Miehet ei nyt ainakaan mitään salkkareita katso... vaikea uskoa että se niistä osaisi mitenkään opettavasti osaisi kertoa.Katson jokaisen jakson salkkareita ja yritän oppia.
Miehet ei nyt ainakaan mitään salkkareita katso... vaikea uskoa että se niistä osaisi mitenkään opettavasti osaisi kertoa.Katson jokaisen jakson salkkareita ja yritän oppia.
Mikron kautta uutta lämpöä kuppiin!
Jos nyt luin ja ymmärsin oikein, niin tuo märiseminenhän tapahtuu Iso-Britanniassa. Eli minkä helvetin takia tästä on tehty uutinen Suomessa!?!?Joulukalenterin luukussa odotti järkyttävä pettymys - Bounty-suklaa sai aikaan someraivon: ”Tämän täytyy olla sairasta pilaa”
No voihan kauhea paikka. Jostakin vitun joulukalenterista märistään.
"Bears vahvisti myöhemmin Twitterissä, että kyseessä oli uusi maailmanennätys ja että jäälle heitettiin peräti 34 798 pehmolelua. Aiempi ennätys oli Calgary Hitmenin AHL-ottelusta kolmen vuoden takaa. Silloin jäälle päätyi 28 815 pehmolelua."
En usko hetkeäkään, että tuollainen määrä olisi yhtäkkiä noin nopeasti saatu noin tarkkaan laskettua. Jotkut todisteet olisivat taas kivoja.
Oiskohan jälkikäteen laskettu?
Kenties, mutta miten noin nopeasti, kun pressanvaaleissakin ja muissa äänestyksissä kestää virallisten tulosten saaminen.
Joulukalenterin luukussa odotti järkyttävä pettymys - Bounty-suklaa sai aikaan someraivon: ”Tämän täytyy olla sairasta pilaa”
No voihan kauhea paikka. Jostakin vitun joulukalenterista märistään.
Kyllähän näin iso asia vaatii mediahuomiota myös Suomessa. Jos miettii että sieltä luukusta tuli BOUYNTY!! Onhan tuo käsittämätöntä. Tätä asiaa saisi mielellään puida pitkälle ensi vuoteen eikä vain Suomessa ja Iso-Britanniassa vaan laajemminkin.Jos nyt luin ja ymmärsin oikein, niin tuo märiseminenhän tapahtuu Iso-Britanniassa. Eli minkä helvetin takia tästä on tehty uutinen Suomessa!?!?
Kyllähän näin iso asia vaatii mediahuomiota myös Suomessa. Jos miettii että sieltä luukusta tuli BOUYNTY!! Onhan tuo käsittämätöntä. Tätä asiaa saisi mielellään puida pitkälle ensi vuoteen eikä vain Suomessa ja Iso-Britanniassa vaan laajemminkin.
Ja joutuu vielä runkkaamaan vasemmalla kädellä. Kieltämättä kamala kohtalo.Minulla on kotona yks "persiiseen ammuttu karhu". Mies on tottunut tekemään ruumiillista työtä ja puuhastelemaan käsillään. Nyt kun hänellä on oikea käsi paketissa niin pitää ottaa ns. rennommin. Mieheni ei ole tykkää lukea kirjoja, telkkarista ei kuulemma tule mitään ja netissä ei ole mitään kiinnostavaa... Hän on jo kahdessa päivässä tympääntynyt kotoiluun. Tänään hän oli pyyhkinyt pölyt kirjahyllystä, käynyt kävelylenkillä ja katsonut yhden leffan. Kyllä tämä tästä taas...
Tää ei oo karmea kohtalo. Itellä oli vuoden alussa käsi paketissa ja se oli parasta mitä mulle on tapahtunu. Opin runkkaamaan vasurilla, ja nyt en oikeella enää runkkaakkaan. Ainut mitä ei oo ikävä, on perseen pyyhkiminen vasurilla.Ja joutuu vielä runkkaamaan vasemmalla kädellä. Kieltämättä kamala kohtalo.
Ja joutuu vielä runkkaamaan vasemmalla kädellä. Kieltämättä kamala kohtalo.
Ei tällä hetkellä mikään. Lähinnä kysyin jos alkais jokin pännimään niin pahasti, et oisko mahista päästä lomille ilman, että kirjoittaa jonkun kielletyn viestin :)@sämpylä89
Mikä se nyt miestä niin vituttaa että pitää ihan lomille anomusta laittaa? Tuo on totta ettei täältä pois kyllä osaa olla.
Vielä kun pääsis tästä nikotiiniriippuvaisuudesta eroon. Röökin lopetin huhtikuussa 2010 ja ajattelin käyttää nuuskaa vähän aikaa ns. korvaushoitona. Korvaushoito jatkuu edelleen. Kesällä yritin laskuohjelmalla lopettaa senkin, mutta vituiks meni. Tällä hetkellä snuussia menee entistä enemmän.
Oikeakätisten oikeasti kannattaisi kokeilla mieluummin vasuria. Itse olen oikeakätinen, mutta vaihdoin muutama vuosi sitten vasuriin. Oikea käsi oli kuin vaimo jonka kanssa olen ollut 40 vuotta yhdessä ja vasuri oli kuin 20-vuotias turkulaismissi.Ja joutuu vielä runkkaamaan vasemmalla kädellä. Kieltämättä kamala kohtalo.
Tuota ei kyllä miehen tänään ajankulukseen laatimalta epäkohtalistalta löytynyt. Enkä kyllä tohtinut kysyä että miten tuollainen perustavaa laatua oleva epäkohta jäi pois listalta. Olisi voinut tulla muutama valikoitu kirosana ja toteamus että pidä huoli omista asioista. Enkä viitsinyt sanoa ettei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, miehen ei tartte enää tiskata. Mietin jo hetken että jäisin lomalle piristämään miestä mutta tajusin ettei minun jatkuva läsnä olo ja kaksi toimivaa kättäni (kuin ilkkumassa kipsatusta raajasta kärsivälle) välttämättä erityisesti ilahduttaisi miestä.Ja joutuu vielä runkkaamaan vasemmalla kädellä. Kieltämättä kamala kohtalo.
Oikeakätisten oikeasti kannattaisi kokeilla mieluummin vasuria. Itse olen oikeakätinen, mutta vaihdoin muutama vuosi sitten vasuriin. Oikea käsi oli kuin vaimo jonka kanssa olen ollut 40 vuotta yhdessä ja vasuri oli kuin 20-vuotias turkulaismissi.
Sitä paitsi oikeassa kädessä pidät kännykkää josta katsot jynkkyä tai jonkun kuuman mimmin kuvia.
Sillä, kuten sanoit, vasurit ovat vammaisia. Heillä ei saa oikeus leikkeihin.Miksi tämä on vain oikeakätisten etuoikeus. Siis vaihtaa siihen toiseen käteen, jos sattuu oleman vammainen vasuri.
Mietin jo hetken että jäisin lomalle piristämään miestä mutta tajusin ettei minun jatkuva läsnä olo ja kaksi toimivaa kättäni (kuin ilkkumassa kipsatusta raajasta kärsivälle) välttämättä erityisesti ilahduttaisi miestä.
Niin, me ollaan tällainen vanha, leipääntynyt aviopari, oltu niin pitkään naimisissa ettät toisen naama alkaa jo tympiä. Tai siis hupsista, eihän me olla oltu naimisissa vielä puolta vuottakaan. No joo, parempi antaa miehen rauhassa toipua eikä ruveta mitään ihme piristystempauksia keksimään.Tästä tunnistaa että on purjehdittu avioliiton seesteiseen satamaan...