Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kalsarikänniketjussa on tänään hyvä meininki maanantaiksi. Arvostan.
Pistähän peliluolaan kyselyä, sieltä voisi joku retropelaaja löytyä. Olet siis varma että kyseessä on peli, eikä ekat happotestit tms.? Delikoissakin olen kuullut koettavan samanlaista settiä.Yritän metsästää yhtä vanhaa seikkailu(?)peliä. En muista pelistä paljoakaan, mutta siinä on sellainen kohtaus missä joku vihreä monsteri, ehkä joku lentävä vampyyri yrittää hyökätä pelin hahmon kimppuun ja se pitää napata kiinni imurilla. Jos sitä ei saa niin se nappaa pelihahmon ja lentää sen kanssa johonkin huitsinkuuseen. Ei vaan mitään hajua edes etäisesti mikä peli ja mitä muuta siinä voi tapahtua, mutta tuo kohtaus on jäänyt mieleen. Saattoi olla Lucas Artsin valmistama peli.
Kellään mitään hajua, oli niin selkeät ohjeet?
Olen melkoisen varma että oli peli. Olin ehkä 6-vuotias kun tuollaista pelasin. Tai no en itse edes pelannut vaan katsoin kun veli pelasi. Senkään vuoksi ei ole oikein mielikuvia.Pistähän peliluolaan kyselyä, sieltä voisi joku retropelaaja löytyä. Olet siis varma että kyseessä on peli, eikä ekat happotestit tms.? Delikoissakin olen kuullut koettavan samanlaista settiä.
ViaGogo.comin etusivulla, Top events in worlwide - otsikon alla on piikkipaikalla Viro-Suomi jalkapallo-ottelu. Lähempi tarkastelu osoittaa, että samaa tapahtumaa tarkkailee kaksi muutakin nettailijaa. Heikolta vaikuttaa lippujen myynti erilaisiin tapahtumiin maailmanlaajuisesti.
Lähdekritiikkiä peliin niin tuossa ei todellakaan ole koko totuus tai varmastikaan edes muunneltu totuus. Tämä paska-aviisi kun ihan hakemalla hakee kaikkeen sekä draamaa että tarpeetonta vastakkainasettelua mielensäpahoittamisista puhumattakaan. Eiköhän tuossakin ole taas vedetty kaikki mutkat suoriksia ja lainailtu mitä sattuu, eikä todellakaan ole kyse nyt mistään poliisin uskomisista. Mulla on mitta täyttynyt näistä klikkihuorausjutuista jo ajat sitten, koska sellaista paskaa suurimmaksi osaksi suoltavat.Iltalehti:
Mitä helvettiä? Poliisi siis uskoo kiusaajia ja kiusaajien kavereita?
Lähdekritiikkiä peliin niin tuossa ei todellakaan ole koko totuus tai varmastikaan edes muunneltu totuus.
Vitut siellä mitään tapahdu. Tai tapahtunut? Just heräsin päikkäreiltä tekemään jauhelihaa ja spagettia. Muutama olut kylkeen niin jo lähtee.Kalsarikänniketjussa on tänään hyvä meininki maanantaiksi. Arvostan.
Muuta hyvää tuossa Nelosella pyörivässä Bond-leffassa ei sitten oikein olekaan. Paitsi näkymätön auto on kaikessa urpoudessaan hauska.Halli Perri on kyllä ihan mukiin menevä Bond-typy
Kuuraketti on ainoa Bond-elokuva jonka olen katsonut alusta loppuun. Sekin siksi koska isäukko pakotti kun olin lapsi.
Kiitos, kiitos!Onnea morsmaikulle @Iisoppi .
Häät meni ihan kivasti, avioliitto saatiin solmittua
2006 Torino. Sitä tuskaa ei poista mikään ikinä. 2010 olympia välierä oli lähinnä huvittava kokemus siihen verrattuna.Tuli fiilisteltyä YouTubesta Suomen kiekkohistorian kenties suurinta hetkeä, kun ottivat jenkeiltä 6-0 turpaan Vancouverissa ensimmäisessä erässä. Jos omalta lyhyeltä penkkiurheilu-uralta täytyy joku kohokohta mainita, niin tuo se on. Olin tuolloin vasta 11-vuotias pentu. Eli siis silloin seurasin jääkiekkoa ainoastaan Liigaa radiosta ja keväisin MM-kisoja. NHL:n suomalaisia taisi tulla melko harvoin seurattua teksti tv:stä. MM-kisojen takia minulla oli sellainen käsitys, että Kanada on maailman paras jääkiekkomaa. Sen jälkeen Venäjä toisena, Suomi kolmentena, Ruotsi neljäntenä, Tshekki viidentenä ja kuudennella sijalla oli USA vain hieman Sveitsiä ja Slovakiaa parempana. Tämän vittusaatanan MM-kisojen takia siis luulin, että Suomi on selvä ennakkosuosikki USA-peliin ja olin oikeasti varma että näemme finaalin Suomen ja Kanadan välillä. No sitten tuli kanet ja kumppanit ja latoivat kuusi häkkiä taululle ensimmäiseen 13 minuuttiin kuusi maalia. Tuo peli taitaa olla ainut kerta, kun olen kirjaimellisesti itkenyt urheilun takia. Olin vieläpä äidiltä ja isältä pyytänyt tuomaan herkkuja minulle kyseistä ottelua varten. Muistaakseni tuo ottelu pelattiin perjantaina, joten huomenna ei ollut koulua, joten sain vieläpä valvoa myöhään. Vitun hirveä peli. Onneksi en seurannut jääkiekkoa vielä 2003 MM-kisoissa, kun pelattiin puolivälieriä.
Mutta onneksi tuli 2016 nuorten MM-kisat, kun Suomi toi supertähdet kentälle ja otti kotikisoissa huikeiden kisojen jälkeen kultaa. Se on sitten tuon välierän kanssa toinen kohokohta omalla penkkiurheilu-uralta.
Tuli fiilisteltyä YouTubesta Suomen kiekkohistorian kenties suurinta hetkeä, kun ottivat jenkeiltä 6-0 turpaan Vancouverissa ensimmäisessä erässä.
Nojoo, oot kyllä oikeassa että tuo on vielä Vancouverin välierää katkerampi tappio. Mutta itsellä oli pääpointtina se tapa, jolla tappio tuli isossa paikassa. Kun olin oikeasti aivan varma että iso jääkiekkomaa Suomi lyö täydellisesti keskivertojääkiekkomaan USA:n välierässä, mutta näin ei käynytkään.2006 Torino. Sitä tuskaa ei poista mikään ikinä. 2010 olympia välierä oli lähinnä huvittava kokemus siihen verrattuna.
Sitäkin on tullut monta kertaa jossiteltua, että jos Olli Jokinen olisi saanut kiekon maaliin.
Keskellä kesää? Nythän on syksy. Jokerit on jo aloittanut kautensa sekä potkupallon Veikkausliiga sekä Superpesis on jo kohta päätöksessään.Miten tälläinen voi tulla mieleen keskellä kesää. Olin hallissa.
Se oli juuri semmoista tuskaa mitä ei voi sanoin kuvailla. Varsinkin se, kun sitä ihan oikeasti uskoi voittoon ja sitten se oli ajassa 2.04 ohi. Tai ei ihan vielä siinä, mutta niin uskomaton erhe Kiprulta ja ei enää mennytkään kauaa, kun homma oli paketissa.
Kaiken kruunasi vielä se, kun lapsiperhe tuli kysymään (tietenkin ilman mitään vittuilua) voisiko ottaa perheen kanssa kisaturisteista kuvan. Pakkohan se oli suostua ja hymyillä ja olla sillä lailla mikäs tässä peliä se vain on.
Onneksi joku sentään ajatteli lapsia. Kaikille muille voisi antaa kenkää.
Tuo on tullut kyllä katseltua moneen kertaan, mutta ei juuri sytytä mitään tunteita, kun olin vaippaiässä.Rupea nyt kunnolla sitten selaamaan sitä videotoistopalvelua kerran rupesit.
Olli Jokinen 11.4.1998 ajassa 71.17.
Senkin jälkeen on urheilua seurattu, mutta tuon jälkeen ei samalla tavalla ole mikään enää tuntunut miltään.