En tiedä miksi, mutta tuosta kuvauksesta tuli jotenkin mieleen Aki Palsanmäki.En tiedä oletko, mutta itselleni muodostuu kirjoitustesi perusteella kuva kaverista, jolla on lokinkivittäjän silmät, wifebeater -paita ja väkivaltainen luonne. Heti heilahtaa, jos veetuilu hiukkasenkin tuoksahtaa nenään.
EDIT. Olkavarressa on tatuointi ”I <3 mom”.
Homostelua tuollaiset tatuoinnit. Wallu Valpiolla on sentään miehekäs ÄITI tatska.EDIT. Olkavarressa on tatuointi ”I <3 mom”.
Ei se Anastacia tainnut olla ainoata "retroa". XL5 esiintyi juuri... Ja nyt vakavaa asiaa tyttöjen silvonnasta (paha juttu)... Ryyditettynä turhalla huumorilla... Ja taas hypättiin ihan johonkin muualle. Ei tästä ota selvää!Anastacia... Mutta silti kyllä ihmettelen mistä helvetistä mimmi on tuonne kaivettu, ei ole ollut pinnalla tosiaan juurikaan varmaan sitten vuoden 2003.
Anastaaaassia taisi kuitenkin olla kansainvälisestikin ihan kohtalaisen kova nimi taannoin. XL5 taas... noh, en itse ihan sitä bändin huippuaikaa nähnyt. Onneksi.Ei se Anastacia tainnut olla ainoata "retroa". XL5 esiintyi juuri... Ja nyt vakavaa asiaa tyttöjen silvonnasta (paha juttu)... Ryyditettynä turhalla huumorilla... Ja taas hypättiin ihan johonkin muualle. Ei tästä ota selvää!
En minä sitä kuuluisuutta niinkään miettinyt vaan artisteja jotka on jo unohdettu ja jotka nyt nousi framille. Kyllä Anastacialla on jotain tuttua kun kävin kuuntelemassa.Anastaaaassia taisi kuitenkin olla kansainvälisestikin ihan kohtalaisen kova nimi taannoin. XL5 taas... noh, en itse ihan sitä bändin huippuaikaa nähnyt. Onneksi.
Katson tässä sivusilmällä Nenäpäivän ohjelmistoa ja jostain on kaivettu männävuosien superstara Anastacia esiintymään. Nyt ollaan kyllä taas hasbeeniyden lähteillä, vetää siellä jotain 15 vuotta vanhaa hittiään. Jengi tosin osasi laulaa mukana.
On kyllä ihan kuuma mature tämä 50-vuotias Anastacia. Antaisin. Ja itse asiassa ei edes laula playbackina, siitä propsit myös. Se kun ei ole näille menneiden vuosien staroille ihan itsestäänselvyys. Mutta silti kyllä ihmettelen mistä helvetistä mimmi on tuonne kaivettu, ei ole ollut pinnalla tosiaan juurikaan varmaan sitten vuoden 2003.
Luin tämän koko tekstin aiheena "Saatana" kunnes tajusin, mikä oli homman nimi.Santanakin on uransa aallonpohjassa (90-luvulla vai milloin se oli?) kierrellyt Suomessa jumppasalit ja seurantalot, kun ei stadioneilta keikkaa enää saanut. Ilmoituksia oli liimattu puhelintolppiin ja maitolaitureihin, mutta ei sinne ketään tullut.
No ei se varmaan Santana ollut, mutta joku entinen suuruus kuitenkin joka nousi vielä uudestaan suosioon.
Katson tässä sivusilmällä Nenäpäivän ohjelmistoa ja jostain on kaivettu männävuosien superstara Anastacia esiintymään. Nyt ollaan kyllä taas hasbeeniyden lähteillä, vetää siellä jotain 15 vuotta vanhaa hittiään. Jengi tosin osasi laulaa mukana.
Se, se oli osuva kuvaus. Kiitän tästä. Toki rakastan äitiäni, en siis silleen, vaan silleen kuin äitiä rakastetaan. Tuollaista tatuointia en tosin kyllä ottaisi.En tiedä oletko, mutta itselleni muodostuu kirjoitustesi perusteella kuva kaverista, jolla on lokinkivittäjän silmät, wifebeater -paita ja väkivaltainen luonne. Heti heilahtaa, jos veetuilu hiukkasenkin tuoksahtaa nenään.
EDIT. Olkavarressa on tatuointi ”I <3 mom”.
Tunnettuus ei takaa vielä mitään, kun mietitään onko esiintyjä hyvä. Jos nyt miettii vaikkapa Cicciolinaa, niin onhan sekin tunnettu.
Joskus vuosi takaperin soitin perjantaina kylppärin hanasta, että sehän tippuu ja jo vähän liikaa, joten voisiko isännöitsijäyhtymän edustaja tulla vähän katsomaan. Ilmoitin myös, että hana on tippunut (vai oliko se hana, en minä muista) jo pari päivää ja jantteri rupesi avautumaan virtuaalisen langan toisessa päässä, että et sitten tajunnut ennemmin soittaa, nyt on perjantai-iltapäivä. En sanonut, että olin saanut juuri tietooni kyseisen ongelmakohdan, koska en tahtonut nolata ääliötä, etenkään, koska ei se olisi edes tajunnut hävetä. No, se tuli kuitenkin hoitamaan asian ns. häntä koipien välissä.
Ei noita tyrkkyjä politiikassa mitenkään erityisen hyvällä ole kyllä ennenkään katsottu, Karpelan meriittejä kyseenalaistivat kaikki paitsi häntä äänestäneet (etenkin kun piti päästä vielä ministeriksi), samoin Halme oli aika turha tapaus politiikassa jos ei lasketa pelkkää persujen kannatuslukujen nostoa. Ja on siellä toki käynyt josjonkunlaista ex-urheilijaa, kuka pidemmän (olisiko Kalliomäki menestynein poliitikkona?), kuka lyhemmän (esim. Mietaa) aikaa.Teresa myi aikoinaan niin maan herkuleesti, hänellä oli imperiumi. Cicci sai hieman mainetta sillä hörhöllä kuvienveistelijä mieskaverillaan ja siittä sitten politiikkaan ponnahti, silloin niin raikkaana ilmestyksenä. Nykyään vastaavat uudet ilmiöt tuomittaisiin pahasti populistisiksi.
Ai niin eikun ei tietenkään, koska rohkea vapaa nainen manifestoi uutta poliittista kulduuria, sitähän se onkin.
Mä olin se joka heitteli 5 senttisillä ohikulkijoita viitta päällä. Voitin 8 euroa ja ajattelin lahjoittaa sen pienissä osissa kaikille vähänkin varakkaan näköisille kännipäissäni.@sämpylä89 tuliko 90 miljoonaa? Joko jakelet rahoja pimeillä kujilla. Viime yönä joku yritti tyrkyttää viitta päällä minulle viissatasta, mutta sillä oli semmoinen ilme, että taas olisi aamulla ollut pylly kipeänä, joten jätin tarjouksen välistä. Ja onhan noita omastakin takaa.
Niin, aika lailla Euroopassakin on elämä asettunut jälleen normaaleihin uomiinsa Pariisin, Nizzan ja Manchesterin jälkeen. Betoniporsaat ovat ilmestyneet katukuvaan ja yleisötilaisuuksissa on tiukemmat turvajärjestelyt, mutta minkään kollektiivisen pelon vallassa täällä ei eletä. Jos se siis oli tämän Pyhän Sodan yksi tavoite. Ja tällä en tarkoita vähätellä terrorismin uhkaa. Epäilemättä tiedusteluelimet ja muut ihmisten suojeluun keskittyvät tahot ovat niin sanotusti asian päällä, mutta me kansalaiset menemme, tulemme ja matkustelemme kuten tähänkin asti. Euroopan politiikkaan ja tiettyjen liikkeiden nousuun tämä toki on vaikuttanut, mutta se on eri keskustelu.Olen huolissani terroristien osaamisesta, ihan globaalilla tasolla. Nytkin Australiassa jätkä lähtee tekemään terrori-iskua ja tuloksena on kaksi kuollutta, joista tekijä itse on toinen. Aivan kelvoton esitys kerta kaikkiaan.
Mitähän seuraavaksi? Joku ehkä levittää torilla lego-palikoita, että ainakin ohutpohjaisilla kengillä on kurjaa astua niiden päälle.
Itse ehkä terrorisoisin kansakuntaa vaikkapa tarjoamalla kuorettomia nakkeja, ne on aina mautonta paskaa, mikä on vääräuskoisille ihan oikein.