Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 226
  • 67 882

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös kissat tunnista syövän? Me ollaan 3 vuotta käyty joka ilta ton katin kanssa käsi kädessä nukkumaan (tulee viereiselle tyynylle ja hänen tassustaan pitää pitää kiinni). Nyt se on sitten jo muutamana iltana ennen nukkumaan menoa alkanu nuolemaan ja "pehmittämään" mun paljasta rintaa, mitä se ei ikinä oo tehny.
Onkohan se nyt sit keuhkosyöpä mulla ja peli on pelattu, laulut on laulettu, auto on tullut viimeiseen mutkaan, sämpylä on potkaissut viimeisen potkunsa, lusikka on lentämässä nurkkaan ? Täytyy varmaan mennä jo kyselemään saattohoitopaikkaa.

Täytyy lähtee lekuriin kysymään, onko paljon elinaikaa
Koirat tunnistaa ainakin. Alkoi kovasti huolestuttamaan kun koirat alkoivat nuolemaan mun naamaa innokkaasti. Sitten päätin lopettaa huolehtimisen asiasta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koirat tunnistaa ainakin. Alkoi kovasti huolestuttamaan kun koirat alkoivat nuolemaan mun naamaa innokkaasti. Sitten päätin lopettaa huolehtimisen asiasta.
Onhan noilla koo yseillä muitakin "yliluonnollisuuksia". Ainakin jotkut koirat tietää etukäteen jos isännälle/emännälle on tulossa esim. epilepsiakohtaus, niin tietää mennä johonkin istuun tai vetää maihin tms. Hienoja otuksia.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koirat haistaa syövän, mutta eikös kissat haista kuoleman. Eli vanhainkodeissa tms on kissa jotka menee illalla esim nukkumaan jonkun mummelin sänkyyn ja aamulla se on kuollut.
Vaihtoehto on että kissa on murhaaja.
@sämpylä89

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koirat haistaa syövän, mutta eikös kissat haista kuoleman. Eli vanhainkodeissa tms on kissa jotka menee illalla esim nukkumaan jonkun mummelin sänkyyn ja aamulla se on kuollut.
Vaihtoehto on että kissa on murhaaja.
@sämpylä89
Oscar (therapy cat) - Wikipedia

Oscar on mukava kissa. Erittäin mukava otus.

Sinällään muuten jännittävää katsoa wikipediassa listoja kuuluisista koirista ja kissoista. Sitten vertailla mistä ne ovat päässeet listalle. Koirilla kyseessä on joku sankarillinen pelastus, jonkun laivan maskotti ja muuta sankarillista. Sitten kun katsoo kissojen listaa niin siellä on kissa, joka haistaa kuoleman, kissa joka tappoi mahdollisesti sukupuuttoon yhdellä saarella eläneen lintulajin ja muuta kuolemaan liittyvää.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös kissat tunnista syövän? Me ollaan 3 vuotta käyty joka ilta ton katin kanssa käsi kädessä nukkumaan (tulee viereiselle tyynylle ja hänen tassustaan pitää pitää kiinni). Nyt se on sitten jo muutamana iltana ennen nukkumaan menoa alkanu nuolemaan ja "pehmittämään" mun paljasta rintaa, mitä se ei ikinä oo tehny.
Onkohan se nyt sit keuhkosyöpä mulla ja peli on pelattu, laulut on laulettu, auto on tullut viimeiseen mutkaan, sämpylä on potkaissut viimeisen potkunsa, lusikka on lentämässä nurkkaan ? Täytyy varmaan mennä jo kyselemään saattohoitopaikkaa.

Täytyy lähtee lekuriin kysymään, onko paljon elinaikaa

En mä tuosta vielä olisi huolissani. Mutta jos ilmaantuu mustakaapuinen mies viikate kädessä joka tekee samaa, niin sitten voi olla syytä huoleen.

