Pahoittelen näin jälkikäteen useaa laukaisemaani post-traumaattista stressireaktiota kun mainitsin Torinon 2006 olympialaisten jääkiekon miesten finaalin.
Tässähän olisi hyvän ketjun paikka. "Missä olit kun Lidström teki ratkaisumaalin olympiafinaalissa?"Tuolla en ollut paikalla, mutta muistan aivan liian hyvin missä olin.
Tässähän olisi hyvän ketjun paikka. "Missä olit kun Lidström teki ratkaisumaalin olympiafinaalissa?"
Itse olin kotona.
Porukoilla katsomassa perheen parissa matsia feat. siskon mies. Vitutus siellä, itku kotona, kun kukaan ei ollut näkemässä. Taisi olla kaikkien aikojen sauma voittaa best vs. best-turnauksessa olympiakultaa. Nyt komissaarit hoitelee hommat niin, että yksi sukupolvi, vai tai ikäluokka ei pääse edes yrittämään. Hassua oli nähdä se valtava muutos Venäjä-peliin jo finaalin ekan erän ekan luistimenpotkun jälkeen. Silti se oli karmaiseva pettymys.Tässähän olisi hyvän ketjun paikka. "Missä olit kun Lidström teki ratkaisumaalin olympiafinaalissa?"
Itse olin kotona.
Olen vähän jopa kateellinen sulle. Olisin itse enemmän kuin tyytyväinen jos olisin sen verran nuori että mitään kummoisia muistikuvia tuosta ei olisi.Torinosta itselläkin on pieniä muistikuvia, vaikka olin tuolloin vasta 7-vuotias. Kuitenkaan tuo tappio ei osannut samalla tavalla vituttaa, sillä en ymmärtänyt urheilusta vielä niin paljoa. Sitäkin on tullut monta kertaa jossiteltua, että jos Olli Jokinen olisi saanut kiekon maaliin.
Jos en väärin muista niin Suomihan pelasi sen ekan erän vielä ihan hyvin. Tarkkaa peliähän se oli ja Suomi meni ylivoimalla johtoonkin. Mutta joo, kyllä se toisesta erästä eteenpäin oli Ruotsin heiniä ja pieni ihme oli jopa että Suomi sai pelin vielä tasoihin toisen erän lopussa, sehän oli suunnilleen koko erän ainoa kunnon hyökkäys. Kolmannessa erässä ei sitten maalipaikkoja ollutkaan kuin se yksi Jokisen paikan puolikas siinä lopussa.Hassua oli nähdä se valtava muutos Venäjä-peliin jo finaalin ekan erän ekan luistimenpotkun jälkeen. Silti se oli karmaiseva pettymys.
2006 Torino. Sitä tuskaa ei poista mikään ikinä. 2010 olympia välierä oli lähinnä huvittava kokemus siihen verrattuna.
Missä olin pe 13.5.2011 kun Granlund teki ilmaveivinsä. Olin oululaisessa baarissa kännissä katsomassa peliä, mutta en muista ottelusta mitään.
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
Olen vähän jopa kateellinen sulle. Olisin itse enemmän kuin tyytyväinen jos olisin sen verran nuori että mitään kummoisia muistikuvia tuosta ei olisi.
Valitettavasti kyseinen tyttö oli kehitysvammainen.
Sama täällä. Nykyään ei jaksa kattoo ku pesäpallot, formulat, KHL, NHL, MM kisat, olympialaiset, EHT-turneet, Liiga ratkaisupelit, valioliiga ja yleisurheilut. Ennen tuli oikeasti vietettyä päivänsä urheilun ääressä.Silloin joskus muksuna ja teini-iässä tuli katseltua urheilua televisiosta paljon enemmän kuin nykyään, vaikka sitä oli tarjolla paljon nykyistä vähemmän. Tuli katsottua myös monipuolisemmin kaiken maailman formulat, jääpallot ja pesäpallot mukaan lukien.
Nyt kun melkein kaikki on saatavilla maksukanavilta tai sitten netistä, niin ei oikein enää jaksa. Ilveksen pelit ja isot kisat. Siinä se.
Ennen tuli oikeasti vietettyä päivänsä urheilun ääressä.
Ruotsi voitti.Vaan onneksi oli niin jurrissa, että aivan kaikkia yksityiskohtia ei muista.
Ruotsi voitti.
Ihmetellä pitää mistä tulee edes idea siihen et tossa konttauskunnossa pitää lähtee kauppaan. Tosin omasta mielestään hän oli varmaan selvinpäin.
Vasta 37? Mä luulin, että se on paljon vanhempi. Eihän tuo ole ikä eikä mikhään.Beyonce on muuten tänään 37-vuotias. Onkohan sen perse yhtä vanha?
Joo saman ikäinen kuin Britney Spears. Tai no Britney on muutaman kuukauden nuorempi. Christina Aguilera on näitä vuoden vanhempi, vaikka olisin melkein luullut porukan nuorimmaksi.Vasta 37? Mä luulin, että se on paljon vanhempi. Eihän tuo ole ikä eikä mikhään.
Jep, Beyoncen musavideoita runk... katseli MTV:ltä varmaan jo joskus vuonna 2003. Hauska sinänsä noista em. artisteista sanoa olleensa kauan julkisuudessa, koska koko genre on melkoista kertakäyttöroskaa, mutta näinhän tuo on.Joo saman ikäinen kuin Britney Spears. Tai no Britney on muutaman kuukauden nuorempi. Christina Aguilera on näitä vuoden vanhempi, vaikka olisin melkein luullut porukan nuorimmaksi.
Onhan nuo olleet julkisuudessa about ikuisuuden niin silläpä kai luulee vanhemmaksi.
Beyoncen biiseistä en kyllä tunnistaisi kuin ehkä yhden (Crazy in love) mutta onhan Britneylla muutama ihan mieleen jäänyt biisi sieltä uran alusta. Oops I did it again, Stronger ja Baby one more time ja mitä näitä nyt on. Toxicin musavideolle tuli vedeltyä.Jep, Beyoncen musavideoita runk... katseli MTV:ltä varmaan jo joskus vuonna 2003. Hauska sinänsä noista em. artisteista sanoa olleensa kauan julkisuudessa, koska koko genre on melkoista kertakäyttöroskaa, mutta näinhän tuo on.
Vasta 37? Mä luulin, että se on paljon vanhempi. Eihän tuo ole ikä eikä mikhään.
Beyoncen biiseistä en kyllä tunnistaisi kuin ehkä yhden (Crazy in love) mutta onhan Britneylla muutama ihan mieleen jäänyt biisi sieltä uran alusta. Oops I did it again, Stronger ja Baby one more time ja mitä näitä nyt on. Toxicin musavideolle tuli vedeltyä.