Samoin ja pusikkoon. Uskon ja luotan että hällä sellainen on. Mitä sanoo alan emeritus, näkijä, kokija, puskakuvien luoja @Musta Nuoli ?
Valitettavasti minun lähikaupastani ei saa sekä maitoa että vodkaa.Suomessa ei vain sitä aina ymmärretä miten se ei ole niin tarkkaa.
Menet mukaan vaan. Itse olen noilla Klubitalon sählyvuoroilla ollut ohjaajana ja siellä ei tarkoituksena ole kilpailla paremmuuksista vaan nimenomaan se mitä tunnut hakevan, eli hyötyliikunta mukavassa porukassa ja hauskanpito. Tukee kuntoutumistakin hyvin kun saa porukalla harrastaa ja sosialisoitua.Käyn tiistaisin sellaisessa mielenterveyskuntoutujille tarkoitetussa Klubitalossa ja noiden kautta pääsisi pelaamaan aktiivisemminkin säbää. Niillä kun on oma sählykerho.
Minulla vaan hiukan pelkoa sen suhteen että riittääkö tasoni noihin peleihin. Tämä pelko kai iso senkin vuoksi että joskus muinoin kävin hattulalaisen salibandyseuran treeneissä kanssa testaamassa tasoni ja siellä se ei riittänyt.
Moi Turhis! Mulla on ollu sua ikävä, vaikka itse olin se, joka oli pois. Kyllästyin vain hetkeksi palstaan.
Mutta, mun parhaan ystävän ex-mies on semmonen kaveri, joka siellä Kalasatamassa on laskenut mihin mikäkin talo asettuu. Juu, semmoinenkin työ on olemassa. Itse en siihen pystyisi, sillä varmaan A-rappu olisikin B-rappu ja viisi senttiä länteen, vaikka pitäisi olla luoteeseen tai jotain sellaista. Itse taas liityn Kalasatamaan siten, että kun metro ihan ensimmäistä kertaa pysähtyi mestoilla, niin oksensin ovensuusta pysäkille. People, dont do alcohol. Just dont. Voiko noin sanoa? En tiedä, mutta juokaa, mutta älkää dokatko.
Kuulin juttua kulmilla, että torstaina aukeaa Kalasatamaan jokin kauppakeskus. Jätkät sano, että aikovat mennä tsiigaan. Mua kyllä vähän epäilyttää Kalasatama muutenkin. Tosin Votkinilta oon joskus ostanut lihaa.
Eikös tuo ole panemisessa ihan yleinen vahinko?sillä varmaan A-rappu olisikin B-rappu ja viisi senttiä länteen, vaikka pitäisi olla luoteeseen tai jotain sellaista.
Tänks, oli hyvä! Pitääköhän terveysopin ja sukupuolikasvatuksen oppituntien jälkeen jakaa kondomien lisäksi itsevalaiseva kompassi?Eikös tuo ole panemisessa ihan yleinen vahinko?
Käyttäisin tässä lainausmerkkejä sanan "vahinko" kohdalla.Eikös tuo ole panemisessa ihan yleinen vahinko?
Käyttäisin tässä lainausmerkkejä sanan "vahinko" kohdalla.
Ed Sheeran tulee kuulemma Suomeen ekaa kertaa ensi kesänä. Myynyt vissiin jotain 890 miljoonaa levyä ja on maailman kaikkien aikojen suosituin artisti.
Ed Sheeran tulee kuulemma Suomeen ekaa kertaa ensi kesänä. Myynyt vissiin jotain 890 miljoonaa levyä ja on maailman kaikkien aikojen suosituin artisti. Pakko sanoa että en ole varmaan koskaan kuullut ainakaan tietoisesti yhtään hänen biisiään. Tai niin hyvin ei ole ainakaan rekisteröitynyt alitajuntaan että tunnistaisin tai osaisin nimetä niitä.