Tutustu ihmeessä YouTuben kautta hänen kappaleeseensa nimeltä Single Ladies.Beyoncen biiseistä en kyllä tunnistaisi kuin ehkä yhden (Crazy in love)
Tutustu ihmeessä YouTuben kautta hänen kappaleeseensa nimeltä Single Ladies.Beyoncen biiseistä en kyllä tunnistaisi kuin ehkä yhden (Crazy in love)
Tutustu ihmeessä YouTuben kautta hänen kappaleeseensa nimeltä Single Ladies.
Sandstorm 129 miljoonaa eli vastaus on ei.
Linkin Park teki paljon juttuja, joiden taakse ei osaa niin asettua. Mutta olivathan ne alkupään Hybrid Theory ja Meteora sisällöltään albumit, joiden pariin tulee edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti palattua. Tosin noiden singlet taitavat yhä pyöriä radiokanavillakin. Hiukan saattaa olla sellainen "sukupolvi-juttukin" tosin.Radiosta tulloo Linkin Parkia ja pitää todeta, että kyllähän tuo Chester Bennington laulaa osasi, vaikka kokoonpanonsa ei kuulunut todellakaan lempiyhtyeisiin. Chesterillä oli hyvinkin paljon tuollaista Maynard James Keenanmaista fraseerausta tuossa meiningissään.
Kahvi maistuu mustanakin ihan hyvälle. Oli näköjään maito mennyt vähän heikkoon happeen vaikka tänään vasta viimeinen käyttöpäivä, niin juotiin sitten mustana.
Yksissäkään häissä, joissa olen Lahdessa ollut, ei ole tarvittu poliisia. No okei, omat hääni oli kolmannet "lahtelaishäät" joissa olen ollut. Eli otanta on aika pieni.En usko hetkeäkään, että Lahes olisi ollut häät minne ei olisi poliisia tarvittu.
Niin häät vietettiin meillä kotona maalla. Se teki niistä melko rennot. Aluksi juhlittiin (hienossa) teltassa pihalla (siellä oli oikein lattia) ja sitten jatkettiin sisällä kun alkoi ilta pimetä. Osa lähti ajoissa kotiin, osa juhli myöhään. Itse menin nukkumaan yhdentoista jälkeen... Mies juhli pari tuntia pidempään....Jotenkin toivoisi samanlaisia häitä kuin @Iisoppi piti. Kuulostaa juuri minuun makuuni sopivalta tyyliltä.
Mä olen muuten ollut häissä missä Arttu Wiskari esiintyi. Kirkossa. Wiskari kuuluu hääparin kaveripiiriin. Tämä vuonna 2010, ei ollu mikään älyttömän tunnettu mutta muistaakseni Mökkitie oli tullut jo tuolloin.Minun ystävä meni tänään naimisiin, maistraatissa. Mutta olipa nätti hääkuva ja morsian mitä nätein. Häämatka onkin sitten heti edessä ja Amerikassa saakka. Joku keikkakin siellä, minne menevät, ei ollut ainakaan Arttu Wiskarin.
Jos tämä olisi Tractorpullingaika.com -sivusto, niin tuo menisi humble brag -ketjuun.Mutta nyt kun kirjoitin niin Wiskari ja Lindholm samoissa häissä menisi varmasti jonkun mielestä junttimaisinta mitä tiedät osastolle.
Joo onnellisesti ovat naimisissa edelleen, kaksi lastakin on. Perkele joku varmaan tunnistaa mut näistä viesteistä.Toivottavasti pariskunta on edelleen yhdessä, jotteivat järjestä enempiä häitä.
Mikä vitun järki on yleensäkkään mennä naimisiin? Onko siitä niinku jotain hyötyä kellekkään? Eikö voi vaan niinku olla yhdessä ja nauttia elämästä. Ihan saatanan yliarvostettua mennä naimisiin. Naimisiin on paska asia. Siitä ei tule mitään hyvää kellekkään koskaan ikinä. Laskuja saatanasti lisää vaan.
Lisätään vielä että kaveri meni naimisiin joku vuosi sitten ja olin bestman. Sitä rakkautta kesti se vuoden verran ja nyt se on taas menossa ja kysy bestmaniksi. Sanoin että en saatana lähe enää. Siellä joutuu kaasoja nussimaan ja menee oma hyvä parisuhde täysin vituiksi. Kene syy se sitte on hä?
Mikä vitun järki on yleensäkkään mennä naimisiin? Onko siitä niinku jotain hyötyä kellekkään? Eikö voi vaan niinku olla yhdessä ja nauttia elämästä.
Suurin syy miksi minä ja vaimoni mentiin naimisiin on leskeneläke. Maistraatissa mentiin. Se mikä yllätti oli se, että siellä oli ihan pappi vihkimässä. Luulin, että laitetaan vaan nimet paperiin, mutta kyllä siinä joutui ihan "tahdon" sanomaan.
Tuskin nyt pappi sentään. Olisikohan joku henkikirjoittaja tai mikä lie maistraatin virkamies ollut? Tai mistä minä varmuudella mitään tiedän, mutta epäilen vahvasti siellä papin olleen.