Jos oot hyvä shakissa niin sillä voi saada vähän lisäaikaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kymmenen kilsan lenkki tuli hiihdettyä. Hyvät oli ladut ja olihan tuolla muitakin hiihtämässä mutta hyvin mahduttiin laduille vaikka siellä oli nopeampiakin hiiksijöitä. Me otettiin hiihtäminen ihan silleen rennosti välillä jopa rupatellen. Hiihdon jälkeen mentiin Day Spahan saunomaan ja rentoutumaan. Nyt vietetään Happy houria Sport-baarissa...

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuntosalilla oli aika pirusti porukkaa verrattuna loppuvuoteen, mutta hyvin sinne salille silti sekaan mahtui.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juuri tässä pohdiskelin alkaa olla politiikka nähty ja mitähän pelejä sitä tänään näkyisi. Ehdota heti kaikkea.
Puolan Lügassa Bytom vs. Torun. Kertoimet kotijengille 19, vieraille 1.01. Vissiin tiukka matsi tiedossa? Netistä näkyy kaiketi.

godspeed

Jäsen
Hämmästyttävää kyllä, miten sama rinki jaksaa vuodesta toiseen vängätä siellä etenemättä mihinkään. Pitäisi olla hälytys, joka ilmoittaa kun siellä tapahtuu jotain uutta ja mullistavaa.

Ketjut ovat kuin vähän sovellettu vitsi, jossa Paavo Väyrynen koittaa taivuttaa Paavo Väyrystä.

Ehkä hämmästyttävintä on se, että siellä tappelevat nimimerkit voivat olla jossain toisessa yhteydessä todella asiallisia ja mukava heppuja. Mutta sitten kun mennään yhteiskunnallisiin keskusteluihin, niin joka puolella nähdään punaista (no pun). Muissa ketjuissa mikään aate ei esimerkiksi tunnu olevan vallalla. Täten päättelen, että halutaan vain tapella ja jollain keinolla purkaa patoumia ja keino se on sekin kun jatkoaikaan kirjoittaa. Muuten heräisi varmaan joka aamu putkasta.

Minulle nuo ketjut ovat melkeinpä jo psykososiaalisia kokeita.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puolan Lügassa Bytom vs. Torun. Kertoimet kotijengille 19, vieraille 1.01. Vissiin tiukka matsi tiedossa? Netistä näkyy kaiketi.

Mikä laji. Jalkapallo on tauolla, mutta toki harjoituspelejä ystävyyden nimissä pelataan. Lechia on parhaillaan Turkissa leirelemässä.

Käsipallon MM-kisat on menossa, mutta nämä eivät näytä missään. Se vaikuttanee, kun ei päästykään kisoihin. Mutta mikä helvetin pulju niitä oikeuksia sitten piilottelee.

Tasan tarkkaan on kaikille hyvästä, että pelejä ei näe.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli muuten mieleen, että heräättekö aamulla ja teidän päässä soi joku paska biisi. Heräsin aamulla ja mun päässä soi Rakkautta ja Piikkilankaa. Olikohan Uniklubin biisi. En tiedä mistä se tuli päähäni, mutta jostain sekin tuli. Kerran soi Bad Romance kuukauden päässä ja se vitutti kanssa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jääkiekko ainakin Livetulosten mukaan.

Siellä ne pelaa. Polsat Sport näyttää jollain arvalla jotain pelejä, mutta ei juuri nyt.

Onneksi tulee naisten lentopalloa, katsotaan tätä Yle Uutisia odotellessa. Näillä on paikallinen joukkue pääsarjassa ja olen toki peleissä käynyt. Pitäisi ottaa se seuraava askel ja hankkia kausikortti tukemisen muodossa. Ei niihin kaikkiin peleihin jaksa mennä, kun ei ole tarjoilua. Tai no kahvia saa ja sinne voi sitten lirauttaa omat.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitto kun lukee Brexit keskustelua niin tekee mieli haukkua @Tarinankertoja kommunistiksi. Heitän tämän nyt kuitenkin tänne.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuli muuten mieleen, että heräättekö aamulla ja teidän päässä soi joku paska biisi. Heräsin aamulla ja mun päässä soi Rakkautta ja Piikkilankaa. Olikohan Uniklubin biisi. En tiedä mistä se tuli päähäni, mutta jostain sekin tuli. Kerran soi Bad Romance kuukauden päässä ja se vitutti kanssa.

Minulla on päänsisäinen paska jukeboksi. Aivan riippumatta siitä mitä olen kuullut tai kuunnellut niin sieltä alkaa soimaan mitä oudoimpia biisejä mitä oudoimmilla hetkillä. Iso osa elämästä mennyt eriasteisen ns. hevimusiikin parissa, viime vuosina enemmänkin musikaalien ja klassisen musiikin parissa, ja mitä soi päässäni? Muun muassa seuraavaa:

-Kim Lönnholm: Minä olen muistanut
-Kirka: Surun pyyhit silmistäni pois
-Macarena
-Isontalon Antti ja Rannanjärvi
-Kaksipa poikaa Kurikasta
-Eldankajärven jää

Välillä sentään soi Ace of Spades, mutta sitäkin tulee sitten koko ajan. Vielä harvemmin tulee jotain muuta hyvää, esim. Lloyd-Webberin musikaaleja.

Kaipaisin päänsisäisen jukeboksini resetoimista tykkänään. En haluaisi koskaan ikinä enää kuulla Kim Lönnholmia.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siellä ne pelaa. Polsat Sport näyttää jollain arvalla jotain pelejä, mutta ei juuri nyt.

Onneksi tulee naisten lentopalloa, katsotaan tätä Yle Uutisia odotellessa. Näillä on paikallinen joukkue pääsarjassa ja olen toki peleissä käynyt. Pitäisi ottaa se seuraava askel ja hankkia kausikortti tukemisen muodossa. Ei niihin kaikkiin peleihin jaksa mennä, kun ei ole tarjoilua. Tai no kahvia saa ja sinne voi sitten lirauttaa omat.
Pualen tunnin päästä alkaa muuten Red Bullien taistelu CHL-finaalipaikasta kun Salzburg ja München pelaa. Eka osa 0-0. Netistä näkee vaikka mistä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Se Kick-Ass -leffan teinisoturi on pentuna tuossa Hamekyttä 2:ssa!

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Se tyttökö? Chloe-Grace-Moretz vai mikä se oli. Sehän nyt on ollut viimeisen 5 vuoden aikana vähintään joka toisessa leffassa.

Vai tarkoittiko @Hollanti Aaron Johnsonia, joka siis esitti Kick-Assissa teini-ikäistä supersankari Kick-Assia ja oli paitsi elokuvan päähenkilö myös elokuvan ns. teinisoturi?

Chloe Grace-Moretz esitti kylläkin rajuotteista Hit-Girliä, mutta Grace-Moretz oli elokuvassa vain 11-vuotias eikä siis teini-ikäinen ollenkaan vaan vasta lapsi. Sehän se idea olikin, kun alakouluikäinen tyttö silpoo aikuisia miehiä ja vittusaatana-kiroilee.

En tiedä, kumpi oli Hamekyttä kakkosessa enkä jaksa ottaa selvääkään Hamekyttä kakkosesta. Kumpikin, sekä Aaron Johnson (nykyisin Johnson-Taylor) että Grace Moretz ovat mainioita näyttelijöitä ja olleet monessa leffassa.

Aaron Johnson-Taylor oli toisessakin supersankarileffassa, nimittäin Kostajat 2:ssa (Age of Ultron) esittämässä supernopeasti juoksevaa Elohopeaa. Lisäksi hän on esittänyt mm. John Lennonia.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Näköjään Kreikassakin ollut eilen puintia hallituksen luottamuksesta, jäänyt toki aika paljon UK:n vastaavan äänestyksen varjoon. Samaan muinaissuuruuden krapulaan tuntui kreikkalaistenkin äänestys liittyneen kun tappelivat niinkin tärkeästä aiheesta kuin että saako Makedonia kutsua itseään Pohjois-Makedoniaksi vai onko sekin kreikkalaisten mielestä Aleksanteri Suuren perinnön halveeraamista siinä määrin ettei maan kanssa tule olla missään tekemisissä ja maata tulee kv areenoilla kampittaa. Ilmeisesti tuolla nimellä operoivaa FYR Makedoniaa pystyvät jotenkin jatkossa sietämään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy