Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 099
  • 66 849

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yllättäviä vaikeuksia Ticketmasterin kanssa saada lippu huomiseen futis-Palloseuran matsiin. Aika monta kertaa olen tuolta lippuni hankkinut, mutta eilen homma tuotti hyvin paljon vaikeuksia. Tilasin kolme kertaa uuden salasanan, mutta yksikään noista ei kelvannut kirjautumiseen. Noh, puhelimen kautta homma lopulta onnistui.
Käyn nykyään melko harvoin missään tollasissa yleisötapahtumissa, joten en ole mikään rutinoitunut mobiililippujen käyttäjä (aiemmin olen tulostanut vanhan kunnon paperilipun). Mobiililippujen neitsyys piti mennä viime perjantaina Logomossa, mutta siellä pääsimme pääoven pitkän jonon välttäen jostain sivuovesta suoraan sisään, eikä kukaan tullut missään vaiheessa lippuja meiltä kyselemään. Ilman siis minkäänlaista kusetusyritystä. Maksetut liput oli kännyssä, mutta kukaan ei meiltä niitä koskaan pyytänyt. Saas kattoo, miten huomisessa Palloseuran matsissa käy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän siitä vähän varoiteltiin mutta en jaksanut uskoa mutta niin kävi. Olen jopa alkanut nauttia korsetissa olemisesta. Se antaa ryhtiä ja puristaa mukavasti kurveja. Alan olla valmis kokkaamaan korsetti päällä miehelleni (se on yllätys hänelle)... Niin että hän saa katsella kun korsetissa ja korkokengissä laitan hänelle ruokaa. Kyllä minä jollain tavalla tajuan mikä siinä on sitä mikä tekee fantasian. Ja onhan siitäkin jossain varoteltu että toteutettu fantasia saattaa tehdä siitä tylsyyttää. Glooria mikä kuvitteluun liittyy rapisee kun se on totuutta.

Vaikka fantasia murenisi todellisuuteen niin tätä ei ole tehty turhaan. Minä tunnen mielihyvää kun korsetti kiristyy ympärilleni. Odotan sitä kun mies voi kiristää sen ympärilleni. Ja lupasin itselleni aluksi että jos miellyn korsettiin, niin voin hankkia itselleni mittatilauskorsetin. Saatan jopa tehdä niin, kyllä minulla on siihen varaa. Juuri minulle tehty musta, pitsinen... Voi luoja, haluan sen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo kuulostaa niin hyvältä, että jopa 80-kiloinen ukko alkaa harkitsemaan moisen kuvatuksen hankkimista. Itselleen siis, ei vaimolle.

Josta juolahti mieleen, että muinoin kirjoitin tänne todellisten suurmiesten puhuvan aina itsestään kolmannessa persoonassa. Viittasin toki scholliin, mutta meinasin juuri astua samaan miinaan.

Tiesittekös muuten, että viktoriaanisina aikoina kureliivit tavattiin valmistaa valaiden luista?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Josta juolahti mieleen, että muinoin kirjoitin tänne todellisten suurmiesten puhuvan aina itsestään kolmannessa persoonassa. Viittasin toki scholliin, mutta meinasin juuri astua samaan miinaan.
Olet ollut niin kauan poissa, että ehkä et ole perillä, mutta nykyään täällä on yksi kolmannessa persoonassa itsestään puhuva. Sponsoriboikotteja jakeleva Haas.

Se on pitkä tie päälle (jos haluat kiveä ja sämpylää). Ei liity mitenkään edelliseen lauseeseen, mutta tulipa vain mieleen hyvänä käännöksenä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olet ollut niin kauan poissa, että ehkä et ole perillä, mutta nykyään täällä on yksi kolmannessa persoonassa itsestään puhuva. Sponsoriboikotteja jakeleva Haas.

Se on pitkä tie päälle (jos haluat kiveä ja sämpylää). Ei liity mitenkään edelliseen lauseeseen, mutta tulipa vain mieleen hyvänä käännöksenä.
Hemmetti, tähän tapaukseen pitänee tutustua tarkemmin. Haas? I hope it’s not another haas been...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme kertaa päivässä sammuminen on luonnollista, mutta hitto promillet nousee. Riittääkö pelkkä sunnuntai. Viimeks jo pomo vittuili vai oliko se hyvä vitsi vaan. Tietty pari viikkoa sitten kehityskeskustelu aiheesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kolme kertaa päivässä sammuminen on luonnollista, mutta hitto promillet nousee. Riittääkö pelkkä sunnuntai. Viimeks jo pomo vittuili vai oliko se hyvä vitsi vaan. Tietty pari viikkoa sitten kehityskeskustelu aiheesta.

Ootko koskaan harkinnut, että hakisit apua alkoholismiisi vai meinaatko väistellä hautaan saakka?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitäisi alkaa perunoita kuorimaan että saisi tehtyä perunamuussia. Muussi on kyllä erittäin hyvää mutta tuosta perunoiden kuorimisesta en oikein tykkää. Joskus muinoin minua kehuttiin nopeaksikin perunoiden kuorijaksi kun olin töissä yhdessä pitopalvelu- ja lounasravintolassa. Tuolloin saikin tosin jonkin verran käyttää perunankuorintakonetta apuna. Tosin joutui sitä silti vähän itsekin niitä perunoita silloinkin kuorimaan, ottamaan ne loput kuoret perunoista pois. Jos koneen olisi antanut kuoria perunat täysin kuorettomiksi niin perunoista ei olisi enää ollut paljoa jäljellä.

Ruokana pitäisi olla tänään perunamuussia ja uunimakkaraa. Siinä hyvin suomalaista ruokaa, mutta mielestäni kyllä erinomaista ruokaa. Jos vain saan nuo perunat kuorituksi. Kyllä tuo perunoiden kuoriminen edelleen minulta luistaa vaikka tuskin olen nopeudessa enää entisaikojen tasolla. Ikä se on alkanut painamaan minullakin.

Siinäkin sen taas muuten huomasi että ikäkin alkanut painamaan jo minullakin. Täällä kuntoutuskeskuksessa alkoi hiljattain uusi ryhmä. Ryhmä on nuorten ryhmä, mutta minua ei enää edes kysytty mukaan tuohon ryhmään. En ole siis enää nuori.

Kappas, jääkiekkoakin tulee tänään. Varmaan muidenkin ketjujen asiaa kirjoittaa enemmän jääkiekkopeleistä mutta toteanpa vain että tänään tulee ainakin Tapparan ja HPK:n kohtaaminen sekä NHL-kiekkoilua suomalaisittain prime timessa. Olikos se Buffalon ja Ottawan välinen koitos mikä alkaa jo iltakasilta.

Tänä viikonloppuna ja lauantaina ei tule yhtä paljoa urheilua seurattua kuin kahtena edellisenä lauantaina. Viime lauantainakin kun kuitenkin vietin urheilun parissa aikaa sellaiset rapiat 17 tuntia! Mutta onhan nyt sitten aikaa tehdä jotain muutakin, kuten sitä ruokaa ja imuroida.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Keskon messuilla Tampereella. Ei lopu ilmainen syötävä ja lahjukset. Äsken siika tartar ja nyt sushia ja puolukkalonkero.

@pettter viihtyisi. Täällä on ne 1500 sexyä myyjää ympäri Suomen bilevaatteissa viihtymässä sekä tietysti messutytöt.

Illemmalla Apulanta, Eppu Normaali ja JVG.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisi alkaa perunoita kuorimaan että saisi tehtyä perunamuussia. Muussi on kyllä erittäin hyvää mutta tuosta perunoiden kuorimisesta en oikein tykkää.

Tässä tuli tällä viikolla pari kertaa perunoita kuorittua. Ei se ole niin paha homma, mutta muussin tekemisessä se loppusilaus on sellaista mitä ei kovin usein jaksa. Se vaatii vähän voimaa saada se oikeasti muussattua tasaiseksi.

Lopputulos on kyllä aina hyvä, kunhan laittaa vain kunnolla voita ja muita vaarallisia aineita mihin heti kuolee, jos niitä syö.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kova urheiluviikko taas ollut, vaikka harmillisesti Formuloita ei ajetakkaan. NHL Premiere nosti tunnelman kattoon ja hymyn huulille. Tänään kuitenkin kyläillessä kysyin muilta että noh, tulikos sitä katsottua pelit eilen ja toissapäivänä. Vastaus oli jäätävä
- Ei meitä sellaiset kiinnosta
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Palaveeraaminen päivältä ohi, nyt voi korkata muutaman bissen ja ehkä vähän myös teräviä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Taitaa olla tämä jatkoaikaura aikalailla paketissa, kun selatessa huomaa, ettei ole mitään sanottavaa mihinkään. No tupakkiketjuun voisi tietysti raportoida prosessin vaiheita, mutta eipä sielläkään varsinaista keskustelua synny.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään kovasti kosiskeltiin hirvemettälle kun flunssa oli kaatanut porukkaa petiin. En halunnut mennä... Ajomieheksi ne olisi halunneet, ei ne passiin olisi laittanut, en ole kummoinen ampuja. Eipä minua se "metsässä" rämpiminen ja räikääminen olisi kiinnostanut. Mutta vielä vähemmän kiinnostaa tönöttää jossain odottamassa jos hirvi sattuu tulee, jos tulee niin ampuu kuitenkin ohi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin vittu, nyt se tapahtui: jokaisen painajainen ja pelko. Tulin baarista himaan, ja ajattelin kerrankin vetästä käteen vilpittömästi. Noh, onneks akka oli lähteny duuniin, joten otin tuon ISON suonikkaan ystäväni ulkoilemaan, ja aloin takoa kun rauta on kuumaa.

Se mikä tässä nyt alkoi minua vituttamaan, on se kun makuullaan ollessasi nautit omasta seksualisuutesi hedelmästä, kännykkä rinnan päällä Asa Akira opettamassa naisen anatomiaa, ja juuri kun saat räjähtävän orgasmin, niin huomaat ettet kerkiä ottaa paperia, vaan sperma lentää kännykän yli suoraan omalle naamalle.....Ei saatana mikä morkkis tuli.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Inhoon muuten albiino naisia. Tai siis semmosia oikeesti lakanan valkoisia. Kyllä nyt jotain pigmenttiä pitää ihossa olla. En mä muuten noita albiinoita inhoo mut niillä on yleensä helvetin rumat vaginat ja persereikä. En yleistä, koska on myös albiinoita joilla on kauniit kolot. Joillakin ihon pigmentti vaihtuu sukupuolielimissä normaaliin ihon väriin verrattuna. Mäkin oon valkoinen mut mulla on musta muna.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mäkin oon valkoinen mut mulla on musta muna.

Se johtuu yksinkertaisesti sun tolkuttomasta runkkaamisesta sekä kiihkeästä intohimosta cock'n balls tortureen. Ei ole neekerismiä tässä. Joskin koon puolesta voisi olla. Näin muija kerto.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Amppareiden tuoreimmissa: Hans Välimäki luki lehtiä kaupassa! - Kuva.

Nyt ruvetaan olemaan jo vissiin saavutettu näissä klikkiotsikoissa semmoinen taso että vaatii jo aika kovan kaliiberin journalistia että pistää paremmaksi. Tämä maailma hämmentää minua kovasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näinhän se on. Kovat jätkät ei kestä elämää selvänä, vaan on riippuvaisia päihteistä. Murhainfoa kun lukee, niin siellä on tällasta päättelyä, "päädyin rikolliseksi kun en tahtonut leikata nurmikkoa."
Pitäskin varmaan pitkästä aikaa mennä selaamaan murhainfoa. On kyllä hieno foorumi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäskin varmaan pitkästä aikaa mennä selaamaan murhainfoa. On kyllä hieno foorumi.

On on. Siellä on paljon hyvää, plus pari todellista voittajaa, jotka kertovat miten elämää eletään. Niille kans nauretaan ihan avoimesti, mikä luo toiveita siitä, että ihmiskunta paljastuukin järjelliseksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On on. Siellä on paljon hyvää, plus pari todellista voittajaa, jotka kertovat miten elämää eletään. Niille kans nauretaan ihan avoimesti, mikä luo toiveita siitä, että ihmiskunta paljastuukin järjelliseksi.
Missä osiossa näitä on? Luen vaan näitä spekulaatioita rikoksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös