Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 105
  • 66 807

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jääkiekko ainakin Livetulosten mukaan.

Siellä ne pelaa. Polsat Sport näyttää jollain arvalla jotain pelejä, mutta ei juuri nyt.

Onneksi tulee naisten lentopalloa, katsotaan tätä Yle Uutisia odotellessa. Näillä on paikallinen joukkue pääsarjassa ja olen toki peleissä käynyt. Pitäisi ottaa se seuraava askel ja hankkia kausikortti tukemisen muodossa. Ei niihin kaikkiin peleihin jaksa mennä, kun ei ole tarjoilua. Tai no kahvia saa ja sinne voi sitten lirauttaa omat.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitto kun lukee Brexit keskustelua niin tekee mieli haukkua @Tarinankertoja kommunistiksi. Heitän tämän nyt kuitenkin tänne.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuli muuten mieleen, että heräättekö aamulla ja teidän päässä soi joku paska biisi. Heräsin aamulla ja mun päässä soi Rakkautta ja Piikkilankaa. Olikohan Uniklubin biisi. En tiedä mistä se tuli päähäni, mutta jostain sekin tuli. Kerran soi Bad Romance kuukauden päässä ja se vitutti kanssa.

Minulla on päänsisäinen paska jukeboksi. Aivan riippumatta siitä mitä olen kuullut tai kuunnellut niin sieltä alkaa soimaan mitä oudoimpia biisejä mitä oudoimmilla hetkillä. Iso osa elämästä mennyt eriasteisen ns. hevimusiikin parissa, viime vuosina enemmänkin musikaalien ja klassisen musiikin parissa, ja mitä soi päässäni? Muun muassa seuraavaa:

-Kim Lönnholm: Minä olen muistanut
-Kirka: Surun pyyhit silmistäni pois
-Macarena
-Isontalon Antti ja Rannanjärvi
-Kaksipa poikaa Kurikasta
-Eldankajärven jää

Välillä sentään soi Ace of Spades, mutta sitäkin tulee sitten koko ajan. Vielä harvemmin tulee jotain muuta hyvää, esim. Lloyd-Webberin musikaaleja.

Kaipaisin päänsisäisen jukeboksini resetoimista tykkänään. En haluaisi koskaan ikinä enää kuulla Kim Lönnholmia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siellä ne pelaa. Polsat Sport näyttää jollain arvalla jotain pelejä, mutta ei juuri nyt.

Onneksi tulee naisten lentopalloa, katsotaan tätä Yle Uutisia odotellessa. Näillä on paikallinen joukkue pääsarjassa ja olen toki peleissä käynyt. Pitäisi ottaa se seuraava askel ja hankkia kausikortti tukemisen muodossa. Ei niihin kaikkiin peleihin jaksa mennä, kun ei ole tarjoilua. Tai no kahvia saa ja sinne voi sitten lirauttaa omat.
Pualen tunnin päästä alkaa muuten Red Bullien taistelu CHL-finaalipaikasta kun Salzburg ja München pelaa. Eka osa 0-0. Netistä näkee vaikka mistä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Se Kick-Ass -leffan teinisoturi on pentuna tuossa Hamekyttä 2:ssa!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Se tyttökö? Chloe-Grace-Moretz vai mikä se oli. Sehän nyt on ollut viimeisen 5 vuoden aikana vähintään joka toisessa leffassa.

Vai tarkoittiko @Hollanti Aaron Johnsonia, joka siis esitti Kick-Assissa teini-ikäistä supersankari Kick-Assia ja oli paitsi elokuvan päähenkilö myös elokuvan ns. teinisoturi?

Chloe Grace-Moretz esitti kylläkin rajuotteista Hit-Girliä, mutta Grace-Moretz oli elokuvassa vain 11-vuotias eikä siis teini-ikäinen ollenkaan vaan vasta lapsi. Sehän se idea olikin, kun alakouluikäinen tyttö silpoo aikuisia miehiä ja vittusaatana-kiroilee.

En tiedä, kumpi oli Hamekyttä kakkosessa enkä jaksa ottaa selvääkään Hamekyttä kakkosesta. Kumpikin, sekä Aaron Johnson (nykyisin Johnson-Taylor) että Grace Moretz ovat mainioita näyttelijöitä ja olleet monessa leffassa.

Aaron Johnson-Taylor oli toisessakin supersankarileffassa, nimittäin Kostajat 2:ssa (Age of Ultron) esittämässä supernopeasti juoksevaa Elohopeaa. Lisäksi hän on esittänyt mm. John Lennonia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Näköjään Kreikassakin ollut eilen puintia hallituksen luottamuksesta, jäänyt toki aika paljon UK:n vastaavan äänestyksen varjoon. Samaan muinaissuuruuden krapulaan tuntui kreikkalaistenkin äänestys liittyneen kun tappelivat niinkin tärkeästä aiheesta kuin että saako Makedonia kutsua itseään Pohjois-Makedoniaksi vai onko sekin kreikkalaisten mielestä Aleksanteri Suuren perinnön halveeraamista siinä määrin ettei maan kanssa tule olla missään tekemisissä ja maata tulee kv areenoilla kampittaa. Ilmeisesti tuolla nimellä operoivaa FYR Makedoniaa pystyvät jotenkin jatkossa sietämään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vai tarkoittiko @Hollanti Aaron Johnsonia, joka siis esitti Kick-Assissa teini-ikäistä supersankari Kick-Assia ja oli paitsi elokuvan päähenkilö myös elokuvan ns. teinisoturi?

Chloe Grace-Moretz esitti kylläkin rajuotteista Hit-Girliä, mutta Grace-Moretz oli elokuvassa vain 11-vuotias eikä siis teini-ikäinen ollenkaan vaan vasta lapsi. Sehän se idea olikin, kun alakouluikäinen tyttö silpoo aikuisia miehiä ja vittusaatana-kiroilee.

En tiedä, kumpi oli Hamekyttä kakkosessa enkä jaksa ottaa selvääkään Hamekyttä kakkosesta. Kumpikin, sekä Aaron Johnson (nykyisin Johnson-Taylor) että Grace Moretz ovat mainioita näyttelijöitä ja olleet monessa leffassa.

Aaron Johnson-Taylor oli toisessakin supersankarileffassa, nimittäin Kostajat 2:ssa (Age of Ultron) esittämässä supernopeasti juoksevaa Elohopeaa. Lisäksi hän on esittänyt mm. John Lennonia.

Voipi olla se poika kyseessä. Minä jotenkin ajattelin sitä tyttöä päätähdeksi, kun se oli paljon parempi lahtaamaan.

No emme saa varmaan koskaan tietää, kumpi siinä Hamekyttä 2:ssa oli.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Stop the press! Tai jotain, mitä tahansa! Hideo Kojima on Helsingissä! Pyydystäkää hänet, tuokaa luokseni ja antakaa minun suudella hänen varpaitaan! Tehkää näin, minä pyydän!!!

What mitä kuka miten... Mistä tiedät ja jos saat kiinni niin minä otan palasen. Olen puolentoistatunnin päästä helsinki-vantaalla ja jos näen niin säilön purkkiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kohta kaksi viikkoa työkokeilua takana. Kaikki on sujunut muuten ihan kivasti mutta harmillisin juttu on se että työpäivien jälkeen vasemman jalan jalkapohja on ollut kovin kipeä.

Uskon että tuo johtuu siitä että en ole tottunut vielä tekemään seisomatyötä. Siitä on kuitenkin melkein neljä vuotta kun viimeksi tein seisomatyötä ja nyt teen sellaista jälleen. Jalat eivät ole välttämättä siihen vielä tottuneet. Toivottavasti se siitä helpottaa ajan kanssa.

Mutta työpäivien jälkeen jalkapohja on kyllä ollut varsin kipeä ja sen vuoksi päätin jättää väliin illan Hpk-pelinkin. En olisi kuitenkaan jaksanut seistä koko peliä melkein ja istumapaikka olisi ollut sitten taas tyyriimpi.

Pääasia varsinkin näin alussa se että töissä edes pystyy käymään ja töitä tekemään ilman että kipu jalkapohjassa vaikuttaa häiritsevästi työn tekoon. Onneksi jalka tuntuu aina palautuvan kuntoon yön aikana kunnon levolla.

Aamulla varsinkin oli muuten varsin kiva kävellä töihin. Lunta oli satanut kai yön aikana ja eihän jalkateitä oltu vielä siihen mennessä aurattu yhtään kun töihin menin. Siellä oli sitten kiva tarpoa melkein lumihangessa. No kuntohan siinä toki vain kasvoi kun sai tehdä normaalia enemmän töitä että pääsi edes duuniin. Melkein hermot menivät.
 

Nick Neim

Jäsen
Uskon että tuo johtuu siitä että en ole tottunut vielä tekemään seisomatyötä. Siitä on kuitenkin melkein neljä vuotta kun viimeksi tein seisomatyötä ja nyt teen sellaista jälleen. Jalat eivät ole välttämättä siihen vielä tottuneet. Toivottavasti se siitä helpottaa ajan kanssa.
Toinen vaihtoehto on kengissä. Eli sinulla on todennäköisesti huonot työkengät, jotka eivät ole vielä muotoutuneet jalkaasi. Ja toki tuollakin voi olla vaikutuksensa, jos et paljoa ole joutunut seisoskelemaan ennen. Tietysti sitten jos olet omilla kengillä töissäsi, niin sitten se varmaan johtuu pelkästään tuosta seisomisesta.

Itselläni on sen verran pahat lättäjalat, että aina uudet työkengät saadessa nimenomaan oikean jalan jalkapohja tuosta sisäsyrjästä kipeytyi kovasti. Silloisen esimieheni kautta hommasin kunnon pohjalliset noihin, jonka jälkeen aika piakkoin jalkapohjan kipeytyminen loppui tyystin. Armeijassakin muodossa seisominen oli yhtä tuskaa. Siinä missä kävely / marssi / juoksu ei tunnu kipeyttävän jalkojani, niin pitkä paikallaan seisoskelu huonoilla kengillä alkaa särkemään jalkapohjia niin vietävästi, että esimerkiksi valassa härväsin lähes jatkuvasti siellä muodossa tahattomasti. Silloin en ollut vielä ehtinyt maihareihin hommata pohjallisia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiiä saatana. Mulla on varmaan jotain patoutunutta vihaa ja ongelmia käsitellä sitä. Tai sitten vaan heikot hermot. Katoin tossa urheilugaalaa ja rupes niin paljon vituttamaan ne valinnat ja turhanpäiväset paskat, että koko ilta meni ihan vituilleen. En enää pysty kattomaan koko ohjelmaa. Jos ois kauppa lähellä, niin urheilugaala ois päättänyt mun tupakkalakon.

Onko teillä samanlaisia ongelmia, että meinaa aina hiukkasen pienistä asioista palaa pinna ja sit on ilta/päivä piloilla.

Olenko vain niin herkkä ja tunteellinen siili?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@sämpylä89 Sinulla tuntuu viestiesi perusteella olevan paljon erilaisia patoutuneita väkivalta- / pahoinpitely- / toisille pahaa tahtovia fantasioita. Suosittelen harkitsemaan jonkun sortin keskusteluapua tai muuta keinoa päästä eroon noista pahaa tahtovista ajatuksista.

En mää tahdo kellekkään pahaa. Eikö vitutusketjuun saa avautua asioista mitkä vituttaa? Mielestäni on aivan normaalia kokea erilaisia tunnetiloja kun mieli on kiihtynyt. Harva osaa ajatella rationaalisesti silloin kun mieli järkkyy.
Kiitos huolenpidosta, olen otettu, mutta kaukana olen apua tarvitsevasta. Olen rakastava, hyväsydäminen kaikkien kaveri. Opetuslapsi. Ylistäkää jeesusta!

En tiiä saatana. Mulla on varmaan jotain patoutunutta vihaa ja ongelmia käsitellä sitä. Tai sitten vaan heikot hermot. Katoin tossa urheilugaalaa ja rupes niin paljon vituttamaan ne valinnat ja turhanpäiväset paskat, että koko ilta meni ihan vituilleen. En enää pysty kattomaan koko ohjelmaa. Jos ois kauppa lähellä, niin urheilugaala ois päättänyt mun tupakkalakon.

Onko teillä samanlaisia ongelmia, että meinaa aina hiukkasen pienistä asioista palaa pinna ja sit on ilta/päivä piloilla.

Olenko vain niin herkkä ja tunteellinen siili?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko teillä samanlaisia ongelmia, että meinaa aina hiukkasen pienistä asioista palaa pinna ja sit on ilta/päivä piloilla.
Ei ole, olen hyvin tasainen ihminen eikä kyllä ole tullut vastaan sellaista ohjelmaa, joka olisi pistänyt koko illan pilalle. No tiedätpähän pysyä ensi vuonna kaukana koko ohjelmasta (Urheilugaala) ettei mene elämä pilalle. Sitä en tiedä voiko vitutukseen kuolla... mutta kannattaa vältellä urheilugaalaa ihan varmuuden vuoksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta että mulla taittui tänään illalla kamelin selkä tohon lumeen. Tiedän kyllä, että se johtui puhtaasta väsymyksestä, mutta silti. Päivällä ensin loin lumet, vedin etupihan tosi putsis clean ja innostuin takapihaltakin kolaamaan terassin ja siitä talon edestä jonkin verran. Siinä meni palttiarallaa tunti ja olin hikinen ja tyytyväinen. Samaan hengenvetoon vein sitten koirat metsään ja siellä meni hieman päälle tunti lumihangessa tarpoessa. Olin kuitti, mutta tekemiseeni varsin happy. Illalla sitten menin laittamaan vaimolle autoa johtoon, niin voi perkele että lunta tuli ja oli tullut. Okei, ehkä vain viisi senttiä, mutta kun ei sitä pitänyt enää tulla! Jotenkin tuli fiilis, että koko päivän uurastus mennyt hukkaan ja huomenna saa aloittaa alusta. No keitin kaakaota ja tuli parempi mieli.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko teillä samanlaisia ongelmia, että meinaa aina hiukkasen pienistä asioista palaa pinna ja sit on ilta/päivä piloilla.

On. Perkele. Ja sitten se on vielä joku joutavanpäiväinen kirjaimellisesti pikkuasia, josta se käämi palaa. Parin päivän ajan paskaa tullut ovista ja ikkunoista sisään, mutta kaikki on vain hymyilyttänyt. "Eihän tämä voi tästä enää huonommaksi muuttua". No vittu voi. Mulla on kaappi pullollaan erilaisia rommeja, mutta se Captain Morgan toki päässyt loppumaan. Ja just sen kerran, kun oikeasti olisi tehnyt mieli nauttia JUURI SITÄ. Nyt vituttaa läträtä näillä "second best thingeillä". Varmaan parasta olisi mennä nukkumaan. Eiköhän se Torontokin taas ota käkättimeen. Se tosin taas naurattaa.

Olenko vain niin herkkä ja tunteellinen siili?

Ei siinä mitään pahaa ole. Mun ex-vaimokin aina sanoi, että mä olen täydet 60 kiloa herkkyyttä ja tunnetta. Pääsi ihon alle, kun oikeasti sitä herkkyyttä ja tunnetta on ainakin 62 kg.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Menee vähän naurettavuuksiin tämä Googlen valvonta. Se on ihan totta, että menen Viking Linen siivillä ensi viikolla Mariellalle.

Mitään hakua Estoniaan en ole tehnyt, mutta tietenkin käynyt noiden sivustolla. Miten helvetissä YouTube puskee laivadokumenttia. Tulipa nyt sitten katsottua tuokin, olihan tuo ikävä tilanne. Varmasti on ihan hyvä muistella katastrofia joskus, mutta ei pakottamalla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se olikin vain väsymys mikä laittoi kiehumaan. En oo oikeesti ihan noin epästabiili ihminen.

Tänään on hyvä päivä. Hyvää viikonloppua jokaiselle kyrvänsyylälle!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kylmä... Täällä on yli kuusitoista astetta pakkasta. Huomasin lehteä hakiessa että pellolle on vedetty ladut (nyt kun lumisade on herinnyt). Pitää lähteä taas tänään hiihtämään. Näyttää että aurinkokin suunnittelee tulevansa esiin puiden takaa.

Eilen tehtiin meidän lumityöt likkojen kanssa kolmeen pekkaan. Ei meillä ollut kuin kaksi kolaa joten yksi joutui operoimaan lumentyöntimellä ja siistimään kolan jättämiä rantuja. Mies oli tehnyt meille oikein tuhdin siskonmakkarakeiton ja siitä tuli kylläiseksi. Ihan hyvä reissu meillä Vierumäelle lapsuuden ystävien kanssa. Vähän liikuntaa, vähän rentoutumista, keskinkertaista ruokaa, alkoholia kohtuudella ja hyvät yöunet... Ja seura tietenkin mitä parhainta!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai saatana kun tein hyviä taco-lihapullia. Niiden kanssa hyvin maustetut lohkoperunat. Aijaij, akkakin ihmetteli, et oonko käyny huorissa, ku pöytä on näin koreana.
Jälkiruuaksi suklaa vadelma jäätelöä, jota lupas hivellä mun mulkkuun ja nuolla sen pois. Joku vois ajatella, että se kylmä jäätelö tekis vetäytymisrefleksin munalle, mutta ei se tee, ollaan monesti harrastettu tätä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kuseeko muillakin nordean kännypankki sovellus? Ollu jo pari tuntia "palvelu ei ole käytössä. Yritä myöhemmin uudestaan."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös