Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 358 308
  • 66 893

Nick Neim

Jäsen
Usein olen saanut ratkaisun ongelmiini tämän palstan kautta. Hienoin esimerkki tietenkin tuo kun unelmoin ps4:stä ja tämän palstan kautta sain lahjoituksena kyseisen konsolin. Siitä olen tosi kiitollinen luonnollisesti ja hetihän tietenkin ostin tuon nhl19 konsolille.
Tämä oli kyllä hieno tempaus @mikko6000. Arvostan. Pieni ele itselle voi olla suuri toiselle.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Palstahan on täynnä hifistelijää kaikissa asioissa, mutta nyt on jo huikeutta:



Jotkut todella miettii tuollaisia juttuja mennessään katsomaan jotain elokuvaa. Maailma ei lakkaa yllättämästä.

(Boldaus oma)
Hih, tuohan oli kovin vahvasti kategoriaa manxplaining kun sitä joku kysyi. Mut jos maksaa 20e elokuvasta niin kannattaahan se maksimoida elämyksen onnistuminen. Et säkään menis kattoon futista jonkun betonitolpan takaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hih, tuohan oli kovin vahvasti kategoriaa manxplaining kun sitä joku kysyi. Mut jos maksaa 20e elokuvasta niin kannattaahan se maksimoida elämyksen onnistuminen. Et säkään menis kattoon futista jonkun betonitolpan takaa.

Millä paikkanumeroilla IMAX-teattereissa on betonitolppia edessä? Että osaisin niitä paikkoja sit vältellä.

Mun optimaalinen elokuvan katsomisasento on semmonen että mun niska on 78 asteen kulmassa, oon 176 senttimetriä pitkä ja korvien väli on enemmän ku Miika Elomon seitsemän senttiä. Osaatko näillä parametreillä suositella mille riville mun pitäis mennä, jotta saisin rahoilleni parhaan vastineen?

Entä kuinka monta popcornia kannattaa syödä medium-kokoisesta kiposta trailereiden aikana, jotta niitä olisi vielä jäljellä 3/7 osaa ku leffa alkaa?

Kiitos jo etukäteen!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kehittelin mielessäni mielestäni mauttoman ja poliittisesti erittäin epäkorrektin vitsin. Nyt pohdin, kehtaanko sen kirjoittaa vitsi-ketjuun. Kehtaanko?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kehittelin mielessäni mielestäni mauttoman ja poliittisesti erittäin epäkorrektin vitsin. Nyt pohdin, kehtaanko sen kirjoittaa vitsi-ketjuun. Kehtaanko?
Pistä menee, kyllä siellä on sen verran monenmoista juttua että varmaan sekaan sopeutuu. Ei kai siitä voi tulla pahimmillaan kuin pelikieltoa... Vai?

Edit. En ota vastuuta mistään seurauksista ja vahingoista joita mahdollisesti syntyy antama neuvon johdosta.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hyvä vitsi oli. Aion kertoa sitä eteenpäin. Mutta ei se ollut mauton vitsi, siinähän oli nimenomaan mausta kysymys.
Meinasin kysymyksenasettelussa kirjoittaakin "...mauton, tai itse asiassa maullinen..." (tms.), mutta se olisi paljastanut jo liikaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen tässä katsonut Hannu Karpoa. Ei nämä nyt vain kaikki ole mitään yksittäistapauksia ja Suomikin on maana aika sekaisin.

Viimeinen jakso esitettiin 5.5.2007 ja sen jälkeen asiat ei ainakaan paremmaksi ole menneet. Joku voisi ajatella Karpon kaivamalla kaivaneen kaikenlaista, mutta yhtä lailla paskaa on paljon mikä ei pääse julkisuuteen.

Aika karua luettavaa oli Hesarin tuore niukkuuskysely.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Muistanko oikein, mutta saiko jokin tapahtuma, tai uutinen kerran foorumimme niin kiihdyksiin, että Ylläpito/ Modet laittoivat Jatkoajan muutamiksi tunneiksi sulki?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huamena pitää kertoo mitä teen työtarjouksen suhteen. Helsinkissä olisi jopia. Parempi liksa kun nykysin ja niin päin pois. Oon nyt päättänyt kuitenkin että en ota sitä. Täällä Mansessa on Johnnyn hyvä. Onneks vaimokin ymmärsi. Tai ainakin sano niin. Tiän että se olis halunnu mun ottavan sen duunin. Oon kummiskin sitä miältä että näin on parempi. Spämmään jatkossakin palstalle ryönää ja levottomuuksia suomen ja maailman parhaasta kylästä, Tampereelta.

edit. Helpottunut olo
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt on taas alkanut ilta hämärtyä. Tänään oli taas aurinkoinen päivä. Kävin tuossa naapurin pellolla hiihtelemässä kun sinne oli ladut tehty. Kivasti siihen pellolle paisteli aurinko. Kaupoilla käytiin että saatiin elintarviketta ensi viikolle. Aika paljon on tänään tullut urheilua seurattua. Sain myös yhdet villasukat valmiiksi ja aloitin toisia. Neulominen on kivaa ja menee sen verran automaattiohjauksella (puikkoihin katsomatta) että hyvin voi samalla katsella telkkaria kun neuloo.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miten se voi olla kivaa, jos sitä ei edes huomaa tekevänsä.
Kyllähän se käsillä tekeminen on rentouttavaa ja on mukavaa kun saa jotain aikaiseksi. Ja kyllähän sen tuloksen näkee ja tuntee vaikkei koko ajan puikkoihin katselisikaan. Välillä pitää vilkuilla missä kohti työtä on ja montako kerrosta pitää tehdä ennen seuraavaa manööveriä (esim. kavennus, langan vaihto)
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KHL Medvescak Zagreb pitää 37 ottelun jälkeen EBEL:in sarjataulukon peräpäätä raikkaalla maalierolla -123. Jengi on päästänyt kokonaisuudessaan 194 maalia eli keskimäärin yli 5.2 maalia ottelussa.

Auts.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen hieman hämmentynyt. Minä ja @sämpylä89 ollaan tykkäilty toistemme viesteistä.

Onkohan tämä jonkun kauniin tarinan alku?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen hieman hämmentynyt. Minä ja @sämpylä89 ollaan tykkäilty toistemme viesteistä.
Olen aina sanonut, että ihmiset eivät taistele keskenään, vaan asiat.
Mutta joo, jääkiekon ulkopuolellakin on elämää :)

Onkohan tämä jonkun kauniin tarinan alku
Ken tietää vaikka istuisimme joskus piippuhyllyllä, vuorotellen Jokereiden ja IFK:n pelejä katsellessa käsi kädessä ;)
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ken tietää vaikka istuisimme joskus piippuhyllyllä, vuorotellen Jokereiden ja IFK:n pelejä katsellessa käsi kädessä ;)

Sano muuta. Pienistä asioista voi tulla suuria. Ensin käydään bissellä kimpassa ja ennen kuin huomataankaan niin olet sillä hevosenkullillasi sipaissut jonkun leidin tiineeksi ja meitsi on sylikummina. Pojan nimeksihän tulee luonnollisesti Semir-Ville Sämpylä.

Sitä odotellessa.

edit. muokattu sanamuotoa
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hevosenkullillasi
Olen imarreltu. Olet lukenut kertomuksiani elämästäni. Nyt hymyilen täällä kuin vastarakastunut hölmö. Maailma on ihmeitä täynnä, ja Jatkoaika.com osoitti sen taas.

Kuka viisas sanoikaan joskus, että rakkaudesta se hevonenkin potkii. Kaunista...

Kohta olen täysin IFK:n miehien piirittämänä. Ensimmäiseksi @Turha Kaukalo ja nyt näyttää siltä, että @SOF1969 haluaa kanssa haukata palan sämpylästä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen miettinyt kannanottoa suuria keskusliikkeitämme S- ja K-ryhmää vastaan. Ajattelin marssia alasti molempien päätoimistoihin ja kertoa, ettei minulla ole varaa vaatteisiin, koska heidän myymänsä ruoka on niin kallista.

Syytä ajatukselleni en tiedä. Minulla on rahaa ostaa sekä vaatteita että ruokaa kohtuullisessa määrin.
Se on se kun miehelle iskee luonnollinen tarve vetää mulkkusilleen ja esitellä itseään kukkeimmillaan, niin silloin mikä tahansa tekosyy on validi. Itselleni tätä käy usein kun saan julkisilla paikoilla diabolisen erektion. Tästä on koitunut myös jonkinverran ongelmia. Mm. uskonnonharjoittamisestani on tullut vaikeaa kun olen saanut porttikiellon kaikkiin Mansen kirkkoihin. Tosin helluntaiseurakunnassa olen kunniajäsen ja vanhemmistoveljet ottavat minut aina ilolla vastaan ja saattelevat sakastiin vastaanottamaan rakkauden tekoja.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistähän löytys normaalin ulkonäön omaava nainen, joka ei halua lapsia, eikä naimisiin. Tuntuu, että kaikki tähän vähemmistöön kuuluvat ovat jostain ulkoavaruudesta laskeutuneet tänne. Kaikilla on jotain puutteita, esim 3 silmää ja 18 varvasta, näin lievästi sanottuna.

Eihän ulkonäöllä saa olla merkitystä, mutta ei siihen naiseen pidä myöskään tarvita hirvenkaatolupaa, ja plussaa ois, jos sen ulkonäköä ei tarviis pelätä ku se tulee pimeellä käytävällä vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mistähän löytys normaalin ulkonäön omaava nainen, joka ei halua lapsia, eikä naimisiin. Tuntuu, että kaikki tähän vähemmistöön kuuluvat ovat jostain ulkoavaruudesta laskeutuneet tänne. Kaikilla on jotain puutteita, esim 3 silmää ja 18 varvasta, näin lievästi sanottuna.

Eihän ulkonäöllä saa olla merkitystä, mutta ei siihen naiseen pidä myöskään tarvita hirvenkaatolupaa, ja plussaa ois, jos sen ulkonäköä ei tarviis pelätä ku se tulee pimeellä käytävällä vastaan.
Nunnaluostarista? Toi oli kyllä sinkkuna ollessa kanssa ongelma. Varsinkin toi kakarapolitiikka, ei mulla sitä naimisiinmenoo vastaan oo juuri mitään ollut. Eihän se periaatteessa vaikuta mihinkään. Ovessa lukee yks nimi kahden sijaan. Jos sillä saa mammalle hyvän mielen niin aivan sama. Mutta periaatteellisesti mulle ei avioliitolla oo mitään merkitystä. Pidän esim. pettämistä mies/naisystävän toimesta ihan yhtä perseestä olevana kuin aviopuolisonkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös