Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 624
  • 66 844

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
"221 Kärpät taipui, SaiPa ja IFK vahvoja"

Näin lukee Teksti-TV:ssä sivulla 201. En tiedä kyllä tiedä tekeekö Jukureiden voittaminen jatkoajalla numeroin 4-5 HIFK:stä vahvan. Mutta ilmeisesti YLEn Teksti-TV on eri mieltä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitoksia @Salming hienosta raportoinnista TPS - HPK pelistä. Arvostan!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Selvisi tässä viikonlopun aikana, että Turun parkkirahajupakassa on osallisena myös Olavin Krouvin entinen todella vittumainen ravintolapäällikkö tmv. En ton ihmiskyrvän tarkkaa silloista titteliä tiedä, mutta jonkin sortin dirika mulgu tais siellä olla. Toivottavasti runkku sais kunnon kiinteän kakun. Aika monta tonnia siihenkin baariin joskus rahaa kannoin, mutta tää äijä katteli mua aina pisin nokanvarttaan, mutta julkkiksia yms. nelosketjun kiekkoilijoita äijä nuoleskeli törkeästi. Ja ennen kuin joku nokkela kerkii huomauttamaan, niin käyttäydyn yleensä baareissa juovuksissakin korrektisti ja niin Olkussakin. Muun henkilökunnan kanssa ei koskaan ollut mitään sanomista, pikemminkin tulin hyvin heidän kanssaan juttuun.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ole hyvä. Tiistaina herkkua seuraavan kerran tarjolla ottelusta TPS - Kärpät.
Tulen lukemaan, ihan vain tuon raportin laadun takia, vaikka ei itse joukkueet niin paljoa kiinnostakkaan. Ehdottomasti hakemusta jatkoajan toimitukseen, jos tuollainen touhu kiinnostaa!
 

JKyykka

Jäsen
En ole syyskuussa tainnut lukea yhtään kierrätyskeskusta. Mitäköhän hyviä juttuja oon mahtanut missata. Oon panostanut Telia-ketjujen seuraamiseen ja siinä sitä hommaa onkin riittänyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole syyskuussa tainnut lukea yhtään kierrätyskeskusta. Mitäköhän hyviä juttuja oon mahtanut missata. Oon panostanut Telia-ketjujen seuraamiseen ja siinä sitä hommaa onkin riittänyt.
Et mitään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Booze... codein...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minkä takia huumausaineet ovat laittomia? Maailmalla käydään jatkuvaa huumesotaa jota virkavalta ei voi ikinään voittaa. Lukematon määrä ihmisiä teljetään vankilaan huumeiden takia. Huumejengit, huumepomot, huumesodat jne. Lisääntyisikö narkomaanien määrä, jos noi paskat laillistettaisiin? En tiä. Mää vaan rapuloissanni taas saan ajatuksia.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Minkä takia huumausaineet ovat laittomia? Maailmalla käydään jatkuvaa huumesotaa jota virkavalta ei voi ikinään voittaa. Lukematon määrä ihmisiä teljetään vankilaan huumeiden takia. Huumejengit, huumepomot, huumesodat jne. Lisääntyisikö narkomaanien määrä, jos noi paskat laillistettaisiin? En tiä. Mää vaan rapuloissanni taas saan ajatuksia.

Ajatuksenahana on tuo yhtä originaali, kuin aamukahvin juonti suomalaiselle. Aiheesta löytyy varsin hyvää kirjallisuutta ja tutkimusta, jos sellaisia kiinnostaa kahlata läpi. Maailma muuttuu, mutta asioissa nyt vaan kestää kauan ja paljon kauemmin kuin luulisi tai toivoisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiä. Mää vaan rapuloissanni taas saan ajatuksia.

Lähden nyt huoltoasemalle huoltamaan itseäni. Siellä ei sentään ole 24/7 koirapesulaa, sellainenkin on nähty eräässä maassa.

Eihän tuossa olekaan mitään järkeä ja asiaa on tosiaan laajalti pohdittu. Kukaan ei vain pääse mihinkään ratkaisuun ja sota jatkuu ja ensi viikolla uusi palaveri. Se ei saisi olla selitys mitä Teliakin toki käyttää "asioissa nyt vain kestää kauan."

Täysin naurettavaa miten jenkeissä on mustia miehiä linnat täynnä tuhannen vuoden tuomiolla, vaikka ne oli pelkästään corner boy.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Lähden nyt huoltoasemalle huoltamaan itseäni. Siellä ei sentään ole 24/7 koirapesulaa, sellainenkin on nähty eräässä maassa.

Eihän tuossa olekaan mitään järkeä ja asiaa on tosiaan laajalti pohdittu. Kukaan ei vain pääse mihinkään ratkaisuun ja sota jatkuu ja ensi viikolla uusi palaveri. Se ei saisi olla selitys mitä Teliakin toki käyttää "asioissa nyt vain kestää kauan."

Täysin naurettavaa miten jenkeissä on mustia miehiä linnat täynnä tuhannen vuoden tuomiolla, vaikka ne oli pelkästään corner boy.

Näin isot poliittiset prossessit nyt on jossain määrin eri asia kuin televisiotuotteen tuottaminen internetin kautta. Kuinkahan monessa maassa on mitään uskottavaa laillistamisprosessia edes menossa, millä olisi edes jonkinlaiset mahdollisuudet maaliin asti? Aika monessa maassa ne kielteisesti asiaan suhtautuvat ovat edelleen enemmistönä. Mutta kyllähän nyt jo yksistään kannabiksen laillistaminen yhdyssvalloissa syö isosti meksikolaisten kartellien tuottoja. Ei ne laillisia tuotteita vastaan pysty kovinkaan hyvin kilpailemaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaikki voivat hengittää rauhassa @pettter on elossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ymmärrä tuota yhtä Docventuresin mainosta. Siinä on ensin ne tyypit ja sen jälkeen Rantalan puhelin soi. Rantalalle ilmeisesti soittaa puhelinmyyjä ja Rantala alkaa huutamaan tälle myyjälle että miksi vitussa soitat mulle jne. En ymmärrä miten se liittyy Docventuresiin.

Muutenkin alkanut vituttamaan koko Docventures. Oli silloin aikoinaan ohjelman alkaessa laadukas dokumenttiohjelma ja päällä sitten asialliset keskustelut dokumentin tiimoilta. Nykyään tuosta yritetään tehdä jotenkin fiksumpaa tai älykkäämpää ohjelmaa kuin mitä se oikeasti onkaan. En pidä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nykyään tuosta yritetään tehdä jotenkin fiksumpaa tai älykkäämpää ohjelmaa kuin mitä se oikeasti onkaan. En pidä.

Kokeile googlata jotain kaupallistaminen, kaupallisuus ja mitä niitä on. Taas kerran hyvä homma pilattiin, kun taustalle tuli rahoitusta. Niillä keillä on rahaa päättää miten tehdään ilman minkäänlaista tietoa miten asia kannattaisi tehdä. En pidä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kannattaakohan se Fifa19 peli ostaa PS3:lle vai ei? Tietenkään peliä ei ole julkaistukaan vielä niin voipi olla että arviot ovat vielä vähissä tässä vaiheessa.

Edellinen jalkapallopeli mikä minulla on niin on fifa15 että olishan se siinä mielessä ainakin melkoinen päivitys vanhaan.

Tuo Fifa19 peli maksaa vaan sen verran paljon että pitäisi aika hyvä käsitys olla siitä että kannattaako rahojaan siihen kuluttaa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo Fifa19 peli maksaa vaan sen verran paljon että pitäisi aika hyvä käsitys olla siitä että kannattaako rahojaan siihen kuluttaa?

Käy lukemassa tuolta peliluolasta, mutta yleisesti ottaen nämä uudet versiot ovat täyttä vedätystä. Mitään kummempaa uudistusta ei tule ja silti laitetaan hintalappu mikä ei ole pieni.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
LINTUMIES
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen miettinyt kissun kanssa elämistä, lemmikin hankkimista. Olen aina pitänyt itseäni enemmän koiraihmisenä, mutta sen verran olen kissojakin tavannut, että ovathan ne mielenkiintoisia. Kissanpennulle olisi jo nimi valmisteltu: Laika
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tää nyt on tietenkin aika rohkeeta ja toiset voisi pitää asiattomana, mutta toivon että ymmärrät enkä sano pahalla. Älä ota. Syyn tiedät varmasti itsekin.

Juu, ei ole asiatonta, hemmetin perusteellista pähkäilyä vieläkin meneillään ja luultavasti lopputulos on kissaton. Olen oikeastaan ollut aina aika hyvin vastuuni kantava, onnistunut huolehtimaan joskus kyllä liikaakin. Olen eläinrakas, mutta juuri siksi en pystyisi kissaa ilman hihnaa ulos päästämään, rajoittaisin pedon elämää oikeastaan. Mutta jos kissa minulla olisi, nimeäisin sen Laikaksi, sitä ei ihminen hyväksikäyttäisi vaan symbioosissa yrittäisimme elää.
Tämä on parin tulevan vuoden mietintäprojekti, en kuitenkaan koe kategorisesti olevani kykenemätön huolehtimaan toisesta elollisesta. Kukat eli kasvit ovat kestäneet minua hyvin, jopa minä itse olen kestänyt hoitoani, huolenpitoa, mutta tietysti kissa, kani, marsu jne. ovat toisen tason eliöitä kuin arvee ja saintpauliat. En leiki elämillä, varsinkaan eläimillä ikinä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaajakosken Pelikaanit nousee kakkosdivariin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös