Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 833
  • 66 850

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli mietittyä, että minkälainen olisi paras mahdollinen joukkue kaikista maailman pelaajista.

Ovechkin - Crosby - Malkin
P.Kane - McDavid - Giroux
Rantanen - MacKinnon - Kucherov
Hall - Bergeron - Kopitar
Matthews

Vlasic - Burns
Weber - Karlsson
Josi - Hedman

Rinne
Holtby

Laine Ovechkinin tilalle, kovempi maalintekijä kun on. Bergeron vammoineen alkaa myös olla menneen talven lumia, joten Barkov tilalle. Karlsson on hazardi puolustuspäässä, joten tilalle joku oikea puolustaja, vaikka Heiskanen tai Jokiharju.

Noilla minä lähtisin Omicron Persei 8:n lätkätiimiä vastaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin syöminen. Siis miten jengi oikein muistaa syödä joka viikonloppu kun ei arkenakaan aina muista. Johtuukohan se pakkasesta. Kyllä kait mä kesällä hain pizzaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai niin syöminen. Siis miten jengi muistaa syödä joka viikonloppu kun ei arkenakaan aina muista. Johtuukohan se pakkasesta. Kyllä kait mä kesällä hain pizzaa.
Tuo on aika tärkeä muistaa. Sain joskus sydänkohtauksen ku ryyppäsin pari päivää nukkumatta yhtään ja syömättä mitään. Oliko sitten nukkumatta olemisella vai syömättömyydellä isompi vaikutus. Tiedä näistä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin tänään apteekissa ja ostin melatoniinia. Tarkoituksenani olisi tuon aineen avulla saada paremmin nukuttua yönsä. Ennakoin jo tulevaa jouluaaton ja aatonaaton välistä yötä jolloin en ole saanut nukuttua yhtään kahtena viime vuonna. Jospa tuon melatoniinin avulla saisi jo nukuttuakin edes vähän tuolloinkin. Muutenkin nämä nukkumiset tämän kuukauden aikana tupannut olemaan minulle vaikeita aina sinne jouluaattoon asti. En tahdo saada unen päästä kiinni tai sitten heräilen kovin aikaisin.

Olen varmaan lapsenmielinen mutta eikös se ole ihan hyväkin elää pieni pilke silmäkulmassa? En minä nyt niitä lahjoja enää niin paljoa odota että sen takia nukun huonosti mutta muuten sitä tulee nukuttua huonosti, joulua odottaa muiden syiden vuoksi nykyään kovin paljon.

Voihan tämä olla noloakin, mutta tällaista se nukkuminen minulle on jouluaattoa edeltävinä öinä. Jouluaaton jälkeen sitten hiukan helpottaa.

Tänään kaivoin esille taas joululeivonnaisten reseptit. Huomenna se leipomisurakointi täällä alkaa. Joulukuussa leivon varmaan sellaiset kaksi kertaa enemmän kuin koko muuna vuonna yhteensä, mutta leipominen on ihan kivaa puuhaa. Aloitan leipomisurakoinnin ruskeiden pipareiden leipomisella.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vähän joo ehkä nähty ja vanha juttu, mutta mikä tuossa muuten kiukuttaa. Parempi kuitenkin kuin sohvalla turpoaminen ja ryyppääminen.

Jotenkin vaan aivan saatanan urpoa touhua. Noh pääsivätpähän ainakin lehteen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkä matka on. Toivottavasti nestehuolto pelaa. Mutta kyllä Porista Tampereella kannattaa aina lähteä, vaikka apostolinkyydillä. Paluumatkaa kannattaakin jo harkita tarkemmin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen elämässäni ollut kerran mielenosoituksessa ja se oli ihan vitun nolo mielenosoitus. Oli jokin opiskelijajuttu, saakelin kylmä ja käveltiin eduskuntatalon eteen ja olin jo valmistautumassa sisälle siirtymiseen, kun huomasin, että mehän jäädään tähän palelemaan. Sulo Aittoniemi kävi populistisoimassa siellä ylhäällä, muttei sitäkään ammuttu. Niinhän siinä sitten kävi, että jokin opintotukiuudistus saapui seuraavana vuonna, kun ei pantu kunnolla vastaan vaan pelkästään toisiamme.

Suomalaisten käsitys opiskelijamellakoista on ainakin perinteisesti ollut vuosikymmeniä hehkutettu "Vanhan valtaaminen", jossa ylioppilaskunta valtasi talon käytännössä itse itseltään. Vähän sama kuin valtaisi oman asuintalonsa ja muistelisi sitä tekoa vielä 50 vuoden päästäkin vanhana seniilinä kääpänä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En kehota ketään mihinkään, mutta haluaisin nähdä poliittisen murhan Suomessa. Haluaisin olla aikalainen ja nähdä mikä sirkussoppa ja mediamylläkkä siitä seuraisi.

Riippuu vähän minkä kaliiberin murha. Kyllähän viime kunnallisvaalien tms. alla tapettiin raisiolainen perussuomalaisten ehdokas viikkoa ennen vaaleja, mutta ei tuosta juuri mitään mediahuomiota seurannut. Oli tuosta Iltasanomissa sentään juttu.

Enkä usko suureen kohuun silloinkaan, jos vaikka joku rivikepulainen kansanedustaja menehtyisi jossain väkivaltaisesti.

Olisi tietysti eri asia, jos joku iskisi näyttävästi vaikkapa eduskuntataloon ja pistäisi kylmäksi ministeritason väkeä tai korkean profiilin poliitikkoja. Joku manifesti tai videotestamentti vielä siihen päälle.

Ei sikäli, että ketään minäkään tämmöiseen kehottaisin, ylläoleva on puhtaasti ajatusleikkiä ja luultavasti erittäin epätodennäköistä vaikka katkeruus onkin maassa lisääntynyt ja eri ääriryhmiäkin on jonkin verran.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
On kyllä huvittavaa aina kattoa näitä pätkiä (YOUTUBE) kun veskarit ottaa osumaa. Toki moni noistakin on kova isku, mutta kyllä siellä keräillään usein ihan tarpeettomasti. Ja toisaalta miksi ei kun se on sallittua ja veskareihin ei saa ottaa kontaktia.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
So true. Muistan jo opiskeluajoiltani, kun arvostettu proffa Esko Antola (mahtaako muuten elää vielä?) ihmetteli samaa. Muistaakseni naureskeli juuri suomalaista vaisuilua jonkun opiskelijamielenosoituksen yhteydesä ja otti esimerkiksi juuri Ranskan, jossa olisivat autonrenkaat jo palaneet kaduilla.

Väkivaltaisten mellakoiden lisäksi Suomesta puuttuvat tulivuorenpurkaukset, kunnolliset maanjäristykset, hurrikaanit, brutaalin toiminnan huumekartellit, puolisotilaalliset murhajoukot, ebola-epidemia ja sotilasjuntta. Terrori-isku oli, mutta sekin jäi pieneksi suuren maailman meininkiin verratessa. Kaiken kaikkiaan aika pliisu maa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vai on Jan Andersson loikannu Maikkarille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaako teitäkin kun ette ole siellä Ranskan mellakoissa? Ja hitto itsenäisyyspäivän mielenosoituksetkin jää väliin kun oon Tukholmassa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harmittaako teitäkin kun ette ole siellä Ranskan mellakoissa? Ja hitto itsenäisyyspäivän mielenosoituksetkin jää väliin kun oon Tukholmassa.

Ei harmita yhtään, kun en tunne oloani kotoisaksi väkijoukon keskellä, saatikka sitten vielä aggressiivisen väkijoukon keskellä. Jos on ruuhkaa vaikka kaupassa, niin se jo ahdistaa. Joten ei, mielenosoitukset ei ole mua varten.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja hitto itsenäisyyspäivän mielenosoituksetkin jää väliin kun oon Tukholmassa.
Mikä muka estää osoittamasta mieltään Tukholmassa. Ihme oravanpyörän tuottamaa ajattelua ..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
"Detta program kan ses endast i Finland"

Tulkaa nyt joku taas kertomaan miksi. Tästä on aivan vitusti taas hyötyä kaikille. Menen kaljakauppaan, pitäisi varmaan polttaa joku auto matkalla.

Vaikka on tämä naisten käsipallokin ihan mukavaa katsottavaa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Loppuuko teiltäkin aina kahvi kesken? Vielä tekisi mieli, mutta pannu on jo tyhjä. Ja se viimeinenkin kupillinen oli jo vähän haalea, kun perhanan automaattisammutus iski puolen tunnin jälkeen.

Hyvä ominaisuus toki kahvinkeittimessä olemassa tuo, ettei talos pala
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Loppuuko teiltäkin aina kahvi kesken? Vielä tekisi mieli, mutta pannu on jo tyhjä. Ja se viimeinenkin kupillinen oli jo vähän haalea, kun perhanan automaattisammutus iski puolen tunnin jälkeen.

Juurihan junttiketjussa kerrottiin kuinka kahvia ei saa juoda eli ei lopu, koska sitä ei juoda. Tuostakin muuten hieman huokuu, että sitä paholaisen nestettä vedettäisiin kuppitolkulla tai ainakin pannullinen kerrallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös