Olen elämässäni ollut kerran mielenosoituksessa ja se oli ihan vitun nolo mielenosoitus. Oli jokin opiskelijajuttu, saakelin kylmä ja käveltiin eduskuntatalon eteen ja olin jo valmistautumassa sisälle siirtymiseen, kun huomasin, että mehän jäädään tähän palelemaan. Sulo Aittoniemi kävi populistisoimassa siellä ylhäällä, muttei sitäkään ammuttu. Niinhän siinä sitten kävi, että jokin opintotukiuudistus saapui seuraavana vuonna, kun ei pantu kunnolla vastaan vaan pelkästään toisiamme.
En kehota ketään mihinkään, mutta haluaisin nähdä poliittisen murhan Suomessa. Haluaisin olla aikalainen ja nähdä mikä sirkussoppa ja mediamylläkkä siitä seuraisi.
Riippuu vähän minkä kaliiberin murha. Kyllähän viime kunnallisvaalien tms. alla tapettiin raisiolainen perussuomalaisten ehdokas viikkoa ennen vaaleja, mutta ei tuosta juuri mitään mediahuomiota seurannut. Oli tuosta Iltasanomissa sentään juttu.
So true. Muistan jo opiskeluajoiltani, kun arvostettu proffa Esko Antola (mahtaako muuten elää vielä?) ihmetteli samaa. Muistaakseni naureskeli juuri suomalaista vaisuilua jonkun opiskelijamielenosoituksen yhteydesä ja otti esimerkiksi juuri Ranskan, jossa olisivat autonrenkaat jo palaneet kaduilla.
Vai on Jan Andersson loikannu Maikkarille.
Kaiken kaikkiaan aika pliisu maa.
Vai on Jan Andersson loikannu Maikkarille.
Aikaa sitten. Aikamoinen viive näköjään lähetyksissä kuopioon.
Harmittaako teitäkin kun ette ole siellä Ranskan mellakoissa? Ja hitto itsenäisyyspäivän mielenosoituksetkin jää väliin kun oon Tukholmassa.
Mikä muka estää osoittamasta mieltään Tukholmassa. Ihme oravanpyörän tuottamaa ajattelua ..Ja hitto itsenäisyyspäivän mielenosoituksetkin jää väliin kun oon Tukholmassa.
Loppuuko teiltäkin aina kahvi kesken? Vielä tekisi mieli, mutta pannu on jo tyhjä. Ja se viimeinenkin kupillinen oli jo vähän haalea, kun perhanan automaattisammutus iski puolen tunnin jälkeen.
Mikron kautta uutta lämpöä kuppiin!
Väkivaltaisten mellakoiden lisäksi Suomesta puuttuvat tulivuorenpurkaukset, kunnolliset maanjäristykset, hurrikaanit, brutaalin toiminnan huumekartellit, puolisotilaalliset murhajoukot, ebola-epidemia ja sotilasjuntta. Terrori-isku oli, mutta sekin jäi pieneksi suuren maailman meininkiin verratessa. Kaiken kaikkiaan aika pliisu maa.
Ruotsalaista jengiväkivaltaa odotellessa..
Tämä on asia mitä ei osaa pelätä sen enempää, mutta lähes varmastihan se rantautuu jossain kohtaa.
Sanooko nimi Satudarah mitään?
Ei hän voinut heti myöntää että sattui...
Eli et ymmärrä miehiä.