Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 153
  • 66 804

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Et sä nyt vakavissasi voi verrata Almaa ja Winehousea? Jälkimmäinen oli kyllä kohtuullisen kuuma kissa ennen hillittömiä ryyppyputkiaan. Eikä kuollessaankaan 27-vuotiaana nyt mikään susiruma ollut.

No ei nyt muuten, mutta kun veikkaan että joitakin miellyttävä ulkonäkö oli marginaalinen tekijä Winehousen menestyksessä. Väite oli jotenkin että nykyään ei voi menestyä pelkällä musiikilla vaan on oltava seksikäs beibe noustakseen huipulle. Ja se ei taida pitää paikkaansa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä taas satun pitämään ns. jauhomakkaroista ja lihaisat makkarat eivät ole minusta hyviä. Nämä on nyt näitä makuasioita ja kyllä minua saa arvostella tämän mieltymyksen takia. Enkä ole ihan yksin tämän kanssa. Olin kerran jonkun kurssin päättäjäisissä joissa grillattiin ja saunottiin. Reilusta 20 osallistujasta kolme halusi ns. jauhomakkaraa. Enkä tiedä tiedä mistä tämä minun outo mieltymys jauhomakkaraan juontaa, ehkä lapsuudesta. Paitsi että sisko ja veli pitää ns. A-luokan makkarasta, isälle on ihan sama ja äitini ei syö makkaraa. En osaa selittää mieltymystäni ns. jauhomakkaraan enkä myöskään osaa hävetä. Pidän myös eineslihapullista (enkä häpeä sitäkään) vaikka osaan itse tehdä hyviä lihapullia.
Täysin samoilla linjoilla. Parhaita ovat juuri nuo euron jauhomakkarat. Oma suosikki vissin joku 1,5€ juusto camping. HK:n lihapullat on parempia kun yhdenkään ns. kotikokin väkertämät mitä olen maistanut. Listaa voisi jatkaa osaltani vaikka kuinka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Johnny B. Goode, onneksi joku muukin kantaa kanssani tämän ns. häpeän. Hyvä olla oma itsensä eikä se ole minulle ollut koskaan vaikeaa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On siinä kyllä nuorella miehellä komea ääni. Ulkonäköä en kehu, koska olen hetero. Mutta jos en olisi, voisi olla että jöpöttäisi.
Mistä heteromies tietää kuka on hyvännäköinen? Vai onks tää jotain että 70 % hetero.

Kyllähän sitä vaikka miehen mulkkua voi lutkuttaa, mutta ei se hemmetti muuta ketään komeaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulkaas palstahomot kertomaan onko fuckabiliteetti jätkällä kohdillaan.
Vaikka en ookkaan vasuri, niin kommentoin silti.

En mä kyllä ton kanssa alkais letkajenkkaan. Tuo George nimi on jo turn off mun veitikalle. "Ooh George, ooooh George, you are so handsome and your ass smell's like a piece of heaven ". Mun kynnetön tippu kärryiltä heti kun sanoin ääneen noin. Vielä jos Georgen pöllönsilmää pitäs samalla kattoo nii nounou.
Paitsi voisihan tuommosen pretty boyn sekoittaa naiseen...kännissä....jos seisos.

Kokeiles ite masturboidessa puhua noin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistä heteromies tietää kuka on hyvännäköinen? Vai onks tää jotain että 70 % hetero.

Kyllähän sitä vaikka miehen mulkkua voi lutkuttaa, mutta ei se hemmetti muuta ketään komeaksi.

No kai sen nyt näkee ihan silmillään. Heteroushan on sitä, että vain hyvännäköinen nainen saa viisarin värähtämään. Komea mies ei aiheuta mitään tuntemuksia, tai ehkä vähän kateutta. Mutta kyllä sen silti tietää että tuo on komea. Ja Hjallis on ruma.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mielestäni Markku on paremman näköinen kaikilla mittareilla. Tiedätte kyllä kenestä Markusta puhun. Enkä nimenomaan puhu nyt itsestäni, vaikka hyvännäköinen olenkin.
No Suamen Slashista ja Popedan ex-basisti Petanderista tiätty. Ookko muuten liittyny jo klupiin?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Miten se mielestäsi todistaa jäsenyyden. Olen minäkin ollut perustamassa yhdistystä, mutta en ole enää ollut jäsen vuosikausiin. On kyllä ollut tarkoitus liittyä, mutta se on aina jotenkin jäänyt.

