Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 608 100
  • 68 385

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitäisi alkaa perunoita kuorimaan että saisi tehtyä perunamuussia. Muussi on kyllä erittäin hyvää mutta tuosta perunoiden kuorimisesta en oikein tykkää. Joskus muinoin minua kehuttiin nopeaksikin perunoiden kuorijaksi kun olin töissä yhdessä pitopalvelu- ja lounasravintolassa. Tuolloin saikin tosin jonkin verran käyttää perunankuorintakonetta apuna. Tosin joutui sitä silti vähän itsekin niitä perunoita silloinkin kuorimaan, ottamaan ne loput kuoret perunoista pois. Jos koneen olisi antanut kuoria perunat täysin kuorettomiksi niin perunoista ei olisi enää ollut paljoa jäljellä.

Ruokana pitäisi olla tänään perunamuussia ja uunimakkaraa. Siinä hyvin suomalaista ruokaa, mutta mielestäni kyllä erinomaista ruokaa. Jos vain saan nuo perunat kuorituksi. Kyllä tuo perunoiden kuoriminen edelleen minulta luistaa vaikka tuskin olen nopeudessa enää entisaikojen tasolla. Ikä se on alkanut painamaan minullakin.

Siinäkin sen taas muuten huomasi että ikäkin alkanut painamaan jo minullakin. Täällä kuntoutuskeskuksessa alkoi hiljattain uusi ryhmä. Ryhmä on nuorten ryhmä, mutta minua ei enää edes kysytty mukaan tuohon ryhmään. En ole siis enää nuori.

Kappas, jääkiekkoakin tulee tänään. Varmaan muidenkin ketjujen asiaa kirjoittaa enemmän jääkiekkopeleistä mutta toteanpa vain että tänään tulee ainakin Tapparan ja HPK:n kohtaaminen sekä NHL-kiekkoilua suomalaisittain prime timessa. Olikos se Buffalon ja Ottawan välinen koitos mikä alkaa jo iltakasilta.

Tänä viikonloppuna ja lauantaina ei tule yhtä paljoa urheilua seurattua kuin kahtena edellisenä lauantaina. Viime lauantainakin kun kuitenkin vietin urheilun parissa aikaa sellaiset rapiat 17 tuntia! Mutta onhan nyt sitten aikaa tehdä jotain muutakin, kuten sitä ruokaa ja imuroida.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Keskon messuilla Tampereella. Ei lopu ilmainen syötävä ja lahjukset. Äsken siika tartar ja nyt sushia ja puolukkalonkero.

@pettter viihtyisi. Täällä on ne 1500 sexyä myyjää ympäri Suomen bilevaatteissa viihtymässä sekä tietysti messutytöt.

Illemmalla Apulanta, Eppu Normaali ja JVG.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisi alkaa perunoita kuorimaan että saisi tehtyä perunamuussia. Muussi on kyllä erittäin hyvää mutta tuosta perunoiden kuorimisesta en oikein tykkää.

Tässä tuli tällä viikolla pari kertaa perunoita kuorittua. Ei se ole niin paha homma, mutta muussin tekemisessä se loppusilaus on sellaista mitä ei kovin usein jaksa. Se vaatii vähän voimaa saada se oikeasti muussattua tasaiseksi.

Lopputulos on kyllä aina hyvä, kunhan laittaa vain kunnolla voita ja muita vaarallisia aineita mihin heti kuolee, jos niitä syö.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kova urheiluviikko taas ollut, vaikka harmillisesti Formuloita ei ajetakkaan. NHL Premiere nosti tunnelman kattoon ja hymyn huulille. Tänään kuitenkin kyläillessä kysyin muilta että noh, tulikos sitä katsottua pelit eilen ja toissapäivänä. Vastaus oli jäätävä
- Ei meitä sellaiset kiinnosta

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Palaveeraaminen päivältä ohi, nyt voi korkata muutaman bissen ja ehkä vähän myös teräviä.

godspeed

Jäsen
Taitaa olla tämä jatkoaikaura aikalailla paketissa, kun selatessa huomaa, ettei ole mitään sanottavaa mihinkään. No tupakkiketjuun voisi tietysti raportoida prosessin vaiheita, mutta eipä sielläkään varsinaista keskustelua synny.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään kovasti kosiskeltiin hirvemettälle kun flunssa oli kaatanut porukkaa petiin. En halunnut mennä... Ajomieheksi ne olisi halunneet, ei ne passiin olisi laittanut, en ole kummoinen ampuja. Eipä minua se "metsässä" rämpiminen ja räikääminen olisi kiinnostanut. Mutta vielä vähemmän kiinnostaa tönöttää jossain odottamassa jos hirvi sattuu tulee, jos tulee niin ampuu kuitenkin ohi.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin vittu, nyt se tapahtui: jokaisen painajainen ja pelko. Tulin baarista himaan, ja ajattelin kerrankin vetästä käteen vilpittömästi. Noh, onneks akka oli lähteny duuniin, joten otin tuon ISON suonikkaan ystäväni ulkoilemaan, ja aloin takoa kun rauta on kuumaa.

Se mikä tässä nyt alkoi minua vituttamaan, on se kun makuullaan ollessasi nautit omasta seksualisuutesi hedelmästä, kännykkä rinnan päällä Asa Akira opettamassa naisen anatomiaa, ja juuri kun saat räjähtävän orgasmin, niin huomaat ettet kerkiä ottaa paperia, vaan sperma lentää kännykän yli suoraan omalle naamalle.....Ei saatana mikä morkkis tuli.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Inhoon muuten albiino naisia. Tai siis semmosia oikeesti lakanan valkoisia. Kyllä nyt jotain pigmenttiä pitää ihossa olla. En mä muuten noita albiinoita inhoo mut niillä on yleensä helvetin rumat vaginat ja persereikä. En yleistä, koska on myös albiinoita joilla on kauniit kolot. Joillakin ihon pigmentti vaihtuu sukupuolielimissä normaaliin ihon väriin verrattuna. Mäkin oon valkoinen mut mulla on musta muna.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mäkin oon valkoinen mut mulla on musta muna.

Se johtuu yksinkertaisesti sun tolkuttomasta runkkaamisesta sekä kiihkeästä intohimosta cock'n balls tortureen. Ei ole neekerismiä tässä. Joskin koon puolesta voisi olla. Näin muija kerto.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Amppareiden tuoreimmissa: Hans Välimäki luki lehtiä kaupassa! - Kuva.

Nyt ruvetaan olemaan jo vissiin saavutettu näissä klikkiotsikoissa semmoinen taso että vaatii jo aika kovan kaliiberin journalistia että pistää paremmaksi. Tämä maailma hämmentää minua kovasti.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Näinhän se on. Kovat jätkät ei kestä elämää selvänä, vaan on riippuvaisia päihteistä. Murhainfoa kun lukee, niin siellä on tällasta päättelyä, "päädyin rikolliseksi kun en tahtonut leikata nurmikkoa."
Pitäskin varmaan pitkästä aikaa mennä selaamaan murhainfoa. On kyllä hieno foorumi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäskin varmaan pitkästä aikaa mennä selaamaan murhainfoa. On kyllä hieno foorumi.

On on. Siellä on paljon hyvää, plus pari todellista voittajaa, jotka kertovat miten elämää eletään. Niille kans nauretaan ihan avoimesti, mikä luo toiveita siitä, että ihmiskunta paljastuukin järjelliseksi.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
On on. Siellä on paljon hyvää, plus pari todellista voittajaa, jotka kertovat miten elämää eletään. Niille kans nauretaan ihan avoimesti, mikä luo toiveita siitä, että ihmiskunta paljastuukin järjelliseksi.
Missä osiossa näitä on? Luen vaan näitä spekulaatioita rikoksista.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Auton takapenkillä matkalla Helsinkiin. Onneksi on bisseä ja Gambinaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paljon melua tyhjästä? Hankkisivat elämän. Eikä kyse ole vain siitä olenko enkeli vai piru. Ne oli vain naamiaiset ja syntymäpäiväjuhlat. Minä laitoin siivet selkään, valkoisen kaavun päälle ja kullanvärisen kranssin päähän ja nyt olen saanut kuulla että olin väärin pukeutunut. Että enkelinä olin tuonut kristittyyden heidän ateistikotiin ja antanut vääriä vaikutteita heidän kullannupulleen. Voi kun olisin pukeutunut kissaksi tai noidaksi. Vähän pikkusieluista hommaa nurputtaa somessa jostain satuolennosta. Ja kyseessä on myrsky vesilasissa... En jaksa ottaa sitä vakavasti, huvittaa vähän tärkeily ja itsekorostus.

ace

Jäsen
@Iisoppi

Harvoin jaksan/viitsin/uskallan täällä tuohtua mistään, mutta nyt oli paha. Mielenpahoittaminen menee nykyään ihan liian pitkälle, puolin ja toisin. Voisiko noista vanhemmista tehdä vaikka lastensuojeluilmoituksen? Kuka saatana on noin kujalla?

