Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.Akka oli eilen homobaarissa. Mitä tästä voidaan päätellä??
Viimeksi muokattu:
Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.Akka oli eilen homobaarissa. Mitä tästä voidaan päätellä??
Sitä mä ihmettelin yöllä kun se mumis unissaan "oooh vettiiiiii" . Nyt se selvis. Jos käytit kieltä, niin oot vähän niinku maistellu mun munaa.Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.
Nonni, kämppä imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Aika pienestä saa hyvän mielen. Vielä kun jaksaisi lähteä vähän reippailemaan. Tai edes liikkeelle. Kylmyys ja liukkaus eivät houkuta, kun ei ole tarvetta mennä mihinkään.
Jos käytit kieltä, niin oot vähän niinku maistellu mun munaa.
En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä suihinotossa on niin hankalaa? Olen antanut ja ottanut ja käväissyt naisenkin haarovälissä. Aina ollut nautittavaa.
Aika montaa munaa olet vissiin sitten itsekin maistanut. Todennäköisesti omaasikin.Jos käytit kieltä, niin oot vähän niinku maistellu mun munaa.
Kyllä. Ärsyttää aina huulihölkän jälkeen kun tullaan pussailemaan. Hieman karvas maku jää.Todennäköisesti omaasikin.
Riista on mainiota muonaa. Pakastin täynnä hirveä. Jos ero tulee, jatka kutostietä tännepäin ni tehdään herkkuruuat hyvin haudutettuina. Hieron myös niskat.Tänään sain sitten aikaiseksi tehdä ruisleipää. Tietenkin se juuren elvyttely piti aloittaa pari päivää aiemmin mutta eipä tullut turhaan heräteltyä kaveria kun tuli muutama leipä tehtyä. Sanovatten jossain että löysästä taikinasta tulisi maukkaampi leipä, tiedä häntä mutta meinasi mennä hermo taikinan kanssa kun se ei halunnut limpuksi muotoutua. Paistoin leivät leivinuunissa, sanovatten jossain että leivinuunissa ei tule niin kova kuori kuin sähköuunissa. Tiedä hän mutta tulihan siinä jälkilämmössä vielä hirvipataa ja ruis-puolukkahuttua (siis puuroa). Leikkasin hirven kohmeisena ohuiksi siivuiksi, paistoin pannulla pinnat ja haudutin uunissa muutaman tunnin. Tuli mureaa lihaa, siinä meille ruokaa huomiseksi kun kaveriksi taikoo jostain pottua.
Olen aina tykännyt ranskalaisten mielenosoittamisesta missä kunnolla vaaditaan jotain eikä esimerkiksi suomityylistä hyssyttelyä mikä ei ainakaan muuta mitään.
En nyt kuitenkaan ihan tätä tarkoittanut missä vedetään kaikki paskaksi ja sytytetään tuleen. Aika hurjia kuvia Pariisista ja muualtakin maasta.
Sulo Aittoniemi kävi populistisoimassa siellä ylhäällä, muttei sitäkään ammuttu.
Maso Hockey Manager 2000. Miten olinkaan unohtanut tämän loistavan ja koukuttavan pelin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan varmaan paras lätkämanageripeli edelleenkin. Verrattuna esim. johonkin Eastside Hockey Manageriin niin tässä on oikeasti iso merkitys esimerkiksi taloudenpidolla ja joukkue on helposti konkurssikypsä jos tekee paskoja ratkaisuja.
Meneekin loppupäivä tässä.
Saa ja ihan minkä tahansa muunkin vihan. Joukkue poistetaan pelistä sen jälkeen.Saikos tässä Jokerivihan päälle?
Tuli mietittyä, että minkälainen olisi paras mahdollinen joukkue kaikista maailman pelaajista.
Ovechkin - Crosby - Malkin
P.Kane - McDavid - Giroux
Rantanen - MacKinnon - Kucherov
Hall - Bergeron - Kopitar
Matthews
Vlasic - Burns
Weber - Karlsson
Josi - Hedman
Rinne
Holtby
Tuli mietittyä, että minkälainen olisi paras mahdollinen joukkue kaikista maailman pelaajista.
Ovechkin - Crosby - Malkin
P.Kane - McDavid - Giroux
Rantanen - MacKinnon - Kucherov
Hall - Bergeron - Kopitar
Matthews
Vlasic - Burns
Weber - Karlsson
Josi - Hedman
Rinne
Holtby
Tuo on aika tärkeä muistaa. Sain joskus sydänkohtauksen ku ryyppäsin pari päivää nukkumatta yhtään ja syömättä mitään. Oliko sitten nukkumatta olemisella vai syömättömyydellä isompi vaikutus. Tiedä näistä.Ai niin syöminen. Siis miten jengi muistaa syödä joka viikonloppu kun ei arkenakaan aina muista. Johtuukohan se pakkasesta. Kyllä kait mä kesällä hain pizzaa.
Taas oikein kuningasidea. Huoh...
Vähän joo ehkä nähty ja vanha juttu, mutta mikä tuossa muuten kiukuttaa. Parempi kuitenkin kuin sohvalla turpoaminen ja ryyppääminen.