Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 999
  • 66 798

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mites jos käyttää vain piilolinssejä? Minä en kyllä, mutta muuten vaan kiinnostaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan toi Sanna Savikko kyllä aika kissa. Voisin jopa laittaa ns. savikkoon sitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onhan toi Sanna Savikko kyllä aika kissa. Voisin jopa laittaa ns. savikkoon sitä.
Samoin ja pusikkoon. Uskon ja luotan että hällä sellainen on. Mitä sanoo alan emeritus, näkijä, kokija, puskakuvien luoja @Musta Nuoli ?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihanaa. Kuulun siihen 0.01%. Tässäkin siis vähemmistössä.
Jokainen on vähän läski sanotaan laulussakin.
lääkäri, maalari, kirvesmies
lastentarhantätikin on kukaties
arvatenkin hämähäkkimies
ja urheilusankari otsa hies
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Käyttäjänimettömän allekirjoitus kaipaa siis useamman rivin verran tarkennuksia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kalsarikänniketjussa on tänään hyvä meininki maanantaiksi. Arvostan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yritän metsästää yhtä vanhaa seikkailu(?)peliä. En muista pelistä paljoakaan, mutta siinä on sellainen kohtaus missä joku vihreä monsteri, ehkä joku lentävä vampyyri yrittää hyökätä pelin hahmon kimppuun ja se pitää napata kiinni imurilla. Jos sitä ei saa niin se nappaa pelihahmon ja lentää sen kanssa johonkin huitsinkuuseen. Ei vaan mitään hajua edes etäisesti mikä peli ja mitä muuta siinä voi tapahtua, mutta tuo kohtaus on jäänyt mieleen. Saattoi olla Lucas Artsin valmistama peli.

Kellään mitään hajua, oli niin selkeät ohjeet?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yritän metsästää yhtä vanhaa seikkailu(?)peliä. En muista pelistä paljoakaan, mutta siinä on sellainen kohtaus missä joku vihreä monsteri, ehkä joku lentävä vampyyri yrittää hyökätä pelin hahmon kimppuun ja se pitää napata kiinni imurilla. Jos sitä ei saa niin se nappaa pelihahmon ja lentää sen kanssa johonkin huitsinkuuseen. Ei vaan mitään hajua edes etäisesti mikä peli ja mitä muuta siinä voi tapahtua, mutta tuo kohtaus on jäänyt mieleen. Saattoi olla Lucas Artsin valmistama peli.

Kellään mitään hajua, oli niin selkeät ohjeet?
Pistähän peliluolaan kyselyä, sieltä voisi joku retropelaaja löytyä. Olet siis varma että kyseessä on peli, eikä ekat happotestit tms.? Delikoissakin olen kuullut koettavan samanlaista settiä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
ViaGogo.comin etusivulla, Top events in worlwide - otsikon alla on piikkipaikalla Viro-Suomi jalkapallo-ottelu. Lähempi tarkastelu osoittaa, että samaa tapahtumaa tarkkailee kaksi muutakin nettailijaa. Heikolta vaikuttaa lippujen myynti erilaisiin tapahtumiin maailmanlaajuisesti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pistähän peliluolaan kyselyä, sieltä voisi joku retropelaaja löytyä. Olet siis varma että kyseessä on peli, eikä ekat happotestit tms.? Delikoissakin olen kuullut koettavan samanlaista settiä.
Olen melkoisen varma että oli peli. Olin ehkä 6-vuotias kun tuollaista pelasin. Tai no en itse edes pelannut vaan katsoin kun veli pelasi. Senkään vuoksi ei ole oikein mielikuvia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
ViaGogo.comin etusivulla, Top events in worlwide - otsikon alla on piikkipaikalla Viro-Suomi jalkapallo-ottelu. Lähempi tarkastelu osoittaa, että samaa tapahtumaa tarkkailee kaksi muutakin nettailijaa. Heikolta vaikuttaa lippujen myynti erilaisiin tapahtumiin maailmanlaajuisesti.

Todellako uskot noiden tilastojen pitävän paikkansa varsinkaan tuolta kusetusfirmalta. Ne taas kerran, kuten aina, myivät tai siis "myivät" lippuja peliin, vaikka niitä ei ollut vielä myynnissä. Nyt on:

EESTI - SOOME / UEFA RAHVUSTE LIIGA - 12.10.2018 - A. Le Coq Arena - Piletilevi.ee
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Enpä tiedä milloin Jokereiden mahdollinen voitto olisi mieltä lämmittänyt yhtä paljon kuin tänään? Tai tiedän tiedän, ei saisi nuolaista ennen kuin tipahtaa mutta hyvältä tuo ainakin tällä hetkellä näyttää. Jokerit johtaa 4-1.

Sillä voitolla olisin saamassa viime kuussani uhkapeleissä menettämäni 45 euroa takaisin. Unibet kun tarjosi meille uusille asiakkailleen Jokereiden voitosta jopa kerrointa 50.

Nyt kävisi hyvin jos saisin häviämäni rahat takaisin, mutta täytyy pysyä jatkossa pois pelaamisen parista. Vaikka Unibetikin kai tuolla 50 kertoimella yrittää saada varmaan asiakkaitaan koukutettua pelaamaan. Pitää vaan pystyä pitämään päänsä.
 
Iltalehti: Poliisi: Koulukiusattu poika laittoi itse paristot suuhunsa ja joutui leikkaukseen - koulutoverien rikosepäilyt raukesivat

"Poliisin saaman tiedon mukaan poika pani patterin suuhunsa luokassa oppitunnilla täysin yllättäen.


- Yllättäen ja mitään kenellekään sanomatta, Rahkonen kuvailee tilannetta.

Poika on toista mieltä tilanteesta.

- Itse hän on edelleen sitä mieltä että on yllytetty, mutta näin ei ole todistajien ja muiden henkilöiden mukaan.

Rahkola mainitsee, että patterin suuhunsa laittanut poika ei maininnut pakottamisesta mitään alustavassa puhuttelussakaan vaan se tuli esiin myöhemmin
."

Mitä helvettiä? Poliisi siis uskoo kiusaajia ja kiusaajien kavereita?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Iltalehti:
Mitä helvettiä? Poliisi siis uskoo kiusaajia ja kiusaajien kavereita?
Lähdekritiikkiä peliin niin tuossa ei todellakaan ole koko totuus tai varmastikaan edes muunneltu totuus. Tämä paska-aviisi kun ihan hakemalla hakee kaikkeen sekä draamaa että tarpeetonta vastakkainasettelua mielensäpahoittamisista puhumattakaan. Eiköhän tuossakin ole taas vedetty kaikki mutkat suoriksia ja lainailtu mitä sattuu, eikä todellakaan ole kyse nyt mistään poliisin uskomisista. Mulla on mitta täyttynyt näistä klikkihuorausjutuista jo ajat sitten, koska sellaista paskaa suurimmaksi osaksi suoltavat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lähdekritiikkiä peliin niin tuossa ei todellakaan ole koko totuus tai varmastikaan edes muunneltu totuus.

Ei varmaan olekaan, mutta kyllähän tämän jotenkin koulukiusaamiseen täytyy liittyä. Sitä ei kai suoraan ole rikoslakiin kirjattu, mutta jotain pitäisi tehdä.

Se nyt ainakin tulee mieleen, että poika on saattanut kenties ajatella tällä se kiusaaminen loppuu. Jonkunlaisen sankariteon jälkeen pääsee piireihin.

Suurin kysymys ei ole se mikä instanssi tutkii tai saako joku sakkoja, mutta jotain tutkittavaahan tässä aivan varmasti on. Ja sen jälkeen jonkun asian pitäisi muuttua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kalsarikänniketjussa on tänään hyvä meininki maanantaiksi. Arvostan.
Vitut siellä mitään tapahdu. Tai tapahtunut? Just heräsin päikkäreiltä tekemään jauhelihaa ja spagettia. Muutama olut kylkeen niin jo lähtee.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Juu tutkia ja tehdä sitä jotain toki pitää, iltapaskeet tarkoitushakuisen klikki"journalisminsa" kanssa vaan eivät ole siihen millään tavalla oikea paikka tai mitenkään ko. tekemiseen tai tutkimiseen osallisena. Kirjoitelkoon jonkun uusista tisseistä tai vaikka säästä, mutta tärkeämmistä asioista sopisi pysyä tyystin sivussa.
 

Ralph

Jäsen
"Express huomasi, ettei seurattuja pukeutujia herttuatar Meghania ja herttuatar Catherinea nähdä oikeastaan koskaan yhdessä värisävyssä, ja kertoo valintaan loogisen syyn. Muuten kirkkaitakin värejä suosivat naiset välttävät oranssia, sillä se on yksi niistä väreistä, joka näyttää valokuvissa harvoin hyvältä."

Paskapuhetta. Etsikää Googlen kuvahausta vaikkapa nimellä Petteri Nikkilä. Siellä on todella paljon kuvia, joissa oranssi näyttää hyvältä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Halli Perri on kyllä ihan mukiin menevä Bond-typy
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuuraketti on ainoa Bond-elokuva jonka olen katsonut alusta loppuun. Sekin siksi koska isäukko pakotti kun olin lapsi.

En joutunut koulukiusatuksi sen takia, mutta yläasteella tuli tietooni, että en ole nähnyt kai yhtään Bond-elokuvaa tai ainakin vain ihan pari.

Nykytilannetta en ole tilastoinut, mutta olisikohan joku kuusi tai seitsemän. Yhden katsoin oikein leffateatterissa vuosituhanteen vaihteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös