika pliisu homma mutta onhan nähty. Pakkasta täällä 19,4 astetta, hyrrrrr kylmä...
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Taas on joku pahoittanut mielensä jostain vanhasta ja uudelleen julkaistusta Fingerporista. Siis sarjakuvasketsistä. Missä sanaillaan hauskasti tai vähemmän hauskasti, yleensä lähinnä kaksimielisesti kielellä leikkien. Tirsk. Ja nyt on anteeksikin pyydetty kun tuollaista on menty julkaisemaan. Kylläei jumalauta raipaniskut ja 100 ave mariaa riitä, kun on mieli pahana. Vittu että ihmiset on tyhmiä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minkähän takia ne ei diagnosoi ahdistustani ollenkaan? Puoskarit perkele. Ei tämä niin kivaa ole että huvikseni synkistelisin itsemurha-ajatukset mielessäni.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Dark Knightissa ei ole oikeastaan mitään muuta kiinnostavaa kuin Jokeri. Katson toisinaan tubesta pelkästään niistä kohtauksista tehdyn koosteen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.
 

Glove

Jäsen
Kiviäkin kiinnostaa, mutta kirjoitan kuitenkin. Kävin kaupassa, sairaalassa, apteekissa, terveyskeskuksessa ja toisessa kaupassa. Nyt istun tässä koneen ääressä ja naputtelen näppäimistöä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.
Ois kyllä kamala päivä sellainen että herätessään huomaisi muuttuneensa aikuiseksi. Puistattaa pelkkä ajatus.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis aikuiset ihmiset katsoo jotain Batmania? Eikö joskus tarhaiässä mennyt ohi ne kevät tuli lumi suli lumen alta esiin tuli -jutut. Tai meillä se oli rapakosta.

Onko se Batman-baari vielä Kalliossa auki. Vai oliko se hämäkkimies, mutta ihan kiva istuskelupaikka.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viime viikolla ajattelin, että ketju Laitaoikeisto ajaa Puolaa kohti diktatuuria (vai oliko se vie, no, kuitenkin) saisi olla nimeltään joku yleisempi Puola-aiheinen ketju. Kun ei siellä diktatuuriin viemisestä paljoa edes puhuta.

En kuitenkaan kertonut modeille mielipidettäni. Nyt ketjun nimi on kuitenkin muodossa Keskustelua Puolasta.

Ajatuspoliisi on täällä!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Lapsena eli kun lankapuhelimet olivat vielä käytössä soiteltiin tyypille, joka vastasi aina että Batmanin luolassa. Sille soitti varmaan puoli lapsivaltakuntaa ja aina se esittäytyi jotenkin Batmaniin liittyen ja siltä sai kysyä mitä vain. En tiedä missä tyyppi asui ja soittiko sille kukaan muu Suomessa, kuin tietty porukka Tampereelta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viime viikolla ajattelin, että ketju Laitaoikeisto ajaa Puolaa kohti diktatuuria (vai oliko se vie, no, kuitenkin) saisi olla nimeltään joku yleisempi Puola-aiheinen ketju. Kun ei siellä diktatuuriin viemisestä paljoa edes puhuta.

En kuitenkaan kertonut modeille mielipidettäni. Nyt ketjun nimi on kuitenkin muodossa Keskustelua Puolasta.

Ajatuspoliisi on täällä!

No eihän tähän syytä kerrottu miksi näin. Se on oikeaa ja aitoa diktaattoritoimintaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko se Batman-baari vielä Kalliossa auki. Vai oliko se hämäkkimies, mutta ihan kiva istuskelupaikka.
Lepakkomies voi hyvin. Siellä on keikkojakin vähän väliä. Kiva paikka kyllä. Siellä pitää käydä katsomassa kun Terveet Kädet esiintyvät keväämmällä jostain syystä. Olisko LP kokoelma tulossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös