heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Minä v*ttu teitä naisia oikein vaivaa?
No hyvä että selvisi tämäkin. Sinä siis vitutat naisia.Minä v*ttu teitä naisia oikein vaivaa?
Ei näköjään pitäisi tähän mobiiliin koskea edes tätä vähää. Mutta ei tuo lause välttämättä kovin väärässä ole.No hyvä että selvisi tämäkin. Sinä siis vitutat naisia.
Mjoo tuttu ongelma.Ei näköjään pitäisi tähän mobiiliin koskea edes tätä vähää. Mutta ei tuo lause välttämättä kovin väärässä ole.
Mitä lie merihirviöitä. Osa muutti muotoaan ja osalla oli kaksi päätä jne. Joku torahampainen rottakin kävi joka puolelta kimppuun. Mutta ekasta yöstä selvitty.
Eikö nuo unet olekaan normaaleja? Itsehän olen itkenyt unissani. Ainakin jos uskon tyynyä joka on litimärkä.Olis tuolla toi uniketjukin, mutta huh mitä settiä taas. Kaks kertaa nukahdin varmaan puoleksi tunniksi ja heräsin painajaiseen. Mitä lie merihirviöitä. Osa muutti muotoaan ja osalla oli kaksi päätä jne. Joku torahampainen rottakin kävi joka puolelta kimppuun. Mutta ekasta yöstä selvitty.
Toisinaan.Eikö nuo unet olekaan normaaleja? Itsehän olen itkenyt unissani. Ainakin jos uskon tyynyä joka on litimärkä.
Kuulin kyllä siitä kun jossain ohjelmassa pariskunta oli tavannut Iisopissa.
Mä sain joskus Iisopista pildeä ja tuli ravattua sitten Nokialla tän luona jonkun aikaa. Helvetin seksikäs mutsikin sillä oli.Match made in heaven.
Sitä en tiedä, ohjelman aikaan he olivat joko solmimassa liittoa tai saamassa lasta. En seurannut ohjelmaa kunnolla, oli vain taustalla auki. Lesboja ne oli ainakin... Että sielläkin päin on sellaisia.Match made in heaven. Oonko väärässä jos veikkaan että ovat jo eronneet...?
Sitä en tiedä, ohjelman aikaan he olivat joko solmimassa liittoa tai saamassa lasta. En seurannut ohjelmaa kunnolla, oli vain taustalla auki. Lesboja ne oli ainakin... Että sielläkin päin on sellaisia.
Haha! Legendaarinen kasibaari! Baaritiskille kun menee niin saa kuulemma hyppiä sammuneiden ruhojen yli. En ole käyny, mutta pitäis varmaan tehdä maakuntamatkailua siihen suuntaan. Mites, onko Aino & Reino tai Olkihattu tuttuja pesiä? Joskus siä oli semmonenkin kun Punahilkka. Kasibaarikin oli kuulemma laatupaikka siihen verrattuna.Mä sain joskus Iisopista pildeä ja tuli ravattua sitten Nokialla tän luona jonkun aikaa. Helvetin seksikäs mutsikin sillä oli.
Sit siellä oli semmonen paikka kun kasibaari, sieltä en saanu pildeä mut ihan hyvä vaan, oli lievästi sanottuna vähän erikoista populaa.
edit. niin ja toki Siuron Koskibaari. Tokihan Siuro ei ole Nokiaa, ainakaan nokialaisten mielestä. Siuro on instituutio. Siuro on mielentila. Siuro on Siuro.Haha! Legendaarinen kasibaari! Baaritiskille kun menee niin saa kuulemma hyppiä sammuneiden ruhojen yli. En ole käyny, mutta pitäis varmaan tehdä maakuntamatkailua siihen suuntaan. Mites, onko Aino & Reino tai Olkihattu tuttuja pesiä? Joskus siä oli semmonenkin kun Punahilkka. Kasibaarikin oli kuulemma laatupaikka siihen verrattuna.
Vastaavaa oon ittekkin joskus pohtinu. Siis jos sulla on oma kämppä mihin näkee pihalta sisälle, niin syyllistyykö siinä setämies rikokseen jos tanssii alasti sisällä, pakasteturska tungettuna rectumiin, erektoitunut kyrpä maalattuna pinkiksi ja pukenut sille söpön lasten rusetin. Jos sitten sielä tien varressa sattuu olemaan mopoautoteinejä jotka katselevat sinne kämppään sisälle, niin voivatko nämä kullinkiusaajat nostaa syytöksejä? Ihan sillä kyselen vaan että osaa varautua jos tiätää että ongelmia saattaa olla tulossa.No pitääkö se bokserit pistää jalkaan kun keittiöstä on suora näköyhteys takapihan lapsiin. Tai tossa aiemmin mietin kun munakin sattui olemaan pystyssä.
Näillä helteillä taitaa se pakasteturska rektuumissa aiheuttaa suurempia ongelmia kuin se jos on muna pystyssä omassa kodissaan.Vastaavaa oon ittekkin joskus pohtinu. Siis jos sulla on oma kämppä mihin näkee pihalta sisälle, niin syyllistyykö siinä setämies rikokseen jos tanssii alasti sisällä, pakasteturska tungettuna rectumiin, erektoitunut kyrpä maalattuna pinkiksi ja pukenut sille söpön lasten rusetin. Jos sitten sielä tien varressa sattuu olemaan mopoautoteinejä jotka katselevat sinne kämppään sisälle, niin voivatko nämä kullinkiusaajat nostaa syytöksejä? Ihan sillä kyselen vaan että osaa varautua jos tiätää että ongelmia saattaa olla tulossa.
Tuo oli kyllä mielenkiintoinen artikkeli... En ole koskaan asiaa noilta kanteilta ajatellut mutta enhän minä olekaan seksuaaliterapeutti vaan insinööri. Itse en ole koskaan pitänyt "pyhääkolminaisuutta" lauantai-sauna ja seksi minään optimi vaihtoehtona koska sekstailla voi paljon muulloinkin kuin rentouttavan saunan jälkeen. En osaa oikein selittää, muttei vaan ajatuksena nappaa. Pitää ottaa huomioon että elän lapsettomassa parisuhteessa omakotitalossa harvaan asutulla alueella eli vipinää voi olla muulloinkin kuin illalla sängyssä peiton alla.Lauantai, sauna, sek... parisuhde. Onnellisen parisuhteen merkkejä, ihan asiantuntijoidenkin mielestä. Pidätkö seksiä lauantaisin saunan jälkeen tylsyyden huipentumana? Ei kannattaisi, sillä se kielii pikemminkin hyvästä parisuhteesta, sanoo seksuaaliterapeutti - Hyvinvointi | HS.fi (linkki hesariin)
Minä pidin kanssa tuosta artikkelista. Tekee aina ihan hyvää kun sitä muurahaispesää joku viitsii vähän hämmentää. Ei se sauna ja seksijuttukaan ole mikään ihme. Me ihmiset kuitenkin tykkäämme tehdä asioita helpoilla tavoilla. Kyllä sen moni parisuhteessa oleva kaverikin myöntää ihan suoraan, että parisuhteessa se seksin määrä yleensä putoaa kun parisuhteen kesto kasvaa ja se on hyvinkin pitkälle tuollaista lauantaista saunan jälkeen seksiä. Ja mikä parasta, siinä ei ole yhtään mitään väärää! Välillä toki pitää hämmentää asioita, mutta noin yleisellä tasolla jaan kyllä tuon käsityksen seksuaaliterapeutin kanssa, että tuo on hyvän parisuhteen merkki.Tuo oli kyllä mielenkiintoinen artikkeli... En ole koskaan asiaa noilta kanteilta ajatellut mutta enhän minä olekaan seksuaaliterapeutti vaan insinööri. Itse en ole koskaan pitänyt "pyhääkolminaisuutta" lauantai-sauna ja seksi minään optimi vaihtoehtona koska sekstailla voi paljon muulloinkin kuin rentouttavan saunan jälkeen. En osaa oikein selittää, muttei vaan ajatuksena nappaa. Pitää ottaa huomioon että elän lapsettomassa parisuhteessa omakotitalossa harvaan asutulla alueella eli vipinää voi olla muulloinkin kuin illalla sängyssä peiton alla.
Jo pitkin viikkoa voi virittäytyä tunnelmaan. Aiheesta voi vaikka viestitellä puolison kanssa, tai puhua muuten lauantaisista treffeistä.
Kun lauantaiseksistä on sanaton tai sanallinen sopimus, se laskee aloitteen tekemisen kynnystä. Tällöin ei tarvitse pelätä torjutuksi tulemista, mikä on Ervastin kokemuksen mukaan yksi pariskuntien yleisimmistä ongelmista.
Pidätkö seksiä lauantaisin saunan jälkeen tylsyyden huipentumana? Ei kannattaisi, sillä se kielii pikemminkin hyvästä parisuhteesta, sanoo seksuaaliterapeutti (linkki josta hesarin artikkelin voi lukea vaikkei olisi tilaaja).
Yksi kaveri alkoi myös joskus takavuosina harrastaa biljardinpelaamista ja osti oikein mailankin vai miksikä sitä sanotaan. Sellainen koottava vekotin hienossa jalopuisessa laatikossa se oli. Löin sen kanssa jostain rahasummasta vetoa, että voitan kymmenestä kasipallopelistä vähintään kahdeksan ja pelaan harjanvarrella. No, voitin sitten myös ja kaveri lopettti sen harrastuksen siihen. Samainen kaveri menetti hermonsa joskus myöhemmin jo ihan haastevaiheessa, kun oli aloittanut uuden harrastuksen ja ostanut frisbeegolfiin hienoja kiekkoja vaikka kuinka monta. Tarjosin taas vetoa, että olisin heittänyt Pringles-purkin kannella häntä vastaan. Sitä ei ikinä kokeiltu, mutta olisin varmasti voittanut.Tällä viikolla yhteensä noin viisitoista tuntia biljardin peluuta.