Kiitos
@Snacilep ja
@ernestipotsi avuista ja vinkeistä! Sainkin tämän nimimerkin merkkaamisen jo toimimaan. Ja helppokäyttöinenhän tämä onkin näemmä.
Pitäisi tosiaan se uusi kännykkäliittymä yrittää hommata. Mutta jotenkin tämän asian kanssa alkuun pääseminen tuntuu hankalalta. Olen kyllä jo saanut selvitettyä sen minkälainen liittymä minulla nyt on käytössä, että sen avulla pääsen vertaamaan uusia mahdollisia liittymiä tähän vanhaan.
En tiedä mikä liittymän mahdollisesta hankkimisesta sitten vaikean tekee? Sekö kun minulla on vajanainen ymmärrys tekniikan päälle vai sekö että tarjontaa on niin paljon?
Pitäisi koittaa hommata etenkin Telian palveluiden vuoksi kokeeksi kännykkäliittymä jossa on nykyistä tehokkaampi netti. Jos sellaista edes löytyy markkinoilta? Kahta liittymää minulla ei ole varaa kustantaa päälelkkäin, eli olisi siis iphonessa liittymä ja sitten olisi erillinen nettiliittymä.
Tämä nykyinen iphonen liittymä kun toimii hyvin tietokoneesakin. Muuten ei valittamista mutta noita Telian palveluita se ei tunnu jaksavan pyörittää kunnolla. No ok, nytkin kun aamulla nopeasti kokeilin niin eilistä HIFK-peliä pystyin taas katselemaan näemmä häiriöittä ja NHL-pelikin tuli melko sulavasti VIasatin kanavalta Telian kautta.
Mutta eilen olin omilla tunnuksillani katselemassa HIFK-peliä siskon perheen luona ja siellä se lähetys toimi todella hyvin. Ilmaan minkäänlaisia häiröitä ja erittäin hyvällä kuvanlaadulla. Mutta siskon perheellä onkin varmaan tehokas, erillinen nettiyhteys.
Ehkä käyminen esimerkiksi DNA:n ja Telian myyntipisteissä auttaa minua liittymän hankkimisessa?