Veikkaan, että sinäkin tiedostat sen, miksi et ennen kesätaukoasi kirjoita viimeiseksi viestiksi "Eiköhän nämä päivät ollut sitten tässä. Hyvästi". Et, vaikka tarkoittaisitkin vain ja ainoastaan päättynyttä lätkäkautta.
Lisäksi kuulin tänään raamatussa olevasta kirjoitusvirheestä. Jeesuksella ei ollut ihmisiä ruokkiessaan kaksi kalaa, vaan kaks sikalaa. Ruokkiihan noilla. Joo, toimii puhuttuna paremmin kuin kirjoitettuna.
Voihan se olla joku muukin, joka on paskonut privaatti housuihisi. Eihän valomerkkikään baarissa ole välttämättä sinun aiheutama? Isot asiat koostuvat pienistä asioista.Hitto eilen taas ripulit housussa kapakasta himaan. Oi miksi aina mä?
Saiskohan näistä taideteoksista vaikka Kiasmaan näyttelyn. Taas oon kännissä maalaillut paskalla seiniä. Lattialla ensin kiemurrellut siinä itsessään ja seiniin nojaillen yrittänyt päästä ylös, tai mistä minä tiedän mitä on tapahtunut, mutta modernia nykytaidetta on syntynyt. Ajaton klassikko. Shit happens by meitsi. Hitto sit mä varmaan pääsisin Juhla mokka -mainokseenkin. Ja saisin apurahaa. Ida on mun muusa.Voihan se olla joku muukin, joka on paskonut privaatti housuihisi. Eihän valomerkkikään baarissa ole välttämättä sinun aiheutama? Isot asiat koostuvat pienistä asioista.
Superärsyttäviä nämä "lempinimet" FB:ssä. Jarmo JackJock Repolainen tai Markus Mikkepöks Kuravati tms.
Aikuiset ihmiset.
Ilmainen vinkki firman pikkujoulujen järjestämiseen: Pakohuonepelit, varsinkin jos työskentelee yrityksessä jossa on pieni määrä työntekijöitä. Kahdesti testattu, huippuhauskoja.
Näitä suomilimiittimainoksia siis ihmettelen, tai lähinnä Nykäs-Matin habitusta. Heppu laulaa tunnetuimman biisinsä kertosäettä joten kuvittelisi äkkiseltään että on edes jollain lailla hallussa. Kuitenkin noissa pätkissä jokaisessa Matti on erittäin eksyneen oloinen siinä hytkyessään eikä osaa aukoa suutaan lainkaan sen näköisesti ja sellaisissa kohdissa että voisi edes parhaalla tahdolla uskoa kaverin laulavan biisiä (tai ylipäätään mitään). Ei se taida kännissä kuitenkaan noissa olla (eikä oikein sen oloiselta vaikutakaan), lähinnä tulee mieleen että olisiko jonkunlainen alzheimer päällä. Kyllä se ahkera vuosien röpöttely taitaa vähän huonoksi terveydelle olla.
Eiköhän tietty camp-fiilis liene niiden mainosten pointti ja tehokeino.Hienoa, että joku muukin on miettinyt samaa. Noissa mainoksissa ajellaan kyllä erittäin halvalla. Tai no, oikeastaan ei olla edes yritetty.
Ja joo, ei se Matin musiikki nyt mitään suurinta kultturellia ja vaikeaselkoista taidetta ole, mutta joku roti luulisi olevan.
Ei liity mitenkään mihinkään. Tuskin tuota nyt kukaan edes luulee ja eihän se tarkoita, ettei synkkausta tarvitse saada osumaan. Ehkä noissa on sitten se tietty camp-arvo, niin kuin Nykäsen viihteessä yleensä, mutta campin ja ammattitaidottomuuden raja on tuollaisissa jutuissa erittäin häilyvä, mielestäni nuo mainokset osuu jo enemmän tuohon jälkimmäiseen.Niin siis mitähän täällä sählätään ja pohdiskellaan. Luuleeko joku, että nuo mainokset tehdään sillä lailla missä kaikki on fyysisesti paikalla samassa tilassa. No eipä tehdä.
Paremmatkin rokkilevyt tehdään sillä lailla nykyään missä rumpali voi olla toisella puolella manteretta ja internet toimii. Siinä sitten kitaristi tekee riffinsa päälle.
Ehkä noissa on sitten se tietty camp-arvo, niin kuin Nykäsen viihteessä yleensä, mutta campin ja ammattitaidottomuuden raja on tuollaisissa jutuissa erittäin häilyvä, mielestäni nuo mainokset osuu jo enemmän tuohon jälkimmäiseen.
Itseäni ei sinänsä niiden mainosten tökeryys haittaa, varmaan kohdeyleisön katsottu arvostavan yrmyukkoa jota viedään vankilassa tai gaybaarissa. Itselleni häiritsevintä on Nykäsen habitus niissä kun tulee mieleen lähinnä jonkuntasoisesta aivorappeumataudista kärsivä henkilö joka ei oikein tiedä mitä, missä, miksi tai oikeastaan edes että kuka on.Eiköhän tietty camp-fiilis liene niiden mainosten pointti ja tehokeino.