Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 347
  • 67 882

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@MacRef ja @Reverent okei otan sen verran sanoja takaisin, että 100% varmuudella en tiedä oliko pappi. Musta kaapu sillä oli ja valkoiset liperit kaulassa. Mun silmään toi on pappi. Samaa mieltä kyllä siitä, ettei maistraatissa kai pappia ole. Nyt on pakko lopettaa sanotaan "pappia kyydissä".
Jos on liperit kaulassa ollut, niin vahva epäilys on kyllä papista. Joten otan aiempia epäilyjäni takaisin. Sillä epäilin, että kovin erikoiselta kuulostaa, jos maistraatissa on pappi ollut vihkimässä, mutta kaipa sekin on mahdollista sitten. Pieni epäilyshän tuohon edelleen jää.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos on liperit kaulassa ollut, niin vahva epäilys on kyllä papista. Joten otan aiempia epäilyjäni takaisin. Sillä epäilin, että kovin erikoiselta kuulostaa, jos maistraatissa on pappi ollut vihkimässä, mutta kaipa sekin on mahdollista sitten. Pieni epäilyshän tuohon edelleen jää.

Me ollaan kyllä sun kaa samalla sivulla tässä ja kuten jo aiemmin kirjoitin, niin odotin että laitetaan vaan nimet paperiin ja that's it. Toi vaatetus on kuitenkin fakta ja olin selvinpäin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Menin järven rannalla naimisiin ja kyllähän siinä se virkapuku oli vähän sellainen papinnäköinen, vaikka tittelihän taisi olla varatuomari tai joku sellainen. Joku tuomari, ei todellakaan pappi.

Nuo taloudelliset asiat oli jo hyvin käyty. Erittäin vaikea uskoa, että menisin enää naimisiin, mutta ainahan senkin takaportin voi jättää auki. On siis ehditty erotakin.

Vähän harmittaa palstatoverimme puolesta, mikä juuri meni avioon viime viikonloppuna, ja täällä lyödään instituutiota kuin vierasta sikaa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jotkut onnistuu vielä jatkamaan sukuaan naimisissa ollessaan. Sitten kehkeytyy huikea draama kun iskä kutsutaan lastenvalvojalle elatuspahveja allekirjoittamaan. Yleensä tarjotaan noin viiden vuoden pahvia aluksi ja jos läpäisee seulan pääsee "ylös".

Tosielämässä menet tunniksi sinne akkojen haukuttavaksi ja lopulta kun vitutuksen multihuipentumana ensimmäinen kysymys on näytätkö ne tulotietosi. Oikein lehmien kokoontumisajot missä isukkia paukutellaan vyön alle. Toki mulkun päälle on hyvä verhoutua niin ei tule näitä ongelmia.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@MacRef googletin ja maistraatissa ei pappi vihki. Joten se valkoinen kaulassa ei sitten ollut liperi. Mun moka. 13.7.2015 Hyvinkään maistraatti on silti never forget kamaa, vaikka liperin nyt vääriin näinkin. Vittuako ne hämää tolla lailla, että pitää pukeutua papin näköiseksi.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Me ollaan kyllä sun kaa samalla sivulla tässä ja kuten jo aiemmin kirjoitin, niin odotin että laitetaan vaan nimet paperiin ja that's it. Toi vaatetus on kuitenkin fakta ja olin selvinpäin.
Juu, ei selviä ilman, että kertoo tahtovansa naimisiin. Molempien osapuolten tulee ilmaista tuo tahtominen selvästi. Tuo tulee laista ja liittyy vihkimisen, ei pelkästään kirkolliseen sellaiseen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä vitun järki on yleensäkkään mennä naimisiin? Onko siitä niinku jotain hyötyä kellekkään? Eikö voi vaan niinku olla yhdessä ja nauttia elämästä.
Meillä ainakin yksi syy mennä naimisiin oli ettei käy niin kuin miehen isälle. Avopuoliso kuoli yllättäen ja isä joutui muuttamaan poikansa nurkkiin kun avovaimo yllättäen kuoli. Asunto oli naisen ja perikunta laittoi asunnon myyntiin. Oli siinä paljon muutakin mitä pohdittiin... Mutta avioliitto tuntui vahvistukselta sitoutumisesta toisiimme. Ja minun lähipiirissä kun on lähinnä "ehjiä" avioliittoja joten en koe sitä kuolleeksi instuutiosta.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Meillä ainakin yksi syy mennä naimisiin oli ettei käy niin kuin miehen isälle. Avopuoliso kuoli yllättäen ja isä joutui muuttamaan poikansa nurkkiin kun avovaimo yllättäen kuoli. Asunto oli naisen ja perikunta laittoi asunnon myyntiin. Oli siinä paljon muutakin mitä pohdittiin... Mutta avioliitto tuntui vahvistukselta sitoutumisesta toisiimme. Ja minun lähipiirissä kun on lähinnä "ehjiä" avioliittoja joten en koe sitä kuolleeksi instuutiosta.

On kyllä aika huono syy mennä naimisiin. Elämäntilanteet vaihtelee mutta voi sitä nimiä lyödä papereihin vaikka ei kyllä sanoisikaan. Jokainen avioeron kokenut tietää varmasti tämän. Itselläni ei kokemusta mutta lähipiiristä sen verran että vituiks män. Sanokaa mulle yksi hyvä syy mennä naimisiin muu kuin nämä taloudelliset boonukset(huutonaurua)?

Vittu sen velan voi ottaa puokkiin ilman naimisiin menoakin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mahtavaa tunnetta:

Jotkut onnistuu vielä jatkamaan sukuaan naimisissa ollessaan. Sitten kehkeytyy huikea draama kun iskä kutsutaan lastenvalvojalle elatuspahveja allekirjoittamaan. Yleensä tarjotaan noin viiden vuoden pahvia aluksi ja jos läpäisee seulan pääsee "ylös".

Tosielämässä menet tunniksi sinne akkojen haukuttavaksi ja lopulta kun vitutuksen multihuipentumana ensimmäinen kysymys on näytätkö ne tulotietosi. Oikein lehmien kokoontumisajot missä isukkia paukutellaan vyön alle. Toki mulkun päälle on hyvä verhoutua niin ei tule näitä ongelmia.

Onneksi ei oo lapsia. Tosin on mua akkakerho haukkunut mutta eri yhteydessä. Sanottiin, että ollaan nyt niin vitun armollisia, ettei kutsuta poliiseja, vaikka kuuluis, ei tää oo mikään lepokoti. Ja oma rakas vaimo siinä vieressä, että hyvä että saatiin jätkä pois tieltä, voi tuoda panonsa kotiin, kirjottakaas jo nyt se pakkohoitomääräys. No eihän ne kirjottanut, kun suostuin itse "hoitoon", mihin oli syynä se, että vähän vitutti, kun akka huoras ja sitten kaadoin kirjahyllyn eli olin väkivaltainen. Tosin akka oli silloin töissä seitsemän (7) kilsan päässä, minkä matkan mittasin kartalta ihan vittuillakseni, mutta riitti siihen että olin "väkivaltainen". Paljonkohan se väkivaltaisuus ympyrä on? Kymmenen kilsaa? Jumalauta avomerta myöten saa akat olla peloissaan, että milloin olen "väkivaltainen". Vantaa, olkaa varovaisia! Vai onko sinne yli kymmenen kilsaa? No niin. Päätän täältä tähän.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
On kyllä aika huono syy mennä naimisiin. Elämäntilanteet vaihtelee mutta voi sitä nimiä lyödä papereihin vaikka ei kyllä sanoisikaan. Jokainen avioeron kokenut tietää varmasti tämän. Itselläni ei kokemusta mutta lähipiiristä sen verran että vituiks män. Sanokaa mulle yksi hyvä syy mennä naimisiin muu kuin nämä taloudelliset boonukset(huutonaurua)?

Vittu sen velan voi ottaa puokkiin ilman naimisiin menoakin.
Siinä vaiheessa kun aletaan pistämään nimiä alle sellaisiin papereihin, joilla saadaan samat ”edut” kuin avioon menemällä, ollaan käytännössä samassa tilanteessa kuin naimisissa. Voihan silloin toki keulia sillä, että ei ole naimisissa. Kannattaa sitten ehkä jättää kavereille kertomatta, että pistettiin useampiin erilaisiin papereihin ja sopimuksiin allekirjoituksia, jotta saatiin ne samat jutut kuin kaveri sai sanomalla tahdon.

Järkisyillä perustellen avioliitolle ei taida olla muita hyviä syitä kuin ne taloudelliset. Tai ehkä jotain, puoliso on eri viranomaistahoissa lähiomainen ilman eri ilmoitusta.

Mutta, ilman noita avioliitto lienee enempi tunneasia. Ihan kuin sinulle vaikuttaisi olevan avioliitottomuus kovin tunnepitoinen asia.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän tuo akkakerho valitettavasti totta on. Eksä myönsikin sen, mutta raivoisasti väitti tehneensä päätöksen itse, kun vähän tiedustelin missä mentiin.

Mistä sitä enää voi tietää kuka sen päätöksen teki ja missä olosuhteissa. Eipä ollut kutsuttu paikalle.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mua vitutti se valehtelu eron yhteydessä. En itekään mikään täydellinen ollut, mutta pelasin kuitenkin melko avoimin kortein. Tai olin niin tyhmä, etten muuten osannutkaan pelata. Tai en edes pelannut. Saatoin jopa kertoa, että tuli mokattua, kännissä mutta kuitenkin. Opin kuitenkin vähitellen, että pidä nyt jätkä turpa tukossa. Joskus myöhemmin mietin, että oliko ne eksän aroahdistuksetkin pelkkää teeskentelyä, kun sillä oli jo uusi mies kuvioissa. Vai mikä sitä ahdisti, kenties se, että oli kaksi miestä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mua vitutti se valehtelu eron yhteydessä. En itekään mikään täydellinen ollut, mutta pelasin kuitenkin melko avoimin kortein.

Minua vitutti se, että väitettiin olevan uuden tytön, vaikka ei ollut. Olisin siinä tilanteessa kertounut, jos olisi ollut jotain kerrottavaa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mua vitutti se valehtelu eron yhteydessä. En itekään mikään täydellinen ollut, mutta pelasin kuitenkin melko avoimin kortein. Tai olin niin tyhmä, etten muuten osannutkaan pelata. Tai en edes pelannut. Saatoin jopa kertoa, että tuli mokattua, kännissä mutta kuitenkin. Opin kuitenkin vähitellen, että pidä nyt jätkä turpa tukossa. Joskus myöhemmin mietin, että oliko ne eksän aroahdistuksetkin pelkkää teeskentelyä, kun sillä oli jo uusi mies kuvioissa. Vai mikä sitä ahdisti, kenties se, että oli kaksi miestä.

Tätä myös tarkoitin elikkä avioeron tullessa aletaan heittämään paskaa tuulettimeen. Varmasti molemminpuolin ei siinä mutta onko kiva sitte avioeron jälkeen? "No koitin vähän kepillä jäätä". Koko vitun suku appiukkoa ja anoppia myöten riitelevät siellä kun tästä ei tullutkaan mitään. Yleensä eron jälkeen moni sanoo että onneksi ette ehtineet naimisiin asti.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin. Jos ihmiset eivät osaa käyttäytyä eivätkä tule toimeen keskenään, niin en ensimmäiseksi lähtisi syyttämään sormuksia sormessa tai nimiä papereissa. Eiköhän se todellinen syy löydy ihmisestä eikä instituutiosta nimeltä avioliitto. Tämä vain minun mielipide ja on syytä muistaa, että minä erehdyin luulemaan virkamiestä papiksi, joten en ihan täysillä käy.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin. Jos ihmiset eivät osaa käyttäytyä eivätkä tule toimeen keskenään, niin en ensimmäiseksi lähtisi syyttämään sormuksia sormessa tai nimiä papereissa. Eiköhän se todellinen syy löydy ihmisestä eikä instituutiosta nimeltä avioliitto.

Ihmisten riitely vain aivan kaikesta on niin loputtoman kummallista. Toivottavasti ihmiskuntaa ei ole enää parinsadan vuoden päästä ja jo valmiiksi tuhottu planeettamme saa olla rauhassa.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmisten riitely vain aivan kaikesta on niin loputtoman kummallista. Toivottavasti ihmiskuntaa ei ole enää parinsadan vuoden päästä ja jo valmiiksi tuhottu planeettamme saa olla rauhassa.
Jos katselee pariskuntaa nimeltään Strumpf & Putler, niin kahdensadan vuoden päässä täällä on vain lauma onnellisia radioaktiivisia torakoita?
Voisi kai päätellä, että kompromissi on ruma kirosana.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tätä myös tarkoitin elikkä avioeron tullessa aletaan heittämään paskaa tuulettimeen. Varmasti molemminpuolin ei siinä mutta onko kiva sitte avioeron jälkeen? "No koitin vähän kepillä jäätä". Koko vitun suku appiukkoa ja anoppia myöten riitelevät siellä kun tästä ei tullutkaan mitään. Yleensä eron jälkeen moni sanoo että onneksi ette ehtineet naimisiin asti.
Kyllä täytyy ihmetellä millaisia olette valinneet kun eron sattuessa tapella ihan anoppia ja appia myöten. Kerran aviosta eronnut, ei me tapeltu oikeastaan mistään. Kämppä myytiin, irtaimistoa jaettiin sulle-mulle periaatteella ihan sopuisasti. Ex sai vähän enemmän irtainta, sehän niitä sinne enemmän oli hommannutkin. Ex anoppiin ja appeenkin on ihan hyvät välit.

Ja muutkin aiemmat parisuhteet on päättynyt ilman mitään sen suurempaa draamaa. Ei toki varsinaisesti mitään ystäviä, mutta jos törmätään niin ei aleta heti toisillemme vittuilemaan.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän sama homma ton naimisiin menon kanssa, nii en ymmärrä niitä lauseita että "parisuhde vaatii ponnistelua" " kannattaa harkita parisuhdeterapiaa" jne jne....

Siis jos jonkun kanssa oleminen on hankalaa, eikä tule ilman ponnisteluja tai semmosta, niin miks olla sen toisen kaa?. Mä oon kyllä laittanu pillit pussiin aina kun on tuntunu olevan hankalaa. Jos sen ihmisen kanssa oleminen ei tuu itsestään ilman ylimääräisiä kikkoja, niin turha sen kaa on olla.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä täytyy ihmetellä millaisia olette valinneet kun eron sattuessa tapella ihan anoppia ja appia myöten. Kerran aviosta eronnut, ei me tapeltu oikeastaan mistään. Kämppä myytiin, irtaimistoa jaettiin sulle-mulle periaatteella ihan sopuisasti. Ex sai vähän enemmän irtainta, sehän niitä sinne enemmän oli hommannutkin. Ex anoppiin ja appeenkin on ihan hyvät välit.

Ja muutkin aiemmat parisuhteet on päättynyt ilman mitään sen suurempaa draamaa. Ei toki varsinaisesti mitään ystäviä, mutta jos törmätään niin ei aleta heti toisillemme vittuilemaan.

Ei saa yleistää, mutta noin lähtökohtaisesti voisin ainakin kuvitella, että noi erot toimiikin helpommin silloin kun osallisena ei ole naisia. Naisen toimintaa kun kuitenkin ohjaa enemmän tunne kuin järki.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Tämä on justiinsa se mitä tarkoitan. Erottiin ystävinä paskaa. Jaettiin kaikki sillei että jäi itelle hyvä mieli. Ajattelitko mennä uudestaan naimisiin?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä on justiinsa se mitä tarkoitan. Erottiin ystävinä paskaa. Jaettiin kaikki sillei että jäi itelle hyvä mieli. Ajattelitko mennä uudestaan naimisiin?
Saatan mennäkin. Kahtellaan, vielä ei olesopivaa ehdokasta tullut vastaan.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Tämä on yksi hienoimmista teksteistä pitkään aikaan. Hyvä pernis!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keväällä, kesällä ja talvella on vitun kliffaa mennä koirien kaa metsään, kun saa rauhassa kävellä ja nauttia luonnon rauhasta. Se tunne kun otat ja laitat retkijakkaran maahan, istut siihen, juot terästettyä teetä ja katselet koirien touhua samalla nauttien luonnon rauhasta. Korvaamatonta. Mutta syksy muuttaa kaiken. Marjastajia ja sienestäjiä siellä sun täällä ja noita vitun hirvikärpäsiä pää täynnä. Rasittavaa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ala metsästäjäksi ja ammu ne metsona. Voit selvitä pienillä sakoilla.

Toi on muuten totta. Metsästysonnettomuus. Näitä sattuu ja ne on vahinkoja. Mutta noihin hirvikärpäsiin ei välttämättä osu ampumalla. No maailma ei ole täydellinen, se on vaan hyväksyttävä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy