Pitääkö tuon metroliikenteen nyt olla sekaisin? Sen kerran kun lähden ihan Stadiin.
No onhan se selvä, että jos jäbä lähtee nahkahousuissa ulos, niin liikenne menee sekaisin.
Pitääkö tuon metroliikenteen nyt olla sekaisin? Sen kerran kun lähden ihan Stadiin.
Turunen-Paajanen-TuulolaTuli mietittyä, että minkälainen olisi paras mahdollinen joukkue kaikista maailman pelaajista.
Kukkonen ei mahdu kokoonpanoon?Turunen-Paajanen-Tuulola
Friman-Nikkilä
Larmi
Jostain syystä alkanut ärsyttämään vallan mahdottomasti tuo yksi nimimerkki, joka kirjoittaa varsin ahkerasti eri ketjuihin, mutta yksikään viestinsä ei yleensä liity ketjun aiheeseen millään lailla. Eikö se vaan voisi postata kaikki viestinsä vaikka tähän ketjuun?
Voi kuule. Et tiedä kaikkea miten, missä ja kuinka pukeudun.No onhan se selvä, että jos jäbä lähtee nahkahousuissa ulos, niin liikenne menee sekaisin.
Ihan hyvä lista mutta @Kimmo Stasi sais tulla kertomaan kuinka asia oikeesti on.Tuli mietittyä, että minkälainen olisi paras mahdollinen joukkue kaikista maailman pelaajista.
Ovechkin - Crosby - Malkin
P.Kane - McDavid - Giroux
Rantanen - MacKinnon - Kucherov
Hall - Bergeron - Kopitar
Matthews
Vlasic - Burns
Weber - Karlsson
Josi - Hedman
Rinne
Holtby
Jakelivat Nordiksen ovella matsin päättyessä HK:n Butcher's Meatballeja. Kuka perkele keksi, että eineslihapullien pitää olla kylminä parempia kuin lämmitettyinä? Kohta puoli pakettia mennyt, vaikka ajattelin jättää lauantain tai sunnuntain pääruuaksi,.
En tiärä, mutta voin lähettää oman jos pyydät nätisti. Tosi nätisti. Anellen jopa. Biaaatch...Mistä mä löydän legendaarisen 2 girls 1 cup videon? @Johnny B. Goode @Turha Kaukalo anyone???
Jostain syystä alkanut ärsyttämään vallan mahdottomasti tuo yksi nimimerkki, joka kirjoittaa varsin ahkerasti eri ketjuihin, mutta yksikään viestinsä ei yleensä liity ketjun aiheeseen millään lailla. Eikö se vaan voisi postata kaikki viestinsä vaikka tähän ketjuun?
Perskeles, mää vaan imuroin ja moppasin.. ja tamppasin matot, tuo pölyjen pyyhintä on vihoviimeistä hommaa... kaiken maailman pikkupurnukkaa ja kippoo mamman toimesta paikat vääränään. Saa kyllä ite putsata nuo.Nonni, kämppä imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Aika pienestä saa hyvän mielen. Vielä kun jaksaisi lähteä vähän reippailemaan. Tai edes liikkeelle. Kylmyys ja liukkaus eivät houkuta, kun ei ole tarvetta mennä mihinkään.
1970 viestiä oon tähän ketjuun kirjoittanut. Ihme valittamista.
Sun akka onkin ukko. Ja kun akka onkin ukko, olet sinä ukon kanssa ja se tekee susta... En kerrokaan.Akka oli eilen homobaarissa. Mitä tästä voidaan päätellä??
Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.Akka oli eilen homobaarissa. Mitä tästä voidaan päätellä??
Sitä mä ihmettelin yöllä kun se mumis unissaan "oooh vettiiiiii" . Nyt se selvis. Jos käytit kieltä, niin oot vähän niinku maistellu mun munaa.Se taisi suudella mua. Joku varattu (miehelle) nainen halusi suudella. Mitä mä sitä kieltämään #metoo. Osas homman. Kyllä mä ihan hänet kotiin ohjeistin.