Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 106
  • 66 857
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
@Milles Mortenson @Turha Kaukalo @Sir Markku

Odottelen vesi kielellä milloin joku kirjoittaa jatkoajan vitutusketjuun että "rekkaa ajaessani joku mikkihiiri syöksyi eteen ja teki valituksen..." ja lopulta oli saanut kenkää. Kaipaisin tällaista draamaa tänne.

Mutta siis ehdottoman oikein toimittu Millesiltä, suojatien kunnioittamista saisi harjoitella kyllä ihan jokainen autoilija, oli sitten rekkaa ammatikseen ajava tai sitten ihan normaali yksityisautoilija.
Hyvä vaihtoehto olisi myös se, että kuski tulisi tähän ketjuun kertomaan, että olen mikkihiiri ja vika oli minun. Eiköhän tuosta kertomuksestani kuski itsensä tunnista, tai ainakin toivon ettei tuollaista tapahdu ihan niin usein, että vaikea haravoida mikä oli juuri hänen perseilynsä.

Tätä iloa meille kuskin jatkoaikaan kuulumisesta tuskin suodaan, koska en usko kirjoitusoikeuksien heltiävän perusteluilla "oikeudet tänne tai vedän jokaista modea turpaan". Tai kertokaan ihmeessä, jos joku on oikeudet tuolla tavalla saanut. Itse ainakin nuolin hakemuksessani kiltisti persettä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei yhtään pizzalaatikkoa sängyn vieressä. Ei tyhjää eikä täyttä. Käyks teillekin joskus näin? Siis ettette vissiin ole tullessa hakenut. Se on päätelmä tästä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tätä iloa meille kuskin jatkoaikaan kuulumisesta tuskin suodaan, koska en usko kirjoitusoikeuksien heltiävän perusteluilla "oikeudet tänne tai vedän jokaista modea turpaan". Tai kertokaan ihmeessä, jos joku on oikeudet tuolla tavalla saanut. Itse ainakin nuolin hakemuksessani kiltisti persettä.

@BlackWolf , etkö sä saanut kirjoitusoikeudet juuri noin? Hehheh, sori, oli pakko. Älä nyt rupee raivoomaan. Piis. & luuv.

PS: mä olin kanssa kieli modesetien perseessä ja syvällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itse ainakin nuolin hakemuksessani kiltisti persettä.

Paska maistuu silti vieläkin suussa. Kieli alkaa pikkuhiljaa vaihtaa väriään takaisin punertavaksi.

Itselläni riitti kun vähän reisiä raotti... Hitto kun keksin tuon vasta viime syksynä kun vuosia yritin kertoilla kaikkea positiivista itsestäni ja jopa vedota sukupuoleeni. No nyt ollaan täällä... teidän riesana...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spugejengille oon järjestämässä kulttuuririentoa siihen Karjala-turnauksen ilmaispäivään ja nyt on jännää kuka on lähtökunnossa siihen asti. Joutuuko joku putkaan. Laulu kuulemma raikaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@BlackWolf , etkö sä saanut kirjoitusoikeudet juuri noin? Hehheh, sori, oli pakko. Älä nyt rupee raivoomaan. Piis. & luuv.

PS: mä olin kanssa kieli modesetien perseessä ja syvällä.
Olenko minä joskus, jossain uhannut jotakuta väkivallalla? Pitääkö tässä alkaa hakemaan omia vanhoja viestejä ja etsimään, missä olen moiseen syyllistynyt. Kuinkahan känni... ei kun en ole väkivaltainen edes kännissä. No jokainen saa tuntea tavallaan. Ei, en suuttunut. Ehkä kylläkin hämmennyin vähän.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Käykääpä tuolla Nordean sivuilla chattailemassa. Onhan huikeeta käteenvetoa. Kerranki tarvis vähä jeesiä nii vitut.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikähän vittu siinä on, että aina kun "verkossanne suoritetaan huoltotöitä" niin sen jälkeen viikkoon ei toimi netti kuin pätkimällä.

No eihän sitä nettiä tai nättiä makkarapaketin ostamiseen tarvita sano Seppo Räty blogia kirjoittaessaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään on 90miljoonan ilta! Aion olla 90 miljoonaa rikkaampi illalla. Saatte lukea vielä tulevaisuudessa mediasta ihmisestä josta käytetään nimitystä "Vapahtaja". Kuljen pimeässä, huppu päässä, tunnistamattomana, autan ja lahjoitan isoja summia niitä tarvitsiville. Se olen minä. Voitte sitten kehoilla frendeille et hei, mä melkeen tunnen ton vapahtajan! Oon kirjoitellu sen kaa!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aamulla otin vähän vaikkua korvasta ja pumpulipuikko taisi karata vähän huonosti ja ilmeisesti se "pumpuli" oli vähän heikosti kiinni kun se irtosi. Nyt se on joko mun korvassa tai sitten se tippui johonkin lattialle ja pyöri piiloon. No okei, oletan että jos se on korvassa niin kuulisin varmaan huonosti ja kai siellä jotain tuntuisi? Olen yrittänyt liikutella korvakäytävää nieleskelemällä ja korvaa heiluttelemalla, eikä se mitenkään erikoiselle tunnu. Korvaan on lisäksi valon kanssa katsonut muutama tyyppi ja mitään ei näy, joten jos se siellä on niin on varmaan uponnut johonkin aivoihin asti.

Yksi vaihtoehto on muuten sekin että sitä koko pumpulia ei ole edes ollut siinä tikussa, kunhan vaan tökkäsin sen sinne ja siinä olikin pelkkä muovi. Sen verran autopilotilla tulee nuo toimenpiteet tehtyä että ei sitä pumpulia tule tarkistettua.

Mutta anyway, kai tässä vähän veikeä tunne olisi kuitenkin jos siellä jotain olisi?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leivon parhaillaan ruisleipää. Leivinuunissa tottakai. Ensimmäiset viisi limppua valmiina ja toinen mokoma uunissa. Ai että tuore itseleivottu ruislimppu on hyvää. Ihan tässä vesi jo herahtaa kielelle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä oletko, mutta itselleni muodostuu kirjoitustesi perusteella kuva kaverista, jolla on lokinkivittäjän silmät, wifebeater -paita ja väkivaltainen luonne. Heti heilahtaa, jos veetuilu hiukkasenkin tuoksahtaa nenään.
EDIT. Olkavarressa on tatuointi ”I <3 mom”.
En tiedä miksi, mutta tuosta kuvauksesta tuli jotenkin mieleen Aki Palsanmäki.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Joskus aikoinaan viihdytin itseäni Kallion kapakoissa kyselemällä jengin tatskoista. Hyvä puheenaihe, kaikki leimatut tykkää turinoida suhruistaan. On nyyhkistä elämäntarinaa ja jos jonkinlaista matkapäiväkirjaa. Ihan parhautta ovat kynäniskat, joilla on hurjat kuvat ja semmoiset koripallon kokoiset venyttimet korvalehdissä. Niiltä on kiva kysellä kynnetyistä maailman meristä ja että onko mahdollisesti yhteisiä tuttuja ollut rekisterikilpiä värkkäämässä. Ja sitten olla aivan mielettömän hämmästynyt, kun tyyppi paljastuukin koodariksi.
Tuksu Tukiaisen näköisille kannattaa sanoa, että toi perhonen olkapäässä jotenkin vie täysin huomion sun kolmestakymmenestä liikakilosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katson tässä sivusilmällä Nenäpäivän ohjelmistoa ja jostain on kaivettu männävuosien superstara Anastacia esiintymään. Nyt ollaan kyllä taas hasbeeniyden lähteillä, vetää siellä jotain 15 vuotta vanhaa hittiään. Jengi tosin osasi laulaa mukana.

On kyllä ihan kuuma mature tämä 50-vuotias Anastacia. Antaisin. Ja itse asiassa ei edes laula playbackina, siitä propsit myös. Se kun ei ole näille menneiden vuosien staroille ihan itsestäänselvyys. Mutta silti kyllä ihmettelen mistä helvetistä mimmi on tuonne kaivettu, ei ole ollut pinnalla tosiaan juurikaan varmaan sitten vuoden 2003.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Suorat | Areena | yle.fi

Ylex aamun pojat kohta tienanneet eli hankkineet nenäpäivän kunniaksi 100 000e tekemällä 40h suoraa live radiolähetystä. En käsitä.

Vika tunti menossa. To aamulla kello 7 aloittivat.

E; Ja 100 000e rikki. Uskomatonta!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Anastacia... Mutta silti kyllä ihmettelen mistä helvetistä mimmi on tuonne kaivettu, ei ole ollut pinnalla tosiaan juurikaan varmaan sitten vuoden 2003.
Ei se Anastacia tainnut olla ainoata "retroa". XL5 esiintyi juuri... Ja nyt vakavaa asiaa tyttöjen silvonnasta (paha juttu)... Ryyditettynä turhalla huumorilla... Ja taas hypättiin ihan johonkin muualle. Ei tästä ota selvää!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei se Anastacia tainnut olla ainoata "retroa". XL5 esiintyi juuri... Ja nyt vakavaa asiaa tyttöjen silvonnasta (paha juttu)... Ryyditettynä turhalla huumorilla... Ja taas hypättiin ihan johonkin muualle. Ei tästä ota selvää!
Anastaaaassia taisi kuitenkin olla kansainvälisestikin ihan kohtalaisen kova nimi taannoin. XL5 taas... noh, en itse ihan sitä bändin huippuaikaa nähnyt. Onneksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Anastaaaassia taisi kuitenkin olla kansainvälisestikin ihan kohtalaisen kova nimi taannoin. XL5 taas... noh, en itse ihan sitä bändin huippuaikaa nähnyt. Onneksi.
En minä sitä kuuluisuutta niinkään miettinyt vaan artisteja jotka on jo unohdettu ja jotka nyt nousi framille. Kyllä Anastacialla on jotain tuttua kun kävin kuuntelemassa.

Anastacia - Left Outside Alone (Music Video) (linkki YouTubeen Anastacian musiikkiin)
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katson tässä sivusilmällä Nenäpäivän ohjelmistoa ja jostain on kaivettu männävuosien superstara Anastacia esiintymään. Nyt ollaan kyllä taas hasbeeniyden lähteillä, vetää siellä jotain 15 vuotta vanhaa hittiään. Jengi tosin osasi laulaa mukana.

On kyllä ihan kuuma mature tämä 50-vuotias Anastacia. Antaisin. Ja itse asiassa ei edes laula playbackina, siitä propsit myös. Se kun ei ole näille menneiden vuosien staroille ihan itsestäänselvyys. Mutta silti kyllä ihmettelen mistä helvetistä mimmi on tuonne kaivettu, ei ole ollut pinnalla tosiaan juurikaan varmaan sitten vuoden 2003.

Jos se tekee uutta tulemista? Pitkään artistin uraan mahtuu jos jonkinlaista laaksoa ja notkelmaa. Legendan mukaan Santanakin on uransa aallonpohjassa (90-luvulla vai milloin se oli?) kierrellyt Suomessa jumppasalit ja seurantalot, kun ei stadioneilta keikkaa enää saanut. Ilmoituksia oli liimattu puhelintolppiin ja maitolaitureihin, mutta ei sinne ketään tullut.

No ei se varmaan Santana ollut, mutta joku entinen suuruus kuitenkin joka nousi vielä uudestaan suosioon.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Santanakin on uransa aallonpohjassa (90-luvulla vai milloin se oli?) kierrellyt Suomessa jumppasalit ja seurantalot, kun ei stadioneilta keikkaa enää saanut. Ilmoituksia oli liimattu puhelintolppiin ja maitolaitureihin, mutta ei sinne ketään tullut.

No ei se varmaan Santana ollut, mutta joku entinen suuruus kuitenkin joka nousi vielä uudestaan suosioon.
Luin tämän koko tekstin aiheena "Saatana" kunnes tajusin, mikä oli homman nimi.

Saatana tosin nousi 90-luvulla taas suureen suosioon, kysykää vaikka Varg Vikernesiltä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katson tässä sivusilmällä Nenäpäivän ohjelmistoa ja jostain on kaivettu männävuosien superstara Anastacia esiintymään. Nyt ollaan kyllä taas hasbeeniyden lähteillä, vetää siellä jotain 15 vuotta vanhaa hittiään. Jengi tosin osasi laulaa mukana.

Kappas. Itse olisin veikannut, että kyseinen laulaja oli pinnalla ehkä joku viitisen vuotta sitten.

No ikä ei tule yksin ja joillekin Suomalainen rap on sitä oman nuoruuden musiikkia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En tiedä oletko, mutta itselleni muodostuu kirjoitustesi perusteella kuva kaverista, jolla on lokinkivittäjän silmät, wifebeater -paita ja väkivaltainen luonne. Heti heilahtaa, jos veetuilu hiukkasenkin tuoksahtaa nenään.
EDIT. Olkavarressa on tatuointi ”I <3 mom”.
Se, se oli osuva kuvaus. Kiitän tästä. Toki rakastan äitiäni, en siis silleen, vaan silleen kuin äitiä rakastetaan. Tuollaista tatuointia en tosin kyllä ottaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös