Olen kyllä sitä harkinnut mutta keppi tuntuu niin vanhusten hommalta. Joten yritän selvitä omilla jaloilla.Suosittelen kävelykepin ostamista. Sillä kepillä voit tunnustella maata, että mihin voi astua ja mihin ei.
Olen kyllä sitä harkinnut mutta keppi tuntuu niin vanhusten hommalta. Joten yritän selvitä omilla jaloilla.Suosittelen kävelykepin ostamista. Sillä kepillä voit tunnustella maata, että mihin voi astua ja mihin ei.
Se on juurikin toistepäin. Vihdoinkin päivä lopuillaan, ja vihdoin ja viimein pääsee koisimaan. Aika rankka yö kyllä takana, neljä vastaavaa vielä edessä...No niin, on taas päivä aluillaan.
Suotta pyristelet. Käy pian niinkuin Martti Hakoselle aikoinaan ja tuska keittää yli. Missä vaiheessa boheemisoitumisprosessisi etenee? Oletko jo innostunut homostelemaan absinttipäissäsi? Sekin vaihe on edessä jos ei vielä ole kolahtanut. Sen jälkeen koittaa syrjäytyminen jolloin luomisen ohessa runkataan ja vedetään bonanzaa. Vähän niinku Kalle Palsa.Näin tämä elämä ajoittaisessa taidehelvetissä vaan etenee. Mutta miten sitä muuten pääsisi tästä luomisen vimmasta?
On muuten! Itse olen enemmän liikkujatyyppiä niin mulla se puiden katselu on yleensä sitä että lähen metsään fillaroimaan. Siellä on niin ihanan hiljaista ja rauhallista. Vain minä, omat ajatukseni ja metsä ympärillä. Niin rentouttavaa.Makaan nurmella ja katselen puita yläpuolella. Vehreitä on. Ehkä joku ohikulkija ihmettelee maassa makaamistani mutta puiden katselu on rentouttavaa.
Kyllä minäkin pidän liikkumisesta luonnossa juosten taikka kävellen tai jopa pyöräillen. Välillä on vaan kiva pysähtyä ja katsella puiden latvoja ja hakea niistä muotoja. Tai vaan kuunnella puiden havinaa tuulessa.On muuten! Itse olen enemmän liikkujatyyppiä niin mulla se puiden katselu on yleensä sitä että lähen metsään fillaroimaan. Siellä on niin ihanan hiljaista ja rauhallista. Vain minä, omat ajatukseni ja metsä ympärillä. Niin rentouttavaa.
Mää oisin työtön, koditon ja rahaton, jos joka ilta joisin edes kaks kaljaa. En oo koskaan pystyny tissuttelemaan. Kalja kun aukee, nii aukee myös baarien ovet parin tunnin päästä. Täys mahdottomuus vaan juoda muutama kotona, en saa siitä oikeen mitään mielihyvää. Kunnon känni päälle tai ei mitään.Ärsyttää oma selkäranka. Sunnuntain ja eilisen malttoi olla ilman olutta, nyt tuli taas illaksi 10 kpl haettua. Ennen viime vkl pari viikkoa arkisin aina se jokunen törppö kotona tissutellen.
Mää oisin työtön, koditon ja rahaton, jos joka ilta joisin edes kaks kaljaa. En oo koskaan pystyny tissuttelemaan. Kalja kun aukee, nii aukee myös baarien ovet parin tunnin päästä. Täys mahdottomuus vaan juoda muutama kotona, en saa siitä oikeen mitään mielihyvää. Kunnon känni päälle tai ei mitään.
Toki ihmiset on erillaisia ja joillekkin sopii tommonen tissuttelu. Positiivistahan tuossa sulla on se, et se ei oo mitään sikakännäämistä koko ajan. Muutama törppö illassahan on vielä ihan "normaalia".
No se on hyvä juttu että peli on selvä ton suhteen. Ei sitten ainakaan lähde lapasesta tai vastaavaa kun ei illalla saunakaljoja ota. :-)Itellä se on ehkä vähän ollu myös itsesuojeluvaisto etten ota arkisin edes yhtä. Vaikka ei oo ongelma ikinä ollukkaa, nii en luota yhtään itseeni juomisen suhteen.
Jep. Kotikaljaa uskaltaa juoda vaikka joka ilta :)Ei sitten ainakaan lähde lapasesta tai vastaavaa kun ei illalla saunakaljoja ota. :-)
No älä nyt puhu paskaa ja valehtele toiselle. Toinen kertoo selvästi (no pun intented) olevansa huolissaan alkoholin käytöstään ja noilla määrillä, kun kertomuksen mukaan vähän niin kuin pakko juoda, niin kyseessä on jo jonkun sortin alkoholismi. Se, että työstään suoriutuu, ei tarkoita sitä, etteikö ongelmaa olisi. @heavylutaa18 Kuten tuossa Käyttäjänimetön jo vihjaakin, niin keksi itsellesi muuta tekemistä. Tarvittaessa hakeudu saamaan apua jostain muualta, ennen kuin tuo karkaa kokonaan käsistäsi.@heavylutaa18 Eihän tuo nyt sinällään paha edes oo. Kuhan tosiaan sen törpöttelyn takia ei kärsi työt jne. Mulla on parikin tuttua ketkä on törpötelly kymmeniä vuosia jokailta muutaman kaljan, ja ei niistä sitä huomaa, ihan normi menoa elämä.
Itellä se on ehkä vähän ollu myös itsesuojeluvaisto etten ota arkisin edes yhtä. Vaikka ei oo ongelma ikinä ollukkaa, nii en luota yhtään itseeni juomisen suhteen.
Käyköhän Laine lukemassa Jatkoajassa tuota omaa ja Winnipegin ketjua? Luettavaa ja naurettavaa ainakin riittää, jos ei joskus huvita Fortnitea pelata.
Mikähän kanava? En ole himppelöimässä.A Le Coqia ostettu ja nyt vaan venaamaan Suomi-Eestiä
Mikähän kanava? En ole himppelöimässä.
Mikä on numero? Ei tuota sattumalta löydä... 1400 kanavaa. Persele!Viafree apin kautta tulee ilmaseks ja ilman rekisteröintiä.