No somesta päätellen aika moni.

Täältä kuitenkin pisteet sinulle Iisoppi ja asenteellesi. Aina on kiva hämmentää, tarkoituksella tai vahingossa, ihan sama.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Amppareiden tuoreimmissa: Hans Välimäki luki lehtiä kaupassa! - Kuva.

Nyt ruvetaan olemaan jo vissiin saavutettu näissä klikkiotsikoissa semmoinen taso että vaatii jo aika kovan kaliiberin journalistia että pistää paremmaksi. Tämä maailma hämmentää minua kovasti.

Minua hämmentää kun tuossa on suoraan mainittu nimi, ja mitä se teki. Pitäisi kai puhua suosikkikokista tai huippukokista. Ja sitten että katso mitä ihmettä se teki kaupassa. Vielä jos jonkun kyseenalaistuksen "onko tämä oikein" saisi otsikkoon niin hyvä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
"Olet katsellut Hans Välimäkeä lukemassa lehteä kaupassa aina väärin, asiantuntija paljastaa oikeat niksit".

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämmösen sain kaverilta. Tämähän on hauskaa koska voisi olla totta:

Heräsin aamulla ja oli satanut lunta, joten:

8:00 Tein lumiukon

8:10 Feministi saapui paikalle ja kysyi miksi en tehnyt luminaista.

8:15 Joten tein luminaisen.

8:17 Feministinaapurini valitti luminaisen pulleista rinnoista ja väitti että pidän luminaista objektina.

8:20 Lähistöllä asuva homopari kiukustui ja heidän mielestään kaksi lumiukkoa olisi ollut parempi

8:22 Ohikulkenut transihminen kysyi miksen voinut tehdä vain lumihenkilöä irtonaisilla osilla

8:25 Kadun päässä asuvat vegaanit valittivat porkkananenästä, koska porkkana on ruokaa eikä niillä pidä koristella lumiveistoksia

8:28 Minua kutsutaan rasistiksi, koska lumipariskunta on valkoinen

8:31 Kadun toisella puolella asuva muslimiherra vaatii, että luminainen tulee verhota burqaan

8:40 Poliisit saapuvat kertomaan, että joku on suuttunut ja kokee itsensä loukatuksi

8:42 Feministinaapuri valittaa uudelleen, että luminaisen luuta täytyy poistaa, koska se viittaa stereotyyppisesti naisen rooliin

8:43 Tasa-arvoministeri saapuu ja uhkaa vankeusrangaistuksella

8:45 YLE-uutistoimitus ilmaantuu paikalle ja haluavat tietää näenkö eron lumiukoilla ja luminaisilla. Vastaan: " Snowballs", jolloin minua kutsutaan seksistiseksi

9:00 Olen uutisissa epäiltynä terrorismista, rasismista, homofobiasta

9:10 Minulta kysytään onko minulla rikoskumppaneita ... Eläinsuojelu huostaanottaa koirani

Tällaisessa maailmassa me elämme ja pahemmaksi menee ja minä halusin vain tehdä lumiukon!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jostain syystä lähdin tarkistamaan, kenellä suomalaisella on eniten jäähyminuutteja NHL:ssä. Huomasin että top3 suomalaiset jäähykuninkaat NHL:ssä on kaikki seitsemän minuutin sisällä toisistaan jäähyjen määrässä laskettuna. Ekalla on 1078, tokalla 1077 ja kolmannella 1071.

Ketä nuo 3 pelaajaa ovat? Kaksi ekaa käy järkeen, kolmatta en ois osannu arvata mutta eipä tuokaan tavallaan kyllä mikään yllätys sinänsä ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy