Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 172
  • 66 850

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja kohta rupeat puhumaan siitä, miltä oluet maistuvat. Mikä se on se sana, ei importtikalja, no sekin, mutta toinen sana, en muista.

Tänne sitten ensi vuonna: Craft Beer Helsinki

Edit. ARTESAANIOLUT
No oluen suhteen olen aika kaikkiruokainen (vai juomainen) vaikka joskus hifistelin esim. tummalla oluella. Nykyään en tosin keskiolutta kamalasti juo, vaan olen siirtynyt nelosolueen. Tykkään sen mausta enemmän.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kunhan @Roger Moore et kasva naiskauneuden ihannoimisesta ulos, niin ole vaikka seinäkiipeilyn seuraaja jääkiekkokeskeisellä palstallamme.

Jääkiekosta on hankala kasvaa ulos, varsinkaan kun en koe minkään muun lajin olevan edes lähellä mielenkiinnon osalta. Hassua sinänsä, mutta E-sports on ehkä kulutuksen näkökulmasta sitten jääkiekon jälkeen se seuraava. Toki yleensä heitän siihen betsit kylkeen, jolloin mielenkiinto kasvaa.

Oikeastaan laji kuin laji kiinnostaa, jos rahaa on mukana. Kerkesin baseballiin tossa syksyllä tutustua eikä se ihan niin tylsää ole mitä muutama vuosi sitten, kun ensimmäisen kerran kokeilin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kunhan @Roger Moore et kasva naiskauneuden ihannoimisesta ulos, niin ole vaikka seinäkiipeilyn seuraaja jääkiekkokeskeisellä palstallamme.
Noh, olen tässä kohta menossa katsomaan Bohemian Rhapsody -nimistä elokuvaa. Se kuulemma kertoo eräästä kovan luokan homostelijasta, joten eipä sitä tiedä millainen vaikutus tuolla elokuvalla tulee minuun olemaan...

Jääkiekosta on hankala kasvaa ulos, varsinkaan kun en koe minkään muun lajin olevan edes lähellä mielenkiinnon osalta.
No myönnetään että tuo "kasvaa ulos" oli ehkä vähän liikaa sanottu, mutta nykyään jotenkin jalkapallon seuraamisesta nauttii enemmän. Ehkä pitäisi tuo Viasat aktivoida taas ja ottaa NHL seurantaan tarkemmin, varmaan laadukkaampi jääkiekko saisi enemmän syttymään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä ei taida olla elokuvaketjua, mut tulipahan huomattua että ennakkoluulot voi heittää syvälle kuoppaan joskus. Suorastaan pakon edessä aloitin katsomaan ranskalaista elokuvaa nimeltä Koskemattomat, vuodelta 2011. Pelkkä ranskalainen/ranskankielinen elokuva tulee tuomituksi mun päässä ennen ensimmäistäkään vuorosanaa. Vielä mitä! Aivan saatanan loistava elokuva. Hymyilin ja naurahtelin kun idiootti lähes koko elokuvan ajan. Harvoin leffoista jää semmonen hyvä fiilis senki jälkeen kun se elokuva on loppunu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
NHL nyt sinänsä kiinnostaa vuosi vuodelta vähemmän, kun taas kotimaiset sarjat lievästi kausi kaudelta enemmän.

Jalkapallo on kategoriassa "ihan kiva."
Pystyn hyvin seuraamaan laatufutista, mutta enpä sen näkemiseen montaa euroa tuhlaisi. Yleisesti ottaen nautin urheilun seuraamisesta.

Aloin tässä samalla miettimään, olenko koskaan katsellut kokonaista Veikkausliiga-ottelua. Tuskin.

Toinen asia, mikä tuli mieleen, taidan siis olla jalkapallon "tuulipukukansa", "karjalalippis" & villeleino.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
NHL nyt sinänsä kiinnostaa vuosi vuodelta vähemmän, kun taas kotimaiset sarjat lievästi kausi kaudelta enemmän.

Minä taas olen vasta nyt ruvennut kiinnostumaan NHL-kiekkoilustakin. Nyt kun hommasin tuon Telian All star-passin niin minullakin on mahdollisuus katsella NHL-kiekkoa. Ennen tällaista mahdollisuutta ei ole ollutkaan, mikä on tietenkin varmaan tällä palstalla noloakin myöntää.

Katselenkin jääkiekkoa tällä kaudella varmaan enemmän kuin koskaan aiemmin. Kun näen liigapelien lisäksi myös NHL-ja KHL-kiekkoilua.

Toki jääkiekkoa seuraan varmaan määrällisesti eniten tuon Telian Liigapassin kautta, mutta en esimerkiksi Viasatia ottanut NHL:n vuoksi ainakaan vielä.

Sitten on tosiaan tuo Telian All star-passi jolla myös näkee NHL-kiekkoilua että ei tarvitse välttämättä sitä Viaplayta sun muuta hommatakaan. Eihän tällä Telian All star-passilla niin paljoa NHL-lätkää näe kuin Viaplayssa näkisi. Näkee vain sen Viasatin jääkiekkokanavan josta taitaa tulla normaalisti kaksi suoraa peliä yön aikana ja sitten tulee vielä saman kierroksen peli seuraavan päivän aikana jälkilähetyksenä. Sen lisäksi että nuo kaksi peliäkin näytetään seuraavan päivän aikana jälkilähetyksenä. Ainakin olen ohjelmatiedoista tulkinnut näin.

Tämä kaksi-kolme peliä yhdeltä kierrokselta jota näkee Telian All star-passilla on minulle kyllä riittävän hyvä tahti. Ei sitä enempää ehtisi NHL:ää tuijoittamaankaan kun on muutakin elämää. Ja kun ei ole mitään tiettyä joukkuetta jonka pelejä erityisesti pitäisi nähdä niin ihan hyvä vaihtoehto siinä mielessä tämä Telian All star-passikin on.

Nytkin on jäänyt jo pelejä rästiin katselematta, jotka pitäisi vielä jälkilähetyksenä katsella. Ei ole ollut aikaa niitä katsella ja yöllä en jaksa herätä.

Toki Roger Moore tämän Telian all star-passi mahdollisuuden varmaan jo tiesikin mutta kunhan nyt nostin framille.

Jalkapallo on kategoriassa "ihan kiva."
Pystyn hyvin seuraamaan laatufutista, mutta enpä sen näkemiseen montaa euroa tuhlaisi. Yleisesti ottaen nautin urheilun seuraamisesta.

Jalkapallo on tosiaan ihan kiva laji. Laji jota opin seuraamaan vasta kesän MM-kisojen aikaan. Sitä tuli seurattua nyt taas vähän kun minulla näkyi ilmaiseksi Viaplayt, Cmoret ja Ruudut.

Ja olisin voinut siinä tapauksessa ottaa Telian sijasta Viaplayn jos Telia ei olisi alkanut toimimaan kunnolla. Viaplayilta olisi nähnyt NHL:n lisäksi kuitenkin myös KHL:ää ja esimerkiksi Valioliigaa.

Nyt kuitenkin yksi maksullinen kanavapalvelu riittää ja se on tuo Telian all star-passi. Ei ole varaa enempään ja toisaalta ei välttämättä olisi aikaa katsellakaan enempää ja en tiedä olisiko sitä kiinnostustakaan maksaa mistään muusta Telian all star-passin lisäksi. Ei se jalkapallo minuakaan niin paljoa kuitenkaan kiinnosta että sen vuoksi ottaisin jonkun maksullisen kanavan.

Eli jääkiekkoihmisiä tässä ollaan. Ja tosiaan minulla se tilanne että jääkiekkoa näen varmaan tällä kaudella enemmän kuin koskaan aiemmin. En livenä kuitenkaan enempää mutta näen jääkiekkoa paljon tv- ja etenkin tietokoneruudulta. Koitan pysyä sellaisessa kaksi nähtyä lätkäpeliä per päivä- tahdissa. Kaikki pelit eivät välttämättä ole suoria lähetyksiä mutta jälkilähetyksenä tulee katsottua paljon.

Jälkilähetyksenä kun vaan seuraa jääkiekkoa niin on se ongelma ettei viitsi sitten taas eri medioista seurata NHL-kiekkoa niin aktiivisesti ja niin reaaliaikaisesti. Koittaa pysytellä uutispimennossa ettei tietäisi jälkilähetyksenä katselemansa pelin tulosta etukäteen. Jos sen tuloksen tietää jo etukäteen niin sitten ei paljoa kyllä kiinnosta jälkilähetystä katsella.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä ei taida olla elokuvaketjua, mut tulipahan huomattua että ennakkoluulot voi heittää syvälle kuoppaan joskus. Suorastaan pakon edessä aloitin katsomaan ranskalaista elokuvaa nimeltä Koskemattomat, vuodelta 2011. Pelkkä ranskalainen/ranskankielinen elokuva tulee tuomituksi mun päässä ennen ensimmäistäkään vuorosanaa. Vielä mitä! Aivan saatanan loistava elokuva. Hymyilin ja naurahtelin kun idiootti lähes koko elokuvan ajan. Harvoin leffoista jää semmonen hyvä fiilis senki jälkeen kun se elokuva on loppunu.

Ei mitenkään yllättävää, ranskalaisethan sen elokuvan keksikin. Oon samaa mieltä, että Koskemattomat on hieno elokuva. Ranskalaisilla on muitakin hyviä viime vuosilta, esim. Audiardin elokuvat, vai mikä se ohjaaja nyt oli.

On täällä elokuvaketju. Olen siellä väliin koittanut valistaa juuri tuota, että rohkeasti katsomaan myös muita kuin amerikkalaisia ja suomalaisia leffoja. Vaikka Finnkino ja tv:n mainoskanavat on saatanallisesti koittanut ohjelmoida meitä katsomaan ja pyytämään vain niitä.

Ei siinä mitään, US of A on tärkeä elokuvamaa, varmaan se kaikkein tärkein. Ovat vastuussa ehkä jopa 15-20 prosentista kaikista hyvistä elokuvista, mitä maailmassa on tehty. Mutta siitä on vielä pitkä matka 100 prosenttiin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt on kyllä pakko avautua.

Toi helvetin NHL 19 pleikkarilla. Pelaan netissä 1v1 matseja. Mikään muu peli ei ole ikinä saanu meikän laseja näin pahasti huurtumaan kun toi saatanan NHL. Ei Mariot aikoinaan, ei tetrikset, ei GTA:t, ei taskubilikset. En käsitä yksinkertaisesti A.) Miten helvetissä vastustaja voi vetää jatkuvasti viivalta one timereita verkkoon. Itsellä menee 1 kuti sadasta. B.) Miten saan botit puolustamaan sen pois? Millä asetuksilla saa niin että viivamiestä pitää joku. Miten se voi aina olla vapaana pommittamassa. Olen koittanut ihan joka ikistä asetusta mitä tosta pelistä löytyy, mutta siellä vaan viivamies on vapaana.

Kysyn täällä koska NHL 19 ketjussa kukaan ei ikinä vastaa kysymyksiin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@heavylutaa18 En vastaa minäkään kysymykseesi, mutta yhdyn näkemykseesi. Mikään peli tai asia ei ole saanut mun hihoja palamaan niin pahasti kun NHL pelit. NHL pelien takia oon rikkonu kolme konsolia, myynyt konsolin lukemattomia kertoja ja muutenkin ollut helvetin pahalla päällä lukemattomat kerrat. Ostin pelin tänäkin vuonna, mutta kuten viime vuonna, vein sen takaisin parin viikon jälkeen, kun olen aistinut itsessäni väkivaltaisia ajatuksia pelin takia. Nyt on elämä helppoa ilman NHL peliä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toki Roger Moore tämän Telian all star-passi mahdollisuuden varmaan jo tiesikin mutta kunhan nyt nostin framille.
Juu toki tiesin. Tuohan on itse asiassa hyvä keksintö. Itse en tosin Telian yhdistelmäpassia tarvitse, koska saisin töiden puolesta Viasatin paketin puoleen hintaan normaalista. Lisäksi olen tilannut Liigapassin kaverin kanssa puoliksi, eli käytännössä maksaisin hieman vähemmän tuosta Telia + Viasat kombosta kuin Telian All Star -passista. Mutta ehdottoman hyvä systeemi on tuo Telian yhdistelmäpaketti.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lotossa 5 oikein. Ehdin jo tuulettaa isompaa voittoa, kunnes kävin katsomassa viime viikkoista voitonjakoa. 68€.. Perkele kaks numeroa vielä, ja täällä oltaisiin hiukan eri tunnelmissa.

Tämän viikon voitonjako ei vielä ollut selvillä, mutta ehkä ihan vielä ei kannata irtisanoutua töistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lotossa 5 oikein. Ehdin jo tuulettaa isompaa voittoa, kunnes kävin katsomassa viime viikkoista voitonjakoa. 68€.. Perkele kaks numeroa vielä, ja täällä oltaisiin hiukan eri tunnelmissa.
Kyllä elämä on julmaa. Ei sille voi mitään. Harvoilla osuu numerot kohilleen... joillakin edes elämä sattuu kohilleen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaa, mä olen sit taas se paha broidi. Onneksi kummityttö ei noin ajattele. Vain hankala systeri, en suostunut myöhästyä aamun kisoista (”mä en sunnuntaina herää seiskalta”). No, menen sitten julkisilla.

Mä en vain ymmärrä miten minusta tehtiin syntipukki, se on tulossa kuitenkin katsomaan kisoja. Olisi joutunut huiman puoli tuntia aiemmin nousta tsekkaamaan myös treenit. Mut ei. Ei nouse, eikä viitsi 5 minsan koukkausta tehdä hakeakseen mut himasta. No, mä olen kisapaikalla ajoissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kumpi on kovempi jätkä, Eric Clapton vai Mark Knopfler? Jotkut sanoo että Erkki on teknisesti paljon kovempi kepittäjä mutta Knopflerilla on enempi sielua. Mä tykkään molemmista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minun vaikea uskoa että olet paha. Olet vain olosuhteiden uhri. Pidä siitä kiinni ja vietä hyvä päivä.
Näin on joo tarkoitus. Ei toi faija tossa kauaa potki, aika paljon saa olla kiitoksia velkaa. Sinne siis kisojen jälkeen. Yksi systerin hankaluus menköön siinä sivussa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Täällä ei taida olla elokuvaketjua, mut tulipahan huomattua että ennakkoluulot voi heittää syvälle kuoppaan joskus. Suorastaan pakon edessä aloitin katsomaan ranskalaista elokuvaa nimeltä Koskemattomat, vuodelta 2011. Pelkkä ranskalainen/ranskankielinen elokuva tulee tuomituksi mun päässä ennen ensimmäistäkään vuorosanaa. Vielä mitä! Aivan saatanan loistava elokuva. Hymyilin ja naurahtelin kun idiootti lähes koko elokuvan ajan. Harvoin leffoista jää semmonen hyvä fiilis senki jälkeen kun se elokuva on loppunu.

Koskemattomathan on kaiken lisäksi vielä tositapahtumiin perustuva, elokuvan lopputeksteissäkin on kuvia oikean elämän vastineista. Ovat edelleenkin kavereita. Hieno elokuva kyllä.

Jatkoajan leffaketju on täällä, Vapaan puolella. Jos on mistä tahansa leffasta asiaa tai kommenttia, niin sinne mahtuu. Viimeksi ollut juttua Halloween-leffasta ja kauhuleffoista sekä Queen-elämäkertaleffasta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kumpi on kovempi jätkä, Eric Clapton vai Mark Knopfler? Jotkut sanoo että Erkki on teknisesti paljon kovempi kepittäjä mutta Knopflerilla on enempi sielua. Mä tykkään molemmista.
Kahdesta hyvästä Knopfler vie voiton Stratocasterin mitalla. Ratkaisevan syyn itse kirjoititkin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Se ois tänään elatusmaksupäivä. Keitämpä kahveet.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se ois tänään elatusmaksupäivä. Keitämpä kahveet.

Minkäänlaista pankkiliikennettä ei sunnuntaisin ole. Tai on tietenkin pikamaksuilla, mutta tänään ei eräpäivästä riippumatta tapahdu mitään.

Juot vain kahvit rauhassa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minkäänlaista pankkiliikennettä ei sunnuntaisin ole. Tai on tietenkin pikamaksuilla, mutta tänään ei eräpäivästä riippumatta tapahdu mitään.

Juot vain kahvit rauhassa.

No otetaan senverran takaisin että tosiaan huomenna vasta fyrkka liikkuu. Valmistaudun henkisesti siis etukäteen.

Kahvit onnistu hienosti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt isänpäivä. Ikävä kyllä on monia isiä jotka eivät saa olla tekemisissä lastensa kanssa. Joukossa on varmaan ihan paskoja isiä joiden on parempi pysyä kaukana. Mutta on myös isiä jotka ovat joutuneet vain naisen "koston" pelinappulaksi. Minulla on tuttavapiirissä nainen joka mielestäni oikein ylpeilee sillä miten vaikeuttaa ex-miehensä lasten tapaamisia kaikilla feikkisairauksilla ja yms. säätämisellä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No otetaan senverran takaisin että tosiaan huomenna vasta fyrkka liikkuu. Valmistaudun henkisesti siis etukäteen.

Se on toki naurettavaa kuinka keksitty este tämä on. Mitään oikeaa syytä ei ole paitsi joku tuhatvuotinen uskonto.

Silti todella hyvä, että pukumiehet ei pääse mitä tahansa nykyaikaista orjuutta jatkamaan ja edes jonkun päivän saa levähtää.

No nyt isänpäivä.

Tässä kohtaa pitää myös muistaa meidät isättömät. Tai en tiedä miten pitää, mutta me keiden isä kuoli nuorena tai liian aikaisin.

Ei ole mitään traumoja tai muita, mutta tuleehan se aina joskus mieleen kuinka asiat olisi voineet olla toisinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä ei taida olla elokuvaketjua, mut tulipahan huomattua että ennakkoluulot voi heittää syvälle kuoppaan joskus. Suorastaan pakon edessä aloitin katsomaan ranskalaista elokuvaa nimeltä Koskemattomat, vuodelta 2011. Pelkkä ranskalainen/ranskankielinen elokuva tulee tuomituksi mun päässä ennen ensimmäistäkään vuorosanaa. Vielä mitä! Aivan saatanan loistava elokuva. Hymyilin ja naurahtelin kun idiootti lähes koko elokuvan ajan. Harvoin leffoista jää semmonen hyvä fiilis senki jälkeen kun se elokuva on loppunu.
Sama vika itellä ranskalaisen elokuvan saralla. Mutta Baise Moi oli ihan kateltava. Oon sen sorttinen että tykkään kattella kun ihmiset paneskelee.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@pernaveikko Haluaisitko olla isä? En siis omaa tavaraa ole tarjoamassa. Ex-akan vittuilua kuunnellessa kun olet ihan paska. Raha kyllä kelpaa ja lisää pitäs sijoittaa. Toki viuluni maksan ei siinä.

Kerran lastenvalvojalla käydessäni heräsin todellisuuteen kuinka femma sinne femma tänne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös