Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 313
  • 68 367

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pahoittelen näin jälkikäteen useaa laukaisemaani post-traumaattista stressireaktiota kun mainitsin Torinon 2006 olympialaisten jääkiekon miesten finaalin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pahoittelen näin jälkikäteen useaa laukaisemaani post-traumaattista stressireaktiota kun mainitsin Torinon 2006 olympialaisten jääkiekon miesten finaalin.

Ihmisaivoissa on jonkunlainen mekanismi millä torjua traumoja. Joskus se onnistuu eikä tuota päivittäin enää mieti.

Tuolla en ollut paikalla, mutta muistan aivan liian hyvin missä olin.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuolla en ollut paikalla, mutta muistan aivan liian hyvin missä olin.
Tässähän olisi hyvän ketjun paikka. "Missä olit kun Lidström teki ratkaisumaalin olympiafinaalissa?"

Itse olin kotona.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tässähän olisi hyvän ketjun paikka. "Missä olit kun Lidström teki ratkaisumaalin olympiafinaalissa?"

Itse olin kotona.

Oltiin silloisen exän luokse kokoonnuttu katsomaan finaalia. Monta kaveria, paljon juotavaa ja syötävää, hyvä nousuhumala jne. Kaikki pilalle lopulta. Jengi kotiin, laskuhumala ja vitutus jne. Paska matsi.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

Itse olin kotona.
Porukoilla katsomassa perheen parissa matsia feat. siskon mies. Vitutus siellä, itku kotona, kun kukaan ei ollut näkemässä. Taisi olla kaikkien aikojen sauma voittaa best vs. best-turnauksessa olympiakultaa. Nyt komissaarit hoitelee hommat niin, että yksi sukupolvi, vai tai ikäluokka ei pääse edes yrittämään. Hassua oli nähdä se valtava muutos Venäjä-peliin jo finaalin ekan erän ekan luistimenpotkun jälkeen. Silti se oli karmaiseva pettymys.

Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)

Torinosta itselläkin on pieniä muistikuvia, vaikka olin tuolloin vasta 7-vuotias. Kuitenkaan tuo tappio ei osannut samalla tavalla vituttaa, sillä en ymmärtänyt urheilusta vielä niin paljoa. Sitäkin on tullut monta kertaa jossiteltua, että jos Olli Jokinen olisi saanut kiekon maaliin.
Olen vähän jopa kateellinen sulle. Olisin itse enemmän kuin tyytyväinen jos olisin sen verran nuori että mitään kummoisia muistikuvia tuosta ei olisi.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hassua oli nähdä se valtava muutos Venäjä-peliin jo finaalin ekan erän ekan luistimenpotkun jälkeen. Silti se oli karmaiseva pettymys.
Jos en väärin muista niin Suomihan pelasi sen ekan erän vielä ihan hyvin. Tarkkaa peliähän se oli ja Suomi meni ylivoimalla johtoonkin. Mutta joo, kyllä se toisesta erästä eteenpäin oli Ruotsin heiniä ja pieni ihme oli jopa että Suomi sai pelin vielä tasoihin toisen erän lopussa, sehän oli suunnilleen koko erän ainoa kunnon hyökkäys. Kolmannessa erässä ei sitten maalipaikkoja ollutkaan kuin se yksi Jokisen paikan puolikas siinä lopussa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Missä olin pe 13.5.2011 kun Granlund teki ilmaveivinsä. Olin oululaisessa baarissa kännissä katsomassa peliä, mutta en muista ottelusta mitään.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
2006 Torino. Sitä tuskaa ei poista mikään ikinä. 2010 olympia välierä oli lähinnä huvittava kokemus siihen verrattuna.

Ei poista. 2010 oli ihan sama siihen verrattuna. Minä olin kotona. Koko kolmannen erän lamassa. Tai siis siitä hetkestä lähtien kun kyllä-te-tiedätte. Se oli pitkä aika. Siitä on liian vähän aikaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)

Olen vähän jopa kateellinen sulle. Olisin itse enemmän kuin tyytyväinen jos olisin sen verran nuori että mitään kummoisia muistikuvia tuosta ei olisi.

Vaan onneksi oli niin jurrissa, että aivan kaikkia yksityiskohtia ei muista.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään se kävi. Koulun ruokalassa tuli tyttö kysymään että "saako tähän (vastapäätä) istua". Sanoin että "toki".

Valitettavasti kyseinen tyttö oli kehitysvammainen. Ja noin 10-vuotias.

Mutta kai tääkin on alku, hei.

Eli työmaan vieressä on koulun ruokala jossa käytiin syömässä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Valitettavasti kyseinen tyttö oli kehitysvammainen.

Minkäslainen kynnyskysymys tuo on. Juttelin kerran ravintolan tanssilattialla pyörätuolissa istuvan ihanan tytön kanssa. Hän valitteli kuinka miehet eivät lähesty ja vaikka jalkani eivät toimikaan, niin jalkovälini toimii.

Harmillisesti olin parisuhteessa silloin. Toivottavasti hän on löytänyt jonkun muun.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Silloin joskus muksuna ja teini-iässä tuli katseltua urheilua televisiosta paljon enemmän kuin nykyään, vaikka sitä oli tarjolla paljon nykyistä vähemmän. Tuli katsottua myös monipuolisemmin kaiken maailman formulat, jääpallot ja pesäpallot mukaan lukien.

Nyt kun melkein kaikki on saatavilla maksukanavilta tai sitten netistä, niin ei oikein enää jaksa. Ilveksen pelit ja isot kisat. Siinä se.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Silloin joskus muksuna ja teini-iässä tuli katseltua urheilua televisiosta paljon enemmän kuin nykyään, vaikka sitä oli tarjolla paljon nykyistä vähemmän. Tuli katsottua myös monipuolisemmin kaiken maailman formulat, jääpallot ja pesäpallot mukaan lukien.

Nyt kun melkein kaikki on saatavilla maksukanavilta tai sitten netistä, niin ei oikein enää jaksa. Ilveksen pelit ja isot kisat. Siinä se.
Sama täällä. Nykyään ei jaksa kattoo ku pesäpallot, formulat, KHL, NHL, MM kisat, olympialaiset, EHT-turneet, Liiga ratkaisupelit, valioliiga ja yleisurheilut. Ennen tuli oikeasti vietettyä päivänsä urheilun ääressä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ennen tuli oikeasti vietettyä päivänsä urheilun ääressä.

Yläasteella tuli valehdeltua opettajalle kuinka on sairas ja hän päästi kotiin katsomaan hiihtoa vanhempien ollessa tehtaalla.

Nykyään ei ole mitään mahdollisuutta tietää koko ajan kuka pelaa missä ja milloin. Kyllä siinä äkkiä sitten loppuu mielenkiinto ja seuraaminen vähenee.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipahan nähtyä Mäkelänkadun K Marketissa niin känninen asiakas etten oo koskaan nähny. Se tasapainotteli siinä kassan edessä parhaansa mukaan kunnes maksun hetki koitti, käden vieminen taskuun oli hänen kordinaatiolle liikaa ja se veti mukkelismakkelis hyllyjen päälle. Noh, posit siitä et pahoitteli, maksoi ostoksensa ja poistui paikalta omin jaloin, tosin housut kintussa.

Ihmetellä pitää mistä tulee edes idea siihen et tossa konttauskunnossa pitää lähtee kauppaan. Tosin omasta mielestään hän oli varmaan selvinpäin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ruotsi voitti.

Ai niin ne voitti. Mutta sehän johtui siitä, kun hyökkäys alkoi mailan katkeamisesta. Mikä firma sen mailan valmisti.

Ihmetellä pitää mistä tulee edes idea siihen et tossa konttauskunnossa pitää lähtee kauppaan. Tosin omasta mielestään hän oli varmaan selvinpäin.

Mitä se osti. Tapponälkä voi olla yksi syy. Joskus tulee ainakin humalassa sellainen olo, että nyt on ihan todella aivan pakko saada jotain, mitä tahansa ravintoa. Joskus tietenkin voi janottaakin ja lähteä varmuudeksi hakemaan lisää.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vasta 37? Mä luulin, että se on paljon vanhempi. Eihän tuo ole ikä eikä mikhään.
Joo saman ikäinen kuin Britney Spears. Tai no Britney on muutaman kuukauden nuorempi. Christina Aguilera on näitä vuoden vanhempi, vaikka olisin melkein luullut porukan nuorimmaksi.

Onhan nuo olleet julkisuudessa about ikuisuuden niin silläpä kai luulee vanhemmaksi.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo saman ikäinen kuin Britney Spears. Tai no Britney on muutaman kuukauden nuorempi. Christina Aguilera on näitä vuoden vanhempi, vaikka olisin melkein luullut porukan nuorimmaksi.

Onhan nuo olleet julkisuudessa about ikuisuuden niin silläpä kai luulee vanhemmaksi.
Jep, Beyoncen musavideoita runk... katseli MTV:ltä varmaan jo joskus vuonna 2003. Hauska sinänsä noista em. artisteista sanoa olleensa kauan julkisuudessa, koska koko genre on melkoista kertakäyttöroskaa, mutta näinhän tuo on.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jep, Beyoncen musavideoita runk... katseli MTV:ltä varmaan jo joskus vuonna 2003. Hauska sinänsä noista em. artisteista sanoa olleensa kauan julkisuudessa, koska koko genre on melkoista kertakäyttöroskaa, mutta näinhän tuo on.
Beyoncen biiseistä en kyllä tunnistaisi kuin ehkä yhden (Crazy in love) mutta onhan Britneylla muutama ihan mieleen jäänyt biisi sieltä uran alusta. Oops I did it again, Stronger ja Baby one more time ja mitä näitä nyt on. Toxicin musavideolle tuli vedeltyä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vasta 37? Mä luulin, että se on paljon vanhempi. Eihän tuo ole ikä eikä mikhään.

Tähän nyt sitten listaamaan minkä ikäinen on vanhin kenen kanssa olet sekstaillu.

Beyoncen biiseistä en kyllä tunnistaisi kuin ehkä yhden (Crazy in love) mutta onhan Britneylla muutama ihan mieleen jäänyt biisi sieltä uran alusta. Oops I did it again, Stronger ja Baby one more time ja mitä näitä nyt on. Toxicin musavideolle tuli vedeltyä.

Olen nähnyt Britneyn kaksi kertaa livenä, älä kysy miksi. Ei, en ollut selvinpäin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy