Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 878
  • 66 796

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oon ihan hyvä tyyppi, oon vaan vähän yksinäinen.

Tiedän tunteen maahanmuuttajana. Jos ei ole opiskelija, niin se ei ole helppoa löytää piirejä tai päästä niihin. Niillä muilla on oma elämänsä ja mitkä ikinä jutut.

Kaikenlaisia Facebook-ryhmiä on paljon, menet sinne vain ja yhtäkkiä on samankaltaista seuraa. Ei tarvitse olla mikään ahdistava deittipalsta vaan juttelua.

Olen ollut saunomassa Taipalsaaressa. Ja Pölkyssä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tiedän tunteen maahanmuuttajana. Jos ei ole opiskelija, niin se ei ole helppoa löytää piirejä tai päästä niihin. Niillä muilla on oma elämänsä ja mitkä ikinä jutut.

Kaikenlaisia Facebook-ryhmiä on paljon, menet sinne vain ja yhtäkkiä on samankaltaista seuraa. Ei tarvitse olla mikään ahdistava deittipalsta vaan juttelua.

Olen ollut saunomassa Taipalsaaressa. Ja Pölkyssä.
Auts.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pitäisi olla myöskin ketju: "Mestiksen JA-Seniorit 2019". Kokoontumisessa juotaisiin vain pääosin kirkasta viinaa ja muisteltaisiin kultaista 90-lukua, miten ennen oli kaikki paremmin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pitäisi olla myöskin ketju: "Mestiksen JA-Seniorit 2019". Kokoontumisessa juotaisiin vain pääosin kirkasta viinaa ja muisteltaisiin kultaista 90-lukua, miten ennen oli kaikki paremmin.
Ei ollut paremmin, huonommin oli. Tai se oli paremmin että Kärpät oli divarissa mutta muuten oli huonommin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Pitäisi olla myöskin ketju: "Mestiksen JA-Seniorit 2019". Kokoontumisessa juotaisiin vain pääosin kirkasta viinaa ja muisteltaisiin kultaista 90-lukua, miten ennen oli kaikki paremmin.
Kannattaa laittaa kunnolla päälle, koska todennäköisesti sen baarin, missä tämä miitti pitäisi olla, ovi on suljettu. AHAHAHAHAHAHAHAH!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Noin se sanotaan, kun ei haluta typeriä turisteja sinne säätämään. Oikeastihan ne huoneet on valmiina ja sen kuin menee kysymään.
Täytyy katsoa käydäänkö kysymässä huonetta ennen hiihtoa että voi viedä jo kamat sinne vai mennäänkö suoraan hiihtämään. Hiihtovaatteet kuitenkin päätettiin laittaa jo valmiiksi päälle. Toinen ystävistä tuli jo aamupäivällä kun oli ensin hoitanut aamulypsyn. Toisen ystävän pitäisi tulla näillä hetkillä. Juodaan tässä vielä kahveet ja lähdetään sitten Vierumäellä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös kissat tunnista syövän? Me ollaan 3 vuotta käyty joka ilta ton katin kanssa käsi kädessä nukkumaan (tulee viereiselle tyynylle ja hänen tassustaan pitää pitää kiinni). Nyt se on sitten jo muutamana iltana ennen nukkumaan menoa alkanu nuolemaan ja "pehmittämään" mun paljasta rintaa, mitä se ei ikinä oo tehny.
Onkohan se nyt sit keuhkosyöpä mulla ja peli on pelattu, laulut on laulettu, auto on tullut viimeiseen mutkaan, sämpylä on potkaissut viimeisen potkunsa, lusikka on lentämässä nurkkaan ? Täytyy varmaan mennä jo kyselemään saattohoitopaikkaa.

Täytyy lähtee lekuriin kysymään, onko paljon elinaikaa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös kissat tunnista syövän? Me ollaan 3 vuotta käyty joka ilta ton katin kanssa käsi kädessä nukkumaan (tulee viereiselle tyynylle ja hänen tassustaan pitää pitää kiinni). Nyt se on sitten jo muutamana iltana ennen nukkumaan menoa alkanu nuolemaan ja "pehmittämään" mun paljasta rintaa, mitä se ei ikinä oo tehny.
Onkohan se nyt sit keuhkosyöpä mulla ja peli on pelattu, laulut on laulettu, auto on tullut viimeiseen mutkaan, sämpylä on potkaissut viimeisen potkunsa, lusikka on lentämässä nurkkaan ? Täytyy varmaan mennä jo kyselemään saattohoitopaikkaa.

Täytyy lähtee lekuriin kysymään, onko paljon elinaikaa
Mun kätzi lutkutti, imi ja raapi mun palleja vuosikaudet. No kävin mää sitten lekurissa kysymässä olisko niissä jotain vikaa. Se hetken niitä nypläs, ja pyysi sitten saisko se sitä kissee vilkasta. Vein sen sitten sille näytille. Lopputulema oli että ei mulla ollu pallisyäpää vaan ainoostaan vitun sairaat huvit. Myin Nilfiskin (nimesin sen kun sillä oli jo pennusta asti tosi hyvä suction) sille lekurille kohtuulliseen 5000€ hintaan. Kaikki voitimma. Varsinkin Nilfisk, ku huamasin että mulla on visvasyylä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös kissat tunnista syövän? Me ollaan 3 vuotta käyty joka ilta ton katin kanssa käsi kädessä nukkumaan (tulee viereiselle tyynylle ja hänen tassustaan pitää pitää kiinni). Nyt se on sitten jo muutamana iltana ennen nukkumaan menoa alkanu nuolemaan ja "pehmittämään" mun paljasta rintaa, mitä se ei ikinä oo tehny.
Onkohan se nyt sit keuhkosyöpä mulla ja peli on pelattu, laulut on laulettu, auto on tullut viimeiseen mutkaan, sämpylä on potkaissut viimeisen potkunsa, lusikka on lentämässä nurkkaan ? Täytyy varmaan mennä jo kyselemään saattohoitopaikkaa.

Täytyy lähtee lekuriin kysymään, onko paljon elinaikaa
Koirat tunnistaa ainakin. Alkoi kovasti huolestuttamaan kun koirat alkoivat nuolemaan mun naamaa innokkaasti. Sitten päätin lopettaa huolehtimisen asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koirat tunnistaa ainakin. Alkoi kovasti huolestuttamaan kun koirat alkoivat nuolemaan mun naamaa innokkaasti. Sitten päätin lopettaa huolehtimisen asiasta.
Onhan noilla koo yseillä muitakin "yliluonnollisuuksia". Ainakin jotkut koirat tietää etukäteen jos isännälle/emännälle on tulossa esim. epilepsiakohtaus, niin tietää mennä johonkin istuun tai vetää maihin tms. Hienoja otuksia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koirat haistaa syövän, mutta eikös kissat haista kuoleman. Eli vanhainkodeissa tms on kissa jotka menee illalla esim nukkumaan jonkun mummelin sänkyyn ja aamulla se on kuollut.
Vaihtoehto on että kissa on murhaaja.
@sämpylä89
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koirat haistaa syövän, mutta eikös kissat haista kuoleman. Eli vanhainkodeissa tms on kissa jotka menee illalla esim nukkumaan jonkun mummelin sänkyyn ja aamulla se on kuollut.
Vaihtoehto on että kissa on murhaaja.
@sämpylä89
Oscar (therapy cat) - Wikipedia

Oscar on mukava kissa. Erittäin mukava otus.

Sinällään muuten jännittävää katsoa wikipediassa listoja kuuluisista koirista ja kissoista. Sitten vertailla mistä ne ovat päässeet listalle. Koirilla kyseessä on joku sankarillinen pelastus, jonkun laivan maskotti ja muuta sankarillista. Sitten kun katsoo kissojen listaa niin siellä on kissa, joka haistaa kuoleman, kissa joka tappoi mahdollisesti sukupuuttoon yhdellä saarella eläneen lintulajin ja muuta kuolemaan liittyvää.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös kissat tunnista syövän? Me ollaan 3 vuotta käyty joka ilta ton katin kanssa käsi kädessä nukkumaan (tulee viereiselle tyynylle ja hänen tassustaan pitää pitää kiinni). Nyt se on sitten jo muutamana iltana ennen nukkumaan menoa alkanu nuolemaan ja "pehmittämään" mun paljasta rintaa, mitä se ei ikinä oo tehny.
Onkohan se nyt sit keuhkosyöpä mulla ja peli on pelattu, laulut on laulettu, auto on tullut viimeiseen mutkaan, sämpylä on potkaissut viimeisen potkunsa, lusikka on lentämässä nurkkaan ? Täytyy varmaan mennä jo kyselemään saattohoitopaikkaa.

Täytyy lähtee lekuriin kysymään, onko paljon elinaikaa

En mä tuosta vielä olisi huolissani. Mutta jos ilmaantuu mustakaapuinen mies viikate kädessä joka tekee samaa, niin sitten voi olla syytä huoleen.

Jos oot hyvä shakissa niin sillä voi saada vähän lisäaikaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kymmenen kilsan lenkki tuli hiihdettyä. Hyvät oli ladut ja olihan tuolla muitakin hiihtämässä mutta hyvin mahduttiin laduille vaikka siellä oli nopeampiakin hiiksijöitä. Me otettiin hiihtäminen ihan silleen rennosti välillä jopa rupatellen. Hiihdon jälkeen mentiin Day Spahan saunomaan ja rentoutumaan. Nyt vietetään Happy houria Sport-baarissa...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuntosalilla oli aika pirusti porukkaa verrattuna loppuvuoteen, mutta hyvin sinne salille silti sekaan mahtui.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juuri tässä pohdiskelin alkaa olla politiikka nähty ja mitähän pelejä sitä tänään näkyisi. Ehdota heti kaikkea.
Puolan Lügassa Bytom vs. Torun. Kertoimet kotijengille 19, vieraille 1.01. Vissiin tiukka matsi tiedossa? Netistä näkyy kaiketi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Hämmästyttävää kyllä, miten sama rinki jaksaa vuodesta toiseen vängätä siellä etenemättä mihinkään. Pitäisi olla hälytys, joka ilmoittaa kun siellä tapahtuu jotain uutta ja mullistavaa.

Ketjut ovat kuin vähän sovellettu vitsi, jossa Paavo Väyrynen koittaa taivuttaa Paavo Väyrystä.

Ehkä hämmästyttävintä on se, että siellä tappelevat nimimerkit voivat olla jossain toisessa yhteydessä todella asiallisia ja mukava heppuja. Mutta sitten kun mennään yhteiskunnallisiin keskusteluihin, niin joka puolella nähdään punaista (no pun). Muissa ketjuissa mikään aate ei esimerkiksi tunnu olevan vallalla. Täten päättelen, että halutaan vain tapella ja jollain keinolla purkaa patoumia ja keino se on sekin kun jatkoaikaan kirjoittaa. Muuten heräisi varmaan joka aamu putkasta.

Minulle nuo ketjut ovat melkeinpä jo psykososiaalisia kokeita.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puolan Lügassa Bytom vs. Torun. Kertoimet kotijengille 19, vieraille 1.01. Vissiin tiukka matsi tiedossa? Netistä näkyy kaiketi.

Mikä laji. Jalkapallo on tauolla, mutta toki harjoituspelejä ystävyyden nimissä pelataan. Lechia on parhaillaan Turkissa leirelemässä.

Käsipallon MM-kisat on menossa, mutta nämä eivät näytä missään. Se vaikuttanee, kun ei päästykään kisoihin. Mutta mikä helvetin pulju niitä oikeuksia sitten piilottelee.

Tasan tarkkaan on kaikille hyvästä, että pelejä ei näe.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli muuten mieleen, että heräättekö aamulla ja teidän päässä soi joku paska biisi. Heräsin aamulla ja mun päässä soi Rakkautta ja Piikkilankaa. Olikohan Uniklubin biisi. En tiedä mistä se tuli päähäni, mutta jostain sekin tuli. Kerran soi Bad Romance kuukauden päässä ja se vitutti kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös