Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
The Fire... kertooko se palomiehistä?
Tavallaan.
Kello on vasta neljä, vähän yli. Ei viittis odottaa iltaa.
The Fire... kertooko se palomiehistä?
Jaa, olen siis musta lesbo (tai ainakin se lesbous varmaan jää Suomen versioon) mutta vissiin ihan pätevä työssäni. Ja onhan minulla hyvä vasikka, FASlapsi. No joo ekan kauden katsoin mutta ei lähtenyt oikein käyntiin minulle. Oli kai liian realistinen. Ja paljon mitään en muista ko. sarjasta...Tein vähän castingia:
@FASlapsi on Bubbles
@Käyttäjänimetön Bunk
@NDT665 on ilmetty Jay Landsman (eli alaiseni, kuten myös Bunk)
@Iisoppi on Kima Greggs
No kyllähän Suomen Wiren paikkakunta ainakin noista vaihtoehdoista olisi Pori, koska sieltä löytyy satama ja vittumainen ay-liikemafia.Nämä ison auton kuljettajat ovat jännää porukkaa. Mistä tuli mieleeni, kun tutkailen yllekirjoittaneen suosikkeja josko Pori on Suomen Baltimore (vai Philly)? Suomalainen versio The Wiresta pitäisi tehdä ja joku Pori tai Vantaa sopisi hyvin, Kerava. Olen ajatellut hakea operaatiopäällikkö William Rawlsin roolia.
En ole aikuisiällä mitään näyteltyjä sarjoja viitsinyt seurata. Miks katselis jotain, mitä muut ei oikeasti tee vaan näyttelee tekevänsä. Menee rinkiin ja tekee itse tai katsoo livenä kun muut tekee.
Jos olisi vuoden ärsyttävin jatkoaikalainen -äänestys, niin salaa seuraisin kyseistä ketjua.
En kannusta olemaan perustamatta sellaista ketjua - enkä perustamaan. Ennemminkin päinvastoin.
Mutta Ile ja Matti teki tuon kerran.YleX videot | YleX Aamu - Naurumaraton 40h
Älytöntä touhua. Pojat vetäneet suoraa radiolähetystä aamu seiskasta lähtien ja jatkavat putkeen huomiseen klo 23 asti. 40h suoraa lähetystä. Ennätys taitaa olla jopa 55h entisiltä YleX juontajilta Ileltä ja Matilta.
Tämä käy vallan mainiosti itselleni, pienempi leipomismäärä saattaa näkyä myös kukkarossa. Tai mistä sitä tietää kuinka paljon siinä säästää kun ei tee pipareita yhtä paljoa kuin viime vuonna. Kun sitä leipoo vähänkin määrän jotain niin pitää kuitenkin ostaa kokonainen jauhopussi, kokonainen siirappipurkki sun muuta.
Tiedät varmasti tasan tarkkaan mitä leivot etkä kaipaa neuvoja mutta annan pienen vinkin mihin saat sitä siirappia yms. aineita menemään mitä jää yli pipareista. Eli Minna Canthin maustekakku, hurjan hyvää mielestäni. Siirappi myös säilyy joulusta jouluun kun sen säilyttää huoneenlämmössä (jääkaapissa se voi kiteytyä).
Pehmeä maustekakku Minna Canthin tapaan (linkki K-kaupan reseptisivuille)
Hetkinen. Ympäripäissään jonkun jätkän luona nyt. Mut tää on hyvä tyyppi. Joo se on se aiemmin mainittu.Kerro nyt jo mikä se AS on. Tää on kolmas kerta kun kysyn.
Hyvä vaihtoehto olisi myös se, että kuski tulisi tähän ketjuun kertomaan, että olen mikkihiiri ja vika oli minun. Eiköhän tuosta kertomuksestani kuski itsensä tunnista, tai ainakin toivon ettei tuollaista tapahdu ihan niin usein, että vaikea haravoida mikä oli juuri hänen perseilynsä.@Milles Mortenson @Turha Kaukalo @Sir Markku
Odottelen vesi kielellä milloin joku kirjoittaa jatkoajan vitutusketjuun että "rekkaa ajaessani joku mikkihiiri syöksyi eteen ja teki valituksen..." ja lopulta oli saanut kenkää. Kaipaisin tällaista draamaa tänne.
Mutta siis ehdottoman oikein toimittu Millesiltä, suojatien kunnioittamista saisi harjoitella kyllä ihan jokainen autoilija, oli sitten rekkaa ammatikseen ajava tai sitten ihan normaali yksityisautoilija.
Tätä iloa meille kuskin jatkoaikaan kuulumisesta tuskin suodaan, koska en usko kirjoitusoikeuksien heltiävän perusteluilla "oikeudet tänne tai vedän jokaista modea turpaan". Tai kertokaan ihmeessä, jos joku on oikeudet tuolla tavalla saanut. Itse ainakin nuolin hakemuksessani kiltisti persettä.
Itse ainakin nuolin hakemuksessani kiltisti persettä.
Paska maistuu silti vieläkin suussa. Kieli alkaa pikkuhiljaa vaihtaa väriään takaisin punertavaksi.
Olenko minä joskus, jossain uhannut jotakuta väkivallalla? Pitääkö tässä alkaa hakemaan omia vanhoja viestejä ja etsimään, missä olen moiseen syyllistynyt. Kuinkahan känni... ei kun en ole väkivaltainen edes kännissä. No jokainen saa tuntea tavallaan. Ei, en suuttunut. Ehkä kylläkin hämmennyin vähän.@BlackWolf , etkö sä saanut kirjoitusoikeudet juuri noin? Hehheh, sori, oli pakko. Älä nyt rupee raivoomaan. Piis. & luuv.
PS: mä olin kanssa kieli modesetien perseessä ja syvällä.