Onhan se vähän karua kun näkee aika läheltä kuinka ihminen vetää elämäänsä vessanpöntöstä alas.
Jooh. Laine-ketju on raskasta luettavaa mullekin.
Onhan se vähän karua kun näkee aika läheltä kuinka ihminen vetää elämäänsä vessanpöntöstä alas.
Paha sanoa. Yksi mikä itselläni auttoi suoraan, oli juoksulenkit. Toki nämä ovat yksityiskohtaisia juttuja, mutta suurimmat dokaamiset ja ahdistukset sain pois yksinkertaisesti vain luonnossa olemalla lenkkarit jalassa ja kuulokkeet korvilla. Tsemppiä oikeasti.Mikä on se ensimmäinen järkevä steppi jos haluaa tehdä jotain oluen juonnilleen? Työterveys? En tuu tätä yksinään lopettamaan.
Jotain tämän kaltaista täytyisi itsekin yrittää. Jotain muuta kun töistä tullessa se kaljan avaaminen. Lenkkarit jalkaan ja ulos. Kuulostaa kyllä niin tyhmältä kun ei ole edes mitään syytä oikeastaan kitata tota kaljaa, aamulla aina vituttaa mutta silti tulee ne kaupasta haettua ja sama jatkuu. Nyt jo pidemmän aikaa. Oon ihan hyvä tyyppi, vähän vaan yksinäinen.Paha sanoa. Yksi mikä itselläni auttoi suoraan, oli juoksulenkit. Toki nämä ovat yksityiskohtaisia juttuja, mutta suurimmat dokaamiset ja ahdistukset sain pois yksinkertaisesti vain luonnossa olemalla lenkkarit jalassa ja kuulokkeet korvilla. Tsemppiä oikeasti.
Ei tässä absolutisteja olla, mutta perkele että osaa nauttiakin jostain. Elämisessä kun on pääosin kaikki kiinni "kikseistä" ja ne fiilikset (en olis ennen ikinä voinut kuvitellakaan) saa myös juoksemisesta. Tuo on mun selviytymisprosessi.
Mikä on se ensimmäinen järkevä steppi jos haluaa tehdä jotain oluen juonnilleen? Työterveys? En tuu tätä yksinään lopettamaan.
Ei minua muuten häiritse, mutta kyseessä oli selvästi vähän nuoremman polven kirjoittaja, eikä Kerhon osiossa koskaan liikaa kirjoittajia ole ollut. Ihan asiallisesti jutusteltiin muutaman viestin ajan ja sanoi vielä ymmärtäneensä pointin, ei vain koskaan ehtinyt sitten muuttaa toimintaansa. En edes tiedä miksi sille kirjoitin, tuli vaan sellainen fiilis, että voi kohta kolahtaa ja viestien ulkoasu oli sellainen etten usko kyseen olleen tarkoituksellisesta touhusta. No täällä on tän paikan säännöt ja sillä hyvä.
Mikä on se ensimmäinen järkevä steppi jos haluaa tehdä jotain oluen juonnilleen? Työterveys? En tuu tätä yksinään lopettamaan.
Telkkarissa ku aletaan runkkaamaan nii aina otetaan joku rasvapurkki esiin. Voiteleeko joku oikeesti sen valtikan ennen pyhintä toimitusta? Itse en oo ikinä kokeillu. Tosin korvausta vastaan palvelevat neidit on työstäny valeltua miekkaa, mut itte en oo koskenu siihen.
Olen siis esinahallinen.
Onks se tapahtuma nopeempi jos lirauttaa liukasteet meisselin varteen?Vähän riippuu miten kiire on, että ehtiikö vai roikkuuko jo.
Onks se tapahtuma nopeempi jos lirauttaa liukasteet meisselin varteen?
Jätkä on lännen nopein. Oon kateellinen. Täytyy harjoitella vielä.Mulla se on aina hyvin nopea, joten kyse on sadas- ellei tuhannesosista kuten formuloissa.
Olet ollut niin kauan poissa, että ehkä et ole perillä, mutta nykyään täällä on yksi kolmannessa persoonassa itsestään puhuva. Sponsoriboikotteja jakeleva Haas.Josta juolahti mieleen, että muinoin kirjoitin tänne todellisten suurmiesten puhuvan aina itsestään kolmannessa persoonassa. Viittasin toki scholliin, mutta meinasin juuri astua samaan miinaan.
Hemmetti, tähän tapaukseen pitänee tutustua tarkemmin. Haas? I hope it’s not another haas been...Olet ollut niin kauan poissa, että ehkä et ole perillä, mutta nykyään täällä on yksi kolmannessa persoonassa itsestään puhuva. Sponsoriboikotteja jakeleva Haas.
Se on pitkä tie päälle (jos haluat kiveä ja sämpylää). Ei liity mitenkään edelliseen lauseeseen, mutta tulipa vain mieleen hyvänä käännöksenä.
Et tietenkään kun pummit vähän itellesTossa vieressä on jäbä, jolla on aika paljon. Vasikonko?
Kolme kertaa päivässä sammuminen on luonnollista, mutta hitto promillet nousee. Riittääkö pelkkä sunnuntai. Viimeks jo pomo vittuili vai oliko se hyvä vitsi vaan. Tietty pari viikkoa sitten kehityskeskustelu aiheesta.