Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 884
  • 66 858

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Runkkuringillä tarkoitetaan tässä yhteydessä sellaista porukkaa, jotka kiertävät ketjusta toiseen tägäilemässä toisiaan ja haistelemassa omia pierujaan. Joitakin se ärsyttää enemmän, joitakin vähemmän ja toisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Viihdyttävää se kuitenkin on ainoastaan ympyrässä seisojille.
Viime aikoina on tullut uutta porukkaa ja tavallaan se on virkistävää. Selkeästi osaa vanhoista tämä luonnollisesti närästää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kiitos vastauksesta. Otin siis @godspeed viestin vähän liian kirjaimellisesti enkä ymmärtänyt vertauskuvallisuutta. Kysyn vielä ujon jatkokysymyksen. Onko kyseessä yksi iso rinki vai useampia pieniä, jotka risteävät mahdollisesti keskenään tapauskohtaisesti venn-diagrammin tapaan?
Nyt esitit niin hyvän kysymyksen, että vastaan vain: Kyllä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiitos vastauksesta. Otin siis godspeed viestin vähän liian kirjaimellisesti enkä ymmärtänyt vertauskuvallisuutta. Kysyn vielä ujon jatkokysymyksen. Onko kyseessä yksi iso rinki vai useampia pieniä, jotka risteävät mahdollisesti keskenään tapauskohtaisesti venn-diagrammin tapaan?
Oletpa veemäisen ystävällinen. En malta odottaa sitä hetkeä, kun sinä ja McTorso näennäiskiittelette toisianne Kärppä-osiossa oltuanne monista asioista eri mieltä ja kun inhoatte jo osin toisianne.

Ei tämä mikään ringettepalsta ole. Verta kaukalon laidoille!

Tai no.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On se Obama edelleenkin ihan eri tason puhuja vrt nykyinen. Tsekkasin koosteen hautajaisista, jopa GWB menee edelle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puhukaa te vaan runkkurinkeistä, mutta Suomen miesten 1500m juoksu juuri päättyneessä maaottelussa oli sellaista ja sellainen teko, että voitais koko palsta runkata rinkissä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Puhukaa te vaan runkkurinkeistä, mutta Suomen miesten 1500m juoksu juuri päättyneessä maaottelussa oli sellaista ja sellainen teko, että voitais koko palsta runkata rinkissä.

No niin olikin. Moni tuotakin tietysti yrittää väheksyä, mutta siinä oli Suomi nousuun-henkeä, vuotta 1995. Jonkun filosofin pitäisi tuosta tonnivitosesta ilmaantua hehkuttamaan, mutta kun nyt se leimattaisiin nationalismiksi, huonoksi ihmistelyksi, niin ei tule ulostuloa, purskausta. Näin maailma on muuttunut, ei saa ylpeillä voitoilla.

Runkkaan aina yksin, nautin ajasta itseni kanssa. Vaikka en edes erityisesti pidä itsestäni, mutta kun muut, nuo toiset, tyhmät toistaitoiset ovat kömpelöitä ja rasittavia itsekkäitä mulkkuja tai narttuja, itseriittoisia pellejä tietämättömyttään. Rinkirunkkaaminen, ei kiinnosta uudet sekskokemukset enää minua. Tyydytyn olevaan olosuhteeseen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oletpa veemäisen ystävällinen. En malta odottaa sitä hetkeä, kun sinä ja McTorso näennäiskiittelette toisianne Kärppä-osiossa oltuanne monista asioista eri mieltä ja kun inhoatte jo osin toisianne.

Ei tämä mikään ringettepalsta ole. Verta kaukalon laidoille!

Tai no.
Ai hitto miten mahtava mielikuva. Tuon keskustelun voisi jo nyt lisätä Popparit esiin -ketjuun.

Alkais jo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikähän mulla on. Katoin melkein koko toisen puoliajan Serie A:n ottelua. Okei, Italia on jees, mutta Juventusta en kyllä diggaa.

Mitä tulee yllä esiintyvään aiheeseen, niin on tullut hyviä uusia keskustelijoita tänne, enkä itsekään ole mikään palstaveteraani, viisi ja puoli vuotta lakkarissa ja vasta viimeiset 2-3 vuotta oon kirjotellut ahkerammin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eilen meni aika lujaa. Oikeaa rahaa en onneksi käyttänyt baarista lähettyäni senttiäkään mutta 500 pokékolikkoa tuli tuhlattua Pokemon GO:ssa jurrissa ja kirsikkana kakun päälle tulin neljältä kotiin ja soitin kuulemma ovikelloa vaikka mulla oli avaimet. Ja kolmas hukutettu HSL:n kortti puolen vuoden sisään, hurraa! Aiemmat kaksi toki hukutin ihan selvin päin keskellä päivää.

En muuten muista yhtään missä hiihtelin eilen 01-04 välillä mutta ilmeisesti löysin kotiin terveenä joten loppu hyvin kaikki hyvin. En ole mikään himokännääjä mutta myönnän, että eilen tuli juotua ehkä muutama tuoppi liikaa :D Darra kuoli onneksi mukavissa merkeissä pingispöydän äärellä hikoillessa.

Tänäänkin oli silleen ihan "kiva" päivä. Käytiin frendin kanssa Golden RAXissa ja söin itseni niin ähkyyn että laattasin aterian päätteeksi jädet lautaselle. Hävetti, taas. Putsasin tietysti lautasen kohteliaisuussyistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eilen meni aika lujaa. Oikeaa rahaa en onneksi käyttänyt baarista lähettyäni senttiäkään mutta 500 pokékolikkoa tuli tuhlattua Pokemon GO:ssa jurrissa ja kirsikkana kakun päälle tulin neljältä kotiin ja soitin kuulemma ovikelloa vaikka mulla oli avaimet. Ja kolmas hukutettu HSL:n kortti puolen vuoden sisään, hurraa! Aiemmat kaksi toki hukutin ihan selvin päin keskellä päivää.

En muuten muista yhtään missä hiihtelin eilen 01-04 välillä mutta ilmeisesti löysin kotiin terveenä joten loppu hyvin kaikki hyvin. En ole mikään himokännääjä mutta myönnän, että eilen tuli juotua ehkä muutama tuoppi liikaa :D Darra kuoli onneksi mukavissa merkeissä pingispöydän äärellä hikoillessa.

Tänäänkin oli silleen ihan "kiva" päivä. Käytiin frendin kanssa Golden RAXissa ja söin itseni niin ähkyyn että laattasin aterian päätteeksi jädet lautaselle. Hävetti, taas. Putsasin tietysti lautasen kohteliaisuussyistä.
En oo muuten ikinä hukannut HSL korttiani. Kännykkä, reppu ja monet illat hukattu, mutta enpä ole matkakorttia hukannut. Taidan taputtaa itseäni olkapäälle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En oo muuten ikinä hukannut HSL korttiani. Kännykkä, reppu ja monet illat hukattu, mutta enpä ole matkakorttia hukannut. Taidan taputtaa itseäni olkapäälle.
Mulla on yleensä etenkin poketusreissuilla liikaa tavaraa taskuissa ja matkakortti nyt jostain syystä tupannut tänä vuonna putoamaan epähuomiossa helpoiten kun kaivan taskusta jotain muuta.

Silleen saan olla ylpeä itsestäni et vaikka onnistuin naarmuttamaan yhdellä kertaa ilmeisesti kaatuessani niin kännyn panssarilasia, PoGO Plus-ranneketta kuin virtapankkiakin, niin lompakko säilyi koskemattomana sen jälkeen kun baarista lähdin! Ilmeisesti känniaivoissakin tapahtuu välillä jotain älyllistä toimintaa puutteellisista koordinaatiokyvyistä huolimatta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En oo muuten ikinä hukannut HSL korttiani. Kännykkä, reppu ja monet illat hukattu, mutta enpä ole matkakorttia hukannut. Taidan taputtaa itseäni olkapäälle.

Viimeksi Stadissa käydessäni löysin matkakortin maasta. Jotkut niitä sinne jättää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yhteenkään edes Jokereihin viittaavaan ketjuun ei kannata mennä. Onhan taas tavaraa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhteenkään edes Jokereihin viittaavaan ketjuun ei kannata mennä. Onhan taas tavaraa.

Mutta muistakaa ja tietäkää se, että Jokereiden matseihin kannattaa mennä! Be there or be square. Ja sama suomeksi, koska täällä on paljon kuopiolaisia. Tulkeehan paikalle tai oottenä tylsilöit.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mutta muistakaa ja tietäkää se, että Jokereiden matseihin kannattaa mennä! Be there or be square. Ja sama suomeksi, koska täällä on paljon kuopiolaisia. Tulkeehan paikalle tai oottenä tylsilöit.
Kyllä mä tuttuun KHL-aikaan varmaan muutaman käyn katsomassa, en enempää. Oligarkeista huolimatta. Vaikka en ole Kuopiosta.

E: näyttää tuo yksi HIFK:n ketju olevan myös lukukelvottoman oloinen. Hymyilisivät edes omilleen. Huoh.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt on muuten helevetti irti. Kaverin äiti puristeli perseestä mökkireissulla ja ehdotti nussimisia. Lähin helvetin kyytiä karkuun vaikka sillei ois kyllä voinu testatakkin ei siinä. Erittäin viehättävä tapaus. Olimme siis viikon verran mökkireissulla missä oli kaveri tyttöystävänsa kera ja hänen äitinsä. Mietin vaan että kerronko tästä ystävälleni vai pidänkö mölyt mahassa? Onneksi en mennyt kuitenkaan sekaantumaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt on muuten helevetti irti. Kaverin äiti puristeli perseestä mökkireissulla ja ehdotti nussimisia. Lähin helvetin kyytiä karkuun vaikka sillei ois kyllä voinu testatakkin ei siinä. Erittäin viehättävä tapaus. Olimme siis viikon verran mökkireissulla missä oli kaveri tyttöystävänsa kera ja hänen äitinsä. Mietin vaan että kerronko tästä ystävälleni vai pidänkö mölyt mahassa? Onneksi en mennyt kuitenkaan sekaantumaan.
Kuinka sää kehtaat? Ei pysty ymmärtään kun inehmot ei enää häpee mitään. Emmää ainaka kehtais täälä kertoo jos mulle tarjottas oikeesti ilmanen ja maittava lounas ja olsin kiältäytyny siitä. Ihan hölvästinähän rupeis kaikki mua pitään. Kokoo ny ittes ja ryhristäyry hyvä miäs. Ja sitte meet ja jumankauta mulkutat sitä. Tämä on käsky.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kuinka sää kehtaat? Ei pysty ymmärtään kun inehmot ei enää häpee mitään. Emmää ainaka kehtais täälä kertoo jos mulle tarjottas oikeesti ilmanen ja maittava lounas ja olsin kiältäytyny siitä. Ihan hölvästinähän rupeis kaikki mua pitään. Kokoo ny ittes ja ryhristäyry hyvä miäs. Ja sitte meet ja jumankauta mulkutat sitä. Tämä on käsky.

Oon mä sitä miettiny monestikkin että oisko pitäny? Mutta jos vertaa noin viiskymppistä pillua ja siitä saatua mustaa silmää kaverilta niin onko se sen väärti? Ennemmin vetelee vaikka tumppuun.

Hävetti kun se kailotti sitten siellä mökillä siidereissään että voiku tuo "samppa" ei ois tuon minun pojan hyvä ystävä niin oltas nussittu jo monta kertaa. Siinä vaiheessa tuli kaverilta semmonen katse että läksin röökille.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös