Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 086
  • 68 366

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mitä vittua DMW? Vince ostaa tuon sinulta!

@Roger Moore
Tarinallisesti tämä Hoganin toinen yritys oli kyllä paras. Cenalla myös ihan hyviä yrityksiä mutta aika laimeasti ne päättyi aina Takerin juhliin.

Toisaalta tuo oli ehkä vähän jopa squash tuo Hoganin voitto. Homma oli koko ajan näpeissä.

Mutta idea on myynnissä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Näemmä oli tylsää, joten päätit turhaan kuluttaa aikaa noin. Olisit vain heti ottanut CM Punkin ja se olisi ollut nopeasti hyvää yötä Undertaker.
Mutta sehän hävisi oikeastikin sille.

Nyt oli pakko hakea hyvitystä eilisestä ja uusi haasto Shawn Michaelsilla. Pistin kaikki paukut peliin ja käytin WrestleMania 23:n DX HBK:ta.

Taktiikkana oli jälleen kuuluisa "hakkaa paskat pihalle Takerista" ja lisäksi pyrin kontrolloimaan tapahtumia kehän ulkopuolella. Siirryin suosiolla mättämään Takeria sinne erilaisilla aseilla, koska pelkona oli että kehässä tuo olisi hyvin nopeasti kääntynyt Takerin eduksi. Tarkoituksena oli sekin että mikäli Taker saisi tehtyä finishereitään niin tehtäisiin kehän ulkopuolella, koska siellä ei voi selättää.

Ottelu alkoi vahvasti ja olin kuskin paikalla. Kehän ulkopuolella erilaiset aseet osuivat Takerin vartaloon ja Dead Man otti osumaa. Toki luonnollisesti välillä tuli leipää itsellekin. Jossain vaiheessa taisi ainakin Chokeslam kolahtaa meikäläiseen ja kerättiin kamoja siellä kehän ulkopuolella. Noh, pari Superkickiä ja lisää tuolia naamaan. Sitten takaisin kehään ja kolmas Superkick, eiköhän tämä riitä kun Hoganillakin putosi kolmannen leg dropin jälkeen.

Jaa mitäs sitten, valot sammuu ja kongi soi. Ai Taker on selän taka. Okei se tekee Tombstonen. 1... 2... MICHAELS NOUSEE!!!!

Jälleen kehästä karkuun vähän vitun äkkiä. Turpaan kaikin keinoin. Ja yksi finisher jälleen haltuun. Neljäs Superkick kun on palattu kehään. 1... 2... 3...!!!!!!!!!

VOITIN UNDERTAKERIN TOISEN KERRAN VUOROKAUDEN SISÄÄN WRESTLEMANIASSA!!!!

@Ollakseni @Merovingi @sinnepäinsä

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Ei ole kyllä noita WWE-pelejä tullut pelattua sitten SmackDown! Vs Raw 2007'n.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onpa hyvä kitarasoundi tuossa Joan Osbornen One Of Us:issa. Radio pyörii taustalla nääs nääs.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onpa hyvä kitarasoundi tuossa Joan Osbornen One Of Us:issa. Radio pyörii taustalla nääs nääs.

Rakastaako joku muukin Joania, ostin levyn Wienin MM-kisoissa 1996. Se fyysinen levy saattaa olla landella vielä arkistoituna.

Jos ei ole, niin muistot elää ja se amerikkalaisten tuupi ainakin soittaa sen. Kitarasoundeista en tiedä mitään.