Tavoitteena on liittyä ensi vuodeksi. Se on siitä mahtava sikariklupi, että vanhan jäsennumeron saa pitää eli sehän on melkoisen pieni, vaikka ei aivan elitistinen eli siis yksinumeroinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä on nyt jotain mitä mä en tajua. Sarkasmitutkani on epäkunnossa.

Sen verran vielä kehun itseäni, että olin taas tyylikkäänä äsken.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kun asiaa ei ole niin kirjoitanpa tänne huvikseni. Ei ole hirveästi tanssijoita vastaan tällä palstalla tullut eli harrastukset ovat varmaan jotain ihan muuta, mutta laitan tähän nyt vakiotanssivalmentajamme kommentit siitä mitä meidän pitää parantaa:

"Jatkakaa vartalon perusasennon kannattelun harjoittelemista pystysuoraan. Lantion työntyessä eteen pään ja hartioiden painopiste menee taakse, jolloin liikkuminen vaikeutuu. Seuraava kannattelun paikka on hartiarengas, eli lapatuki. Selkä on auki, rintakehä leveänä ja olkapäät laskeutuvat pystysuoran kannattelun päälle, käsivarret kannatellaan ryhdikkäästi sivuille koko suorituksen ajan."

Tuossakin on oikeasti aika paljon treenaamista, kun valmentaja tänään näytti tanssitunnilla mitä tuolla tarkoittaa. Tanssiminen on kivaa, mutta kilpatanssiminen on kyllä todella vaativa laji, kun haluaisi pärjätäkin kisoissa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Keksin juuri, että suomalaisen tiedemaailman kannattaisi keksiintyä joukkotyhmyyden, parvityperyyden ja tollouden magneettisuuden tutkimiseen.
Ollaan muita heittovuoron edellä mikäli aloitetaan juuri oitis. Sitra ja Koneen Säätiö, vink vink, oink, oink.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tällä palstalla saisi olla sellainen ketju jossa nostetaan esille hyviä ideoita. Siis joko itse keksittyjä ideoita tai sitten jossain yhteydessä vastaan tulleita ideoita.

Tiistaina kun selailin taas erilaisia blogeja niin vastaan tuli idea, johon ihastuin ensi silmäyksellä. Nimittäin tällainen lumiukkolaskuri. (Linkki vie tuohon löytämääni blogiin jossa esitellään tämä lumiukkolaskuri.)

Idea jonka toteutuksessa myös minä tumpelona ihmisenä voisin onnistua. Näyttää nimittäin aika yksinkertaiselta ja helpolta toteuttaa mutta on mielestäni aika hauska idea. Tuollainen olisi kiva koriste vaikka kotona tai sitten ilostuttamassa tämän kuntoutuskeskuksenkin yleisissä tiloissa. Mutta ei taida löytyä ainakaan näin nopealla aikataululla innokkaita toteuttajia täällä kuntoutuskeskuksessa tälle idealle ja sitten se finanssikysymyskin taas, kustantaisiko talo puuttuvat materiaalit tuohon? Ja kun lumiukkolaskurin pitäisi olla valmis jo mieluiten 1.12 mennessä.

No omaan asuntooni tulevan laskurin materiaalit voisin minä toki kustantaakin, kovin suuria investointeja tuota varten kun ei tarvitse käsittääkseni tehdä ja voisin yksinkin lähteä työstämään tuota jos se tulee vain asuntooni. Täällä kuntoutuskeskuksessa on perjantaina sopivasti askarteluryhmä niin ei muuta kuin materiaalikaupoille tänään ja huomenna askartelemaan! Ehkä minä saan hieman apua projektissani talon ohjaajilta.

