Tällä palstalla saisi olla sellainen ketju jossa nostetaan esille hyviä ideoita. Siis joko itse keksittyjä ideoita tai sitten jossain yhteydessä vastaan tulleita ideoita.
Tiistaina kun selailin taas erilaisia blogeja niin vastaan tuli idea, johon ihastuin ensi silmäyksellä. Nimittäin tällainen l
umiukkolaskuri. (Linkki vie tuohon löytämääni blogiin jossa esitellään tämä lumiukkolaskuri.)
Idea jonka toteutuksessa myös minä tumpelona ihmisenä voisin onnistua. Näyttää nimittäin aika yksinkertaiselta ja helpolta toteuttaa mutta on mielestäni aika hauska idea. Tuollainen olisi kiva koriste vaikka kotona tai sitten ilostuttamassa tämän kuntoutuskeskuksenkin yleisissä tiloissa. Mutta ei taida löytyä ainakaan näin nopealla aikataululla innokkaita toteuttajia täällä kuntoutuskeskuksessa tälle idealle ja sitten se finanssikysymyskin taas, kustantaisiko talo puuttuvat materiaalit tuohon? Ja kun lumiukkolaskurin pitäisi olla valmis jo mieluiten 1.12 mennessä.
No omaan asuntooni tulevan laskurin materiaalit voisin minä toki kustantaakin, kovin suuria investointeja tuota varten kun ei tarvitse käsittääkseni tehdä ja voisin yksinkin lähteä työstämään tuota jos se tulee vain asuntooni. Täällä kuntoutuskeskuksessa on perjantaina sopivasti askarteluryhmä niin ei muuta kuin materiaalikaupoille tänään ja huomenna askartelemaan! Ehkä minä saan hieman apua projektissani talon ohjaajilta.
Ehkä sitten olen sen verran lapsenmielinen, että minusta tuollainen lumiukkolaskuri olisi tosi kiva. Asuntoni on kyllä jo aika täynnä joulukoristeita mutta ehkä yhdelle laskurille olisi vielä tilaa.