Joan Osborne - One of Us

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäiskö sitä tänään lähteä Mummotunneliin? Koko kesän olen yhden eronneen ja karanneen kanssa lupaillut lähteä, aikataulut menneet pahasti ristiin. Nyt ois kuulemma kesän vika mahdollisuus, hänellä on lapseton viikonloppu. Jos hänelle edes irtoaisi. Mun seurassa se kuulemma on todennäköisempää.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Pitäiskö sitä tänään lähteä Mummotunneliin? Koko kesän olen yhden eronneen ja karanneen kanssa lupaillut lähteä, aikataulut menneet pahasti ristiin. Nyt ois kuulemma kesän vika mahdollisuus, hänellä on lapseton viikonloppu. Jos hänelle edes irtoaisi. Mun seurassa se kuulemma on todennäköisempää.
Ilman muuta lähdet, viimeisiä ns. kesäisiä iltoja, voisi kuvitella että on porukkaakin liikkeellä. Itse ajattelin passailla tämän vkl:n kun ensi perjantaina sokkairtoo taas...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Mitä siellä nyt pohditaan. Olin aikoinaan parisuhteessa ja avioliitossa ja ties missä enkä koskaan mummotunnelissa.

Jos edes puolet isojen poikien jutuista on totta, niin kannattaa mennä. Lähetä kortti.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä siellä nyt pohditaan. Olin aikoinaan parisuhteessa ja avioliitossa ja ties missä enkä koskaan mummotunnelissa.

Jos edes puolet isojen poikien jutuista on totta, niin kannattaa mennä. Lähetä kortti.
Kyllä puolet poikien jutuista on totta. Taidan joo mennä. Kortti tulee. @Aces High

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten voi erottaa raskaana olevan läskistä. Olen lähes varma, että tuo alaovella tupakoinut blondi oli tai on raskaana.

Se mahan pyöreys oli jotenkin samanlainen mitä varmasti paksuna olevilla on.

Olisiko nuuska parempaa ainetta odottaville äideille.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stressaavaa mennä treffeille. Tässä vetänyt muutaman bissen. Toivottavasti ei nainen loukkaannu. Tosin tavataan baarissa...

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
"221 Kärpät taipui, SaiPa ja IFK vahvoja"

Näin lukee Teksti-TV:ssä sivulla 201. En tiedä kyllä tiedä tekeekö Jukureiden voittaminen jatkoajalla numeroin 4-5 HIFK:stä vahvan. Mutta ilmeisesti YLEn Teksti-TV on eri mieltä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitoksia @Salming hienosta raportoinnista TPS - HPK pelistä. Arvostan!

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Selvisi tässä viikonlopun aikana, että Turun parkkirahajupakassa on osallisena myös Olavin Krouvin entinen todella vittumainen ravintolapäällikkö tmv. En ton ihmiskyrvän tarkkaa silloista titteliä tiedä, mutta jonkin sortin dirika mulgu tais siellä olla. Toivottavasti runkku sais kunnon kiinteän kakun. Aika monta tonnia siihenkin baariin joskus rahaa kannoin, mutta tää äijä katteli mua aina pisin nokanvarttaan, mutta julkkiksia yms. nelosketjun kiekkoilijoita äijä nuoleskeli törkeästi. Ja ennen kuin joku nokkela kerkii huomauttamaan, niin käyttäydyn yleensä baareissa juovuksissakin korrektisti ja niin Olkussakin. Muun henkilökunnan kanssa ei koskaan ollut mitään sanomista, pikemminkin tulin hyvin heidän kanssaan juttuun.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ole hyvä. Tiistaina herkkua seuraavan kerran tarjolla ottelusta TPS - Kärpät.
Tulen lukemaan, ihan vain tuon raportin laadun takia, vaikka ei itse joukkueet niin paljoa kiinnostakkaan. Ehdottomasti hakemusta jatkoajan toimitukseen, jos tuollainen touhu kiinnostaa!

JKyykka

Jäsen
En ole syyskuussa tainnut lukea yhtään kierrätyskeskusta. Mitäköhän hyviä juttuja oon mahtanut missata. Oon panostanut Telia-ketjujen seuraamiseen ja siinä sitä hommaa onkin riittänyt.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole syyskuussa tainnut lukea yhtään kierrätyskeskusta. Mitäköhän hyviä juttuja oon mahtanut missata. Oon panostanut Telia-ketjujen seuraamiseen ja siinä sitä hommaa onkin riittänyt.
Et mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy