Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 279
  • 67 882

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lainaan omaa viestiäni Nyt soi -ketjusta alkukesästä.

Toimii miullekkin. Lyöt siitä perään vielä No Prayer for the Dying lätyn ja sieltäkin löytyy helmiä. Fates Warning on helvetin hyvä biisi, siis oikeasti.

Fates Warning 2.50 - 3.50 on musikaalista orgasmia.

No Prayer For The Dying on epätasainen levy, pari paskabiisiä eikä mitään ns. elämää suurempaa, mutta hyvä levy kuitenkin. Edeltävät albumit ja seuraava albumi ovat sellaisia, joihin on hankala verrata.

Sanotaan vielä että vuoden 2015 The Book of Souls on mestariteos, vähän niin kuin Black Sabbathin 13.

Edit. nyt soi Black Sabbathin Technical Ecstasy. Sabotage on muuten parempi levy kuin jotkut älypäät ovat vittuilleet.

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Minä haluan nähdä elämäni aikana Vatikaanin maajoukkueen virallisen jalkapallo ottelun. Ehdottomasti yksi suurista toiveistani, ilman mitään sen kummallisempaa syytä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On se mukavaa päästä kotiin sen jälkeen sen jälkeen kun on ollut haalareissa sateessa muutaman tunnin. Vielä vähän olutta ja nukkumaan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä haluan nähdä elämäni aikana Vatikaanin maajoukkueen virallisen jalkapallo ottelun. Ehdottomasti yksi suurista toiveistani, ilman mitään sen kummallisempaa syytä.

Näistä ei aina tiedä onko jotain hassuttelua, mutta miksi et sitten mene. Kyllähän niillä maajoukkue on.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hah, aloin tuota yhtä toista ketjua lukiessani miettimään, että jos on jossain avaruudessa meitä fiksumpi sivilisaatio, joka tarkkailee ihmiskunnan toilailua, niin melkoisia intergalaktisia facepalmejahan tämä touhu varmaan aiheuttaa. Onhan ihmiset ihan vitun typerää ja yhteistyökyvytöntä sakkia, joka sen sijaan että etsisi ongelmiin ratkaisuja, etsii lähinnä ratkaisuihin ongelmia. Saati että mistään ikinä opittaisiin mitään. Lyhyt on ihmiskunnan kollektiivinen muisti ja eiköhän tässä vielä omana elinaikana nähdä jos jonkinlaisia mullistuksia ja varmaan joku isompi välienselvittelykin vielä. Einstein oli kyllä monessa asiassa oikeassa, eikä vähiten ihmisten typeryydestä jutellessaan.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
That dog älähts to which kalig calaht's.

Millä aikataululla kaljattomuus auttaa maksa-arvoihin? Työterveys ja verikokeet pamahti juuri tänään sitten ajankohtaiseksi. Vittu... Tuli jo 4v sitten sanomista, silloin selvis puhumalla.

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Näistä ei aina tiedä onko jotain hassuttelua, mutta miksi et sitten mene. Kyllähän niillä maajoukkue on.

Olin katsonut, ettei kuulu Fifaan joten ajattelin että ei löydy maajoukkuetta ollenkaan. Näköjään olin väärässä, löytyy kuitenkin. Joskus on pakko tosiaan nähdä paikan päältä.

Ralph

Jäsen
Olin katsonut, ettei kuulu Fifaan joten ajattelin että ei löydy maajoukkuetta ollenkaan. Näköjään olin väärässä, löytyy kuitenkin. Joskus on pakko tosiaan nähdä paikan päältä.
Vatikaanin maajoukkue on pelannut kaikkiaan kymmenen ottelua, joista puolet Monacoa vastaan. Siihen päälle yhdet Palestiinaa ja San Marinon B-joukkuetta vastaan. Seurajoukkuista on kohdannut sveitsiläisen SV Vollmondin, jonkun italialaisen divarijoukkueen ja jopa saksalaisen ison Borussia Mönchengladbachin.

Murskavoitto sveitsiläisistä, maalittomat tasapelit kahdesti Monacoa vastaan ja kerran San Marinon B-joukkuetta vastaan. Lopuista kuudesta tappio ja Mönchengladbachille 8-1. Edellinen peli on viime vuoden huhtikuulta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vatikaanin maajoukkue on pelannut kaikkiaan kymmenen ottelua, joista puolet Monacoa vastaan.

Kuinka monta kertaa pitää pelata ollakseen maajoukkue. Tuliko Suomestakin siis maajoukkue vasta siinä 1920-luvulla.

Aina puhutaan ensimmäisestä arvokisapaikasta ilmeisesti siksi, kun 1912-kisoja ei lasketakaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aina puhutaan ensimmäisestä arvokisapaikasta ilmeisesti siksi, kun 1912-kisoja ei lasketakaan.
Tai vuoden 1980 Moskovan olympialaisia, joissa Suomi ensin hävisi Jugoslavialle, sitten maaliton tasapeli Irakin kanssa ja lopuksi Costa Ricasta rökälevoitto 3-0.

Ja se, että Suomen alle 18-vuotiaiden maajoukkue pääsi v. 1975 nuorten EM-kilpailujen finaaliin, jossa se hävisi Englannille 1–0.

Suomen miesten ensimmäistä EM- ja MM-kisapaikkaa odotellessa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.

Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aatelkaa, huomenna se stna alkaa, lätkäkausi! Toivotaan nyt että Telian laitteet pelittää kaikilla paikkakunnilla huomenna. Nauttisin mielelläni siitä mistä olen heille maksanut.

Mut joo, tää on hiton nastaa aikaa. Liigakauden ekassa kierroksessa on aina ollu mulle sellanen oma "taikansa". Tuntuu siltä, ku tätä ois odottanut taas ikuisuuden ja vähän päälle.
Todellakin. Hitto että odottaa huomista. Tuntuu kuin juuri katseli helteiden keskellä aamupäivästä Pitsiturnausta, mutta huomenna se vasta jytisee. Ekassa kierroksessa todellakin on taikaa. Kaikki ketjuspekulaatiot, ennakot, Kiekkokierrokset ja nyt tämä Telian jännittäminen. Onhan tämä siistiä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos pyllyttää Rakel Liekkiä erinäisillä hauskoilla tavoilla, niin voidaanko sanoa että leikkii tulella?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä alotin tammikuussa uuden harrastuksen. Oon siitä lähtien suoltanut ajatuksiani tietokoneen muistioon. Laskin tossa äsken, kuinka monta tekstipätkää ja runoa oon kirjottanu sinne vuoden mittaan ja päädyin lukemaan 62. Vanhin säästämäni kirjoitus, tai oikeastaan mietelause on tallennettu 26.1.

Laskin että tänään on vuoden 254. päivä ja kun tästä miinustaa vielä vuoden ensimmäiset 25 päivää, jolta mulla ei ole kirjoituksia, on vanhimman kirjoituksen ja nykyisen päivän välillä kulunut 229 päivää. Tein jakolaskun 62/229 ja pääsin keskiarvoon ~0,27 sepustusta per päivä. Toisin sanoen olen kirjoittanut karvan verran yli joka neljäs päivä muistioon jotakin.

Tää on ihan mukava harrastus. Mä rakastan kirjottamista, sen takia mä kai jatkikseenkin alun alkaen liityin. Toistaseks tää muistioon kirjottaminen on mulle lähinnä oman mielen keventämistä ja ajatusten läpi käymistä. Ei sitä tiedä, vaikka joku päivä saisin kirjoittamisesta itselleni oikean ammatinkin. Se on yksi unelmani mutta vain yksi monesta. Kiinnostaa mua moni muukin asia.

Onneksi tää ihmiselämä on täynnä erilaisia polkuja eikä mun tarvi vielä tietää mikä musta tulee. Asioilla on tapana järjestyä ajallaan, kun tekee töitä oman itsensä eteen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Smitty#41 sä oot myönteinen ihminen. Ihailen. Mähän en oo.

Ja jottei aivan OT:ksi mene tässä tarkasti määritellyssä ketjussa niin mainitsen, että kävelin Hesarilla (Helsinginkatu, katu Helsingin itäisessä kantakaupungissa, tiedoksi landeille) ja aurinko niinku paistoi. Joku dena oksensi ja nisti heilui. This is my home and I love it. Etnisesti profiloimattomat diilas ja hullut huusivat, uskikset tarjosivat kahvit. Pitkän landekierroksen jälkeen olen kotona. En täältä lähde mihinkään enää. No vittu okei, Manhattanille vois. Aina valitetaan jo on prkl ihmeellistä menoa!

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Todellakin. Hitto että odottaa huomista. Tuntuu kuin juuri katseli helteiden keskellä aamupäivästä Pitsiturnausta, mutta huomenna se vasta jytisee. Ekassa kierroksessa todellakin on taikaa. Kaikki ketjuspekulaatiot, ennakot, Kiekkokierrokset ja nyt tämä Telian jännittäminen. Onhan tämä siistiä.

Vihdoinkin. Kun Radio City Oulu alkaa soittamaan Sentencedin Routasydäntä niin kyllä alkaa fiilikset nousemaan itelläki. Oli se taas ihana kuulla tuo biisi kun Cityn kiekkoilta alko parisen minuuttia sitten.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Futis on kyllä seksikästä stadionin valoissa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pelasin tuossa PS3:lla äsken WWE 2k14 peliä varmaan parin-kolmen vuoden tauon jälkeen. Ei ollut muuta tekemistä niin yritin katkaista The Undertakern streakia. Peli on siis sen verran vanha että Undertakerilla on siinä 21-0 putki vielä päällä. Yritin erilaisilla taktiikoilla:

-Shawn Michaelsilla yritin vaan piestä vitusti sitä, välillä mentiin pöytien läpi ja välillä tuli turpaan. No se mulkku torjui kaikki mun Superkickit, ja parin yrityksen jälkeen en tällä enää jaksanut. Taker voittaa aina.
-John Cena oli seuraavana vuorossa. Yritin vähän samaa taktiikkaa, mutta nyt yritin saada Takerin hakkaamaan mattoa eli luovuttamaan. Onnistuinkin kerran, mutta valitettavasti se tapahtui kehän ulkopuolella joten No Holds Barred -ottelussa ei auta. Kehän ulkopuolella muutama FU ja sitten takaisin kehään, yritetään jälleen jotain luovutusliikettä. Mitäs vittua, kahdessa ottelussa peräkkäin Taker nappaa Hell's Gate kuristusotteen kun olen yrittämässä Boston Crabia ja se onkin Cena joka taputtaa. Taker voittaa aina.
-Cenan kanssa tapellessa Taker teki myös niitä hauskoja juttuja että jos teen kehässä FU:n niin sen jälkeen valot sammuu, Taker on takana ja tekee Tombstonen. 1-2-3. Taker voittaa aina.
-Bret Hart seuraavaksi. Taktiikkana jälleen sama kuin Cenalla, eli pistetään Taker luovuttamaan. Saan käännettyä kolme kertaa Takerin kehän ulkopuolella tekemän Tombstonen itselleni ja sen jälkeen isketään parit omat piledriverit ja sharpshooterit kehän ulkopuolella. Jes, Taker melkein hakkaa mattoa, ei muuta kuin seuraavaksi kehään tekemään sama. Paitsi että kun päästään kehään, niin Taker tekee ensin Last Riden ja sen jälkeen Tombstonen. 1-2-3. Taker voittaa aina.
-Brock Lesnar. Mies joka oikeasti teki putkesta 21-1. Tällä kertaa yritän hakata Takeria pelkästään kehässä. Se menee alusta asti ihan vituiksi. Eka tulee Chokeslam ja sitten Tombstone. Selviän niistä kerran. Sen jälkeen saan itsekin joitain liikkeitä perille ja pääsen tekemään jopa F5:n Takerille, mutta se nousee jälleen ylös ja kohta onkin kombo Chokeslam+Tombstone taas perillä ja lopputuloksen tiedätte. Taker se vittu vaan voittaa aina.

Mitä tässä enää voi tehdä? No yksi nimi on vielä naftaliinissa...

HULK HOGAN!

Ensimmäisellä yrityksellä jälleen ihan rehtiä mättämistä kehässä. Välillä käydään hakemassa tuoli ja piestään Takeria ja kerran pääsen yrittämään Leg Dropiakin, mutta se mulkku väistää. Sen jälkeen tuleekin Chokeslam ja Tombstone ja eka yritys meni vähän vituiksi. Tajusin kuitenkin että voin voittaa Takerin Hoganilla jos vaan painan päälle kuin yleinen syyttäjä.

Toisella yrityksellä jälleen ihan mielipuolista mättöä ja onnistuin myös torjumaan Takerin iskuja mukavasti. Yhden Leg Dropin saan perille aikaisessa vaiheessa, yritän kertaalleen jopa selätystä mutta tuomari pääsee ainoastaan kahteen. Okei, mennääs kehästä ulos. Tuoli, leka ja lopulta teräsportaat löytää tiensä Takerin naamatauluun. Vähän otan itsekin osumaa, mutta Taker ei pääse onneksi yllättämään finishereillään. Sen jälkeen nopea Big Boot Hoganilla kehän ulkopuolella, sitten takaisin kehään. Uudestaan Taker nurin, Leg Drop... 1... 2... EI VITTU VIELÄKÄÄN SELÄTYSTÄ!

Taas kehän ulkopuolelle ja aseet käyttöön. Nyt piestään Takeria kuin vierasta sikaa ja odotetaan että on sen verran mätetty että pääsee tekemään Big Bootin. Taker kehän ulkopuolella nurin, sitten äkkiä itse kehään. Taker nousee ja kiipeää kehään. Vauhtia köysistä, Big Boot naamaan. Isolla riskillä tekemään Leg Dropia koska yleensä juuri tällaisella hetkellä Taker väistää... Väistääkö? Ei väistä, kolmas Leg Drop osuu. Selätys... 1... 2... 3... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKER EI VOITA ENÄÄ!

HULK HOGAN VOITTAA THE UNDERTAKERIN JA STREAK IS OVER, STREAK IS OVER, STREAK IS OVER!!!

Aaahhhh tätä ei meiltä kukaan osta koskaan pois! Onneksi olkoon myös sinulle Jerry Lawler!

Kaikkein pahinta oli toki se että Hogan oli ehkä viimeinen kenellä halusin tuon ottelun voittaa, mutta joskus pitää tehdä äärimmäisiä asioita. Muistan kun taistelin tuon Streakin kanssa jo vuosia sitten ja ei vaan onnistunut. Mutta vittu Hulk Hogan oli se mies kenellä se sitten tehtiin.

Torille.

@Ollakseni @sinnepäinsä @Merovingi

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä vittua DMW? Vince ostaa tuon sinulta!

@Roger Moore

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tai vuoden 1980 Moskovan olympialaisia, joissa Suomi ensin hävisi Jugoslavialle, sitten maaliton tasapeli Irakin kanssa ja lopuksi Costa Ricasta rökälevoitto 3-0.

Ja se, että Suomen alle 18-vuotiaiden maajoukkue pääsi v. 1975 nuorten EM-kilpailujen finaaliin, jossa se hävisi Englannille 1–0.

Suomen miesten ensimmäistä EM- ja MM-kisapaikkaa odotellessa.
Naisten maajoukkuehan on toki ollut EM-kisoissa jo kolmesti, alle 20-vuotiaiden naisten maajoukkue MM-kisoissa kahdesti. Alle 17-vuotiaiden tyttöjen maajoukkue on puolestaan pelannut tänä vuonna ensimmäistä kertaa sekä MM- (2018) että EM-kisoissa (2018), joista jälkimmäisissä tuloksena oli heti pronssi. Hyvä, tytöt!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mitä vittua DMW? Vince ostaa tuon sinulta!

@Roger Moore
Tarinallisesti tämä Hoganin toinen yritys oli kyllä paras. Cenalla myös ihan hyviä yrityksiä mutta aika laimeasti ne päättyi aina Takerin juhliin.

Toisaalta tuo oli ehkä vähän jopa squash tuo Hoganin voitto. Homma oli koko ajan näpeissä.

Mutta idea on myynnissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy