Räpylätassu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, Avalanche
Minä haluan nähdä elämäni aikana Vatikaanin maajoukkueen virallisen jalkapallo ottelun. Ehdottomasti yksi suurista toiveistani, ilman mitään sen kummallisempaa syytä.
Minä haluan nähdä elämäni aikana Vatikaanin maajoukkueen virallisen jalkapallo ottelun. Ehdottomasti yksi suurista toiveistani, ilman mitään sen kummallisempaa syytä.
Näistä ei aina tiedä onko jotain hassuttelua, mutta miksi et sitten mene. Kyllähän niillä maajoukkue on.
Vatikaanin maajoukkue on pelannut kaikkiaan kymmenen ottelua, joista puolet Monacoa vastaan. Siihen päälle yhdet Palestiinaa ja San Marinon B-joukkuetta vastaan. Seurajoukkuista on kohdannut sveitsiläisen SV Vollmondin, jonkun italialaisen divarijoukkueen ja jopa saksalaisen ison Borussia Mönchengladbachin.Olin katsonut, ettei kuulu Fifaan joten ajattelin että ei löydy maajoukkuetta ollenkaan. Näköjään olin väärässä, löytyy kuitenkin. Joskus on pakko tosiaan nähdä paikan päältä.
Vatikaanin maajoukkue on pelannut kaikkiaan kymmenen ottelua, joista puolet Monacoa vastaan.
Kai yksi peli riitää. Tai vain joukkueen nimeäminen.Kuinka monta kertaa pitää pelata ollakseen maajoukkue.
Tai vuoden 1980 Moskovan olympialaisia, joissa Suomi ensin hävisi Jugoslavialle, sitten maaliton tasapeli Irakin kanssa ja lopuksi Costa Ricasta rökälevoitto 3-0.Aina puhutaan ensimmäisestä arvokisapaikasta ilmeisesti siksi, kun 1912-kisoja ei lasketakaan.
Todellakin. Hitto että odottaa huomista. Tuntuu kuin juuri katseli helteiden keskellä aamupäivästä Pitsiturnausta, mutta huomenna se vasta jytisee. Ekassa kierroksessa todellakin on taikaa. Kaikki ketjuspekulaatiot, ennakot, Kiekkokierrokset ja nyt tämä Telian jännittäminen. Onhan tämä siistiä.Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.
Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.
Sä oot nähny mut ja mun akan. Oon stadin revityin sämpylä.Joku dena oksensi ja nisti heilui.
Sä oot nähny mut ja mun akan. Oon stadin revityin sämpylä.
Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.
Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.
Todellakin. Hitto että odottaa huomista. Tuntuu kuin juuri katseli helteiden keskellä aamupäivästä Pitsiturnausta, mutta huomenna se vasta jytisee. Ekassa kierroksessa todellakin on taikaa. Kaikki ketjuspekulaatiot, ennakot, Kiekkokierrokset ja nyt tämä Telian jännittäminen. Onhan tämä siistiä.
Naisten maajoukkuehan on toki ollut EM-kisoissa jo kolmesti, alle 20-vuotiaiden naisten maajoukkue MM-kisoissa kahdesti. Alle 17-vuotiaiden tyttöjen maajoukkue on puolestaan pelannut tänä vuonna ensimmäistä kertaa sekä MM- (2018) että EM-kisoissa (2018), joista jälkimmäisissä tuloksena oli heti pronssi. Hyvä, tytöt!Tai vuoden 1980 Moskovan olympialaisia, joissa Suomi ensin hävisi Jugoslavialle, sitten maaliton tasapeli Irakin kanssa ja lopuksi Costa Ricasta rökälevoitto 3-0.
Ja se, että Suomen alle 18-vuotiaiden maajoukkue pääsi v. 1975 nuorten EM-kilpailujen finaaliin, jossa se hävisi Englannille 1–0.
Suomen miesten ensimmäistä EM- ja MM-kisapaikkaa odotellessa.
Tarinallisesti tämä Hoganin toinen yritys oli kyllä paras. Cenalla myös ihan hyviä yrityksiä mutta aika laimeasti ne päättyi aina Takerin juhliin.
Näemmä oli tylsää, joten päätit turhaan kuluttaa aikaa noin. Olisit vain heti ottanut CM Punkin ja se olisi ollut nopeasti hyvää yötä Undertaker.Ajanhukkaa...