Ehkä sitten olen sen verran lapsenmielinen, että minusta tuollainen lumiukkolaskuri olisi tosi kiva. Asuntoni on kyllä jo aika täynnä joulukoristeita mutta ehkä yhdelle laskurille olisi vielä tilaa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistaako kukaan koskaan sitä kun on tullut kapakasta? Mitä siinä pitää tehdä että niin tapahtuis?

Nopee veikkaus olisi, että juoda vähemmän.

Huomattavasti hölmömpi olo on silloin kun ei edes muista menneensä kapakkaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli tänään sanottua rumasti vähän liittyen noihin kuntouttaviin hommiin joita aherran. Tai jotkut voisi sanoa niitä vapaaehtoishommiksikin mutta kai ne sitten on kuntouttavaa toimintaa. Tarkoitan noita visailuryhmiä joita pidän joka toisen viikon perjantaisin ja muuta työtä tämän kuntoutuskeskuksen asukkaiden viihtyisyyden eteen. Tarkoitan esimerkiksi erilaisten turnausten järjestämistä, ohjelmanumeroiden järjestämistä pikkujouluihin ja muihin juhliin ja juttujen tekemistä tämän säätiön kotisivuille.

Vaikka en tarkoita oikeasti sitä mitä sanoin ja kerroin kyllä niille ihmisillekin myöhemmin että hei, en minä tarkoittanutkaan sitä mitä sanoin. Kunhan tuli vain sanottua, mutta se oli jotain sellaista mitä en tarkoittanut oikeasti ja se toi vähän pahan mielenkin.

Oikeasti tämä uurastus on tässä vuosien varrella antanut minulle paljon. Paljon hyvää. Elämäni olisi paljon tylsempää ilman noita hommia. Teen mielelläni noita hommia ja vielä en ole ainakaan väsähtänyt noita puuhia ahertamaan. Pakkohan minun ei niitä olisi tehdä mutta teen niitä tosiaan mielelläni.

En pyri itseäni kehumaan enkä noita hommia tee siksikään että saisin sulan hattuuni. Mutta sellainen sulka tulee hattuun sitten jos on tullakseen mutta sitä ei tarkoituksella haeta. Noita hommia teen ehkä just siksi että se on hauskaa ja se antaa paljon sisältöä elämään ja on kivaa järjestää muille iloa ja toimintaa. Ja onhan se varmasti kuntouttavaakin toimintaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kun asiaa ei ole niin kirjoitanpa tänne huvikseni. Ei ole hirveästi tanssijoita vastaan tällä palstalla tullut eli harrastukset ovat varmaan jotain ihan muuta, mutta laitan tähän nyt vakiotanssivalmentajamme kommentit siitä mitä meidän pitää parantaa:

"Jatkakaa vartalon perusasennon kannattelun harjoittelemista pystysuoraan. Lantion työntyessä eteen pään ja hartioiden painopiste menee taakse, jolloin liikkuminen vaikeutuu. Seuraava kannattelun paikka on hartiarengas, eli lapatuki. Selkä on auki, rintakehä leveänä ja olkapäät laskeutuvat pystysuoran kannattelun päälle, käsivarret kannatellaan ryhdikkäästi sivuille koko suorituksen ajan."

Tuossakin on oikeasti aika paljon treenaamista, kun valmentaja tänään näytti tanssitunnilla mitä tuolla tarkoittaa. Tanssiminen on kivaa, mutta kilpatanssiminen on kyllä todella vaativa laji, kun haluaisi pärjätäkin kisoissa.
Tanssiminen on vaikeaa, mutta yritäppä heittää kuperkeikka takaperin tuoppi kädessä, läikyttämättä. Se vasta vaikaa onkin!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
mutta yritäppä heittää kuperkeikka takaperin tuoppi kädessä, läikyttämättä. Se vasta vaikaa onkin!
Juu, selvinpäin. Mutta semmosta immelmannia syöksykierteellä ei olekaan että bisse läikkyisi jos on sopivissa tiloissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös