Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 095
  • 66 854

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sitten ainakaan lähde lapasesta tai vastaavaa kun ei illalla saunakaljoja ota. :-)
Jep. Kotikaljaa uskaltaa juoda vaikka joka ilta :)

On se vaan jännä miten joidenkin aivot huutaa lisää sitä alkoholia muutaman jälkeen ja joidenkin aivot tyytyy siihen muutamaan. Ei se varmaan oo tottumuksistakaan kiinni, ku huomasin jo juniorina ettei musta oo siihen et otan vaan muutaman.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
A Le Coqia ostettu ja nyt vaan venaamaan Suomi-Eestiä
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@heavylutaa18 Eihän tuo nyt sinällään paha edes oo. Kuhan tosiaan sen törpöttelyn takia ei kärsi työt jne. Mulla on parikin tuttua ketkä on törpötelly kymmeniä vuosia jokailta muutaman kaljan, ja ei niistä sitä huomaa, ihan normi menoa elämä.

Itellä se on ehkä vähän ollu myös itsesuojeluvaisto etten ota arkisin edes yhtä. Vaikka ei oo ongelma ikinä ollukkaa, nii en luota yhtään itseeni juomisen suhteen.
No älä nyt puhu paskaa ja valehtele toiselle. Toinen kertoo selvästi (no pun intented) olevansa huolissaan alkoholin käytöstään ja noilla määrillä, kun kertomuksen mukaan vähän niin kuin pakko juoda, niin kyseessä on jo jonkun sortin alkoholismi. Se, että työstään suoriutuu, ei tarkoita sitä, etteikö ongelmaa olisi. @heavylutaa18 Kuten tuossa Käyttäjänimetön jo vihjaakin, niin keksi itsellesi muuta tekemistä. Tarvittaessa hakeudu saamaan apua jostain muualta, ennen kuin tuo karkaa kokonaan käsistäsi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Juu ei tässä ollut mitään draamankaarta tarkoitus sen kummemmin aloittaa, kunhan lähinnä vaan ääneen ihmettelin miten hankalaa on olla hakematta niitä olusia. Kiitos vinkeistä, ja jos ihan totta puhutaan ni suunnitelluasteella on hommat - toki ollut jo pitkään. Jotain uutta harrastusta ja tekemistä. Ja lapasesta tämä ei karkaa arkikäyttönä, tätä on jatkunut jo vuosia eri asteilla.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laitoin pitkästä aikaa Iron Maidenin Fear of the Dark -levyn soimaan. Tämä on itse asiassa jopa hieman aliarvostettu levy ja koko levyn maine tuntuu perustuvan lähinnä nimikappaleeseen. Mutta onhan tässä muitakin ihan hurjan kovia biisejä, nyt soi Judas be my guide -niminen ralli ja onhan tämäkin vaan kova. Perkele. Hyvä levy. On. Perskeles.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Laitoin pitkästä aikaa Iron Maidenin Fear of the Dark -levyn soimaan. Tämä on itse asiassa jopa hieman aliarvostettu levy ja koko levyn maine tuntuu perustuvan lähinnä nimikappaleeseen. Mutta onhan tässä muitakin ihan hurjan kovia biisejä, nyt soi Judas be my guide -niminen ralli ja onhan tämäkin vaan kova. Perkele. Hyvä levy. On. Perskeles.

Lainaan omaa viestiäni Nyt soi -ketjusta alkukesästä.

Viime aikoina alkanu maistumaan tää 90 luvun Maiden mikä on aiemmin jäänyt vähän vähemmälle. Pirun hyviä biisejä löytyy FOTD ja NPFTD albumeilta, paranee vaan joka kuuntelukerralla. Bruce kuulostaa pirun hyvältä näillä myös.

Iron Maiden - The Fugitive (HQ) - YouTube

Toimii miullekkin. Lyöt siitä perään vielä No Prayer for the Dying lätyn ja sieltäkin löytyy helmiä. Fates Warning on helvetin hyvä biisi, siis oikeasti.

Fates Warning 2.50 - 3.50 on musikaalista orgasmia.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lainaan omaa viestiäni Nyt soi -ketjusta alkukesästä.



Toimii miullekkin. Lyöt siitä perään vielä No Prayer for the Dying lätyn ja sieltäkin löytyy helmiä. Fates Warning on helvetin hyvä biisi, siis oikeasti.

Fates Warning 2.50 - 3.50 on musikaalista orgasmia.

No Prayer For The Dying on epätasainen levy, pari paskabiisiä eikä mitään ns. elämää suurempaa, mutta hyvä levy kuitenkin. Edeltävät albumit ja seuraava albumi ovat sellaisia, joihin on hankala verrata.

Sanotaan vielä että vuoden 2015 The Book of Souls on mestariteos, vähän niin kuin Black Sabbathin 13.

Edit. nyt soi Black Sabbathin Technical Ecstasy. Sabotage on muuten parempi levy kuin jotkut älypäät ovat vittuilleet.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Minä haluan nähdä elämäni aikana Vatikaanin maajoukkueen virallisen jalkapallo ottelun. Ehdottomasti yksi suurista toiveistani, ilman mitään sen kummallisempaa syytä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On se mukavaa päästä kotiin sen jälkeen sen jälkeen kun on ollut haalareissa sateessa muutaman tunnin. Vielä vähän olutta ja nukkumaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä haluan nähdä elämäni aikana Vatikaanin maajoukkueen virallisen jalkapallo ottelun. Ehdottomasti yksi suurista toiveistani, ilman mitään sen kummallisempaa syytä.

Näistä ei aina tiedä onko jotain hassuttelua, mutta miksi et sitten mene. Kyllähän niillä maajoukkue on.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hah, aloin tuota yhtä toista ketjua lukiessani miettimään, että jos on jossain avaruudessa meitä fiksumpi sivilisaatio, joka tarkkailee ihmiskunnan toilailua, niin melkoisia intergalaktisia facepalmejahan tämä touhu varmaan aiheuttaa. Onhan ihmiset ihan vitun typerää ja yhteistyökyvytöntä sakkia, joka sen sijaan että etsisi ongelmiin ratkaisuja, etsii lähinnä ratkaisuihin ongelmia. Saati että mistään ikinä opittaisiin mitään. Lyhyt on ihmiskunnan kollektiivinen muisti ja eiköhän tässä vielä omana elinaikana nähdä jos jonkinlaisia mullistuksia ja varmaan joku isompi välienselvittelykin vielä. Einstein oli kyllä monessa asiassa oikeassa, eikä vähiten ihmisten typeryydestä jutellessaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
That dog älähts to which kalig calaht's.

Millä aikataululla kaljattomuus auttaa maksa-arvoihin? Työterveys ja verikokeet pamahti juuri tänään sitten ajankohtaiseksi. Vittu... Tuli jo 4v sitten sanomista, silloin selvis puhumalla.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Näistä ei aina tiedä onko jotain hassuttelua, mutta miksi et sitten mene. Kyllähän niillä maajoukkue on.

Olin katsonut, ettei kuulu Fifaan joten ajattelin että ei löydy maajoukkuetta ollenkaan. Näköjään olin väärässä, löytyy kuitenkin. Joskus on pakko tosiaan nähdä paikan päältä.
 

Ralph

Jäsen
Olin katsonut, ettei kuulu Fifaan joten ajattelin että ei löydy maajoukkuetta ollenkaan. Näköjään olin väärässä, löytyy kuitenkin. Joskus on pakko tosiaan nähdä paikan päältä.
Vatikaanin maajoukkue on pelannut kaikkiaan kymmenen ottelua, joista puolet Monacoa vastaan. Siihen päälle yhdet Palestiinaa ja San Marinon B-joukkuetta vastaan. Seurajoukkuista on kohdannut sveitsiläisen SV Vollmondin, jonkun italialaisen divarijoukkueen ja jopa saksalaisen ison Borussia Mönchengladbachin.

Murskavoitto sveitsiläisistä, maalittomat tasapelit kahdesti Monacoa vastaan ja kerran San Marinon B-joukkuetta vastaan. Lopuista kuudesta tappio ja Mönchengladbachille 8-1. Edellinen peli on viime vuoden huhtikuulta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vatikaanin maajoukkue on pelannut kaikkiaan kymmenen ottelua, joista puolet Monacoa vastaan.

Kuinka monta kertaa pitää pelata ollakseen maajoukkue. Tuliko Suomestakin siis maajoukkue vasta siinä 1920-luvulla.

Aina puhutaan ensimmäisestä arvokisapaikasta ilmeisesti siksi, kun 1912-kisoja ei lasketakaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aina puhutaan ensimmäisestä arvokisapaikasta ilmeisesti siksi, kun 1912-kisoja ei lasketakaan.
Tai vuoden 1980 Moskovan olympialaisia, joissa Suomi ensin hävisi Jugoslavialle, sitten maaliton tasapeli Irakin kanssa ja lopuksi Costa Ricasta rökälevoitto 3-0.

Ja se, että Suomen alle 18-vuotiaiden maajoukkue pääsi v. 1975 nuorten EM-kilpailujen finaaliin, jossa se hävisi Englannille 1–0.

Suomen miesten ensimmäistä EM- ja MM-kisapaikkaa odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.

Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.

Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.
Todellakin. Hitto että odottaa huomista. Tuntuu kuin juuri katseli helteiden keskellä aamupäivästä Pitsiturnausta, mutta huomenna se vasta jytisee. Ekassa kierroksessa todellakin on taikaa. Kaikki ketjuspekulaatiot, ennakot, Kiekkokierrokset ja nyt tämä Telian jännittäminen. Onhan tämä siistiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos pyllyttää Rakel Liekkiä erinäisillä hauskoilla tavoilla, niin voidaanko sanoa että leikkii tulella?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä alotin tammikuussa uuden harrastuksen. Oon siitä lähtien suoltanut ajatuksiani tietokoneen muistioon. Laskin tossa äsken, kuinka monta tekstipätkää ja runoa oon kirjottanu sinne vuoden mittaan ja päädyin lukemaan 62. Vanhin säästämäni kirjoitus, tai oikeastaan mietelause on tallennettu 26.1.

Laskin että tänään on vuoden 254. päivä ja kun tästä miinustaa vielä vuoden ensimmäiset 25 päivää, jolta mulla ei ole kirjoituksia, on vanhimman kirjoituksen ja nykyisen päivän välillä kulunut 229 päivää. Tein jakolaskun 62/229 ja pääsin keskiarvoon ~0,27 sepustusta per päivä. Toisin sanoen olen kirjoittanut karvan verran yli joka neljäs päivä muistioon jotakin.

Tää on ihan mukava harrastus. Mä rakastan kirjottamista, sen takia mä kai jatkikseenkin alun alkaen liityin. Toistaseks tää muistioon kirjottaminen on mulle lähinnä oman mielen keventämistä ja ajatusten läpi käymistä. Ei sitä tiedä, vaikka joku päivä saisin kirjoittamisesta itselleni oikean ammatinkin. Se on yksi unelmani mutta vain yksi monesta. Kiinnostaa mua moni muukin asia.

Onneksi tää ihmiselämä on täynnä erilaisia polkuja eikä mun tarvi vielä tietää mikä musta tulee. Asioilla on tapana järjestyä ajallaan, kun tekee töitä oman itsensä eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös