Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 292
  • 66 856

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Smitty#41 sä oot myönteinen ihminen. Ihailen. Mähän en oo.

Ja jottei aivan OT:ksi mene tässä tarkasti määritellyssä ketjussa niin mainitsen, että kävelin Hesarilla (Helsinginkatu, katu Helsingin itäisessä kantakaupungissa, tiedoksi landeille) ja aurinko niinku paistoi. Joku dena oksensi ja nisti heilui. This is my home and I love it. Etnisesti profiloimattomat diilas ja hullut huusivat, uskikset tarjosivat kahvit. Pitkän landekierroksen jälkeen olen kotona. En täältä lähde mihinkään enää. No vittu okei, Manhattanille vois. Aina valitetaan jo on prkl ihmeellistä menoa!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.

Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.

Todellakin. Hitto että odottaa huomista. Tuntuu kuin juuri katseli helteiden keskellä aamupäivästä Pitsiturnausta, mutta huomenna se vasta jytisee. Ekassa kierroksessa todellakin on taikaa. Kaikki ketjuspekulaatiot, ennakot, Kiekkokierrokset ja nyt tämä Telian jännittäminen. Onhan tämä siistiä.

Vihdoinkin. Kun Radio City Oulu alkaa soittamaan Sentencedin Routasydäntä niin kyllä alkaa fiilikset nousemaan itelläki. Oli se taas ihana kuulla tuo biisi kun Cityn kiekkoilta alko parisen minuuttia sitten.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Futis on kyllä seksikästä stadionin valoissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelasin tuossa PS3:lla äsken WWE 2k14 peliä varmaan parin-kolmen vuoden tauon jälkeen. Ei ollut muuta tekemistä niin yritin katkaista The Undertakern streakia. Peli on siis sen verran vanha että Undertakerilla on siinä 21-0 putki vielä päällä. Yritin erilaisilla taktiikoilla:

-Shawn Michaelsilla yritin vaan piestä vitusti sitä, välillä mentiin pöytien läpi ja välillä tuli turpaan. No se mulkku torjui kaikki mun Superkickit, ja parin yrityksen jälkeen en tällä enää jaksanut. Taker voittaa aina.
-John Cena oli seuraavana vuorossa. Yritin vähän samaa taktiikkaa, mutta nyt yritin saada Takerin hakkaamaan mattoa eli luovuttamaan. Onnistuinkin kerran, mutta valitettavasti se tapahtui kehän ulkopuolella joten No Holds Barred -ottelussa ei auta. Kehän ulkopuolella muutama FU ja sitten takaisin kehään, yritetään jälleen jotain luovutusliikettä. Mitäs vittua, kahdessa ottelussa peräkkäin Taker nappaa Hell's Gate kuristusotteen kun olen yrittämässä Boston Crabia ja se onkin Cena joka taputtaa. Taker voittaa aina.
-Cenan kanssa tapellessa Taker teki myös niitä hauskoja juttuja että jos teen kehässä FU:n niin sen jälkeen valot sammuu, Taker on takana ja tekee Tombstonen. 1-2-3. Taker voittaa aina.
-Bret Hart seuraavaksi. Taktiikkana jälleen sama kuin Cenalla, eli pistetään Taker luovuttamaan. Saan käännettyä kolme kertaa Takerin kehän ulkopuolella tekemän Tombstonen itselleni ja sen jälkeen isketään parit omat piledriverit ja sharpshooterit kehän ulkopuolella. Jes, Taker melkein hakkaa mattoa, ei muuta kuin seuraavaksi kehään tekemään sama. Paitsi että kun päästään kehään, niin Taker tekee ensin Last Riden ja sen jälkeen Tombstonen. 1-2-3. Taker voittaa aina.
-Brock Lesnar. Mies joka oikeasti teki putkesta 21-1. Tällä kertaa yritän hakata Takeria pelkästään kehässä. Se menee alusta asti ihan vituiksi. Eka tulee Chokeslam ja sitten Tombstone. Selviän niistä kerran. Sen jälkeen saan itsekin joitain liikkeitä perille ja pääsen tekemään jopa F5:n Takerille, mutta se nousee jälleen ylös ja kohta onkin kombo Chokeslam+Tombstone taas perillä ja lopputuloksen tiedätte. Taker se vittu vaan voittaa aina.

Mitä tässä enää voi tehdä? No yksi nimi on vielä naftaliinissa...

HULK HOGAN!

Ensimmäisellä yrityksellä jälleen ihan rehtiä mättämistä kehässä. Välillä käydään hakemassa tuoli ja piestään Takeria ja kerran pääsen yrittämään Leg Dropiakin, mutta se mulkku väistää. Sen jälkeen tuleekin Chokeslam ja Tombstone ja eka yritys meni vähän vituiksi. Tajusin kuitenkin että voin voittaa Takerin Hoganilla jos vaan painan päälle kuin yleinen syyttäjä.

Toisella yrityksellä jälleen ihan mielipuolista mättöä ja onnistuin myös torjumaan Takerin iskuja mukavasti. Yhden Leg Dropin saan perille aikaisessa vaiheessa, yritän kertaalleen jopa selätystä mutta tuomari pääsee ainoastaan kahteen. Okei, mennääs kehästä ulos. Tuoli, leka ja lopulta teräsportaat löytää tiensä Takerin naamatauluun. Vähän otan itsekin osumaa, mutta Taker ei pääse onneksi yllättämään finishereillään. Sen jälkeen nopea Big Boot Hoganilla kehän ulkopuolella, sitten takaisin kehään. Uudestaan Taker nurin, Leg Drop... 1... 2... EI VITTU VIELÄKÄÄN SELÄTYSTÄ!

Taas kehän ulkopuolelle ja aseet käyttöön. Nyt piestään Takeria kuin vierasta sikaa ja odotetaan että on sen verran mätetty että pääsee tekemään Big Bootin. Taker kehän ulkopuolella nurin, sitten äkkiä itse kehään. Taker nousee ja kiipeää kehään. Vauhtia köysistä, Big Boot naamaan. Isolla riskillä tekemään Leg Dropia koska yleensä juuri tällaisella hetkellä Taker väistää... Väistääkö? Ei väistä, kolmas Leg Drop osuu. Selätys... 1... 2... 3... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKER EI VOITA ENÄÄ!

HULK HOGAN VOITTAA THE UNDERTAKERIN JA STREAK IS OVER, STREAK IS OVER, STREAK IS OVER!!!

Aaahhhh tätä ei meiltä kukaan osta koskaan pois! Onneksi olkoon myös sinulle Jerry Lawler!

Kaikkein pahinta oli toki se että Hogan oli ehkä viimeinen kenellä halusin tuon ottelun voittaa, mutta joskus pitää tehdä äärimmäisiä asioita. Muistan kun taistelin tuon Streakin kanssa jo vuosia sitten ja ei vaan onnistunut. Mutta vittu Hulk Hogan oli se mies kenellä se sitten tehtiin.

Torille.

@Ollakseni @sinnepäinsä @Merovingi
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä vittua DMW? Vince ostaa tuon sinulta!

@Roger Moore
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tai vuoden 1980 Moskovan olympialaisia, joissa Suomi ensin hävisi Jugoslavialle, sitten maaliton tasapeli Irakin kanssa ja lopuksi Costa Ricasta rökälevoitto 3-0.

Ja se, että Suomen alle 18-vuotiaiden maajoukkue pääsi v. 1975 nuorten EM-kilpailujen finaaliin, jossa se hävisi Englannille 1–0.

Suomen miesten ensimmäistä EM- ja MM-kisapaikkaa odotellessa.
Naisten maajoukkuehan on toki ollut EM-kisoissa jo kolmesti, alle 20-vuotiaiden naisten maajoukkue MM-kisoissa kahdesti. Alle 17-vuotiaiden tyttöjen maajoukkue on puolestaan pelannut tänä vuonna ensimmäistä kertaa sekä MM- (2018) että EM-kisoissa (2018), joista jälkimmäisissä tuloksena oli heti pronssi. Hyvä, tytöt!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä vittua DMW? Vince ostaa tuon sinulta!

@Roger Moore
Tarinallisesti tämä Hoganin toinen yritys oli kyllä paras. Cenalla myös ihan hyviä yrityksiä mutta aika laimeasti ne päättyi aina Takerin juhliin.

Toisaalta tuo oli ehkä vähän jopa squash tuo Hoganin voitto. Homma oli koko ajan näpeissä.

Mutta idea on myynnissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näemmä oli tylsää, joten päätit turhaan kuluttaa aikaa noin. Olisit vain heti ottanut CM Punkin ja se olisi ollut nopeasti hyvää yötä Undertaker.
Mutta sehän hävisi oikeastikin sille.

Nyt oli pakko hakea hyvitystä eilisestä ja uusi haasto Shawn Michaelsilla. Pistin kaikki paukut peliin ja käytin WrestleMania 23:n DX HBK:ta.

Taktiikkana oli jälleen kuuluisa "hakkaa paskat pihalle Takerista" ja lisäksi pyrin kontrolloimaan tapahtumia kehän ulkopuolella. Siirryin suosiolla mättämään Takeria sinne erilaisilla aseilla, koska pelkona oli että kehässä tuo olisi hyvin nopeasti kääntynyt Takerin eduksi. Tarkoituksena oli sekin että mikäli Taker saisi tehtyä finishereitään niin tehtäisiin kehän ulkopuolella, koska siellä ei voi selättää.

Ottelu alkoi vahvasti ja olin kuskin paikalla. Kehän ulkopuolella erilaiset aseet osuivat Takerin vartaloon ja Dead Man otti osumaa. Toki luonnollisesti välillä tuli leipää itsellekin. Jossain vaiheessa taisi ainakin Chokeslam kolahtaa meikäläiseen ja kerättiin kamoja siellä kehän ulkopuolella. Noh, pari Superkickiä ja lisää tuolia naamaan. Sitten takaisin kehään ja kolmas Superkick, eiköhän tämä riitä kun Hoganillakin putosi kolmannen leg dropin jälkeen.

Jaa mitäs sitten, valot sammuu ja kongi soi. Ai Taker on selän taka. Okei se tekee Tombstonen. 1... 2... MICHAELS NOUSEE!!!!

Jälleen kehästä karkuun vähän vitun äkkiä. Turpaan kaikin keinoin. Ja yksi finisher jälleen haltuun. Neljäs Superkick kun on palattu kehään. 1... 2... 3...!!!!!!!!!

VOITIN UNDERTAKERIN TOISEN KERRAN VUOROKAUDEN SISÄÄN WRESTLEMANIASSA!!!!

@Ollakseni @Merovingi @sinnepäinsä
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Ei ole kyllä noita WWE-pelejä tullut pelattua sitten SmackDown! Vs Raw 2007'n.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onpa hyvä kitarasoundi tuossa Joan Osbornen One Of Us:issa. Radio pyörii taustalla nääs nääs.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onpa hyvä kitarasoundi tuossa Joan Osbornen One Of Us:issa. Radio pyörii taustalla nääs nääs.

Rakastaako joku muukin Joania, ostin levyn Wienin MM-kisoissa 1996. Se fyysinen levy saattaa olla landella vielä arkistoituna.

Jos ei ole, niin muistot elää ja se amerikkalaisten tuupi ainakin soittaa sen. Kitarasoundeista en tiedä mitään.

Joan Osborne - One of Us
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäiskö sitä tänään lähteä Mummotunneliin? Koko kesän olen yhden eronneen ja karanneen kanssa lupaillut lähteä, aikataulut menneet pahasti ristiin. Nyt ois kuulemma kesän vika mahdollisuus, hänellä on lapseton viikonloppu. Jos hänelle edes irtoaisi. Mun seurassa se kuulemma on todennäköisempää.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Pitäiskö sitä tänään lähteä Mummotunneliin? Koko kesän olen yhden eronneen ja karanneen kanssa lupaillut lähteä, aikataulut menneet pahasti ristiin. Nyt ois kuulemma kesän vika mahdollisuus, hänellä on lapseton viikonloppu. Jos hänelle edes irtoaisi. Mun seurassa se kuulemma on todennäköisempää.
Ilman muuta lähdet, viimeisiä ns. kesäisiä iltoja, voisi kuvitella että on porukkaakin liikkeellä. Itse ajattelin passailla tämän vkl:n kun ensi perjantaina sokkairtoo taas...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäiskö sitä tänään lähteä Mummotunneliin? Koko kesän olen yhden eronneen ja karanneen kanssa lupaillut lähteä, aikataulut menneet pahasti ristiin. Nyt ois kuulemma kesän vika mahdollisuus, hänellä on lapseton viikonloppu. Jos hänelle edes irtoaisi. Mun seurassa se kuulemma on todennäköisempää.

Mitä siellä nyt pohditaan. Olin aikoinaan parisuhteessa ja avioliitossa ja ties missä enkä koskaan mummotunnelissa.

Jos edes puolet isojen poikien jutuista on totta, niin kannattaa mennä. Lähetä kortti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä siellä nyt pohditaan. Olin aikoinaan parisuhteessa ja avioliitossa ja ties missä enkä koskaan mummotunnelissa.

Jos edes puolet isojen poikien jutuista on totta, niin kannattaa mennä. Lähetä kortti.
Kyllä puolet poikien jutuista on totta. Taidan joo mennä. Kortti tulee. @Aces High
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten voi erottaa raskaana olevan läskistä. Olen lähes varma, että tuo alaovella tupakoinut blondi oli tai on raskaana.

Se mahan pyöreys oli jotenkin samanlainen mitä varmasti paksuna olevilla on.

Olisiko nuuska parempaa ainetta odottaville äideille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stressaavaa mennä treffeille. Tässä vetänyt muutaman bissen. Toivottavasti ei nainen loukkaannu. Tosin tavataan baarissa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös