Minkä takia huumausaineet ovat laittomia? Maailmalla käydään jatkuvaa huumesotaa jota virkavalta ei voi ikinään voittaa. Lukematon määrä ihmisiä teljetään vankilaan huumeiden takia. Huumejengit, huumepomot, huumesodat jne. Lisääntyisikö narkomaanien määrä, jos noi paskat laillistettaisiin? En tiä. Mää vaan rapuloissanni taas saan ajatuksia.
En tiä. Mää vaan rapuloissanni taas saan ajatuksia.
Lähden nyt huoltoasemalle huoltamaan itseäni. Siellä ei sentään ole 24/7 koirapesulaa, sellainenkin on nähty eräässä maassa.
Eihän tuossa olekaan mitään järkeä ja asiaa on tosiaan laajalti pohdittu. Kukaan ei vain pääse mihinkään ratkaisuun ja sota jatkuu ja ensi viikolla uusi palaveri. Se ei saisi olla selitys mitä Teliakin toki käyttää "asioissa nyt vain kestää kauan."
Täysin naurettavaa miten jenkeissä on mustia miehiä linnat täynnä tuhannen vuoden tuomiolla, vaikka ne oli pelkästään corner boy.
Kaikki voivat hengittää rauhassa @pettter on elossa.
Nykyään tuosta yritetään tehdä jotenkin fiksumpaa tai älykkäämpää ohjelmaa kuin mitä se oikeasti onkaan. En pidä.
Tuo Fifa19 peli maksaa vaan sen verran paljon että pitäisi aika hyvä käsitys olla siitä että kannattaako rahojaan siihen kuluttaa?
Tää nyt on tietenkin aika rohkeeta ja toiset voisi pitää asiattomana, mutta toivon että ymmärrät enkä sano pahalla. Älä ota. Syyn tiedät varmasti itsekin.
Juu, ei ole asiatonta, hemmetin perusteellista pähkäilyä vieläkin meneillään ja luultavasti lopputulos on kissaton. Olen oikeastaan ollut aina aika hyvin vastuuni kantava, onnistunut huolehtimaan joskus kyllä liikaakin. Olen eläinrakas, mutta juuri siksi en pystyisi kissaa ilman hihnaa ulos päästämään, rajoittaisin pedon elämää oikeastaan. Mutta jos kissa minulla olisi, nimeäisin sen Laikaksi, sitä ei ihminen hyväksikäyttäisi vaan symbioosissa yrittäisimme elää.
Tämä on parin tulevan vuoden mietintäprojekti, en kuitenkaan koe kategorisesti olevani kykenemätön huolehtimaan toisesta elollisesta. Kukat eli kasvit ovat kestäneet minua hyvin, jopa minä itse olen kestänyt hoitoani, huolenpitoa, mutta tietysti kissa, kani, marsu jne. ovat toisen tason eliöitä kuin arvee ja saintpauliat. En leiki elämillä, varsinkaan eläimillä ikinä.
Omasta mielestä Telia teki palveluksen kiekkoväelle ja seuroille.Telia on uusi UrpoTV eli "gift that keeps on giving". Joka päivä saa nauraa itkunsekaista naurua tuolle puljulle. Samahan se oli Urhon kanssa.
Uskon kyllä, että Telia saa hommat jossain vaiheessa toimimaan, mutta nyt näyttää lähinnä siltä, että operaattorille tuli yllätyksenä urheilumaailman valloitus.