Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 425
  • 68 367

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tutustu ihmeessä YouTuben kautta hänen kappaleeseensa nimeltä Single Ladies.

Eikö olisi järkevämpää käyttää saman firman Google-palvelua ja selvittää missä on seuraava keikka ja mistä liput.

En tunne biisiä, mutta kuulostaa sellaiselta, että kannattaisi tuntea.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Radiosta tulloo Linkin Parkia ja pitää todeta, että kyllähän tuo Chester Bennington laulaa osasi, vaikka kokoonpanonsa ei kuulunut todellakaan lempiyhtyeisiin. Chesterillä oli hyvinkin paljon tuollaista Maynard James Keenanmaista fraseerausta tuossa meiningissään.

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Radiosta tulloo Linkin Parkia ja pitää todeta, että kyllähän tuo Chester Bennington laulaa osasi, vaikka kokoonpanonsa ei kuulunut todellakaan lempiyhtyeisiin. Chesterillä oli hyvinkin paljon tuollaista Maynard James Keenanmaista fraseerausta tuossa meiningissään.
Linkin Park teki paljon juttuja, joiden taakse ei osaa niin asettua. Mutta olivathan ne alkupään Hybrid Theory ja Meteora sisällöltään albumit, joiden pariin tulee edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti palattua. Tosin noiden singlet taitavat yhä pyöriä radiokanavillakin. Hiukan saattaa olla sellainen "sukupolvi-juttukin" tosin.

Sääli sinänsä. Liian aikaisin lähti hyvä laulaja. RIP:it vaan edelleen Chesterille.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kahvi maistuu mustanakin ihan hyvälle. Oli näköjään maito mennyt vähän heikkoon happeen vaikka tänään vasta viimeinen käyttöpäivä, niin juotiin sitten mustana.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kahvi maistuu mustanakin ihan hyvälle. Oli näköjään maito mennyt vähän heikkoon happeen vaikka tänään vasta viimeinen käyttöpäivä, niin juotiin sitten mustana.

Taitaa alkaa olut maistua tai jatkua, määrittelykysymys. Kysyin pikkupomolta olisiko tässä mitään tehtävää tänään. No eipäs kuule olekaan ja sitten valehtelen käyväni läpi noita koulutusmateriaaleja. En käy, ei kukaan niitä jaksa lukea 7,52 tuntia jonkun läppärin ruudulta. Ja kun niistä ei ole edes mitään hyötyä.

Se on kyllä hassua miten Netflixia tai pelejä jaksaa katsoa 7,52 tuntia, mutta syyhän on selvä. Ruutu on isompi.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ensimmäistä kertaa miesmuistiin tämä ketju valunut jo toiselle sivulle. No nostelen silti kun on asiaa, tai asiaa asian vierestä. Hain pitkästä aikaa kossupullon ja tuoremehun kanssa tehny paukkuja, pikkusenhan tää erilailla käy päähän kuin se ainainen pelkän kaljan tissuttelu. Pitkästä aikaa puhutaan siis vuosista.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En usko hetkeäkään, että Lahes olisi ollut häät minne ei olisi poliisia tarvittu.
Yksissäkään häissä, joissa olen Lahdessa ollut, ei ole tarvittu poliisia. No okei, omat hääni oli kolmannet "lahtelaishäät" joissa olen ollut. Eli otanta on aika pieni.

No joo, omat häät oli loppujen lopuksi melko rennot. Kakkukahvien jälkeen porukka alkoi vaihtamaan rennompiin vetimiin ja itsekin luovuin vaaleista vaatteistani. Illalla katseltiin Ruotsi-ottelua (yleisurheilu), osa lämmitti saunaa ja jotkut pelasi mölkkyä pihalla tai jutteli juhlateltassa (tarjoilujen äärellä). Itsekin saunoin tuoreen aviomieheni kanssa sekä muutaman muunkin kanssa. Ihan hyvin ne meni vaikka välillä kovasti "stressuutti". Onneksi oli taustatukena veli, käly, sisko, mies ja lapsuuden kaverit... Yhdessä tehtiin ja apuni oli tietenkin miehen puolen sukulaisia ja ystäviä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jotenkin toivoisi samanlaisia häitä kuin @Iisoppi piti. Kuulostaa juuri minuun makuuni sopivalta tyyliltä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläköhän nykykakarat leikkivät sitä Hurraa hurraa häitä... se ken tulee viimeiseksi ompi kuolema. Liian väkivaltaista varmaan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotenkin toivoisi samanlaisia häitä kuin @Iisoppi piti. Kuulostaa juuri minuun makuuni sopivalta tyyliltä.
Niin häät vietettiin meillä kotona maalla. Se teki niistä melko rennot. Aluksi juhlittiin (hienossa) teltassa pihalla (siellä oli oikein lattia) ja sitten jatkettiin sisällä kun alkoi ilta pimetä. Osa lähti ajoissa kotiin, osa juhli myöhään. Itse menin nukkumaan yhdentoista jälkeen... Mies juhli pari tuntia pidempään....

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun ystävä meni tänään naimisiin, maistraatissa. Mutta olipa nätti hääkuva ja morsian mitä nätein. Häämatka onkin sitten heti edessä ja Amerikassa saakka. Joku keikkakin siellä, minne menevät, ei ollut ainakaan Arttu Wiskarin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Minun ystävä meni tänään naimisiin, maistraatissa. Mutta olipa nätti hääkuva ja morsian mitä nätein. Häämatka onkin sitten heti edessä ja Amerikassa saakka. Joku keikkakin siellä, minne menevät, ei ollut ainakaan Arttu Wiskarin.
Mä olen muuten ollut häissä missä Arttu Wiskari esiintyi. Kirkossa. Wiskari kuuluu hääparin kaveripiiriin. Tämä vuonna 2010, ei ollu mikään älyttömän tunnettu mutta muistaakseni Mökkitie oli tullut jo tuolloin.

Samoissa häissä oli Olli Lindholm myös laulamassa. Oli ihan maksettu esiintyjä kaiketi. Mutta nyt kun kirjoitin niin Wiskari ja Lindholm samoissa häissä menisi varmasti jonkun mielestä junttimaisinta mitä tiedät osastolle.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta nyt kun kirjoitin niin Wiskari ja Lindholm samoissa häissä menisi varmasti jonkun mielestä junttimaisinta mitä tiedät osastolle.
Jos tämä olisi Tractorpullingaika.com -sivusto, niin tuo menisi humble brag -ketjuun.

Toivottavasti pariskunta on edelleen yhdessä, jotteivat järjestä enempiä häitä.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mikä vitun järki on yleensäkkään mennä naimisiin? Onko siitä niinku jotain hyötyä kellekkään? Eikö voi vaan niinku olla yhdessä ja nauttia elämästä. Ihan saatanan yliarvostettua mennä naimisiin. Naimisiin on paska asia. Siitä ei tule mitään hyvää kellekkään koskaan ikinä. Laskuja saatanasti lisää vaan.

Lisätään vielä että kaveri meni naimisiin joku vuosi sitten ja olin bestman. Sitä rakkautta kesti se vuoden verran ja nyt se on taas menossa ja kysy bestmaniksi. Sanoin että en saatana lähe enää. Siellä joutuu kaasoja nussimaan ja menee oma hyvä parisuhde täysin vituiksi. Kene syy se sitte on hä?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä vitun järki on yleensäkkään mennä naimisiin? Onko siitä niinku jotain hyötyä kellekkään? Eikö voi vaan niinku olla yhdessä ja nauttia elämästä. Ihan saatanan yliarvostettua mennä naimisiin. Naimisiin on paska asia. Siitä ei tule mitään hyvää kellekkään koskaan ikinä. Laskuja saatanasti lisää vaan.

Lisätään vielä että kaveri meni naimisiin joku vuosi sitten ja olin bestman. Sitä rakkautta kesti se vuoden verran ja nyt se on taas menossa ja kysy bestmaniksi. Sanoin että en saatana lähe enää. Siellä joutuu kaasoja nussimaan ja menee oma hyvä parisuhde täysin vituiksi. Kene syy se sitte on hä?

Suurin syy miksi minä ja vaimoni mentiin naimisiin on leskeneläke. Maistraatissa mentiin. Se mikä yllätti oli se, että siellä oli ihan pappi vihkimässä. Luulin, että laitetaan vaan nimet paperiin, mutta kyllä siinä joutui ihan "tahdon" sanomaan.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mikä vitun järki on yleensäkkään mennä naimisiin? Onko siitä niinku jotain hyötyä kellekkään? Eikö voi vaan niinku olla yhdessä ja nauttia elämästä.

Avioliitto eli naimisissa olo tuo lain puitteissa tiettyä taloudellista turvaa puolison kuollessa. Eli voi nauttia elämästä ja sitten toisen kuollessa toisella on pientä taloudellista turvaa varmemmin kuin niillä, jotka eivät ole naimisissa. Kuten @Hera80 tuossa alla kirjoittaa, leskeneläke on yksi noista asioista.

Suurin syy miksi minä ja vaimoni mentiin naimisiin on leskeneläke. Maistraatissa mentiin. Se mikä yllätti oli se, että siellä oli ihan pappi vihkimässä. Luulin, että laitetaan vaan nimet paperiin, mutta kyllä siinä joutui ihan "tahdon" sanomaan.

Tuskin nyt pappi sentään. Olisikohan joku henkikirjoittaja tai mikä lie maistraatin virkamies ollut? Tai mistä minä varmuudella mitään tiedän, mutta epäilen vahvasti siellä papin olleen.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On noissa vaginoiden ulkonäössä järkyttäviä eroavaisuuksia. Osa on kauniita ja osa ei niin kauniita. Joskus jäi ihan nussimatta kun jollain oli värkki kun isomummon rypyttämä karjalanpiirakka. Aina kun koitti laittaa kynnetöntä jumppaamaan nii tuli mieleen isomummon piirakka. Hyi, vieläkin etoo se värkki.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuskin nyt pappi sentään. Olisikohan joku henkikirjoittaja tai mikä lie maistraatin virkamies ollut? Tai mistä minä varmuudella mitään tiedän, mutta epäilen vahvasti siellä papin olleen.

Ma luulen ja, että tuskin on ollut pappi. Eikös se juttu maistraatissa vihkimisessä just olekin se, että ei tarvitse kirkkoa sotkea asiaan mitenkään?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@MacRef ja @Reverent okei otan sen verran sanoja takaisin, että 100% varmuudella en tiedä oliko pappi. Musta kaapu sillä oli ja valkoiset liperit kaulassa. Mun silmään toi on pappi. Samaa mieltä kyllä siitä, ettei maistraatissa kai pappia ole. Nyt on pakko lopettaa sanotaan "pappia kyydissä".

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Avioliitto ei tuo mukanaan muuta kun vitunmoisia kähinöitä ja riitelyjä jos ero tulee. Toki jotkut jopa onnistuvat tässä yrityksessään mutta nykyään tuo avioliitto on enemmänkin vitsi. Ihmiset voi olla onnellisia menemättä naimisiin.

Ja tuohon että turvataan toisen selustaa taloudellisesti paskaan niin menkää naimisiin sitte kun lähtö alkaa olemaan lähellä. Tuskin siinä mitään koeaikaa on enää?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy