Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 186
  • 66 849

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jostain syystä alkanut ärsyttämään vallan mahdottomasti tuo yksi nimimerkki, joka kirjoittaa varsin ahkerasti eri ketjuihin, mutta yksikään viestinsä ei yleensä liity ketjun aiheeseen millään lailla. Eikö se vaan voisi postata kaikki viestinsä vaikka tähän ketjuun?

1970 viestiä oon tähän ketjuun kirjoittanut. Ihme valittamista.

Pitäs lähteä Skattalle. Kuin ulkomaille menis.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Nonni, kämppä imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Aika pienestä saa hyvän mielen. Vielä kun jaksaisi lähteä vähän reippailemaan. Tai edes liikkeelle. Kylmyys ja liukkaus eivät houkuta, kun ei ole tarvetta mennä mihinkään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aina nämä digitekniset laitteet jaksaa yllättää. Yhtäkkiä Androidin luuriin ei kelvannutkaan sama pin-koodi mikä on ollut aikojen alusta. Joskus kai voi väärinkin näppäillä ja sitten uudelleen. Ei kelpaa.

Akku irti ja hetken lepo ja taas toimii. Sama koodi. Samalla tavalla Telia kuvittelee kuvan näkyvän, kunhan aina vain buuttailee.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nonni, kämppä imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Aika pienestä saa hyvän mielen. Vielä kun jaksaisi lähteä vähän reippailemaan. Tai edes liikkeelle. Kylmyys ja liukkaus eivät houkuta, kun ei ole tarvetta mennä mihinkään.
Perskeles, mää vaan imuroin ja moppasin.. ja tamppasin matot, tuo pölyjen pyyhintä on vihoviimeistä hommaa... kaiken maailman pikkupurnukkaa ja kippoo mamman toimesta paikat vääränään. Saa kyllä ite putsata nuo.
Reippailu jää myös väliin... ja yllättäin taitaa jäädä kalijatkin juomatta tänä viikonloppuna.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1970 viestiä oon tähän ketjuun kirjoittanut. Ihme valittamista.

Ja yli 10.000 muualle. Mutta ei ollut kyllä sinusta kyse, muistelen havainneeni että näppäimistöltäsi pääsee aina välillä lipsahtamaan jopa ihan aiheellisiakin kirjoituksia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Akka oli eilen homobaarissa. Mitä tästä voidaan päätellä??
Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.
Sitä mä ihmettelin yöllä kun se mumis unissaan "oooh vettiiiiii" . Nyt se selvis. Jos käytit kieltä, niin oot vähän niinku maistellu mun munaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nonni, kämppä imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Aika pienestä saa hyvän mielen. Vielä kun jaksaisi lähteä vähän reippailemaan. Tai edes liikkeelle. Kylmyys ja liukkaus eivät houkuta, kun ei ole tarvetta mennä mihinkään.

Ai perkele. Mulla toi imuroiminen ja moppaus vielä edessä. Aattelin tossa viiden nurkilla alkaa siivoomaan. Reippaillu olen jo tänään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään sain sitten aikaiseksi tehdä ruisleipää. Tietenkin se juuren elvyttely piti aloittaa pari päivää aiemmin mutta eipä tullut turhaan heräteltyä kaveria kun tuli muutama leipä tehtyä. Sanovatten jossain että löysästä taikinasta tulisi maukkaampi leipä, tiedä häntä mutta meinasi mennä hermo taikinan kanssa kun se ei halunnut limpuksi muotoutua. Paistoin leivät leivinuunissa, sanovatten jossain että leivinuunissa ei tule niin kova kuori kuin sähköuunissa. Tiedä hän mutta tulihan siinä jälkilämmössä vielä hirvipataa ja ruis-puolukkahuttua (siis puuroa). Leikkasin hirven kohmeisena ohuiksi siivuiksi, paistoin pannulla pinnat ja haudutin uunissa muutaman tunnin. Tuli mureaa lihaa, siinä meille ruokaa huomiseksi kun kaveriksi taikoo jostain pottua.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tänään sain sitten aikaiseksi tehdä ruisleipää. Tietenkin se juuren elvyttely piti aloittaa pari päivää aiemmin mutta eipä tullut turhaan heräteltyä kaveria kun tuli muutama leipä tehtyä. Sanovatten jossain että löysästä taikinasta tulisi maukkaampi leipä, tiedä häntä mutta meinasi mennä hermo taikinan kanssa kun se ei halunnut limpuksi muotoutua. Paistoin leivät leivinuunissa, sanovatten jossain että leivinuunissa ei tule niin kova kuori kuin sähköuunissa. Tiedä hän mutta tulihan siinä jälkilämmössä vielä hirvipataa ja ruis-puolukkahuttua (siis puuroa). Leikkasin hirven kohmeisena ohuiksi siivuiksi, paistoin pannulla pinnat ja haudutin uunissa muutaman tunnin. Tuli mureaa lihaa, siinä meille ruokaa huomiseksi kun kaveriksi taikoo jostain pottua.
Riista on mainiota muonaa. Pakastin täynnä hirveä. Jos ero tulee, jatka kutostietä tännepäin ni tehdään herkkuruuat hyvin haudutettuina. Hieron myös niskat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen aina tykännyt ranskalaisten mielenosoittamisesta missä kunnolla vaaditaan jotain eikä esimerkiksi suomityylistä hyssyttelyä mikä ei ainakaan muuta mitään.

En nyt kuitenkaan ihan tätä tarkoittanut missä vedetään kaikki paskaksi ja sytytetään tuleen. Aika hurjia kuvia Pariisista ja muualtakin maasta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen aina tykännyt ranskalaisten mielenosoittamisesta missä kunnolla vaaditaan jotain eikä esimerkiksi suomityylistä hyssyttelyä mikä ei ainakaan muuta mitään.

En nyt kuitenkaan ihan tätä tarkoittanut missä vedetään kaikki paskaksi ja sytytetään tuleen. Aika hurjia kuvia Pariisista ja muualtakin maasta.

So true. Muistan jo opiskeluajoiltani, kun arvostettu proffa Esko Antola (mahtaako muuten elää vielä?) ihmetteli samaa. Muistaakseni naureskeli juuri suomalaista vaisuilua jonkun opiskelijamielenosoituksen yhteydesä ja otti esimerkiksi juuri Ranskan, jossa olisivat autonrenkaat jo palaneet kaduilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen elämässäni ollut kerran mielenosoituksessa ja se oli ihan vitun nolo mielenosoitus. Oli jokin opiskelijajuttu, saakelin kylmä ja käveltiin eduskuntatalon eteen ja olin jo valmistautumassa sisälle siirtymiseen, kun huomasin, että mehän jäädään tähän palelemaan. Sulo Aittoniemi kävi populistisoimassa siellä ylhäällä, muttei sitäkään ammuttu. Niinhän siinä sitten kävi, että jokin opintotukiuudistus saapui seuraavana vuonna, kun ei pantu kunnolla vastaan vaan pelkästään toisiamme.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sulo Aittoniemi kävi populistisoimassa siellä ylhäällä, muttei sitäkään ammuttu.

En kehota ketään mihinkään, mutta haluaisin nähdä poliittisen murhan Suomessa. Haluaisin olla aikalainen ja nähdä mikä sirkussoppa ja mediamylläkkä siitä seuraisi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maso Hockey Manager 2000. Miten olinkaan unohtanut tämän loistavan ja koukuttavan pelin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan varmaan paras lätkämanageripeli edelleenkin. Verrattuna esim. johonkin Eastside Hockey Manageriin niin tässä on oikeasti iso merkitys esimerkiksi taloudenpidolla ja joukkue on helposti konkurssikypsä jos tekee paskoja ratkaisuja.

Meneekin loppupäivä tässä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Maso Hockey Manager 2000. Miten olinkaan unohtanut tämän loistavan ja koukuttavan pelin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan varmaan paras lätkämanageripeli edelleenkin. Verrattuna esim. johonkin Eastside Hockey Manageriin niin tässä on oikeasti iso merkitys esimerkiksi taloudenpidolla ja joukkue on helposti konkurssikypsä jos tekee paskoja ratkaisuja.

Meneekin loppupäivä tässä.

Saikos tässä Jokerivihan päälle?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistatteks tekään mitä naiset on kertonut itsestä? No hitto kuka jaksaa jotain kommunikaatiota vastakkaisen sukupuolen kanssa internetin välityksellä selvin päin? Tietty kännissä vielä vähemmän, mut mitä sitten.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli mietittyä, että minkälainen olisi paras mahdollinen joukkue kaikista maailman pelaajista.

Ovechkin - Crosby - Malkin
P.Kane - McDavid - Giroux
Rantanen - MacKinnon - Kucherov
Hall - Bergeron - Kopitar
Matthews

Vlasic - Burns
Weber - Karlsson
Josi - Hedman

Rinne
Holtby

Ei riittäisi HIFK:lle, vaan nelosketjun pitäisi olla muotoa

"X"/ "Hampaaton kanukki" / Lennu (se koira) / Hakki / Kibe / Mikke / Nikke ja Nakke/ "Y" - "Rightin pakki" / "Z" / Gretzky - Huhtakoski / Tsingis Kaani

+ rotaatio ja junnut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös