NHL nyt sinänsä kiinnostaa vuosi vuodelta vähemmän, kun taas kotimaiset sarjat lievästi kausi kaudelta enemmän.
Minä taas olen vasta nyt ruvennut kiinnostumaan NHL-kiekkoilustakin. Nyt kun hommasin tuon Telian All star-passin niin minullakin on mahdollisuus katsella NHL-kiekkoa. Ennen tällaista mahdollisuutta ei ole ollutkaan, mikä on tietenkin varmaan tällä palstalla noloakin myöntää.
Katselenkin jääkiekkoa tällä kaudella varmaan enemmän kuin koskaan aiemmin. Kun näen liigapelien lisäksi myös NHL-ja KHL-kiekkoilua.
Toki jääkiekkoa seuraan varmaan määrällisesti eniten tuon Telian Liigapassin kautta, mutta en esimerkiksi Viasatia ottanut NHL:n vuoksi ainakaan vielä.
Sitten on tosiaan tuo Telian All star-passi jolla myös näkee NHL-kiekkoilua että ei tarvitse välttämättä sitä Viaplayta sun muuta hommatakaan. Eihän tällä Telian All star-passilla niin paljoa NHL-lätkää näe kuin Viaplayssa näkisi. Näkee vain sen Viasatin jääkiekkokanavan josta taitaa tulla normaalisti kaksi suoraa peliä yön aikana ja sitten tulee vielä saman kierroksen peli seuraavan päivän aikana jälkilähetyksenä. Sen lisäksi että nuo kaksi peliäkin näytetään seuraavan päivän aikana jälkilähetyksenä. Ainakin olen ohjelmatiedoista tulkinnut näin.
Tämä kaksi-kolme peliä yhdeltä kierrokselta jota näkee Telian All star-passilla on minulle kyllä riittävän hyvä tahti. Ei sitä enempää ehtisi NHL:ää tuijoittamaankaan kun on muutakin elämää. Ja kun ei ole mitään tiettyä joukkuetta jonka pelejä erityisesti pitäisi nähdä niin ihan hyvä vaihtoehto siinä mielessä tämä Telian All star-passikin on.
Nytkin on jäänyt jo pelejä rästiin katselematta, jotka pitäisi vielä jälkilähetyksenä katsella. Ei ole ollut aikaa niitä katsella ja yöllä en jaksa herätä.
Toki Roger Moore tämän Telian all star-passi mahdollisuuden varmaan jo tiesikin mutta kunhan nyt nostin framille.
Jalkapallo on kategoriassa "ihan kiva."
Pystyn hyvin seuraamaan laatufutista, mutta enpä sen näkemiseen montaa euroa tuhlaisi. Yleisesti ottaen nautin urheilun seuraamisesta.
Jalkapallo on tosiaan ihan kiva laji. Laji jota opin seuraamaan vasta kesän MM-kisojen aikaan. Sitä tuli seurattua nyt taas vähän kun minulla näkyi ilmaiseksi Viaplayt, Cmoret ja Ruudut.
Ja olisin voinut siinä tapauksessa ottaa Telian sijasta Viaplayn jos Telia ei olisi alkanut toimimaan kunnolla. Viaplayilta olisi nähnyt NHL:n lisäksi kuitenkin myös KHL:ää ja esimerkiksi Valioliigaa.
Nyt kuitenkin yksi maksullinen kanavapalvelu riittää ja se on tuo Telian all star-passi. Ei ole varaa enempään ja toisaalta ei välttämättä olisi aikaa katsellakaan enempää ja en tiedä olisiko sitä kiinnostustakaan maksaa mistään muusta Telian all star-passin lisäksi. Ei se jalkapallo minuakaan niin paljoa kuitenkaan kiinnosta että sen vuoksi ottaisin jonkun maksullisen kanavan.
Eli jääkiekkoihmisiä tässä ollaan. Ja tosiaan minulla se tilanne että jääkiekkoa näen varmaan tällä kaudella enemmän kuin koskaan aiemmin. En livenä kuitenkaan enempää mutta näen jääkiekkoa paljon tv- ja etenkin tietokoneruudulta. Koitan pysyä sellaisessa kaksi nähtyä lätkäpeliä per päivä- tahdissa. Kaikki pelit eivät välttämättä ole suoria lähetyksiä mutta jälkilähetyksenä tulee katsottua paljon.
Jälkilähetyksenä kun vaan seuraa jääkiekkoa niin on se ongelma ettei viitsi sitten taas eri medioista seurata NHL-kiekkoa niin aktiivisesti ja niin reaaliaikaisesti. Koittaa pysytellä uutispimennossa ettei tietäisi jälkilähetyksenä katselemansa pelin tulosta etukäteen. Jos sen tuloksen tietää jo etukäteen niin sitten ei paljoa kyllä kiinnosta jälkilähetystä katsella.