Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 643
  • 66 802

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Niimpä. Kyllä mua ois jälkikäteen harmittanu jos en sillon parikymppisenä ois polkenu kaverin mutsia kun tulpatonta mopoa.

Tälle linjalle kun lähettiin niin oman äitini hyvää ystävää oon jörniny kerran päissään. Se tuli hiukan etuajassa mutta niin tulin minäki. Peruutti saunassa aisaan vahingossa. En ole toki ylpeä tästä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kukapa etuajassa tulemisesta olisi. On kuitenkin hienoa, että sen voi myöntää. Se avaa mahdollisuuden kasvulle. Siis kestolle.

Treenattu on vuosien saatossa. Yleensä parin prommillen kännissä skode ei meinaa irrota ja joutuu tosissaan laitaa hakemaan mutta silloin kyllä irtosi suht joutuin. Kai se oli se jännitys.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on muuten helevetti irti. Kaverin äiti puristeli perseestä mökkireissulla ja ehdotti nussimisia. Lähin helvetin kyytiä karkuun vaikka sillei ois kyllä voinu testatakkin ei siinä. Erittäin viehättävä tapaus. Olimme siis viikon verran mökkireissulla missä oli kaveri tyttöystävänsa kera ja hänen äitinsä. Mietin vaan että kerronko tästä ystävälleni vai pidänkö mölyt mahassa? Onneksi en mennyt kuitenkaan sekaantumaan.
Höh! Ei tuo mikään tavaton asia ole. Olen vedätellyt useammankin tyttökaverini äitiä. Onhan kaupassakin etuisuustarjouksia?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Formulat ja sen perään lätkää. Kaljaa ei nyt pysty ottamaan, mutta pyttipannun väsään kohta ja testiin uutta Fazerin suklaata. Hieno ilta tiedossa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Emätinpuikkomainokset ovat selvästi nosteessa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi porilaisesta populäärimusiikista puhuttaessa useimmiten mainitaan Neumann ja Lindholm, mutta harvemmin Rättö ja Lehtisalo? Neroja. Vittu. (Nuo jälkimmäiset siis.)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi kukaan katsoo vuonna 2018 vielä mainoksia?

Luonnollisesti pelkästään nettiä selaamalla ei katsokaan. Kokeilkaapa joskus käyttää vaikka Jatkoajan keskustelupalstaa ilman AdBlockia. Aivan tolkutonta lukukelvotonta roskaa.

Sitten taas, kun haluaa Salkkarit katsoa, niin pitää hetki odotella mainosten loppumista ilman kuulokkeita tai muuten mutella.

Vielä sitä jaksaa uskoa, että loputon asioiden tyrkyttäminen mitä et todellakaan halua tai varsinkaan tarvitse tulee tiensä päähän jollain aikataululla ensi vuosikymmenellä. Tuskin, mutta toivo kuolee viimeisenä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Luonnollisesti pelkästään nettiä selaamalla ei katsokaan. Kokeilkaapa joskus käyttää vaikka Jatkoajan keskustelupalstaa ilman AdBlockia. Aivan tolkutonta lukukelvotonta roskaa.

Sitten taas, kun haluaa Salkkarit katsoa, niin pitää hetki odotella mainosten loppumista ilman kuulokkeita tai muuten mutella.

Vielä sitä jaksaa uskoa, että loputon asioiden tyrkyttäminen mitä et todellakaan halua tai varsinkaan tarvitse tulee tiensä päähän jollain aikataululla ensi vuosikymmenellä. Tuskin, mutta toivo kuolee viimeisenä.
Toivo. Tuo Pandoran lippaan kaikista sisällöistä kammottavin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten MobilePay tekee voittoa eli mikä on heidän bisnesmalli?
Eiköhän se businessmalli ole odotella että siitä on tullut mobiilimaksujen de fakto standardi, jonka jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän se businessmalli ole odotella että siitä on tullut mobiilimaksujen de fakto standardi, jonka jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi.

Eli toivo. Vaan noinhan se menee.

Maailman paras rahansiirtofirma TransferWise nosti hieman hintojaan jokin aika sitten kertoen rehellisesti miksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomen vanhustenhuolto on kyllä vajonnut alas. Tämä asia valkeni viimeistään minulle äsken, kun olin metsässä koirien kaa. Piti mennä rentouttavalle lenkille, mutta ei siitä mitään tullut kun melkein jokaisen puskan tai puun takana oli vanhus ja nimenomaan vanhus. Ja useimmat kantoivat joko koria tai ämpäriä. Varmaan kymmenkuntaan ellei jopa enempään törmättiin lenkin aikana. Ennen käsittääkseni vanhuksille järjestettiin jotain päiväohjelmaa, bingoa tai vastaavaa. Nykyään noi on näköjään laitettu metsään harhailemaan ja ilmeisesti annettu evästä noihin koreihin ja ämpäreihin mitä ne kantoivat. Ajatuksena varmaan, että noin tulee halvemmaksi kuin päivävirikkeiden järjestäminen. Kyllä on Suomella vielä pitkä matka oikeaksi sivistysvaltioksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suomen vanhustenhuolto on kyllä vajonnut alas. Tämä asia valkeni viimeistään minulle äsken, kun olin metsässä koirien kaa. Piti mennä rentouttavalle lenkille, mutta ei siitä mitään tullut kun melkein jokaisen puskan tai puun takana oli vanhus ja nimenomaan vanhus. Ja useimmat kantoivat joko koria tai ämpäriä. Varmaan kymmenkuntaan ellei jopa enempään törmättiin lenkin aikana. Ennen käsittääkseni vanhuksille järjestettiin jotain päiväohjelmaa, bingoa tai vastaavaa. Nykyään noi on näköjään laitettu metsään harhailemaan ja ilmeisesti annettu evästä noihin koreihin ja ämpäreihin mitä ne kantoivat. Kyllä on Suomella vielä pitkä matka oikeaksi sivistysvaltioksi.
Totta. Olihan maailma parenpi silloin kun mummo asui saman katon alla vanhimman lapsensa kanssa perintötorpassa. Mummo kävi marjassa ja keitti puuroa. Ei näkynyt eksyneitä Eiralais mummoja pusikoissa olivat kaikki lukossa kotonaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Totta. Olihan maailma parenpi silloin kun mummo asui saman katon alla vanhimman lapsensa kanssa perintötorpassa. Mummo kävi marjassa ja keitti puuroa. Ei näkynyt eksyneitä Eiralais mummoja pusikoissa olivat kaikki lukossa kotonaan.

Isän puolen suku on Pohjois-Karjalasta ja kyllä se kuule melkoista oli, kun mummo oli aina joskus Espoossa käymässä.

Koulusta tullessa oli vaikka mitä puuroja ja vellejä odottamassa. Monet asiat oli paremmin ennen, vaikka ei missään tapauksessa kaikki eikä kukaan kai niin väitäkään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Isän puolen suku on Pohjois-Karjalasta ja kyllä se kuule melkoista oli, kun mummo oli aina joskus Espoossa käymässä.

Koulusta tullessa oli vaikka mitä puuroja ja vellejä odottamassa. Monet asiat oli paremmin ennen, vaikka ei missään tapauksessa kaikki eikä kukaan kai niin väitäkään.

Ai vittu nyt tuli mieleen: mannapuuro. Se oli hyvää. Jos mulla olisi kahvila tai ravintola niin siellä tarjoiltaisiin mannapuuroa. Varastaisin vielä Husselta sloganin: Mannapuuro - vitun hyvä puuro.

Axlillahan on Husse-paita päällä Michael Monroen videolla, vai oliko vasta lehdistötilaisuudessa, ehkä molemmissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai vittu nyt tuli mieleen: mannapuuro. Se oli hyvää. Jos mulla olisi kahvila tai ravintola niin siellä tarjoiltaisiin mannapuuroa.

Syödäänkö tuota todella mahtavaa herkkua enää. En ole tainnut vuosiin tai ainakaan lähiaikoina. Otetaanpa listalle, jos jostain saa mannaa tai joku perustaa ravintolan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyy kai tästä kohta suoria ovesta ulos, mutta sen vielä sanon, että Yesterdays-ikivihreässä Axlin ääni on valloittava. Jumalauta mää rakastan sua Axl Rose! Pikkukaupungin valkoisena poikana olin minäkin aikoinaan hämmentynyt suuresta viidakosta.

@pernaveikko NIINPÄ! Vuosiin en ole syönyt, ehken koko kolmannella vuosituhannella. Mannahan on naisen nimi, sellaisen hipsterineidin, joka nauttii seksistä. Tiedätte mistä puhun.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihanaa. Kuulun siihen 0.01%. Tässäkin siis vähemmistössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös