Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 514
  • 68 322

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täytyy se vissiin heittää tyyny roskiin. Ei tätä jaksa pestä. Paljonkohan lie hikeä valunut. Sängystäkin kun nousee niin lakanassa on ihmisen muotoinen märkä läntti. Näkyyköhän siinä kassitkin.
Katso hyvä mies, niin ei tarvitse arvuutella. Kerro sitten meillekkin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän paskaa tuo 'tähän aikaan ensi vuonna' ohjelma taas on. Jouduin katsomaan jakson juuri, on uskomatonta et minkälaista paskaa tuotetaan. Joku meni siihen ku halus Antti Tuiskun taustatanssijaks, voi hellanlettas sentään. Melkeen vitutusketjun kamaa ois tää, ihan alko verenpaine nousemaan tuosta paskasta.

Suomen hauskin taviskaan ei oo noin paska.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lapsuuden ystäväni tuosta kyliltä tuli vähän "piristämään" minua. Grillattiin vähän juustoa, herkkusieniä, maisseja ja lohta. Juotiin alkoholitonta kuoharia ja muisteltiin lapsuuden kesien uinti- ja metsäreissuja. Käytiin hänen sukunsa mökillä uimassa. Vesi oli kyllä ihanan lämmintä. Paistettiin vielä parit makkarat mökillä. Tulin juuri kotiin, kivaa oli.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuli sitten kesäflunssa...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai, että greippi on kyllä mun uus suosikkihedelmä.

Jääpalojen ja kraanaveden sekaan puristettuna paras janojuoma mitä näillä keleillä on.
Onneksi en tykkää greipistä, muuten voisi tulla ikävä sitä. En tykkää ottaa sitä lääkkeiden kyljessä.

Nick Neim

Jäsen
Siis miten ihmeessä ihminen voi palaa naamasta jo kolmannen kerran saman kesän aikana? Joo, rasvaa varmaankin pitäisi laittaa, mutta jotenkin sitä ajatteli jo tulleen vähän enemmän immuuniksi tuolle auringonpaisteelle. Onhan naamassa käsittääkseni huomattavasti ohuempaa ihoa kuin esimerkiksi käsivarsissa, mutta silti. Ei käsitä. Taas saa pari päivää kulkea majakkana ihmisten ilmoilla, kun koko naama huutaa punaista varoitusvaloa auringon ja krapulan yhdistelmästä.

Olen kyllä ihotyypiltäni lähes täydellinen albiino, mutta esimerkiksi kädet eivät ole palaneet kuin kerran alkukesästä. Se riitti, ja nyt pitkänkin auringossa oleskelun jäljiltä käsiin tarttuu jopa rusketusta, eivätkä ne pala. Suht paljon on ulkona vietetty aikaa, joten jonkinlaista suojausta pitäisi olla kesän aikana jo kertynyt. Ei sitten saatana.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ai, että greippi on kyllä mun uus suosikkihedelmä.

Jääpalojen ja kraanaveden sekaan puristettuna paras janojuoma mitä näillä keleillä on.
Älä sitten nauti greippiä jos syöt samalla mitä tahansa lääkettä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä sen moni parisuhteessa oleva kaverikin myöntää ihan suoraan, että parisuhteessa se seksin määrä yleensä putoaa kun parisuhteen kesto kasvaa ja se on hyvinkin pitkälle tuollaista lauantaista saunan jälkeen seksiä. Ja mikä parasta, siinä ei ole yhtään mitään väärää! Välillä toki pitää hämmentää asioita, mutta noin yleisellä tasolla jaan kyllä tuon käsityksen seksuaaliterapeutin kanssa, että tuo on hyvän parisuhteen merkki.
Meillä lauantaiseksin määrää vähentää huomattavasti se että mies ei halua harrastaa seksiä silloin kun hänen lapsensa on meillä viikonlopun. Ja se hänen mielipiteensä ja minun tulee sitä kunniottaa. Joskus on kiva ns. paneskella varastoon ennen kuin hän lähtee hakemaan lastaan. Tai on kiihottavaa olla kotona odottamassa kun hän vie lapsen pois.

Taidan vaan kirjoitella tällaisia kun kaipaan miestäni, ihan vain jakamaan arkea, en vain munan kaipuussa. Olen vähitellen alkanut tajuta että hän hitsautunut osaksi arkeani. Hän on läsnä omalla tavallaan, kuuntelee minua ja on tukenani. Hän jakaa kanssani ruokahetket, arjen töitä ja vastuuta talosta. Kun hän on paikalla välillä ärsyttää hitosti, haluaisi olla rauhassa, on tylsää kun pitää ajatella toista arjessa. Mutta kun hän on ollut poissa tajuan kaipaavani häntä jakamaan asioita kanssani.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kasvihuoneesta jo tiesimmekin kaiken, mutta sitä emme, että miehellä on muksu. Yleensä ne on yh-äitejä keiden kanssa seurustellaan.

Ei, nyt ei onneksi ole omalla kohdalla sellaista tilannetta.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olin pari päivää tuossa festareilla ja vedin viinaa ihan kunnolla ja tuli semmonen ihan tuhnu krapula. Paska luistanu ihan normisti jne. Mitä saatanaa? Muijaki ihan neutraali eikä vittuile vaikka join "vähän" meidän säästötililtä. Kyllä tässä vähän pettynyt olo on kun laitoin kumminkin aikalailla all in.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olin pari päivää tuossa festareilla ja vedin viinaa ihan kunnolla ja tuli semmonen ihan tuhnu krapula. Paska luistanu ihan normisti jne. Mitä saatanaa? Muijaki ihan neutraali eikä vittuile vaikka join "vähän" meidän säästötililtä. Kyllä tässä vähän pettynyt olo on kun laitoin kumminkin aikalailla all in.

Jos antaa vielä seksiä niin peli on selkee, rouva on käyny vieraissa viikonloppuna.

Ite mököttäisin ihan vaan varastoon tommosessa tilanteessa. Oppiipahan perkele olemaan.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jos antaa vielä seksiä niin peli on selkee, rouva on käyny vieraissa viikonloppuna.

Ite mököttäisin ihan vaan varastoon tommosessa tilanteessa. Oppiipahan perkele olemaan.

No tuossa pankkitilille (muijalla käyttöoikeus myös) myös kurkkasin niin oon näköjään hakenu kaikki kaveritki mukaan samalla taksilla ja ostanu alkot sun muut hattarat ja makkaraperunat puhumattakaan benjihypyistä. Muija vaan että mikäs tässä että kiva ku sulla on ollu hauskaa. Sillä kyllä vasta oli ketsuppikelit että voisko se vähän vaikuttaa...

Kyllä tässä joku koira on nyt haudattuna. Joko se on voittanu kenossa tai sitten tosiaan saanu kankea. Pitää tässä yrittää nuuhkia nyt mistä kukko kusee.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tässä joku koira on nyt haudattuna.
Eiköhän tuo oo selvä peli. Siellä soitellaan jonkun Penan nahkahuilua. Ei tuommonen oo normaalia käytöstä naiselta et mies sais pitää vilpittömästi hauskaa. Sun pitää ettii muijas vitunnahkaviitta ja kattoo uv valolla sitä, sieltä ne Penan jäljet yleensä löytyy.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kasvihuoneesta jo tiesimmekin kaiken, mutta sitä emme, että miehellä on muksu.

Puolisoni lapsi on meillä n. joka toinen viikonloppu ja hänenkin kanssaan tulen toimeen.

Eli taas yksi alakoululainen mikä ei asu vanhempiensa luona.

Edit. Se on oma valintani etten paljon lapsesta puhu. Hän on täällä välillä viikonlopun, syys-/hiihtoloman ja kesällä viikon. Jotenkin haluan ns. suojella häntä....

Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eiköhän tuo oo selvä peli. Siellä soitellaan jonkun Penan nahkahuilua. Ei tuommonen oo normaalia käytöstä naiselta et mies sais pitää vilpittömästi hauskaa. Sun pitää ettii muijas vitunnahkaviitta ja kattoo uv valolla sitä, sieltä ne Penan jäljet yleensä löytyy.

Tästä tulikin mieleen yks keissi kun tulin viikonlopun mökkireissulta kotiin niin muija tsekkaili kalsarit/pyyhkeet läpi mitä löytyy. Kai sillä oli ne kiikarit päässä millä etsi todisteita.

Tilasin pitzan siinä odotellessa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
niin muija tsekkaili kalsarit/pyyhkeet läpi mitä löytyy.
Multa se joskus katto housujen taskut(olevinaan tarkisti vaa et voiko pesuun viskata) et oisko jotain tyttöjen puh numeroita lapuilla. Heh, kuka helvetti nykyaikana antaa johonkin lappuun baarissa puhelinnumeron.

Joskus joku akka oli livauttanu käyntikorttinsa mun taskuun, siinä oli pienimuotoinen selittely ja mykkäkoulu jonkun aikaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo taskujenkin tutkminen on taas sellainen asia, että ämmä vaihtoon samantien. Ei eroa mitenkään puhelimen tutkimisesta.

Housuja ei yksinkertaisesti tarvitse niin kiireellä pestä ja tuo on täyttä kusetusta. Miten voi kiinnostaa noin paljon mitä kuitteja jollain on taskuissa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Multa se joskus katto housujen taskut(olevinaan tarkisti vaa et voiko pesuun viskata) et oisko jotain tyttöjen puh numeroita lapuilla. Heh, kuka helvetti nykyaikana antaa johonkin lappuun baarissa puhelinnumeron.

Joskus joku akka oli livauttanu käyntikorttinsa mun taskuun, siinä oli pienimuotoinen selittely ja mykkäkoulu jonkun aikaa.

Semmonen vihikoira kuulemma että haistaa jos on nalli palanu. Varmasti maistaaki ei siinä ja tonkikoon niin paljon kun jaksaa.

Puhelimen tarkistukset on kans yks vittu. Ärsyttää aivan saatanasti kun kattelee kaikki whatsapit ja muut perkeleet läpi. Siellä poikain kanssa puhutaan jostain vitun kaasarin vaihdosta nii varmaan kiinnostaa. Joskus yöllä se kuulemma "vahingossa" ottaa mun luurin kun luulee että nukun.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Zodiac & @sämpylä89 , ei tulisi mieleenikään penkoa miehen tavaroita tai taskuja kun hän saapuu kotiin sieltä Jyväskylän(?) suunnalta. Minua oikeastaan jaksa kiinnostaa missä hän on luuhannut kunhan palaa takaisin. Jotenkin vaan pitäisi saada ilmaistua niitä ajatuksia kaipuusta ja välittämisestä joista kirjoitin pe- ja su-iltoina. Ettei käy niin että kun mies tulee kotiin totean että "tuoss o lasagnee, lämmitä jos o nälkä, mä meen mustikkaa".

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tuo taskujenkin tutkminen on taas sellainen asia, että ämmä vaihtoon samantien. Ei eroa mitenkään puhelimen tutkimisesta.

Housuja ei yksinkertaisesti tarvitse niin kiireellä pestä ja tuo on täyttä kusetusta. Miten voi kiinnostaa noin paljon mitä kuitteja jollain on taskuissa.

Kuinkakohan järkyttävää käytöstä tuo olisi jos mies tutkisi naisen taskut ja kännykän? Saisi todennäköisesti melkoisia hellyttelynimiä kuulla korvat punaisena.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eikö teillä sitten ole puhelimessa käytössä se kuvion piirtämis hässäkkä? Vai tietääkö emäntä teidän kuvion?

Senku laitat siihen nii siitä se sota vasta syntyy. "Ai sulla on tämmönen salaus tässä nykyään?" Voi niitä aikoja kun oli vaan se seinäpuhelin millä meni neljällä numerolla naapuriin...

Nykyään kun on kaikki nämä helvetin watsapit sun muut niin piipaileehan se puhelin kokoajan. En minä muijani viestejä tsekkaile vaikka se laulaa yötäpäivää.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Senku laitat siihen nii siitä se sota vasta syntyy. "Ai sulla on tämmönen salaus tässä nykyään?" Voi niitä aikoja kun oli vaan se seinäpuhelin millä meni neljällä numerolla naapuriin...

Nykyään kun on kaikki nämä helvetin watsapit sun muut niin piipaileehan se puhelin kokoajan. En minä muijani viestejä tsekkaile vaikka se laulaa yötäpäivää.
No juu, varmasti näin. Ehkä se menis läpi jos sen laittaa heti käyttöön uuteen puhelimeen ja akalle kerrotaan, että se on varkaiden eikä hänen varalta. On tuo viestien kyttäily minullekin tuttua parisuhteessa, ja vaikka ei mullakaan siellä mitään lirkuttelu viestejä ole ollut niin vituttaa tommonen vakoilu ja epäily. Nää on näitä.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ex oli kova tyttö vakoilemaan puhelimen viestejä ja siksi onkin nykyisin entinen. Ei tuosta seuraa mitään hyvää, varsinkin jos mitään syytä moiseen ei ole. Kertoo helvetin huonosta itseluottamuksesta sekä todella suuresta luottamuspulasta. Kaikkein paras oli kun myöhemmin selvisi että tämä entinen on itse viestitellyt jatkuvasti kaikenmaailman Luigien kanssa..

Nykyisen kanssa luottamus pelaa puolin ja toisin eikä kummallakaan ole ollut tarvetta käydä toisen puhelimella. Taskuilla tuo käy, mutta ihan siitä syystä, että olen pyytänyt tarkistamaan vielä ennen pesuun laittoa taskut ettei ole vahingossa jotain sinne jäänyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy